Turnul lui Babel, androginul si tableta neagra – doar unelte ale propagandei sovietice?
O mare parte a lucrarilor plastice din Occident isi au originea in experimentele sovietice de la inceputul secolului 20. Astazi, cind decaderea lumii este asa de ingrozitoare, nu ne mai aducem aminte ca intregul proces a inceput mai demult, iar citiva dintre ganditorii Ortodocsi ai lumii au incercat sa descifreze si sa expuna publicului interesat, masinatiile in curs de desfasurare de la acea vreme. Fiodor Dostoievsky, acest autor incredibil, a publicat in 1872 romanul „Posedatii” (Demonii), unde starea politica, dar si starea sociala si cea culturala din Rusia au fost in detaliu prezentate. Astfel ca putem citi: „Ni se sugereaza prin diferite tiparituri din strainatate si distribuite in mod secret, ca ar trebui sa ne unim pentru a forma grupuri cu un singur obiectiv: distrugerea universala. Se mai urgenteaza ca oricit ai incerca sa repari lumea asta, nu iese mare lucru, dar daca ai taia capetele a o suta de milioane de oameni sau asa ceva, ti-ai usura povara, si apoi ai sari pirleazul mai sigur. O idee buna, fara dubii, dar destul de impracticabila (…)” – spunea un personaj din romanul mai sus amintit.
Desigur ca bolsevicii au incercat sa asasineze prin tortura chiar multe sute de milioane, o moarte trupeasca asemanatoare cu cea din primele veacuri crestine. Dar scopul ucigatorilor era strivirea sufletului, pentru ca moartea sufleteasca s-a asternut peste locuitorii taramurilor cucerite de ateii revolutionari, printr-o propaganda ce trebuia NEAPARAT sa indeparteze pe om de Dumnezeu. Ateismul este precis una din religiile lui antihrist si putem vedea ca acest fel de propaganda iudaica NU EXISTA, vis-a-vis de religiile lumii, ci doar in raport cu Biserica Ortodoxa! Asadar, eforturile acestor slugi ale satanei au crescut si s-au diversificat exponential. Sa ne uitam la citeva din primele incercari de „materializare” a filosofiei si culturii anti-Ortodoxe.
Turnul lui Babel
Primul exemplu este Turnul lui Babel, cu o forma si constructie despre care putem gasi numeroase imagini din vechime. Dupa Potop, oamenii au construit cel mai mare „zgarie-nori”, cu care acestia credau ca vor ajunge la Cer, dar Dumnezeu le-a inchis gura, incalcindu-le limbile. Da, da! Omul inca de atunci vroia sa faca lucruri fara sa ceara sfatul Creatorului!!! Intorcandu-ne la zilele noastre, vedem ca sediul Parlamentului European nu difera de „original”, dar si mai extraordinar este ca sovieticii construiau cam acelasi lucru! Vladimir Tatlin, artistul boshevic, a proiectat „Monumentul celei de a 3-a Internationale” in anul 1919. Ce dovedeste aceasta? Dovedeste ca acelasi duh si aceiasi oameni au pus umarul la dezvoltarea unei societati, societatea prezenta, pe care multi din pacate NU ii inteleg scopul malefic nici acum!
Androginul
Propaganda LGBTetc este impusa si „acceptata” de multi, chiar prin vot liber, astfel ca 26 de tari ar fi trecut prin sistemul juridic acceptarea unor astfel de pacate de moarte. Cautand in arhivele sovietice se pot descoperi chiar lucruri ce rezoneaza „corect” cu prezentul. In 1929 expozitiile internationale de arta ale URSS-ului incercau sa vinda „egalitatea” dintre barbat si femeie, intr-un mod propriu. Imaginea cu acest poster (El Lissitzky „Russische Ausstellung” poster, 1929, Zurich) este cel putzin deranjanta la privit. Conform autorului, s-a dorit obtinerea unei imagini care arata succesul acestei „egalitati” dintre barbat si femeie. Dar de aici, fortzata egalitate duce la separarea copiilor de parinti, pentru ca ORICINE poate avea grija de cei mici, nu-i asa? Apoi, daca suntem egali, si celelalte relatii intre oameni par a fi evident normale! Si ce mai, daca nu esti de acord cu pedofilia, nu intzelegi democratia! Fereasca Bunul Dumnezeu!!!
Sa nu uitam ca necuratul NU are gen, barbat sau femeie, si prin urmare ne impinge inspre „neutralitate”, bucurandu-se de prostia noastra democratizata. Sa nu fie asa! Iata si o ilustrare foarte concludenta, de acelasi autor El Lissitzky, aparuta in 1940 („URSS in Constructie”). SSSR NA STROIKE („USSR in Construction”). Illustrated Magazine. 1940 No. 2-3 Moscow-Leningrad: Iskusstvo, 1940 (https://www.lapedrera.com/en/exhibitions/biography-lissitzky)
Tableta neagra
Kazimir Malevich, un alt sovietic plin de fervoare artistica si care este foarte bine vandut in intreaga lume drept unul din marii precursori ai „puritatii” in arta plastica, a fabricat un patrat negru pe un fond ceva mai deshis („Patratul Negru”, 1915 http://www.dw.com/en/an-icon-of-modern-art-turns-100-kazimir-malevichs-black-square/a-18899525). Sa nu uitam ca imaginea pe care aceste „incercari” artistice doresc sa le inlocuiasca este Icoana Ortodoxa! Bineinteles ca nu a fost doar un singur „patrat” prin jur, ci mult mai multe. Incercati sa cautati „soviet abstract art” si veti gasi multe „patrate negre”! Diavolul are o predilectie pentru a ne face sa ne inchinam in fatza unor obiecte, idei sau persoane opuse Invataturii lui Hristos… (http://ortodoxinfo.ro/2017/05/18/la-ce-se-inchina-musulmanii-la-mecca-la-o-piatra-neagra-dintr-un-cub-negru-dar-cubul-negru-simbolul-lui-saturn-dracul-atentie-cub-pe-frunte-au-si-evreii-cand-se-roaga/)
Deci trebuie sa ne zgaim la un „tablou” negru, cum facem zilnic cu telefoanele mobile sau televizoarele smart (!) si alte asemenea scule digitale! Ce aflam? Mai nimic, pentru ca „nimicul” sau „non-existentul” este dracul insusi care ne indeamna sa ne imaginam… lucruri frumoase, nu-i asa? Si aceste „lucruri frumoase” si distractive apar IMEDIAT si noi uitam ecranul negru si urat. Exista multe „inovatii” in arta plastica ce au fost imbratisate de elitele mondiale, toate de aceeasi origine anti-Ortodoxa si in mare parte iudaica, si care in Romania nu li s-a facut prea multa propaganda in deceniile trecute. Dar din pacate, omul de astazi se repede la tehnologia de ultima ora, pentru a-si biciui simtzurile stresate de iureshul zilnic. Fiodor Dostoievsky, marele autor Ortodox, inca poate fi o sursa excelenta de informare dar si delectare spirituala. Avem cite o copie in limba romana din scrierile acestuia, nu-i asa? Deoarece cartile acestui scriitor NU se mai tiparesc cel putzin in limbile de circulatie internationala, iar varianta digitala…
Detalii despre autorii sovietici:
El Lissitzky (Constructivism & Suprematism, USSR, „Russische Ausstellung” poster, 1929, Zurich), Vladimir Tatlin (Constructivismul „Monumentul celei de a 3-a internationala” 1919-1920), Kazimir Malevich („Patratul Negru”, 1915, Suprematism), Alexander Rodchenko (Constructivism, Pictura fara obiectiv nr. 80, sau Negru pe Negru),
https://www.pri.org/stories/2017-11-13/how-russian-revolution-changed-lives-jewish-artists
https://jwa.org/encyclopedia/article/artists-russia-and-soviet-union
https://www.jewishboston.com/jewish-artists-of-the-russian-and-soviet-empires/
https://learnodo-newtonic.com/marc-chagall-famous-paintings
https://www.moma.org/collection/works/78848
http://www.theartstory.org/artist-rodchenko-alexander-artworks.htm
Asta i germana
Un afis pt expozitia sovietica din 1929, in Zurich, Elvetia. Da, este in limba germana. Autor: El Lissitzky, un artist Bolshevik.
Agenda transgender, promovarea omului nou, androgin și bărbat și femeie în același timp, precum este baphometul la care se închină, atât în est cât și în vest, pe tot pământul. Manipulare genetică. Tableta neagră, cubul negru, satanism.
O mica observatie ref la Turnul Babel:
Ei nu vroiau sa ajunga la Cer, ci sa faca turnul pana la cer. Ei nu il cautau astfel pe Dumnezeu, ci vroiau sa fuga de Dumnezeu la o adica:
DIn Hronograf:
„Ever era binecredincios către Dumnezeu, iar Nimrod potrivnic lui Dumnezeu. Ever era învăţător al dumnezeieştii plăceri, iar Nimrod începător al mînierii lui Dumnezeu. Pentru că ridicase pe oameni la lucrul cel neplăcut lui Dumnezeu, la care Ever nu s-a învoit, adică, să zidească turn pînă la cer, precum de aceasta mai pe urmă va spune istoria.”
––––––––––––––––––––
„Iar la acel lucru neplăcut lui Dumnezeu era povăţuitor Nimrod cel înainte pomenit, arapul (negrul uriaş, fiul lui Cuş, nepotul lui Ham) acela pe toţi spre facerea turnului i-a rînduit şi ridicat, vorbind cele potrivnice lui Dumnezeu către popoare şi spunîndu-le că El este aspru şi nemilostiv spre neamul omenesc, pentru că în zilele părinţilor lor a adus potop pe faţa pămîntului şi i-a pierdut pe toţi cei ce locuiau pe el, de la om pînă la dobitoc şi fiarele şi păsările. „Şi să facem – zicea – de va voi Dumnezeu ca iarăşi ca şi mai întîi să aducă potopul, ca să ne piardă pe noi, precum pe cei dintîi oameni i-a pierdut. Deci să ascultaţi sfatul meu, o, oamenilor: Veniţi să zidim un turn mare şi înalt ajungînd pînă la cer şi cînd va voi Dumnezeu ca iarăşi cu potopul să acopere pămîntul, întru acea vreme pe
159
turn ne vom sui şi vom scăpa de potop, încă să zidim şi o cetate lîngă turn, ca să nu fim departe de la dînsul. Fiindcă atunci cînd fără de veste vor începe a năpădi apele potopului, cu lesnire la turn vom scăpa, aproape fiind şi aşa nu va putea Dumnezeu să ne piardă pe noi cu apele. Apoi vom fi şi slăviţi pentru turn şi pentru cetate şi pomenirea noastră va fi în veci”.
Cam asta era gandirea: „Santem nemernici, stim asta, nu vrem sa ne schimbam, si atunci hai sa facem ceva ca sa scapam de o eventuala pedeapsa a lui Dumnezeu.” Adica, nebunie. Asa si astia acum.
Simbolul este „fuga de Dumnezeu, fuga de pedeapsa lui Dumnezeu”. In felul asta, cei de acum, Il recunosc de fapt pe Dumnezeu, si isi recunosc nemernicia.
Daca ar studia un pic ce spune Hronograful mai departe, s-ar cam ingrozi.
„încă nu numai a amestecat Domnul limbile oamenilor, ci şi podoaba chipului omenesc a schimbat-o întru mulţi, şi abia a lăsat într-înşii asemănare omenească. Pentru că cu mînia Iui Dumnezeu au ieşit din ziditorii turnului cei tulburaţi, feluri de neamuri cu chip slut, schimonosituri ale firii omeneşti, jumătate fiară şi jumătate oameni, pentru care puţin ceva aici să spunem.”
Buna observatie. Multumesc. Doamne ajuta!