Cine alții decât neo-marxiștii, haștagiștii rezist de la Declic sunt cei care lovesc acum în Biserica Ortodoxă, în urma trecerii la Domnul a unui copil, după ce a făcut un stop cardio-respirator, zic ei, în urma botezului prin afundare. Astfel, Declic a lansat o petiție prin care solicită BOR „să modifice ritualul botezului prin scufundarea pruncului în cristelniță”. Aceștia vin și propun un pseudo-botez, de tip papistaș, doar prin stropire, care potrivit Canoanelor Ortodoxe este necanonic, deci invalid.
Sunt situații excepționale când Botezul se poate face fără întreită afundare, chiar fără apă (cu pământ, nisip), cu condiția să fie completat imediat ce situația o permite.
Dar iată textul acelei petiții (ajunsă la peste 30 000 de semnături), făcută la repezeală, fără nicio logică, decât prin exploatarea unui deces, care poate să nu aibă legătură cu taina Sfântului Botez:
Modificați ritualul botezului prin scufundarea pruncului în cristelniță!
Având în vedere situațiile tragice în urma cărora au murit prunci după cufundarea în apa din cristelniță, BISERICA trebuie să reglementeze urgent această practică!
NU cerem anularea practicii Botezului ci modificarea ei, astfel încât să fie prevenite aceste de riscuri inutile și chiar absurde!
Cum se poate face?
Prin udarea simbolică a capului pruncului cu apa din cristelniță și nu cu smuceli și chiar brutalitate, așa cum se poate observa din dovezile filmate de-a lungul timpului…
De ce este important?
Moartea bebelușilor din cauza Botezului din cristelniță practicat cu brutalitate prin scufundarea totală în apă – este o tragedie fără margini care aduce durere în loc de bucurie… Acest risc trebuie exclus de-acum înainte!
Va ceda BOR la presiunea unor atei, sataniști sau ortodocși necatehizați sau vor ține cont de Canoanele Apostolice? Iată ce spun aceste Canoane:
CANONUL 50 APOSTOLIC Dacă vreun episcop sau prezbiter (preot) nu ar săvârși cele trei afundări ale unei singure Taine (a botezului), ci numai o afundare , aceea care se dă întru moartea Domnului, să se caterisească. Pentru că n-a zis Domnul: întru moartea mea botezați, ci ”Mergând, învățați toate neamurile, botezându-le în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh”
CANONUL 47 APOSTOLIC Episcopul sau prezbiterul (preotul) care va boteza din nou pe cel ce are botezul cu adevărat sau dacă nu va boteza pe cel spurcat (botezat) de către eretici, să se caterisească, ca unul care ia în râs crucea și moartea Domnului și nu deosebește preoții adevărați de preoții mincinoși.
Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum sprijinul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
Asta nu e bine. Am văzut preoți în Ardeal care practica felul acesta de botez papistas. Poate voi l-ați văzut și în alte părți ale tarii.
URGENT!!!
SEMNAŢI PETIŢIA ACUM!!!
Petiţie online împotriva modificării Sfintei Taine a Botezului. Semnaţi şi distribuiţi MASIV:
Link site, pentru mai multe informaţii: http://mantuireaorg.blogspot.com/2021/02/urgent-petitie-impotriva-modificarii.html
Link petiţie( găsiţi acest link şi pe mantuireaorg.blogspot.com):
http://chng.it/CPrhhSbgT5
Linisteste-te tinere,este PIDALION,omule,NU petitii.
ATENTIE ca LEGILE si ADEVARURILE de credinta sunt de ORIGINE DIVINA si pe VESNICIE,NU le poate schimba NICI UN MILIARD DE INGERI(fiindca NU ar mai fi ingeri,ci draci) si nici un MILIARD de Sfinti(ca NU ar mai fi sfinti,daca ar face asta).
Cine vrea sa fie cu Hristos si sa SPERE sa ajunga in Imparatia Sa trebuie sa FACA poruncile Domnului,sa apere cu pretul vietii trupesti aceste ADEVARURI si nu sa ,,mimeze” asta,NU sa zica ,dar NU sa si faca,NU sa-i fie FRICA de STAT= antihrist.
Daca ptr orice ,,frica” satanica TE LEPEZI de Hristos,asta e TOT ALEGEREA omului care face asta.
Hristos a spus CLAR …care vrea sa-Mi urmeze Mie sa-si ia Crucea…deci NU e obligatoriu,precum si…sa ascultati de Dumnezeu mai mult decat de om…si asta TREBUIE sa FACA oricine vrea sa nadajduiasca la Mantuire.
Mai bine si de MUUULt ajutor ar fi oamenilor sa puna inceput bun si sa inceapa ,macar in ceasul al 12lea ,sa citeasca Invataturile Duhului Sfant din CARTILE Sfintilor din CERURI ptr a sti EXACT ce sa faca in vremurile astea turbate,care ABIA au inceput.
https://campaniamea.declic.ro/petitions/modificati-ritualul-botezului-prin-scufundarea-pruncului-in-cristelnita?bucket=&fbclid=IwAR3XTypnMQeltvB8pMbniNIehlF-JocpFqG2nnuActQIQvJGKuWy57nwJaM Deja au aproape 15.000 de semnaturi in doar cateva ore! Cat de repede se dezic „crestinii” de canoanele ortodoxe…Se cred mai presus decat Sfintii?
Nu cred ca prin semnături de la oameni neduhovnicesti, pot fi schimbate canoanele bisericii.
Malpraxis ul dintr-un spital nu desființează operația în sine.
https://r3media.ro/malpraxis-ul-dintr-un-spital-nu-desfiinteaza-operatia-in-sine/
n Biserica Ortodoxa, pruncul, crestinul ortodox, este afundat cu totul, invaluit de apa, in Botez, in numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. El nu este stropit. Iar acest simbolism, aceasta practica are o semnificatie teologica. Sfantul Cosma Etolianul obisnuia sa le spuna preotilor sa boteze copiii prin afundare completa in apa, fiindca diavolul va incerca sa intre in copil prin acea parte a corpului care nu este acoperita de apa. Despre aceasta sfintire a trupului si a sufletului nu se vorbeste in romano-catolicism.
Religia orice religie nu e altceva decat indoctrinarea omului; una e credinta, alta e religia care a fost creata de Constantin.
tu esti o sectara cu treaba pe aici…vezi ca ai gresit site-ul, te asteapta hotnews sau g4media, nu te mai exhiba pe aici
Mai studiaza putin si apoi vorbim,
tu esti indoctrinata de satana din moment ce poti scrie asemenea enormitati, exact ca sectarii care neputandu-se raporta ei la univers raporteaza universul la mintea lor. ia zi, ce a fost mai intai Biserica sau Noul Testament?
Diavolul știe ca singurul botez valid în Biserica Ortodoxa este cel prin intreita cufundare și, de aceea, are atâta ură…
Problema mare nu vine atat de la dracoveniile alea neomarxiste, care au primit ordin pe unitate de la Soros sa loveasca in singurul si adevaratul botez, cel ortodox, ci, mi se pare mie, chiar de la conducerea BOR, care prin filozoful purtator de cuvant, pare sa dea inapoi, sa nu-si sustina propriul preot si sa afirme ca „in anumite cazuri”(exista si astfel de cazuri, extreme), botezul poate fi facut si prin turnarea apei in capul copilului, de parca acesta ar fi sub dus! Pr. Iustin Parvu: „Vor veni vremurile când veţi fi vânduţi de ciobani, de păstorii voştri! Vor vedea păstorii cum vă sfâşie în ocol fiara sălbatică şi nu vor veni să vă apere.”
Pentru urletele diavolesti venite dinafara Bisericii, trebuie dat un Ignore-Piei !.
Pentru desfasurarea Botezului, Biserica trebuie sa instruiasca preotii mai bine decat pana acum despre cum sa prinda, sa tina si sa cufunde pruncul in cristelnita.
Mana pe gura si nas, tinandu-l cu fata in jos va feri de repetarea incidentului.
Nefericita situatie va fi exploatata din plin de diavolii impielitati care misuna in Romania: sa vedeti campanie de improscare cu gunoi asupra Bisericii ce se va dezlantui….Dar, cu ajutorul lui Hristos, va trece si asta.
@@@@@@@
De ce sunt blocate de catre admnistratorii site-ului toate comentariile cititorilor la articolul : „”Bebelușul botezat s-a dus direct în RAI. Presa lepădată condamnă din nou Botezul prin scufundare””””!????
Evident , ca NU preotul ortodox e vinovat de moartea bebelusului, deoarece copilul NU a murit imediat sau in timpul botezului. A murit „”la scurt timp”” DUPĀ BOTEZ. Cât de „scurt” timp a fost acest timp?! Aceasta e cheia problemei.
Sigur a murit din cauza vacvinarilor ce se fac absolut tuturor bebelusilor.
Dacā bebelusul a fist nāscut oremtur, atunci incā NU avea dezvoltati suficient de mult plāmânii, deci, trebuia maximā atentie. Bebelusii au reflexele de a-si inchide respiratia in apā, încā dinainte de nastere. Deci, concluzia: NU este preotul vinovat si sa dea DUMNEZEU sā le lumineze mintile politistilor care „ancheteazā” cazul. De ce ghilimele?!!
Pentru ca NU este normal sa se arunce vina mortii copilului pe un preot ortodox.
Copilul era bolnav DINAINTE DE BOTEZ.
Ce vaccinuri si ce intubāri si ce medicamente a luat bebelusul in spital?!!
Poate medicii l-au omorât prin MALPRAXIS in spital, dupā ce a fost internat de urgentā!!!
Preotul respectiv e nevinovat.
Este un alt atac împotriva BOR dat de fortele neo-marxiste si sekuriste , cu ordine de la oculta satanistā mondialā, ce conduc România astāzi.
Se poate face obligatoriu, la medicinā legalā, autopsia bebelusului si se va afla SIGUR cauza mortii.
Desigur, botezul ORTODOX prin tripla si completa afundare, este singurul valabil.
Taina botezului ORTODOX trebuie apāratā de preotii ortodocsi, care sunt cam lasi si vād cā NU comenteazā aici pentru ADEVĀR!
Antihrist lucreazā prin slugile lui si românii dorm in papuci, mai ales preotii , care nu îsi apārā colegii de atacurile violente si anticrestine ale mass-media. Este atac iar la BISERICA ORTODOXĀ!
Treziti-vā!
Doamne ajutā!
Nu știu cine a scris aceste rânduri, dar sunt de acord cu cele afirmate.
Mesaj primit pe WhatsApp:
COPILUL BOTEZAT NU A MURIT ÎNECAT CU APA DIN CRISTELNIȚĂ
Copilul nu a murit înecat cu apă, ci cu laptele matern.
Veți vedea ca autopsia va arăta clar ca in plamanii copilasului nu a fost gasita apă, ci lapte.
1. Copilul fusese alăptat chiar înainte de actul botezului. Mama nu i-a scos gazele (cei care au copii stiu despre ce vorbesc). Era un copil născut prematur. Stomăcelul lui era slab. Fiind luat si scufundat in Cristelniță, înclinat pe mai multe părți şi fiindu-i apăsată burtica, plângând, copilulului i-au venit gazele din burtica, a regurgitat laptele pe care l-a si tras in plămâni, când preotul l-a ținut de năsuc şi de guriță la cele trei scufundari.
2. Nu ar fi avut niciodată timp suficient să înghită apă într-atât de multă, încât să se înece. Cum poti sa înghiți atâta apă în mai putin de o secundă pe scufundare???
Acolo a fost o teribilă ispită si o vicleană lucrare… ca sa le dea antihristilor prilejul de a ataca Taina Botezului…
” DRAGI CREȘTINI !
– Cine a greșit, Biserica, preotul, părinții, pruncul sau din lucrarea diavolului?
– „BISERICA ESTE STÂLPUL ȘI TEMELIA ADEVĂRULUI”.(II Timotei).
– „Botezul este ușa tainelor”.(Dogmatică).
– Incidentul de la Suceava, încheiat cu moartea unui prunc după Sfântul Botez, nu poate fi socotit punctul „ZERO”, în care desființăm Biserica sau Sfântul Botez.
– Opiniile vulnerabile, iuțimea vorbelor nechibzuite, mediocritatea cunoașterii adâncimii Tainei Sfântului Botez.
– Hulele aruncate anapoda și în mod virulent la adresa preoților, a Bisericii, a Tainei Sfântului Botez, fac dovada, unei totale necunoașteri din partea multor creștini, despre dogma, teologia, tradiția și simbolistica fiecărui gest săvârșit în actul Sfântului Botez.
– Evident că mass-media, societatea de astăzi, lumea modernă, creștinii amatori și efervescenți în expresii denigratoare, umilitoare, incriminatoare așteaptă răspunsul urgent și evident din actul acestui incident, pregătiți să sfâșie pe cel greșit, fără pic de măsură, de circumstanță, de înțelegere sau cercetare îndeaproape a problemei în esența și amănuntul faptei.
– Vom reda în cele urmează, foarte atent pașii care se parcurg în săvârșirea unui Sfânt Botez.
– Vorbesc în calitate de ieromonah- slujitor, duhovnic cu fii duhovnicești, care în 25 ani am participat la peste câteva sute de acte ale Sfântului Botez, săvârșite personal în toată rânduiala cultică a slujbei Sfântului Botez.
– Cele mai atente momente din Taina Sfântului Botez sunt „AFUNDAREA ÎNTREITĂ” și momentul „EUHARISTIEI”, pentru că noii născuți pot fi ușor asfixiați dacă nu am administra atent și corect cinstitul „TRUP și SÂNGE”, pentru a nu bloca la noul născut căile respiratorii, el fiind fraged și ultra neajutorat în primele luni de viață.
– Momentul teologic și dogmatic al întreitei afundări, nu este nici ritual, nici tradiție, nici obicei, nici moft, nici gest medieval, sau barbar, sau primitiv, este simbolul șederii în mormânt a Domnului Hristos, trei zile, simbol al morții noastre și a învierii noastre cu Hristos.
– Prima afundare în numele Tatălui, este spălarea păcatului adamic, al morții veșnice prin neascultarea din Rai, la pomul „cunoașterii binelui și răului”.
– A doua afundare în numele Fiului, este spălarea păcatului zămislirii în mod biologic, cei botezați primind o nouă „naștere prin Cuvântul Evangheliei”, asumarea jertfei Fiului și altoirea noului creștin în „butucul Hristos”.
– „De nu se va naște cineva din apă și din Duh nu va intra în împărăția lui Dumnezeu”.(Sf.Evanghelie).
– „Lăsați copii să vină la Mine, că a unora ca aceștia este Împărătia lui Dumnezeu”.(Sf.Evanghelie).
– „Spălă-mă-vei și mai vârtos decât zăpada mă voi albi”.(Psalmii).
– „Că întru fărădelegi și în păcate m-a născut maica mea”.(Psalmii).
– „Eu sunt butucul, voi mlădițele, iar Tatăl este Lucrătorul”.(Sf.Evanghelie).
– A trei afundare este îmbrăcarea în lumina Învierii, a Duhului Sfânt, a trupului îndumnezeit și pnevmatizat.
– „Dă-mi mie haină luminoasă, Cel ce te îmbraci cu lumina ca și cu o haină, Doamne Slavă Ție”.(Slujba Sf.Botez).
– Deci săvârșite corect aceste trei afundări aduc pruncului nou-născut, nenumărate daruri divine din cer, vorbim de încărcătura noii făpturi altoite în Hristos, înzestrată în mod nevăzut, cu cele 7 harisme ale Duhului Sfânt.
– În clipa în care a fost pecetluit cu Sfântul și Marele Mir, chipul văzut al Duhului Sfânt, Îngerul păzitor își ia atribuția deplină de păzitor al noului mărgăritar altoit în „Piatra Hristos”.
– Iar odată cu Euharistia, la împărtășirea pruncului nou botezat, are în el întreaga divinitate”SFÂNTA TREIME”.
– Deci în concluzie, Sfântul Botez nu este inventat, făcut, adăugat, ajustat, contrafăcut, adaptabil, schimbabil sau după unii, nu-i neapărat să botezi pruncii, ci să-și aleagă ei religia când sunt mari, unii vor alege desfrâul, drogul, beția, țigara, crima, pușcăria, spre necinstea părinților lor, libertini și necredincioși, ori amatori, ori superficiali în cele despre Dumnezeu.
– O întrebare adâncă, minuțioasă, dar plină de necunoscute, de ce taina Sfântului Botez, induce atâta frică, teamă, îndoială, înrăire sufletească, panică, agitație și uneori istierie în rândul celor care au prunci de încreștinat?
– Nu cumva slaba noastră credință, neîncrederea, îndoiala în taina sacră a Sfântului Botez, în slujitorul oficiant, ne face vulnerabili și agitați, iar satana speculează această stare de lucruri, dar ne și induce tocmai necredința și îndoiala în puterea Sfântului Botez, în Hristos și în actul de unire totală cu Dumnezeu, Botezul?
– Frați creștini, scris este :
„Un Domn, o Credința, un Botez”.(Sf.Evanghelie).
– Trei mărturisesc în Cer, Tatăl, Fiul și Sfântul Duh”.(Sf.Evanghelie).
– „Trei mărturisesc pe pământ: apa, sângele și focul”.(Sf.Evanghelie).
– Cum procedăm în cazuri excepționale, de la caz la caz?
1. Urmărim atenți sănătatea pruncului și aptitudinile lui, de a parcurge actul Sfântului Botez, în caz contrar, amânăm săvârșirea tainei până ce pruncul este viguros și apt de Taina Sfântului Botez.
– (Este știut că Sfântul Botez se săvârșește în primele 40 zile.
Însă la nevoie, dacă pruncul nu permite prin sănătatea lui, se poate face și după a doua sau a treia lună, spre siguranța și sănătatea lui trupească).
– Botezul, la pruncii prematuri în incubatoare, se face prin stropire, să nu moară nebotezați la incubatorul maternității în regim de urgență, de către preotul de caritate al instituției, la nevoie în sala de nașteri chiar moașa, asistenta, doctorița, dacă sunt semne de pericol asupra vieții pruncului, sau dacă și ei cred în puterea și lucrarea Sfântului Botez..
– La pruncii cu deficiențe, cardiace, respiratorii, boli acute, boli cronice, cu sănătate fragilă, pentru a evita necazurile sau chiar moartea pruncului, se poate prin acrivie și iconomie, ” să-l săvârșim „Sfântul Botez prin turnare”, dupa ce am urmărit tabloul clinic al bolii și al evoluției sănătății pruncului.
– La pruncii perfect sănătoși, preotul oficiant om cu discernământ, cu stăpânire de sine, cu degajare și atenție sporită, ca un neonatolog, examinează atent vivacitatea și dinamica pruncului, săvârșind Sfântul Botez după rânduiala canonică, dogmatică, teologică și simbolică a Bisericii, așa cum de 2000 de ani se săvârșește.
– Se mai ține cont de anotimpuri, de biserică, de starea termică a înteriorului bisericii și de apa din cristelnița de botez, să fie caldă, să nu fie rece, să nu fie frig, ca noul creștin, pruncul-botezat să nu facă afecțiuni pulmonare sau cardiace.
– Apa prea caldă poate face contracție cardiacă, apa prea rece poate la fel face contracții musculare ori vaso-constricții, sau chiar stop respirator, sau pneumonii severe, știind că pruncii din zilele noastre sunt fragili, față de pruncii de demult, cum erau acum 50 sau 60 ani, imunitatea și rezistența s-au diminuat foarte mult.
– Cazul de fața este un accident de neatenție și al părinților și al slujitorului oficiant, al sfintei Taine a Botezului.
– Vorbind de un prunc născut prematur, trebuia verificat obligatoriu de către părinți și de catre doctorul pediatru, stabilind împreună dacă poate primi Sfântul Botez:
– Verificând, ce greutate are, cum mănâncă, cum respiră, cum se simte, ce tonus are?
– Greutatea optimă a celui ce se boteaza este de la 4 kg în sus, să ai ce purta pe brațe și ce băga în cristelniță.
– La afundarea pruncului preotul, cu mare grijă, urmărește ca năsucul și gurița pruncului să fie în podul palmei, făcută ușor căuș, să poată evita intrarea apei în gurița sau pe căile respiatorii, foarte fine și fragile ale pruncului ce se botează.
– Părintele slujitor trebuia să verifice apa să fie potrivită, să-l ia corect în poziția de botez, să-i vadă tonusul, dacă este zglobiu, treaz, agitat, nu moale, somnolent și apatic, apoi să le spună la parinți, nu-l afundăm, nu-mi prezintă semne vitale suficiente, fiind prematur, îl vom Boteza prin turnare, cu iconomie, sau mai lăsăm 1 lună să fie barbătos și sănătos.
– Am venit cu acest material, tocmai pentru a arată că nimic nou nu este sub soare, Biserica cunoaște toate cele necesare săvârșirii Tainei Sfântului Botez, dar după proverbul popular românesc se zice:
– „Ca să nu greșești și să nu te frigi, mai bine sufli și în iaurt și în apă rece”.(Proverb).
– „Păcatul dacă nu îl ajungi, te poate ajunge, când trebuie să-l tragi, te urmărește, te așteaptă”.
– „De ar ști omul ce ar păți, dinainte s-ar păzi”.(Proverb).
– Domnul Dumnezeu să ne ierte pe toți și pe cei ce au greșit, pe cei ce pot greși și pe cei care vor mai putea greși, fiindcă;
„Toată viața este o luptă și o ispită”(Sf. Evanghelie).
– Puterea de a trece peste această mare încercare, este doar atenția, rugăciunea și trezvia.
„Diavolul rage ca un leu și caută pe cine să înghită”.(Epistole).
– Uneori în viața noastră a creștinilor, este mai importantă sala, meniul, data, ora, ziua, invitații, decorul, coregrafia și mult mai puțin contează actul Tainelor Sfinte, grabiți, obosiți, stresați, agitați, îngrijorați, uităm sau scăpăm esențialul și ne pierdem în detalii.
– Cazul de față, este neatenția suficientă a preotului, sau fie a nașei, mamei, moașei, bunicii, femeii de la pangar, să-i spună măcar atât preotului:
– „Părinte mare, mare, atenție și grijă la botez, pruncul este firav, este plăpând, a fost născut prematur, iar preotul își sporea atenția și prudența.
– Uneori, neatenția, rutina, obișnuința, practica, deprinderea, siguranța lucrului și experiența ne pot juca feste.
– Iată momentul „zero”, de maximă durere, necaz și suferință, dintr-o clipă nefericită de atenție, din ambele părți, slujitor, nași și părinți.
Să-L rugăm pe Dumnezeu să-i liniștească pe creștini să înțeleagă că avem permanent nevoie de Biserică, de Dumnezeu și de Tainele Bisericii, cât vom mai fi încă Ortodocși.
– OPRIȚI-VĂ !
– OPRIȚI-VĂ !
– OPRIȚI-VĂ !
– Iubiți creștini, nu putem pentru un incident, să schimbăm Tainele, Dogmele, Biserica și rânduielile milenare.
– Nu putem desființa nici Biserica, nici Sfântul Botez.
– Să stăm bine, să stăm cu sfială sfântă, să luăm aminte!”