Cele 8 videoclipuri scurte care au precedat lansarea albumului ANTIdiaRY al Rihannei ascund un mesaj greu: ele dezvăluie procesul cerut de la un artist pentru a intra în topurile industriei muzicale, care este condusă de o elită ocultă.
Rihanna a fost descoperită de oamenii industriei muzicale când ea era o tânără în Barbados și, destul de repede, a fost absorbită în gaura neagră care este industria muzicală. Al treilea album al ei, intitulat „Good Girl Gone Bad” („Fata bună devenită rea”), a lansat-o în poziția unui superstar și a făcut-o foarte cunoscută. O coincidență destul de mare este, de asemenea, acel album în care imaginea și personalitatea Rihannei au luat o direcție mai întunecată și munca ei a devenit infiltrată de simbolism Illuminati. De exemplu, videoclipul piesei „Umbrella” (analizat într-un articol din 2008), reprezintă simbolic vinderea sufletului său industriei muzicale și forțelor întunecate care o conduc. A fost într-adevăr despre o fată bună devenită rea.
De atunci, Rihanna a devenit una dintre cei mai bine vânduți artiști din toate timpurile și, concomitent, activitatea ei a fost folosită pentru a grăbi tot felul de agende. Video-clipurile ANTIdiaRY nu sunt o excepție. Într-o manieră foarte simbolică, aceste video-clipuri descriu traseul Rihannei spre succes și, după cum vom vedea, este totul despre inițierea într-o industrie condusă de o elită ocultă.
ANTIdiaRY
Coperta albumului o prezintă pe fetița Rihanna orbită de o coroană. Conceptele viziunii și orbirii sunt tema centrală a lucrării de artă.
Imaginea de copertă este de fapt parte din seria „Blind” a artistului născut în Israel, care se axează în mare măsură pe conceptele viziunii interioare și exterioare și metafora „deschiderii” ochilor privitorului. Cea mai mare parte a muncii lui Nachum includ subiecte cu vedere obstrucționată și mesaje conforme în Braille.
-Vanity Fair, Roy Nachum, artistul din spatele copertei albumului „Anti” al Rhannei, explică tot ce semnifică.
Pe fundal este un poem de Chloë Mitchell scris în Braille. Se citește:
„Mie câteodată îmi este frică că sunt înțeleasă greșit. Este pur și simplu deoarece ceea ce vreau să spun, ce trebuie să spun, nu va fi auzit. Auzit într-un fel pe care eu îl merit în mod corect. Ce aleg să spun este atât de complex, încât oamenii nu înțeleg profunzimea mesajului meu. Deci vocea mea nu este slăbiciunea mea, este opusul de care alții se tem.”
Da, mesajul ANTIdiaRY este într-adevăr foarte complex și este adevărat că cei mai mulți oameni nu îl înțeleg. Asta pentru că este codat cu limbajul ocult al elitei. Mesajul nu vine de la Rihanna, vine de la cei care o controlează.
Videoclipurile ANTIdiaRY descriu procesul cerut de la o tânără vedetă pentru a accesa sferele superioare ale industriei muzicale. Este despre inițiere, supunere și control. Și elita se mândrește în a face talentele să își promulge din nou propria „vânzare” prin videoclipuri muzicale.
Camera Unu
Seria începe la fel cum încep multe alte videoclipuri ritualice: înfățișând tinerețe, puritate și inocență.
Doi copii mici apar în camera Rihannei și o momesc într-un loc mult mai întunecat.
Băiatul și fata care se regăsescc în fetița Rihanna reprezintă conceptul de dualitate care este la baza tuturor proceselor de transformare al ocultei. Opoziția culorilor alb și negru servesc aceluiași scop.
Fetița Rihanna, care este orbită de coroană oferită de elită, reprezintă personalitatea de bază a Rihannei, ea însăși nefiind inițiată în industria muzicală și așadar nu este în stare să vadă natura industriei. Rihanna însăși este, cu toate acestea, momită de prada faimei și succesului și o ghidează pe parcursul procesului.
Camera Doi
Când Rihanna intră în camera întunecată, ea găsește un studio de înregistrări nou, futurist.
Acei tipi, care apar în studioul de înregistrări al elitei, reprezintă „oamenii industriei”, acei profesioniști care vor ghida și sprijini cariera Rihannei. Cu toate acestea, așa cum a declarat rapperul Q-Tip:
„Regula numărul patru mii optzeci a industriei
Oamenii companiei de înregistrări sunt dubioși…”
Camera Trei
La primul contact cu industria, transformarea ocultă a Rihannei începe.
În ANTIdiaRy, Braille (sistemul de scris cu puncte ieșite în relief folosit de oamenii orbi) reprezintă limbajul secret al elitei oculte. Copila, „neinițiată” Rihanna, cu coroana peste ochii ei, este pur și simplu oarbă, la fel ca masele neinițiate care nu pot citi limbajul elitei. Când a fost întrebată despre Braille în munca ei, Rihanna a răspuns:
„Câteodată cei care au văz sunt cei mai orbi.”
– revista Billboard, „Rihanna dezvăluie titlul și coperta albumului la galeria Los Angeles”
Femeia scrisă cu Braille pe față este clar o persoană cu rang mare în sistem. Ea atinge cheia Rihannei și o conduce înspre portalul întunecat. Copila Rihanna o așteaptă în partea cealaltă.
O Rihanna diferită iese la iveală din cealaltă parte a portalului.
Fata bună a devenit rea.
Camera Patru
Dacă cineva nu descinde direct dintr-o familie cu linie de sânge din elită, inițierea necesită un sacrificiu de sânge.
Camera Cinci
În Camera 5, Rihanna se află goală într-o baie, în timp ce o grămadă de oameni se uită la ea din spatele ecranelor. Ca un star pop care vinde sex, ea trebuie să se expună maselor fără chip pentru a-și promova cariera.
Ea își afundă capul în apă, ca un auto-botez.
Camera Șase
Rihanna o urmărește pe fetița Rihanna într-o cameră întunecată plină cu oamenii industriei. Ea merge spre o scenă care se pare că emite valuri de putere nevăzută.
Camera Șapte
Rihanna intră într-un birou plin cu simboluri care dezvăluie „elita ocultă”.
Rihanna este direcționată spre o cameră care se pare că o îngrozește.
Aici, Rihanna descoperă aparent adevăratele rădăcini ale elitei oculte – bancherii. Stând într-o cameră plină de aur și bani, contabili vechi purtând cozoroace vechi verzi tastează pe calculatoare vechi. Aparent, ei numără bani de foarte mult timp.
Liniile de sânge ale elitei acestei lumi (de exemplu Rothschild, Rockerfellers etc.) au avut o influență asupra bancherilor lumii de secole. Așa se arată cum au ajuns la putere și cum au rămas la putere de generații. Ei sunt definiția „banilor vechi”. Ei au acumulat o cantitate revoltătoare de avere care are nevoie de o cantitate revoltătoare de contabilizare.
După ce își pune coroana, camera devine întunecată.
Camera Opt
Rihanna folosește cheia găsită în primul video-clip pentru a deschide o ușă albă.
În timp ce în primul video-clip camera era „reală”, acum arată ca un „fals”, ca un aranjament pentru un show TV.
Rihanna apoi se uită pe cerul de noapte.
Povestea spusă prin videoclipuri o arată pe Rihanna trecând printr-o transformare ocultă în timp ce ea crește în statut în industria muzicală. Călătoria ei începe când ea, fiind o fată inocentă, îmbrăcată în alb este momită de coroana elitei, Rihanna este sorbită în mașinăria industriei muzicale, completată cu studiouri de tehnologie avansată care emit o putere supranaturală. După inițierea ei în industrie, acum îmbrăcată toată în negru, Rihanna îndeplinește un sacrificiu cu sânge și gustă poziția de superstar. Apoi ea intră în birourile celor mari din elita ocultă și îi este dată coroana, făcând-o „regalitate” în industrie. Când se întoarce înapoi la camera ei originală, lucrurile sunt diferite. Inocența este dispărută. Rihanna este un star, dar adevărata ea este a dispărut. Ea este acum un produs al industriei muzicale.
În concluzie
Videoclipurile piesei ANTIdiaRY descriu, într-o manieră simbolică, lucrările interioare ale industriei muzicale. Ele explică cine conduce cu adevărat industria și ce este cerut de la staruri pentru a deveni SUPERstaruri. Ajungerea la acel statut rarefiat vine cu un cost: acel cineva trebuie să își predea „personalitatea proprie veche” pentru a îmbrățișa o nouă personalitate „specifică” elitei. După distrugerea personalității originale a cuiva, singurul lucru care mai rămâne este personalitatea creată artificial, îmbrăcată în negru care este văzută în jurul lumii, dar care este destul de moartă înăuntru.
Dacă ați citit alte articole de pe acest site, probabil ați remarcat că această narațiune (și codurile de culoare care o acompaniază) a fost folosită de nenumărate ori, pe nenumărate staruri pop tinere. Elitei oculte îi place să expună maselor acea narațiune, deoarece, chiar înaintea ochilor noștri, ei ne spun exact cum le controlează pe staruri și, pe o scară mai mare, cum conduc lumea. Din păcate, spre deosebire de Rihanna, cea mai mare parte a lumii nu înțelege limbajul elitei. Cum spunea Rihanna: „Câteodată cei care au văz sunt cei mai orbi.”
Coroana pe care o poartă Rihanna îl simbolizează pe Antihrist, cel ce va veni să stăpânească lumea ca dumnezeu, mântuitor și ca regele lumii.
R8 scris pe eticheta atașată acelei chei înseamnă Royal 8 adică ‘al optulea rege’ – antihrist.
Apocalipsa Sfântului Ioan Teologul Capitolul 17 Verset 11 – Şi fiara care era şi nu mai este – este al optulea împărat şi este dintre cei şapte şi merge spre pieire.
Așadar mesajul ‘elitei oculte’ nu este despre ce trebuie să faci pentru a avea o carieră de succes în muzică, ci despre ‘cheia’ prin care scapi de ‘orbire’ închinându-te antihristului.
Supervedete ca Rihanna nu sunt ‘descoperite’ și ‘inițiate’ de către elita oculta în baza a nu știu ce… talente, ci ‘fabricate’ încă din pântece și apoi ‘crescute’ să devină ceea ce sunt: menestrelii lui satana. Restul de aspiranți la statutul de ‘menestrel al satanei’ sunt doar niște surogate ordinare limitate la nivel local, ca de exemplu în România cei promovați printre altele și în clipuri video regizate de Alex Ceauşu.
Cea mai mare inselare e sa fii indoctrinat gresit , pana ajungi sa crezi ca e bine , si tu din prostie sa o imparti la altii, crezand ca faci ceva bine, asa e si in cazul ei, probabil a fost indoctrinata cu cunostiinte luciferice si ea crede ca face ceva bun , propovaduindul.
Majoritatea satanisitilor , nu ajung sa faca cunostiinta cu crestinismul inainte sa se dumireasca ce e cu el, trec direct la satanism si devin orbiti de ceea ce fac, e asta nu trebuie judecati cu ura, trebuie sa i judecam cu mila si durere in inima ca pana la urma si ei au suflet.