X

Fără sex, asemenea lui BAPHOMET. H&M și Eytys va lansa o nouă colecţie UNISEX

Retailerul suedez H&M, prezent pe piaţa locală din primăvara lui 2011, va lansa o colecţie în parteneriat cu co-naţionalii de Eytys, un brand cu sediul în Stockholm. Colaborarea dintre cele două case va da naştere unei colecţii unisex de încălţăminte, piese vestimentare pentru adulţi şi copii şi accesorii. Creaţiile vor fi unisex, cele două branduri punând accent pe faptul că în ultimii ani liniile de demarcaţie dintre sexe sunt tot mai şterse.

„Eytys este cunoscut pentru modelul lor de încălţăminte cu linii simple si talpă voluminoasă, abordarea unisex şi capsele extrem de bine lucrate care se regăsesc în piesele de îmbrăcăminte.  Linia Eytys x H&M va fi disponibilă in magazinele selecţionate din întreaga lume, cât şi online, începând cu 24 Ianuarie 2019”, spun reprezentanţii H & M.

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Ei mai precizează că noua colecţie va cuprinde tenişi, pantofi şi ghete din piele, pânză şi piele întoarsă, jachete, topuri şi pantaloni din materiale precum bumbac, imitaţie de piele, nylon şi denim. Piesele au fost realizate de echipele de design ale celor două branduri, dar încălţămintea poartă amprenta specifică Eytys, în timp ce piesele vestimentare au siluete neutre, fară a putea fi facută diferenţa dintre cele pentru femei şi cele pentru bărbaţi.

„Printuri de piele de şarpe, imitaţie de piele lucioasă şi accentele subtile de piele întoarsă sunt mixate cu bumbacul rigid şi imprimeurile cu mesaje. Paleta de culori este compusă din nuanţe de verde închis, galben aprins, bej khaki, indigo, alb şi negru.”

Proiectul a fost gândit însă dincolo de piesele colecţiei, detaliile fiind cele care fac diferenţa. Mai exact, fiecare pereche de încălţăminte se află într-o cutie care poartă semnătura pictoriţei Zoe Barcza.

“Cu această colaborare ne dorim să prezentăm clientului H&M folozofia noastră, compusă din piese funcţionale care nu ţin cont de gen. Colecţia este despre proporţii, conturând siluete unisex distincte, marcate de lejeritate şi design voluminos. Ideea Eytys este aceea a unui look emblematic, menit să inspire integritate, atitudine şi încredere”, spune Max Schiller, director de creaţie Eytys.

De partea cealaltă, Ross Lydon, Director de creaţie al departamentului pentru bărbaţi H&M, afirmă „am admirat faptul că Eytys au o manieră distinctivă proprie, de aceea iniţial i-am abordat pentru a crea împreună o linie de încălţăminte. Ulterior, dupa prima noastră întâlnire, ne-am găndit să creăm o întregă colecţie, pentru a oferi clienţilor noştri o experienţa completă în estetica brand-ului. Cu această colaborare ne dorim ca iubitorii de modă să aibă acces la un look complet, cu proporţii voluminoase şi încălţăminte de referinţă, fără a ţine cont de gen.”

Reclame

NOTĂ OrtodoxINFO
Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

6 comentarii

  1. Trump cere Curții Supreme să blocheze accesul transgenderilor în armată
    Președintele american, Donald Trump, a cerut, joi, Curții Supreme să autorizeze blocarea temporară a recrutării în armată a persoanelor transgen, informează Agerpres.
    https://www.agerpres.ro/politica-externa/2018/12/14/trump-cere-curtii-supreme-sa-intervina-pentru-a-bloca-accesul-persoanelor-transgen-in-armata–227719

    Parlamentul din Kosovo a votat în favoarea creării unei armate
    https://www.agerpres.ro/politica-externa/2018/12/14/parlamentul-din-kosovo-a-votat-in-favoarea-crearii-unei-armate–227913

  2. Sunt destui producatori români, chiar si firme micute. Nu le vom duce lipsa celor de la h&m pentru ca oricum aveau si au in continuare haine proaste, urate si scumpe.

  3. Drept dovadă a faptului că oamenii se comportă ca o turmă de oi, mai toate femeile se boiesc și se pensează, chipurile ca să fie „frumoase” și/sau „feminine”, însă când vine vorba de vestimentație, umblă în pantaloni, precum bărbații. Evident că nu are nicio logică. Aceste haine tâmpite „unisex” nu au un scop practic: nu încurcă fusta precum „admiratul” în oglindă pe care îl fac femeile, la presiunea societății! Aspectul fizic contează: bărbații să arate precum bărbații, iar femeile precum femeile! Cu fustă și fără boieli sau pensat! Sigur se poate dacă se vrea! Sau, mai bine zis, dacă chiar vor și femeile tinere să fie frumoase și feminine, îmbrăcate decent și cu fustă, fără „activități” în oglindă!

  4. @ Un om
    Tu vorbesti de femeile care se penseaza…Dar de barbatii care se penseaza la saloane mai ceva ca femeile, nu mai spui nimic?
    De multe ori i-am remarcat cu spancenele retusate la forma ca ale femeilor si imi provoaca o senzatie sinistra, de transexuali. Aia da feminizare…

    1. În primul rând, vorbim despre „bărbați”, mai exact poponari. Bărbații se feminizează (poponarizează), iar femeile se masculinizează (și se „feminizează” cu prostii, dar umblă în pantaloni sau fuste/rochii indecente!).
      În al doilea rând, doream să spun că mai toate femeile tinere se pensează și se boiesc, însă tot acestea umblă în pantaloni! Sau în fuste/rochii scurte/mulate. Cele mai puțin tinere poartă fustă decentă, totuși. În alte vremuri femeile nu foloseau oglinda, dar să poarte pantaloni sau haine indecente era de neconceput! În ziua de astăzi se face totul pe dos… Câte femei tinere poartă fustă/rochie decentă? Câte nu se pensează? Foarte puține!
      De unde cele de mai sus? Efectul de turmă! De aceea bărbații au devenit poponari (pentru a fi „cool”), de aceea femeile nu mai sunt feminine, de aceea se vând „haine” precum cele din articol! Iar oamenii cred că multora le place să se îmbrace într-un fel, când de fapt este doar spălare pe creier!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button