Fostă membră Pussycat Dolls: grupul a fost „o rețea de prostituție”.
Kaya Jones, fostă componentă a formației de succes Pussycat Dolls, a ales să dezvăluie pe Twitter că membrele grupului de fete erau folosite literalmente ca prostituate, având directori din industria muzicală drept proxeneți, fiind forțate să facă favoruri sexuale elitelor și amenințate cu moartea dacă nu se supuneau sau ar fi dezvăluit ceva în public.
Cântăreața Kaya Jones, fostă membră a Pussycat Dolls, pretinde că membrele grupului au „trecut” pe la directori din cadrul industriei muzicale.
Kaya Jones a fost descoperită de R Kelly când avea 13 ani și a semnat cu Capitol Records când avea 16 ani. În 2003, a dat audiții și a fost selectată să facă parte din formația Pussycat Dolls. S-a mutat apoi la Interscope Music sub tutela producătorului muzical Jimmy Lovine.
După doar doi ani, Jones a părăsit grupul pe când încă înregistra primul album, pretinzând că „n-a mai fost distractiv sa fac parte din trupă”. Într-un interviu pentru Yahoo! Singapore, Jones a spus:
„Când nu toată lumea e pe aceeași lungime de undă, asta afectează grupul, asta cred că a fost partea proastă și am decis să plec. Nu a fost din cauză că am vrut o carieră solo și n-am mai vrut să fac parte din trupă. Am plecat pentru că nu mai era plăcut, distractiv”.
-Yahoo!, Fostă membră Pussycat Dolls, Kaya Jones: „N-a mai fost distractiv”.
Astăzi, la 12 ani de la părăsirea trupei, Kaya a lansat o serie de tweet-uri explozive explicând de ce n-a mai fost distractiv să fie o „păpușă” Pussycat. Nu doar că „nu a mai fost distractiv”, a fost un coșmar.
Furtună pe Twitter
Pe 12 octombrie, Jones a început să posteze tweet-uri despre „elita de la Hollywood”, probabil ca reacție la „căderea” lui Harvey Weinstein.
„Te rog, Hollywood, începe să spui adevărul. Arată adevărul! Este timpul pentru un NOU Hollywood. Unul în care arta înseamnă idei originale, nu sex.”
„Ce e cert: Cunosc tot atât de mulți bărbabți cât și femei care au fost abuzați în cadrul industriei de divertisment de elitele de la Hollywood. Suntem indiferenți față de asta. Și nu este bine.”
Pe 13 octombrie a vorbit despre faptul ca a fost „abuzată”, „drogată”, „redusă la tăcere”, „pe lista neagră”.
„Sper că voi toți, elitelor de la Hollywood, aveți ceva emoții în noaptea aceasta. Cine știe, poate mâine familia și prietenii voștri vor afla cine sunteți cu adevărat.”
„Faptul că ați încercat să ne închideți gura ne-a făcut mai puternice. Ați încercat să ne drogați, dar eram extrem de lucide. Ați încercat să ne puneți pe lista neagră, dar fanii ne-au urmat. Nu mai suntem copii acum.”
„Copiii de care v-ați bătut joc astfel au supraviețuit abuzului. Acum suntem adulți. Sunteți pregătiți, voi, cei bătrâni acum să luptați? Pentru că toți arătați acum foarte bătrâni.”
A făcut apoi niște declarații bombă despre Pussycat Dolls, pretinzând că trupa a fost, în primul rând și înainte de toate, „o rețea de prostituție”. Chiar a adăugat că a ținut un jurnal și un desfășurător al evenimentelor.
„Adevărul meu. Nu am fost membră într-o formație, am fost într-o rețea de prostituție. Faptul că eram cântareață și eram faimoasă sunt doar detalii. Asta în timp ce aceia care ne dețineau încasau banii.”
„«Cât de rău a fost?» întreabă lumea. Suficient de rău încât să renunț la visele mele, la colegele mele de trupă și la un contract de 13 milioane dolari. Știam că vom deveni numărul 1.”
„Mă întreb câte dintre victime au ținut un jurnal, așa cum am ținut eu. Oh, da, am ținut și un jurnal cu date cornologice.”
„Am povestit presei de la Hollywood despre abuzul prin care am trecut și nu au făcut nimic. Încă negociez cu Vegas. Să vorbească despre asta pe concret. Vegas și omul Hollywood-ului.”
„În 2004 le-am spus totul directorilor executivi de la Hollywood, în 2005-2006 am spus presei. În 2011 am vorbit din nou. Sper că mă vei auzi acum, Media din 2017! De-acum înainte.”
„Îmi place modul în care abuzatorii se distrează cu victima. Patetic.”
Într-un tweet misterios, pare că o acuză pe fondatoarea Pussycat Dolls de moartea unei fete din trupa G.R.L.
„Aș vrea ca matroana din acel iad să mărturisească de ce o altă lideră a grupului ei de fete s-a sinucis? Să spună public cum ne-au distrus mental.”
Tweet-ul de mai sus se referă în mod clar la Robin Antin, fondatoarea „păpușilor”, numind-o „mama din iad”.
Robin și-a început cariera în industrie ca dansatoare și coregrafă. Apoi a început să construiască literalmente un imperiu „Pussycat”.
În 1995, ea a fondat trupa de cabaret modern Pussycat Dolls. Până în 2005, ea și-a diversificat activitatea în media, incluzând un grup pop cu hituri internaționale, un nightclub în Las Vegas cu spectacole de dans, diverse mărfuri și un reality show tv. De atunci, ea a continuat să creeze și alte trupe de fete ca Girlicious, Paradiso Girls și G.R.L.
-Wikipedia, Robin Antin
G.R.L. a fost cea mai de succes trupă după Pussycat Dolls și au fost sub licența lui Lucasz „Dr.Luke Gotwalds”: Kemosabe (citiți articolele referitoare la Dr.Luke și Kesha ca să înțelegeți de ce e important acest aspect).
Pe 5 septembrie 2014, Simone Battle, o membră a G.R.L. a fost găsită moartă, la vârsta de 25 de ani. Cauza vehiculată a morții a fost sinuciderea prin spânzurare. Un purtător de cuvânt al lui Battle a afirmat că „suferea de depresie datorită dificultăților financiare”.
În tweet, Jones pare că o acuză pe Antin, afirmând:
„De ce încă o fată din trupa ei s-a sinucis? Spune publicului cum ne-ai distrus psihic.”
Bizar: Pagina de Wikipedia a lui Antin, enumeră printre ocupațiile ei aceea de Matroană a Hollywood-ului.
Numele de Matroană a Hollywood-ului este asociat cu Heidi Fleiss, care conducea în anii 1990 o mare afacere cu dame de companie. Oare pagina lui Antin a fost „spartă de hackeri”?
În tweet-urile următoare Kaya a explicat apoi mecanismele de control ale industriei.
„Ca să faci parte din echipă, trebuie să joci în echipă. Adică să te culci cu cine îți spun ei. Dacă nu o faci, nu te au cu nimic la mână.”
„Da, am spus că te au la mână. Adică după ce te conving sau te fac dependent de droguri, folosesc asta împotriva ta. Corect. Victimizează victima și mai mult.”
„De asta îi respect atât de mult pe militari. Am trecut și eu prin ceva asemănător. Doar că cicactricele mele nu se văd. Măcar războiul adevărat este cinstit.”
„De ce nu i-am demascat? Pentru că toate eram abuzate. Mie mi s-a transmis personal că dacă spun ceva… s-ar putea să mor sau să-mi iau la revedere de la carieră.”
„Ei bine… să te ucidă pe tine sau să-ți ucidă sufletul, nu e nicio diferență. O faci pentru ei. Un tânăr merge la închisoare pentru mult mai puțin. Dar Hollywood?”
În zilele următoare, ea le-a răspuns celor care susțineau că a inventat totul, în timp ce încă mergea la Robin Antin și Jimmy Lovine.
„Pentru toți cei care cred că eu am inventat asta, de ce mi-aș fi făcut un scop din a pretinde că am fost folosită și abuzată? Nu ar fi dat bine.”
„Ah, pentru o secundă am crezut că vorbeați despre Robin, Ron și Jimmy.”
Aici îi răspunde Ellen Barkin:
„Îl știu de mult timp pe W. Harvey. Este o lichea, un parazit, un vampir care trăia din sângele femeilor și bărbaților foarte talentați. Ultimul violator de staruri, nu un star. Singurul său talent real era abilitatea sa de a exploata talentele altora.”
Kaya continuă:
„Avocații sunt cei pe care ți-i dau și îi desemnează ei pentru tine. Dacă încerci să apelezi la un altul, este o încălcare a regulilor. Sfârșitul înțelegerii. Toate puteam fi înlocuite.”
„Robin și casele de discuri încasau toți banii. Noi, ca membre Pussycat Dolls eram plătite cu 500 de dolari pe săptămână. În timp ce eram folosite și abuzate. E un fapt!”
„Am simțit în sfârșit greutatea pe care am purtat-o în inimă ridicându-se și îndepărtându-se. A fost greu să spun atâtea minciuni pentru oamenii care m-au distrus. Suficient.”
„Sper că tot mai multe femei și bărbați vor ieși în față să arate abuzurile și suferința prin care au trecut. Trebuie să facem lumină asupra acestui aspect al industriei de divertisment.”
„Abuzul este abuz. Nu contează că este mental, fizic sau emoțional. Industria muzicală are nevoie de curățenie.”
„Este bine să nu devii defensiv și să ataci când ești vinovat. Îmi pare rău, castelul vostru din cărți de joc s-a dărâmat. Toată lumea va ști în curând adevărul…”
„Este foarte trist să vezi fără apărare pe oricine de la Hollywood care vorbește despre maltratarea artiștilor. Doar artiștii vorbesc despre asta. De ce nu și directorii executivi?”
Reacții
Robin Antin a spus într-un interviu pentru The Blast pe 15 octombrie, că ceea ce suține Kaya Jones sunt niște „minciuni ridicole și dezgustătoare” adăugând că în mod evident căuta să atragă atenția. Antin a fost, potrivit surselor, surprinsă că Jones a vorbit în numele Pussycat Dolls, declarând că:
„Jones a fost de fapt doar în probă și niciodată un membru oficial al grupului. Jones a fost doar una din multele fete care au fost la audiții de-a lungul anilor, dar a spălat putina și niciodată nu a devenit un membru permanent.
Referitor la tweet-ul lui Jones despre Simone Battle, Antin a spus:
„Nu e doar urât, dar e insondabil și nepoliticos față de cei care lucrează pentru prevenirea și conștientizarea sinuciderii. Antin a spus că a susține cu nerușinare acest lucru despre sinucidere ar lăsa cicatrici nu doar familiei dar și milioanelor de oameni care o iubeau și cărora le păsa de Simone.”
Potrivit surselor, avocatul trupei lucrează la o scrisoare legală, avertizând-o pe Jones să înceteze a mai răspândi minciuni care aduc prejudicii grupului sau va suporta consecințele legale.
Momentul apariției acestor acuzații este unul nefericit pentru Antin, deoarece, potrivit surselor, Antin lucrează la o revenire a Pussycat Dolls.
Alte membre ale trupei au păstrat tăcerea referitor la această problemă. Totuși, în 2013, liderul vocal al grupului, Nicole Sherzinger, a avut cuvinte edificatoare la adresa industriei:
„Este o industrie atât de dură, știi. Ca să reușești, chiar trebuie să-ți vinzi sufletul diavolului”.
Așa că, oare Kaya spune adevărul sau, așa cum pretinde Antin, caută să atragă atenția? Păi, ca să fim sinceri, în timp ce acuzațiile lui Kaya sunt deranjante, nu pot spune că sunt surprinzătoare. Numele grupului este Pussycat Dolls – nume care se referă clar la Programarea pisicilor Beta. Așa cum am declarat în articolul meu, Origini și Tehnici Monarch de Control al Minții, Programarea Beta se referă la crearea unor sclave sexuale folosite de elite. Pentru a-și atinge scopul, manipulatorii îi fac pe sclavi să disocieze, prin droguri, abuzuri și traume. Tweet-urile lui Kaya descriu această situație specifică și nu aș fi surprins dacă membrele grupului au fost împinse într-o „ușoară” versiune a MKULTRA pentru a-și atinge scopurile.
Indiferent de caz, Kaya este hotărâtă asupra acestui fapt: industria muzicală necesită puțină curățenie.