„Oferta noastră se adresează societăților mass media ce acționează atât pe piața națională, cât și pe cea regională sau locală, și vizează televiziuni, radiouri, respectiv site-uri de internet dedicate informării cetățenilor”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Ellaal Goldberg SA.
Demararea acestui program se face în mod consecutiv anunțului public făcut miercuri în Washington DC de către acționarul nostru principal, Ellaal Goldberg Corporation USA, conform căruia au fost puse la dispoziție primele tranșe de bani, dintr-un total disponibil de 50 de milioane de dolari, cu 20 de milioane de dolari posibile în primul an.
„Proprietarii societăților mass media interesate sunt invitați să ne transmită printr-o scurtă scrisoare de prezentare intenția lor de a se asocia cu Ellaal Goldberg SA. Cererile vor fi analizate de către echipa executivă Ellaal Golberg în condiții de confidențialitate, apoi vor fi transmise, împreună cu alte documente furnizate de potențialii parteneri, spre expertizare membrilor Media Board, care vor susține sau nu oportunitatea investiției”, conform sursei citate.
Documentația inițială poate fi transmisă pe adresa [email protected], unde ce-i interesați pot solicită și informații suplimentare despre condițiile investiției, ce le vor fi puse la dispoziție de către echipa executivă.
e f grav sa cumperi jurnalismul ca pe cartofi la cooperativa. Ar trebui ca statul sa dea legi impotriva monopolului si oligopolului. Asta deja e prostire pe fata, s-au format doar grupuri de jurnalism cu politici de la centre financiare „de investitii”