X

Ultima reclama Gillette: Tatăl îsi învață fiul transsexual cum să se radă pentru prima dată

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Ultima caracteristică a anunțurilor publicitare Gillette – Tatăl îl învață pe fiul transsexual cum să se radă pentru prima dată 
de Tyler Durden
Sâmbătă, 25. 05.2019 – 19.30

La câteva luni după lansarea unui anunț publicitar în care îi pune într-o situație jenantă pe toți bărbații numindu-i porci “toxici” (în timp ce, în mod curios, taie o scenă din anunțul original care conține un videoclip fals de rap “booty-grabbing”1), Gillette dorește ca persoanele transsexuale care au făcut trecerea de la femei la bărbați, să știe că, odată ce acești hormoni (n.t. mai ales testosteron) își fac efectul, e nevoie să te bărbierești.

Noul lor anunț publicitar prezintă momentul în care un tată iubitor îl învață pe fiul său transsexual, Samson Brown, cum să se radă pentru prima dată, potrivit Gaystar News.

“Am ajuns la momentul bărbăției mele în care sunt efectiv fericit. Nu trec doar eu prin procesul de transsexualizare, toată lumea din jurul meu trece prin transsexualizare”, spune Samson.

https://www.facebook.com/gillette/videos/2353380328320259/

“Mulțumesc foarte mult Gillette”, a comentat Samson la anunțul publicitar de pe pagina de Facebook a companiei, adăugând: “Aștept cu nerăbdare lucrurile minunate pe care veți continua să le faceți, pentru a ne încuraja pe toți să fim cele mai bune persoane.”

– Mulțumim că ne-ai împărtășit povestea ta, Samson! a răspuns Gillette, în ceea ce era cu siguranță un firesc și spontan schimb de mesaje în jurul noii campanii publicitare. “Suntem onorați să prezentăm acest moment special între dvs. și tatăl dvs., și suntem mândri că sunteți partenerul nostru. Vă mulțumim pentru curajul și încrederea de a împărtăși experiența dvs. pentru a deveni cea mai bună persoană (cel mai bun sine)!” a continuat compania de aparate de ras.

În ianuarie, Gillette și-a făcut autocritica pentru anunțul lor despre așa-zisa “masculinitate toxică”, care începea cu un montaj de brutalitate și sexism – cu un grup de băieți albi, sălbatici, cu o masculinitate toxică, care se învârt în jurul lor furioși, lăsând în urmă o stare de mizerie și abuz.

Un narator continuă apoi să sugereze cum că ideea că “băieții vor fi băieți” nu va mai exista niciodată.

Este acesta cel mai bun lucru pe care îl poate obține un bărbat. Asta e? Nu ne (mai) putem ascunde. Se întâmplă asta de prea mult timp. “Nu mai putem lua în glumă acest lucru apelând la aceleași scuze vechi.”

Ca urmare a cestui articol, anunțul publicitar are 791.000 de voturi pozitive pe YouTube, și 1.4 milioane de voturi negative.

 

Reclame

NOTĂ OrtodoxINFO

Nota traducatorului:

1 – argou. Comportament nebun sau disruptiv, lupte, wrestling, joc dur. Orice fel de activitate ludică care ar putea fi confundată cu lupta.

Comentariu Ortodoxinfo:

Cititi va rugam si:

Reclama Gillette despre “masculinitatea toxică”: cum se combină marketingul cu ingineria socială

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

5 comentarii

  1. Minunata lume nou…,, cea mai buna dintre lumi “. Vai!
    Cind va veni Hristos pe pamant a doua oara, oare va mai gasi oameni pe pamant?…

  2. Ce scârboșenii ordinare se promovează! Iar turma de oi a mers la vot!
    Vom ajunge să avem „o țară ca afară”, una în care SEXUL va conduce!
    Mai bine zis, perversiunile sexuale vor deveni OBLIGATORII! Vai de noi!

Dă-i un răspuns lui Anca Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button