X

BIG BROTHER iti va SUPRAVEGHEA si CONTROLA masina. Noi reglementari UE pentru ,,SIGURANTA” ta: instalarea de CAMERE si alte sisteme de MONITORIZARE, precum si tehnologii inteligente de ASISTENTA la VITEZA şi sisteme de FRANARE AUTONOME

de null

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Uniunea Europeană intenţionează modificarea reglementărilor în domeniul rutier pentru reducerea numărului victimelor accidentelor şi introducerea unui sistem unitar la nivel comunitar pentru taxe de drum, în care se va ţine cont şi de criteriul poluării generate de vehicule, relatează Reuters.

Reglementările privind siguranţa autoturismelor şi autocamioanelor ar urma să fie modificate până la sfârşitul acestui an, în contextul presiunilor din partea unor organizaţii în sensul diminuării numărului accidentelor rutiere prin obligarea producătorilor auto să introducă noi tehnologii de siguranţă, arată un proiect de document UE obţinut de agenţia Reuters.

În anul 2016, 25.500 de persoane au murit în accidente rutiere în ţările Uniunii Europene.

Printre propuneri se numără modalităţi de eliminare a unghiurilor care nu permit vizibilitatea la camioane, prin instalarea de camere şi alte sisteme de monitorizare pentru a facilita observarea de către şoferi a pietonilor, bicicliştilor şi motocicliştilor. De asemenea, ar putea fi introduse tehnologii inteligente de asistenţă la viteză şi sisteme de frânare autonome.

Reclame

NOTĂ OrtodoxINFO

Daca sistemul la un moment dat hotaraste ca esti indezirabil, poti disparea usor si fara urme astfel:

Papusarii VA POT UCIDE de la distanta controlandu-va MASINILE INTELIGENTE

WikiLeaks: CIA poate aranja oricând ATACURI CIBERNETICE asupra MASINILOR pentru A UCIDE OAMENI / Moartea lui MICHAEL HASTINGS

Despre moartea jurnalistului incomod, Michael Hastings, care a făcut cercetare asupra abuzurilor comise de către CIA și NSA:

„Ceea ce s-a descoperit ca rezultat al unor cercetări universitare este că, este relativ ușor să ataci cibernetic și să pătrunzi în sistemul de control al unei mașini, și pentru a realiza unele lucruri precum să acționezi accelerația când conducătorul auto nu vrea accelerație, să acționezi frânele atunci când conducătorul auto nu dorește frânele, pentru a lansa un airbag,” a explicat Clarke.

„Puteți face niște lucruri cu adevărat foarte distructive acum, prin intermediul atacului cibernetic asupra mașinii, și nu e așa de greu…. Deci, dacă ar fi existat un atac cibernetic asupra mașinii – și nu spun sigur că a fost – Cred că oricine l-ar fi realizat, va scăpa, probabil, fără a putea fi descoperit.”

De la moartea lui Hastings, numeroase mașini au fost atacate cibernetic. În 2015, cercetătorii de securitate au atacat cibernetic un Jeep Cherokee și au putut să-i rotească volanul și să-i dezactiveze chiar și frânele. Înainte de aceasta, cercetătorii universitari au publicat lucrări științifice prin care au arătat că este posibil. Și anul trecut, cercetătorii germani au făcut același lucru, deturnând 24 de mașini. Cu alte cuvinte, nu există nici o urmă de îndoială că acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic. Și nu există nici o urmă îndoială că CIA nu a omorât și nu omoară oameni, având imunitate, fără ca victimele, să fie măcar acuzate de vreo infracțiune.

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button