Organizatorii iCEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – au anunţat azi primii speakeri pentru 2017 precum si lansarea platformei de conţinut ICEE.news.
Facebook, Google, TripAdvisor, The New York Times, Lego, The LadBible, News Deeply, Capco, Future Candy, Mindscapes, Crestcomms, Logz.io, Salesfolk, Smartbeemo, The Media Monks, Zulu 5, BBH, Lola Mullen Lowe sunt câteva din companiile care au confirmat deja participarea la iCEE.fest 2017.
Festivalul împlineşte anul acesta 6 ani de când reuneşte la Bucureşti profesionişti şi jucători de amploare ai industriei digitale si tehnologice globale.
iCEE.fest 2017 va cuprinde 3 noi linii de conţinut: Smart Homes (despre impactul Internetului şi tehnologiei în dezvoltarea de soluţii inovatoare pentru locuinţe), Smart Cars (despre maşinile inteligente) şi Fin Tech (despre noua dimensiune digitală a segmentului financiar).
iCEE.health, eveniment dedicat eHealth, creat anul trecut, vine în noua ediţie a festivalului cu un workshop de două zile susţinut de MEDTECH, iar cea dedicată Startup-urilor va cuprinde un segment nou dedicat poveştilor de succes şi noi pachete de susţinere a antreprenorilor.
Celelalte linii de continut (Innovation, Marcom, Content, Disruption, VR&AR, eCommerce si AdTech) vor fi prezente pe o structură concentrată în agenda “de zi”, seara fiind rezervată sesiunilor ”intensive” de stand-up comedy, muzica şi distracţie.
O dată cu noutăţile anunţate pentru ediţia din 2017, organizatorii au lansat si o nouă platformă de conţinut dedicat industriei digitale din regiune, sub brandul iCEE.news, iar platforma de e-learning iCEE.academy oferă, începând de azi, toată arhiva cu prezentările din anii trecuţi în mod gratuit.
Pe site-ul festivalului www.ICEEfest.com e disponibilă oferta de pre-sale, însemnând posibilitatea de achiziţionare a minim doua bilete la 50% discount faţă de preţul actual, de 150 de euro, ofertă disponibilă doar până luni, 10 aprilie.
ICEEfest va avea loc în perioada 15-16 iunie la şi este organizat de ThinkDigital, în parteneriat cu Orange si cu suportul IAB Europe. Printre partenerii oficiali confirmaţi se mai numără Carrefour (Gourmet & Hightech Partner), Volkswagen (Official Car) si BCR (Innovation Stage Partner).
Da!
Am avut certitudinea că, mai întâi vor oferi însănătoșirea sau îmbunătățirea vizibilă a stării se sănătate prin nanotehnologie!
Așa vor cădea în capcană ca popicele, de la cei tineri, până la cei bătrâni; cei bătrâni vor vrea să poată să meargă, să vadă, să audă, iar cei tineri, până una alta, vor asculta de cei bătrâni și-i vor copia, din pricina pustiului de ”bine” abătut asupra lor.
La noi, nu și-au luat cardul de sănătate stând la cozi, pensionarii?
Sunt disperați după viața trăită, dar și după prelungirea ei, indiferent de PREȚ!
Dacă îndrăznești să le explici, se uită la tine ca la un dușman…și-acum, iar, OBSESIV întreb (sau mă întreb) – NU SUNT DE VINĂ PENTRU NEÎNDUHOVNICIREA LOR TRASMISĂ DIN GENERAȚIE ÎN GENERAȚIE?
Păi, nu se spune că GENERAȚIILE DE AUR au murit în închisorile comuniste?
Restul…s-au descurcat, s-au adaptat….