X

Semnati petitia: MICSORAREA VITEZEI de intrare la peron a TRENURILOR de METROU

de null

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Asa intra actualmente un tren de metrou in statie …

 

Aruncarea in fata metroului a devenit una dintre metodele folosite de sinucigasi iar crima de la Dristor va deveni probabil model si pentru altii cu mintea zob.

S-au vehiculat tot felul de propuneri: senzori smecheri care sa piuie, linii nu stiu de care, garduri anti bla bla bla si altele asemenea.

Dar solutia este simpla: trenurile sa franeze din timp, astfel incat deja viteza lor la intrarea in statie sa fie suficient de mica pentru evitarea oricarui pericol. Adica, viteza melcului inca de cand a ajuns in dreptul peronului.

Insa, NU SE VREA!!! Conform mass-media, reprezentantii Metrorex au declarat:

 

„Cu privire la micşorarea vitezei de intrare la peron a trenurilor de metrou menţionăm că aceasta este impusă de sistem tinând cont și de următoarele criterii: siguranța călătorului, distanță de frânare, intervale de circulație. În cazul utilizării unei viteze reduse la peron s-ar crea intervale mai mari de succedare între trenuri, ceea ce ar produce disconfort publicului călător și, mai grav, ar duce la mai multe situații de supraaglomerare în stații. Precizăm că distanţa de frânare este direct proporţională cu masa inerțială a trenului de metrou care este foarte mare, ceea ce implică o distanță de frânare mai mare.”

 

Cu alte cuvinte, lor nu le pasa de viata, ci de aiureli.

Semnati va rugam petitia:

https://www.petitieonline.com/micsorarea_vitezei_de_intrare_la_peron_a_trenurilor_de_metrou

Poate ca astfel cineva din Ministerul Transporturilor va impune totusi aceasta masura care salveaza vieti.

Masura care se impune a fi luat de urgenta si in cazul trenurilor de suprafata ce intra in gari.

 

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

9 comentarii

    1. Despre metoda din filmulet vroiam si eu sa spun. E cea mai sigura metoda, si exista. De exemplu la metroul din Copenhaga, si e de cel putin 10 ani.

  1. Raul trebuie curmat de la rădăcina. Soluția cea mai buna ar fi renunțarea definitivă la toate mijloacele de transport motorizate, care pot accidenta / omori oamenii și animalele. Ia sa ne gândim puțin ce s-ar întâmpla dacă oamenii s-ar deplasa în București pe propriile picioare sau cu bicicletele, rolele sau trotinetele. Pare un scenariu Science Fiction, așa e?.Pentru că oamenii vor dori in continuare sa se grăbească și să fie comozi, nerenuntand la mașini, metrou, tramvaie, autobuze și troleibuze, vor exista deasemenea și tragedii de tot felul. Sa zicem că se pripune o petiție pentru transformarea Bucureștilor într-un oras al pietonilor. Semnează cineva?

  2. Raul a început din clipa în care oamenii au început să se grăbească, inventând mijloace de transport mai rapide decât propriile picioare. Și percepția timpului a devenit diferita odată cu sporul de viteza. Cu cat se grăbesc oamenii mai mult, cu atât se vor îndepărta de Dumnezeu. Străbunii noștri se deplasau pe jos, fără mașini . Erau și mai sănătoși și mai fericiți decât noi. Progresul tehnologic nu a făcut decât să-l îndepărteze pe om de Dumnezeu.

  3. Avand in vedere faptul ca la orele de varf (dimineata pe la 7 sau 7:30) metroul este supraaglomerat pana intr-acolo ca nu mai face fata numarului enorm de calatori (care fug de traficul de suprafata dezastruos), eu cam sunt de acord cu Metrorex si cu ce au declarat ei!.. Pana la urma metroul a fost creat ca sa fie RAPID, nu ca sa mearga mai incet decat tramvaiul!..

    Dar solutii se pot gasi.. De exemplu senzorii de miscare plasati imediat sub peron – ca sa “vada” dinspre peron sina metroului si sa poata opri curentul din sina daca “vad” alta miscare decat cea a metroului.

  4. Daca ne uitam in istoria poporului român, observăm că cel puțin de la Meșterul Manole încoace, pentru a cladi ceva durabil, este nevoie de jertfe omenești. E foarte trist că oamenii cer prin petiții un lucru care ar fi trebuit făcut încă de la inceput, înainte să apară primele victime. Vorbesc la modul general.

Dă-i un răspuns lui Matiu Cosmin Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button