Finala Eurovision 2019 și semnificația ocultă a performanței controversate a Madonnei
O privire asupra simbolismului desfășurat pe parcursul finalei Eurovision 2019 și o analiză a performanței extrem de simbolice și de controversate a Madonnei.
Publicat pe 22 mai 2019de Vigilant Citizen
Eurovision-ul este un concurs internațional anual de cântece, cu participanți reprezentând în primul rând țările europene. Spectacolul a fost difuzat în fiecare an începând cu 1956, și este unul dintre cele mai vizionate evenimente non-sportive din lume, cu o audiență medie de 300 de milioane de telespectatori.
Este inutil să spun că Eurovision-ul a avut o influență incredibilă de-a lungul deceniilor, și a contribuit la lansarea carierei a nenumărați artiști. Acestea fiind spuse, există vreo șansă ca influența spectacolului să nu fi fost folosită de elită pentru a-și promova mesajele și simbolismul? Pun pariu că așa a fost. Și ediția din acest an a fost extrem de evidentă.
Spectacolul care a avut loc în Israel, a culminat chiar cu o interpretare elaborată dar înspăimântătoare a însăși Marii Preotese a industriei muzicale: Madonna.
Iată câteva „puncte slabe” ale finalei.
Simbolismul Ocult al Elitei
Finala a inclus zeci de interpretări a zeci de artiști din zeci de țări din întreaga lume. În ciuda acestei mari varietăți de medii culturale, a existat un fir comun evident: supunerea față de elita ocultă. Într-adevăr, Eurovision-ul este o dovadă clară că industria muzicală la nivel mondial trebuie să se supună culturii degradante și hegemonice a elitei.
Iată câteva exemple.
De-a lungul interpretării reprezentanților din Belarus, au fost afișate în fundal mai multe imagini legate de programul Monarch1. Capul cântărețului este împărțit în jumătate, în timp ce un tigru se desfășoară în interiorul acestuia – o reprezentare a programului Beta Kitten Programming2.
Aici, capul interpretei este împărțit din nou (dar pe verticală), în timp ce diverse litere și simboluri intră în capul ei. Mai multă simbologie pentru controlul minții.
Un fulger trece prin capul ei, reprezentând tortura prin electroșocuri care provocă o divizare a personalității sclavului MK.
Destul de ciudat, exact același simbolism a fost folosit în timpul interpretării lui Mahmood – reprezentantul Italiei.
În diferite momente din timpul interpretării sale, capul lui Mahmood este „fracturat” în mai multe bucăți.
Finala Eurovision-ului conține și alte elemente ale agendei elitei.
Reprezentantul Azerbaijan a avut teme profund trasumaniste. În această imagine, brațele roboților efectuează un fel de intervenție chirurgicală laser pe inima interpretului. Inima lui este apoi „încărcată” pe ecran și controlată de computere.
Finala a avut de asemenea și un simbolism Iluminati clasic.
Spectacolul interpretei israeliene Netta Barzilai (câștigătoarea Eurovision-ului de anul trecut) a avut un simbolism masonic clar. A început cu un bal care a avut loc pe o podea având ca model simbolul masonic al unei table de șah.
Apoi, în fundal, apărea un cap încornorat ca al lui Baphomet deasupra altei structuri cu model dual tip tablă de șah.
Agenda Estompării Diferențelor de Gen
În primul rând, trebuie să spun că oamenii au dreptul să acționeze și să se îmbrace așa cum își doresc. Și dacă sunt suficient de talentați, ei au cu siguranță dreptul de a cânta și de a participa la concursuri. Cu toate acestea, în timpul Eurovision-ului a existat o suprareprezentare clară și evidentă a unor persoane de gen nedefinit, ambiguu, și sunt convins că mulți dintre ei erau acolo DEOARECE erau transsexuali sau travestiți, și nu datorită talentului. După cum am afirmat în nenumărate articole anterioare, există o agendă pentru a expune masele (și mai ales tinerii) la confuzia de gen. Și Eurovision-ul și-a făcut treaba. Iată câteva persoane care au participat la spectacol în timpul finalei.
Interpretul transsexual israelian Dana International a cântat în deschiderea finalei.
Reprezentantul Franței, Bilal Hassani, a fost practic îmbrăcat ca o femeie.
Travestitul Conchita Wurst (câștigător al Eurovision-ului 2014) a cântat în timpul finalei.
Travestitul Verka Serduchka de asemenea a cântat.
Apoi Madonna și-a făcut apariția, și a fost groaznic.
Show-ul Madonnei
Show-ul Madonnei la Eurovision a fost controversat din mai multe motive. În primul rând, mulți au fost nemulțumiți pentru faptul că Madonna s-a dus în Israel ca să dea un spectacol, având în vedere întreaga problemă palestiniană. În al doilea rând, modul în care a cântat a fost oribil. A fost o tortură. A fost cu siguranță cel mai prost interpret al serii.
Deși aceste probleme au fost discutate pe larg în mass-media, cea mai evidentă a fost ignorată: performanța ei a fost un ritual ocult, pseudo-satanic specific Noii Ordini Mondiale. Și, ca de obicei, Madonna a întruchipat pe deplin rolul său de Mare Preoteasă a industriei (muzicale).
Înainte de a-i comenta show-ul, este de asemenea important să menționăm că Madonna este o adeptă al Cabalei – misticismul evreiesc, care stă la baza majorității școlilor de ocultism occidentale, cum ar fi Francmasoneria. Mai mult, faptul că acest show a avut loc în Israel, este de asemenea relevant pentru simbolismul care a fost afișat.
Spectacolul a început într-un cadru asemănător unei catedrale, cu bărbați acoperiți cu glugă, care scandau numele „Madonna” ca și cum ar fi fost o incantație religioasă.
După ce au scandat numele ei, Marea Preoteasă a apărut în capul scărilor, îmbrăcată ca și cum ar fi fost pe cale să participe la un întunecat ritual ocult.
Apoi Madonna se dezvăluie. Ea poartă o coroană (de Marea Preoteasă), și un plasture pe un ochi inscripționat cu litera X.
Madonna și-a creat recent un alter-ego pe nume Madame X, pe care îl descrie ca fiind un „agent cu mai multe personalități”. Așa cum puteți vedea în articolul meu despre Madame X, totul se referă la Programarea Monarch.
Madame X poartă în mod constant un plasture pe un ochi, acesta fiind cel mai nimerit mod de a afișa în mod constant semnul ochiului – dovadă a supunerii față de elita ocultă.
Apoi, Madonna începe cu melodia Like a Prayer (ca o rugăciune), o melodie despre amestecarea actelor sexuale cu devotamentul religios. Madonna cântă acest cântec pseudo-satanic tot timpul (ea a interpretat-o la Gala MET 2018), pentru că este preludiul perfect al unei slujbe negre.
În afară de faptul că Madonna cântă groaznic, ea cântă, de asemenea, cu un puternic accent care seamănă cu cel israelian sau poate cu cel est-european. De ce? Ei bine, alter-egourile sclavilor MK pot fi programate să aibă accente. Pare că ascultăm cântând pe unul dintre alter-egourile Madame X.
Apoi Madonna coboară încet scările. Observați crucea inversată de pe haina ei (simbol al satanismului).
Punerea în scenă aici e extrem de simbolică. Combinația între de scările care urcă, încadrate de stâlpi, este complet masonică.
Imagine masonică clasică reprezentând scări încadrate de stâlpi.
La începutul spectacolului Madonna stătea în vârful scărilor, reprezentând cel mai înalt nivel de „iluminare”. Coborând scările, Madonna se coboară pe sine în mod simbolic la nivelul maselor. În timp ce face acest lucru, ea etalează o cruce inversată, pentru că în asta vor ei ca masele să creadă.
Aici figuranți acoperiți cu glugă aduc stâlpi pentru a-i plasa de-o parte și de alta a Madonnei. De ce construiesc lucruri în timp ce Madonna cântă?
Această scenă este o referire clară la reconstrucția Templului lui Solomon, care este o parte esențială a învățăturilor masonice. Reconstrucția templului se spune că va inaugura o nouă eră – o nouă ordine mondială.
Cei doi stâlpi care se întâlnesc în simbolismul masonic, fac referire la stâlpii templului lui Solomon, care se numeau de Boaz și Achin.
Cartea de tarot a Marii Preotese înfățișează cei doi stâlpi Boaz și Jachin.
Locația Templului lui Solomon se află în Israel, și au existat zvonuri constante cum că elita încearcă să preia controlul Muntelui Templului pentru a reconstrui Templul lui Solomon. Pe scurt, Madonna se referă în principal la apariția unei noi ere conduse de elită.
Apoi, lucrurile devin chiar mai ciudate..
Oamenii care poartă măști de gaze și veșminte lungi merg la Madonna. Ea le spune ceva și apoi îi omoară rupându-le gâtul. Reprezintă acești oameni masele lipsite de inteligență și fără importanță care sunt omorâte cu aroganță și trufie de elită?
Apoi, Madonna ține un discurs bizar, care pare să amenințe un grup de oameni.
„Sunt atât de naivi. Ei cred că nu suntem conștienți de crimele lor. Știm că nu suntem încă gata ca să acționăm. Furtuna nu este în aer. Este în interiorul nostru. Vreau să vă vorbesc despre dragoste și singurătate. Dar acum e prea târziu. Nu auziți în afara ființei voastre supreme vântul care începe să urle?”
În timp ce Madonna spune aceste cuvinte, vedem mai multe personalități creștine. Noua lor eră este definită clar de distrugerea creștinismului.
Apoi, Madonna suflă un vânt de moarte asupra oamenilor mascați (care reprezintă masele) și toată lumea moare. De asemenea, în fundal, Statuia Libertății este distrusă.
Pe măsură ce Madonna interpretează noul ei cântec Viitorul cu Quavo4, audiența „ia foc” de-a dreptul.
Versurile acelei melodii se referă la faptul că elita spune maselor că viitorul nu este pentru ei.
Nu toți vor ajunge în viitor
Nu toată lumea învață din trecut
Nu toată lumea poate ajunge în viitor
Nu toată lumea care este va rămâne
Apoi, Madonna, Quavo și ceilalți se întorc urcând scara. Sunt pe calea Iluminării? Nu chiar.
În ciuda simbolismului pe care tocmai l-am văzut, 99% din mijloacele de știri s-au concentrat asupra faptului că exista un drapel palestinian alături de steagul israelian, și că oamenii erau ofensați. Ei au pierdut complet ceea ce era mai important: Faptul că toată lumea se încolonează pe drumul morții.
Odată ajunși la vârful scărilor, oamenii se întorc și se aruncă (în gol) spre moarte ca și cum ar fi vrut să se sinucidă.
Un alt mesaj frumos pentru milioane de tineri care îi urmăreau.
La un moment dat vedem reflectarea unei biserici pe scări. O altă modalitate de a afișa o cruce inversată.
Apoi, cuvintele TREZIȚI-VĂ apar în fundal atunci când Madonna și Quavo fac o săritură sinucigașă.
Apoi, mulțimea a devenit de necontrolat. Au înțeles ceva din cele ce tocmai s-au petrecut? Probabil ca nu.
În Concluzie
Eurovision 2019 a fost o prezentare a pionilor elitei și a agendei elitei. Totul s-a referit la simbolismul MK, la simbolismul ocult și la inevitabila agendă a estompării diferențelor de gen din zilele noastre. În mod corespunzător, spectacolul s-a încheiat cu o performanță extrem de simbolică și de ritualică a Madonnei, care a rezumat întreaga filozofie a elitei. De asemenea, a transmis absoluta ură și dispreț față de mase, chiar și sărbătorind moartea lor în „viitor”.
Totul este acolo, totul este pe față și este mai evident decât oricând. Dacă nu puteți vedea acestea, Madonna și cuvintele TREZIȚI-VĂ vă dau un indiciu.
P.S. If you appreciated this article, please consider showing your support through a small monthly donation on Patreon. If you prefer, you can also make a one-time donation here. Thank you.
Sunt convins de ocultismul acestor spectacole dar…pur și simplu nu pot privi așa ceva.De fapt ,cam tot ce se ,,dă ” la televizor.Vibrația satanică se transmite din primele secunde …ce să mai stau să descifrez simbolurile.Nu suport nici să aud ,nici să văd.
Ei sunt pregatiti.Noi suntem?!
###Duhul Căpitanului ceea ce nu înțeleg acești ,,zmei”este faptul că Dumnezeu nu a fost și nici nu va fi vreodată învins;satan știe asta de aceea luptă prin minciună și manipulare ca soldații lui de pe Pământ să amăgească cât mai multă lume,să înșele oamenii că satan este invicibil;și să vă răspund la întrebare:cu siguranță există oameni pregătiți altfel Dumnezeu și ar fi luat Harul din lume!