X

eMag: “Știm totul despre tine!”

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Managerul de Resurse Umane al eMag, Cosmin Dodoc, a “scăpat porumbelul”! A spus că în momentul în care un client intră pe site, compania știe totul despre el, chiar și ce a făcut în ultimii doi ani.  După care a spus că declarația e făcută doar ca om de HR!

Când o persoană intră pe site-ul eMAG, compania ştie totul despre ea, inclusiv ce a făcut în ultimii ani, a afirmat, miercuri, managerul de Resurse Umane al companiei, Cosmin Dodoc, la conferinţa internaţională HR Uncovered.

Întrebat despre strategia de profilare a angajaţilor, reprezentantul eMAG a explicat că echipa internă de marketing a companiei acţionează atât pe acest segment, cât şi pe targetarea clienţilor.

“Pe zona de profilare de angajaţi lucrăm cu echipa noastră de marketing. Noi funcţionăm şi ca o agenţie internă de marketing, nu lucrăm cu agenţii, avem o echipă de marketing foarte puternică, fie că vorbim de research, fie că vorbim de targetare. În momentul în care intri pe eMAG, noi cam ştim totul despre tine, ce ai făcut ultimii ani, aşa că…”, a afirmat Cosmin Dodoc.

Ulterior, reprezentantul eMAG a precizat că a făcut această afirmaţie “doar ca om de Resurse Umane”.

“Gândiţi-vă cât de greu e să găseşti un produs într-un hipermarket cu câteva zeci de mii de produse! Drumul este cu atât mai dificil de găsit într-un magazin online cu peste şase milioane de produse. Utilizăm tehnologia să îl ajutăm pe client să îşi găsească repede produsul dorit şi să i se livreze în cele mai bune condiţii. La asta mă refeream când am zis de istoricul clientului pe site”, a explicat pentru AGERPRES Cosmin Dodoc.

Pe de altă parte, reprezentantul eMAG a subliniat că, pentru această companie, oamenii “nu sunt nişte roboţi”.

“Lucrăm cu echipa internă inclusiv pe zona de campanii media sau pe campanii pe social media, facem profilare cu ei, că vorbim de targetare 18-22 de ani, call-center, adică ne ajută foarte mult pe zona asta, şi inputul lor e foarte valoros. Da, cu down-size-ul de rigoare: în momentul în care clientul e pe primul loc, echipa noastră de marketing s-ar putea să ne ajute puţin mai greu decât dacă am lucra cu cineva extern, dar încercăm să dezvoltăm competenţele astea inclusiv în echipa de HR. Am specializat pe cineva pe zona de digital, cumva să ‘furăm’ knowledge-ul din echipa de marketing şi să îl aducem la noi să ne descurcăm de unii singuri. Să ştiţi că nu este doar despre date, e şi despre oameni, de asta suntem aici. Oamenii nu sunt nişte roboţi aici”, a încheiat managerul pentru Resurse Umane al companiei.

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Un comentariu

Dă-i un răspuns lui Ioana Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button