Atacul terorist de la Manchester a avut loc la un concert al Arianei Grande – un superstar al industriei muzicale. A fost o ciocnire grandioasă și înspăimântătoare a lumii divertismentului și a terorismului mizerabil.
Atacul terorist din Manchester a fost rău / dezgustător din mai multe motive. Rezultatele sale au fost, de asemenea, devastatoare, pentru o serie de alte motive. Era vorba despre împingerea copiilor spre teroare, pentru a ucide zeci de oameni și de distrugerea oricărei șanse de supraviețuire a inocenței. A fost vorba despre amestecarea lumii muzicii, a dansului și a divertismentului cu moartea și groaza.
Pe data de 22 mai 2017, un atac sinucigaș a avut loc în Marea Britanie, imediat după un concert al Arianei Grande la Manchester Arena. Douăzeci și trei de adulți și copii au fost uciși, iar 119 au fost răniți, din c re 23 în stare critică. ISIS a revendicat atacul.
Înainte de a merge mai departe, este necesar să explicăm natura fundamentală a ISIS. Contrar aparențelor, nu este un dușman al elitei mondiale. De fapt, apariția ISIS a fost „înlesnită” de către aceste „elite”.
În 2014 am publicat un articol intitulat ISIS: Invenție CIA pentru a justifica războiul în străinătate și represiunea la domiciliu; Este încă relevant si astăzi. „ISIS” este folosit în mod continuu pentru a destabiliza guvernele ostile față de elită, în timp ce face propagandă pe față, inducând frică, panică și teroare în marile orașe.
Agenda elitei are experiență în a propaga frica, panica și teroarea. Această emoție este ca o monedă de aur, un fel de bun neprețuit care poate fi folosit pentru a modela și amputa societatea cu puțină sau rezistență chiar deloc.
Numărul atacurilor teroriste și al deceselor provocate de ISIS este uimitor și, din păcate, devine „noul normal”. Locurile de distracție, petrecere a timpului liber, turism și divertisment sunt transformate în locuri de masacru. Și, bineînțeles, după fiecare eveniment, nu se propune vreodată niciun plan sau soluție concretă. Este aproape ca și cum ar dori ca societatea modernă să accepte ideea că este „normal” ca orice persoană să fie ucisă în mod aleator în orice moment, fără niciun motiv special.
Există o discuție generală despre problemele care sunt la baza conceptului ISIS și a modalități concrete de a le rezolva? Rareori. Cu toate acestea, multe „probleme de ordin secundar” ce au fost în mod clar pe agenda elitei de ani de zile, sunt adesea inopinate – iar acelea care contează parcă sunt pur și simplu lăsate în așteptare pentru următorul atac terorist pentru a fi aduse in prim plan.
Iată ce a spus Theresa May în urma atacului din Manchester:
Aparent, teroarea trebuie să fie limitată prin reglementarea internetului. Th. May a declarat:
„Nu putem permite acestei ideologii un spațiu sigur pe care îl utilizează pentru a se reproduce – tocmai asta este ceea ce oferă internetul și marile companii care furnizează servicii bazate pe internet. Trebuie să colaborăm cu guvernele democrate aliate pentru a ajunge la acorduri internaționale care să reglementeze spațiul cibernetic pentru a preveni răspândirea planificării extremiste și a terorismului”.
Răspunsul la fiecare atac terorist este un pas mai încurajator către un stat de tip polițienesc extrem de monitorizabil, care reprimă toți cetățenii săi. Singura reacție la acțiunea teroristă de care societatea este capabilă, pare să limiteze drepturile fundamentale ale vieții private, ale libertății de exprimare și ale democrației tuturor cetățenilor. Nu este vorba despre înțelegerea reală a tuturor problemelor… pentru că atunci când se realizează aceste lucruri oamenii revin la realitate. Și elitei nu-i place când oamenii realizează aceste lucruri. Ei vor ca oamenii să se teamă în timp ce ascultă Ariana Grande.
Despre Ariana Grande:
Atentatul din Manchester a avut loc într-un cadru cu o valoare simbolică importantă. A avut loc în timpul unui spectacol al unui superstar din industria muzicală, care este deosebit de iubit de copii: Ariana Grande. Și, în cazul în care nu ați citit alte articole de pe acest site, ea este un instrument al elitei – nu spre deosebire de ISIS. Cu toate acestea, Grande lucrează în departamentul de divertisment al elitei. Printr-o mână de conglomerate media care semnează și promovează un grup select de vedete, elita folosește acest sistem pentru a modela și forța masele – în special cele mai tinere și mai impresionabile – să adopte idei, valori și atitudini specifice.
Ariana Grande a făcut parte din sistem de când a fost o adolescentă tânără care a jucat rolul de „Cat Valentine” în show-ul Nickelodeon Victorious. Acest rol a condus la statutul său de „idol al adolescenților”, o platformă care a fost folosită apoi pentru a lansa cariera ei de cântăreață.
Spre deosebire de alți adolescenți, cariera solo a lui Grande a coincis cu o schimbare drastică de imagine. Ea a devenind rapid o figură a agendei „Sex Kitten” folosită pentru expunerea copiilor la imagini sexuale de la o vârstă fragedă.
Într-adevăr, „Cat Valentine” de la Victorious s-a transformat într-o cântăreață Beta Kitten.
De-a lungul carierei sale, lui Grande i s-a spus să arate semnul ochiului unic în fotografii, confirmând că face parte din sistemul elitei.
În 2016, Grande a lansat un nou album și un nou turneu numit „Dangerous Woman”.
Dacă analizăm marea schemă a lucrurilor, ceea ce s-a întâmplat în Manchester este profund deranjant. Mii de tineri, amețiți de mașina de marketing intensă din spatele Arianei Grande, au fost atrași într-o arenă arhiplină. Apoi o bombă a explodat, omorând și rănind copiii, ciocnind violent lumile divertismentului de elită cu terorismul de elită, forțând o generație întreagă să se confrunte cu o groază și teroare de necrezut.
Dacă, în trecut, cei mai tineri membri ai societății occidentale ar fi putut evita fluxul constant de știri deprimante, legate de teroare, concentrându-se pe divertisment, acea epocă s-a terminat în mod clar.
Ca răspuns la atac, pe 4 iunie, Ariana Grande a anuntat un concert de binefacere, One Love Manchester, în onoare victimelor atacului. Spectacolul va include de asemenea si alți artiști ca: Miley Cyrus, Katy Perry și Justin Bieber. Acești artiști au în comun cel puțin două lucruri. În primul rând, piața lor țintă sunt copiii și adolescenții. În al doilea rând, ei fac parte integral din industria elitei oculte, iar toate cataloagele lor sunt îmbrăcate în simbolismul său. Totul despre ei are legătură cu partea întunecată a controlului minții și se referă criptic la traume, abuzuri și ritualuri oculte.
Acestea erau starurile alese pentru a „răspunde” terorii și pentru a ridica masele. Pe o scară mai largă, ele reprezintă opoziția principală față de ISIS. Dacă nu vă place ISIS și teroarea, vi se spune că trebuie să îmbrățișați acești pioni ai industriei elitei oculte. Ei sunt răspunsul.
În mod corespunzător, concertul s-a încheiat cu Ariana Grande cântând Somewhere Over the Rainbow – piesa clasică din 1939 scrisă pentru filmul The Wizard of Oz.
În lumea Programării Monarhului, „peste curcubeu” este un cod de disociere. Filmul The Wizard of Oz a fost folosit ca scenariu de programare MK ULTRA timp de decenii, iar melodia este folosită pentru a induce disocierea. Faptul că acest cântec este folosit la sfârșitul unui concert pentru copii, susținut de reprezentanții sistemului MK, este cu siguranță clarificator.
„Deasupra curcubeului din Oz este sclavul monarh care este atras într-o transă și într-o anumită zonă a programării. Trebuie să fie fluctuant la ambele capete ca observator și nu participant, să nu treacă cumva la cealaltă extremă și să devină participant.
Cântecul tematic al filmului spune: „Undeva peste curcubeu … există un teren în care visurile pe care îndrăznești să le visezi într-adevăr se vor împlini”. Aceste versuri sunt o metodă de a hipnotiza creierul pentru a percepe că „experiența curcubeului” (care este de obicei un abuz oribil) este un „vis”. Mintea disociativă este prea fericită să numească trauma un vis, care este trăit ca o realitate pentru un moment, dar este totuși înregistrat de minte ca o fantezie.
Termenul pentru aceasta este cryptoamnesia, ceea ce înseamnă procesul în care funcționarea corectă a memoriei este hipnotizată. Lumea internă a sclavului devine „realitate”, iar lumea reală externă devine Țara lui Oz, care este percepută ca realizează-crede”.
– Fritz Springmeier, Formula pentru a crea un sclav cu mintea controlata fără să își de-a seama
În același mod în care sclavii cu mintea controlată sunt expuși traumelor intense pentru a induce disocierea, masele sunt expuse la traume prin teroare până la punctul de amorțeală … și apoi li se spune să „treacă peste curcubeu”. Frica de „teroare” este propria sa magie neagră și poate fi folosită pentru a contamina mintea, pentru a înșela sufletul și, așa cum vom continua să vedem, pentru a perturba societatea. Valurile de șoc și durere pe care le generează devin rapid parte din „psihosferă” și sfârșesc prin definirea unei întregi generații. Ei se hrănesc cu moartea, disperarea și suferința și încearcă să otrăvească toate aspectele societății. Nu îi lăsați să vă contamineze mintea și nu vă lăsați păcăliți de bărbații sau femeile lor „periculoase”.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ariana_Grande#Personal_life
Interesant faptul ca cica a trecut la Kabbalah pentru ca fratele ei este homosexual. Grea boala: https://www.youtube.com/watch?v=pEv_GhMroco