Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.
Vin vremuri de mari incercari si cei care vor putea face fata provocărilor sunt aceia care primesc Harul Lui Dumnezeu. Părintele athonit Pimen Vlad oferă câteva soluții simple ca să mergem în siguranță mai departe.
56 thoughts on “[VIDEO] ÎNDEMN din Muntele Athos: Fuguța la țară, acum cât se mai poate; vor veni vremuri mult mai grele”
Nu te contrazic dar nici nu te aprob…dar cred ca pentru asemnea afirmatii ar fi corect fata de toti cititorii sa pui si ceva dovezi….nu crezi? Ca asa sa aruncăm cu noroi in stanga si.n dreata e usor…..
Hristos a înviat ! Patriarhul Bartolomeu al grecilor este eretic si ecumenist, se pupā cu papa si participa la rugaciunile in comun cu eretici. Este in YouTube Dr video in acest send. Aici , pe acest site ortodoxinfo.net nimeni nu judeca pe nimeni. Se releveaza fapte si Este vremea Mārturisirii lui HRISTOS! Cine tace, se face cs nu vede si face jocuri sterile de „gicā contra” nu e ortodox adevārat. Unii au facut si marturisiri pentru HRISTOS in viata realā, punând numele real la bātaie, riscând amenzi si marginalizare sociala, nu e vorba numai de postarea anonima pe site. Dumnezeu vede si judeca si gândurile noastre si Inimile noastre nu le putem feri de Dumnezeu! Calugarii din Athos nu vor gāsi mântuirea la umbra nucului batrân pomenind un arhiereu – Patriarh eretic si facând indemnuri video online! Ce vremuri! Bine ca nu au copii, sa tremure cu lacrimi in fiecare zi de grija lor si sa roage cu lacrimi de sânge pe HRISTOS sa le protejeze copiii. Monahii insa vor fi judecati mai aspru decât mirenii la Judecata de Apoi a lui HRISTOS, conform cu juramintele de monahi: saracia, curātia si ascultarea. Si apoi pomul dupā roade se cunoaste si omul dupā fapte. Doamne ajutā si iertare!
Cei care știu numa sa judece și asa îs pierduți, în loc sa facă ceva ei numa comentează, dar nu pun întrebarea dacă ar fi fost el în locu cuiva ar fi oare altfel
Atunci nu mai vedeti raul la niciun eretic sau ecumenist sau ce-o fi el. Traiti intr-o euforie frateasca falsa, departe de atitudinea categorica si marturisitoare a sfintilor. Fara discriminari de religii, nu? Stii ca nu poti sa fii si cu Dumnezeu si cu mamona. Sau si fecioara si cu barbat.
cine tia spus ca sa nu vezi raul in nici un eretic? cine a spus asta? cine traesste in euforie frateasca? un staret spunea, ca multi vor face pacate mari iar altii nu vor face defel, dar ii vor judeca pe cei ce fac si vor avea mai mare osinda, nimeni na spus sa primesti ecumenismul, nimeni
Toti cei pozitivi la testul lor au fost vaccinati antigripal anul trecut.
Testul releva virusul din vaccinul de anul trecut.
Arafat minte si trebuie pedepsit cu pietre.
Nu sanatatea este obiectivul principal,ci controlul absolut asupra poporului.
Nu marea este o problema,momentan,ci credinta. Subscriu!
In Suedia de fata cu copii. https://www.youtube.com/watch?v=vgT44AwGqkA Evil Swedish Teachers FORCE Children To Watch Naked Prostitute STRIP DANCE ON POLE (Innocence Taken)
Lacoschitiotul Pimen Vlad ar trebui sa faca bine sa intrerupa pomenirea ereticului Bartolomeu, la fel si Stefan Nutescu. Nu una sa zica alta sa faca: „canoanele dau dreptul preoţilor să nu-şi mai pomenească episcopul căzut in erezie. In acest fel, preoţii cu o conştiinţă ortodoxă trează din eparhia respectivă vor fi obligaţi să pomenească alţi episcopi sau să inceteze de a mai sluji. Iar alţii se vor sili să-şi calce pe conştiinţă şi peste canoane pentru a-şi păstra parohia [manastirea sau schitul in cazul calugarilor, tradand astfel Ortodoxia]”.
AMANAREA CATERISIRII ADANCESTE CRIZA – Interviu cu parintele Stefan Nutescu de la Schitul Lacu … 5-07-2008 http://cuvantul-ortodox.ro/amanarea-caterisirii-adanceste-criza/
mei…nu le au cei din ” Groapă ” = Lakkos …cu teologia nepomenirii…lasati-i in pace… nici celelalte manastiri nu au intrerupt pomenirea …luativa de ele…nici georgienii nu au intrerupt…
nu toti le au cu teologia asta de nepomenire…decat sa fii alunecat in extrema nepomenirii…lasa asa…treaba lor…nu-i mai vorbiti de rau…cu blandete si rabdare
poate si noi daca eram in locul lor, monahi simpli …nu se stie ce decizie luam…acu suntem noi mai destepti ca avem internet…
fi-ti cu pace….
asteptam totusi pe ierarhi sa se pocaiasca de ecumenism …daca nu …vine cu adevarat ceva boala sau cutremur sau razboi…ca altfel nu se mai poate…
Hristos a înviat !
Daca ar fi asa cum spui inseamna ca Stefan Nutescu inainte le avea „cu teologia nepomenirii” si era un extremist,”alunecat in extrema nepomenirii” : „canoanele dau dreptul preoţilor să nu-şi mai pomenească episcopul căzut in erezie. In acest fel, preoţii cu o conştiinţă ortodoxă trează din eparhia respectivă vor fi obligaţi să pomenească alţi episcopi sau să inceteze de a mai sluji.”, iar acum pomenind pe ereticul Bartolomeu, nu le mai are „cu teologia nepomenirii”, nemaifiind „alunecat in extrema nepomenirii”.
Esti pe aceeasi unda cu ereticii ecumenistii, doar ei spun ca intreruperea pomenirii inseamna o opozitie dusa la extrem.
Draga, discutii interminabile !
in primul rand e Parintele Stefan Nutescu nu Stefan Nutescu…sau ai alunecat in extrema negarii?
apoi imi cer scuze ca n-am citit art. de la cuv.ortodox al pr. Stefan ! deci stie si sfintia sa de canonul 15. numai ca acolo e alta situatie…Corneanu s-oimpartasit cu catolicii…
era drept sa intrerupa si dupa Creta pomenirea….da nu-i judecam…treaba lor.
nu am zisca e o extrema nepimenirea….m-am referit la cei care o cazut in extrema nepomenirii crezandu-se singurii ortodocsi iar pe pomenitori ii numesc eretici ! asta e extrema si caderea in schisma.
in rest nepomenirea e buna, dar atat.
iertati-ma ….Doamne ajuta.
”Dragilor, nu-i mai pomeniti pe ierarhii eretici! Pentru ca intrati in duhul lor. „, spunea IPS Iustinian Chira.
In „duhul lor”, adica al ereziei ecumeniste. „Iubiţilor, nu daţi crezare oricărui duh, ci cercaţi duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulţi prooroci mincinoşi au ieşit în lume.” 1 Ioan 4, 1.
Ereticii, chiar si cei ecumenisti, sunt acei prooroci mincinosi la care se refera Sfantul Apostol si Evanghelist Ioan . Astfel „duhul lor”, al ecumenistilor, in care ortodocsii nu trebuie sa intre, este „duhul rătăcirii” 1 ioan 4, 6. De aceea cei care-i pomenesc au intrat in duhul ratacirii ecumeniste, nu se mai pot afla in „Duhul adevărului” 1 ioan 4, 6.
Iar daca cei care pomenesc au intrat in celalalt duh, al ratacirii despre care se stie al cui este, tu ii mai numesti pe acestia ortodocsi?
măi…vezi Sf. Ierarh Fotie cand a intrerupt pomenirea papei care o bagat adaosul eretic ?
pai daca oiei asa…IPS Iustinian , a intrerupt pomenirea cand BOR a aderat la CMB? crezi ca duhul ecumenist e de la creta doar?
ii de 100,de ani !
era bine ca toti sa intrerupa !
dar uite ca sunt care nu au intrerupt dar pe față mustra ecumenismul…nu a intrat duhulecumenist in ei… de ex. ieromonahul Teodot 🙂
nu se intra in duhul ecumenist numa prin pomenire…
duhul ecumenist inseamna sa creada preotul cutare ca si celelalte confesiuni eretice ( catolici, copti etc),,ar avea Sf. Taine sau ca te poti ruga cu ei …etc….ori sunt destui care sunt constienti ca aceea sunt eretici si nu se roaga cu ei…doar ca nu au intrerupt pomenirea …n-au considerar ca e cea mai buna solutie…
macar a ramas la locul lui in biserica respectiva si de acolo sa predice impotriva ecumenismului…si sa nu faca intalniri cu ereticii…in rest ca pomeneste pe ierarh aia nu inseamna ca adera la credinta sau ideea ierarhului…nu e papism aici …sa fie teoria vaselor comunicante …
noi tre sa punem presiune pe ierarhi…nu pe preoti…
sa-i fortam pe ierarhi sa semneze o declaratie conform careiea resping sinodul cretan ca fiind unul ne-ortodox , fals …
adica sunt aceea care zic , ca automat se pierde harul daca se pomeneste episcopul semnatar, intelegeti….asta e greseala….daca o iau ei asa..atunci si georgienii is ecumenisti pt ca patriarhul lor il pomeneste pe bartolomeu .
la extrema asta m-am referit…
sunt si care n-au intrerupt , dar nu-s ecumenisti !
si acu..te rog…sa nu imi vii cu texte lungi teologice de la Sf. Teodor studitul ca am asistat destul la discutii de astea 🙂 s-o impiedicat multi cu Pidalionul fara sa ceara ajutor de la Maica Domnului
Daca in privinta „nepomenirii” n-ai inteles indemnul singurului episcop care a respins Sinodul din Creta, cum ai sa intelegi spre ex. ca eretici sunt in afara Biserici, s.a.?
nu io tre sa inteleg indemnul..io-s mirean si am fost si sunt de accord cu nepomenirea…altii trre sa inteleaga.
in afara Bisericii sunt ereticii, normal …toata lumea stie asta…e de clasa I . dar preotii pomenitori nu sunt eretici..sunt in Biserica.
sorcova, vesela!
sa traiti, sa-mbatraniti!
tare ca piatra
iute ca sageata…
tare ca fierul. .iute ca piperu !
mai intreaba pe pr. Iulian lazar si pe pr. Paisie prodromitul
si pe cei de la marturisireaortodoxa.ro
mai intreaba si pe Sf. Nicolae ca o sa-ti zica ce tre sa faci…io asa am facut cand nu stiam dupa cine sa ma iau cu privire la astea…si mi-a zis Sf. Nicolae …
🙂 sa fiti iubiti
„nu-i mai pomeniti pe ierarhii eretici! Pentru ca intrati in duhul lor [duhul ereziei]”. Fiind in „duhul ereziei” , nu sunt in Duhul adevarului, sunt eretici. Ti-am mai spus esti pe aceeasi lungime de unda cu ecumenistii.
Sa duci in derizoriu discutia este o practica eterodoxa.
Cazul Sf Fotie nu te ajuta la „pomenire”, probabil ai fost dezinformat de ecumenisti, sau „pomenitori”. Asa cum au dezinformat si in cazul Sf Vasile cel Mare fata de ereticul Eustatie.
io n-am ce nepomenire sa fac, ca io-s mirean .
ba te ajuta sa observi ca nu intri in duhul ecumenist numa asa cum vrea cineva !
nici pr. Efrem din Arizona n-a intrerupt…nu inseamna ca a murit ecumenist !
vezi ca sint explicatii teoligice pe marturisireaortodoxa.ro
mai.mult de atat n-are rost s-o lungim…
la tine n-a inviat Hristos? ca n-ai raspuns la salutul crestinesc…sau te temi ca ii intra in duhul meu daca ma saluți?
Adevarat a inviat Domnul !
sa traiesti.
Doamne ajuta.
marturisireaortodoxa.ro, zici?! a lui Mihai-Silviu Chirila.
Iata model de idei si limbaj, marca Mihai-Silviu Chirila:
„Mihai-Silviu Chirila8 mai 2010, 20:39
Gabriela,
….In cazul in care nu ai aflat, exista Biserica Romano-Catolica si Biserica Ortodoxa, fiecare cu bune si rele. …..Ultimul sfat: iti recomand sa il citesti pe Kant in intregime (cartile lui sunt traduse si in limba romana in cazul in care o intelectuala fina ca tine nu are totusi acces la limba germana) si sa nu crezi ca l-ai inteles dintr-o discutie la o sueta pe o pagina a lui Bulgakov. S-ar putea sa intelegi ce vrea sa spuna el prin argumentul ontologic la care faci tu referire (sa stii ca in realitate argumentul kantian e folosit de teologie pentru a demonstra unora ca tine existenta lui Dumnezeu). Si iti recomand si cartea-sora, Critica ratiunii practice.
Dupa ce faci asta, sunt gata sa discut cu tine pe orice tema de Kant, dar cu o singura conditie: sa faci dovada ca nu vorbesti dupa ureche.
Daca tot esti la Kant, citeste si argumentul pariului lui Blaise Pascal.
…
Anonim22 martie 2011, 22:24
Se vede cat de frumos vorbesti ‘domnule’ insultand pe altii care nu impartasesc parerea ta.Esti un adevarat crestin!
Răspundeți
Mihai-Silviu Chirila23 martie 2011, 23:38
Aici este casa mea virtuala si nu permit nimanui sa ma insulte, asa ca as prefera sa fiu scutit de gargara asta cu adevaratul crestin.
Mihai-Silviu Chirila13 septembrie 2011, 22:29
Ultimilor doi boi (sau vaci) care mi-au scris: v-am publicat, retardatilor, ca sa vada lumea intreaga ca sunteti niste degenerati, niste gunoaie umane. Voma voastra scrisa e tot ce am nevoie pentru a demonstra ca articolul meu este perfect pertinent si eu am dreptate in tot ce am scris. Asa ca, tembelilor, cand iesiti din grota si sunteti in stare de o discutie civilizata, mai vorbim.”
Mihai-Silviu Chirila pune semnul egal intre „Biserica” Romano-Catolica si Biserica Ortodoxa.
Promoveaza sistemul filosofic al ereticului Kant in teologie, ceea ce arata ca este paralel cu Traditia Ortodoxiei.
Implicat fiind in cazul Sinodului din Creta, a folosit citate din scrierile lui Alexandros Kalomiros, care sustine erezia evolutionismului teist, acest eretic a spus:”Nu as fi surprins daca trupul lui Adam ar fi fost in toate privintele un trup de maimuta”.
hmm…nu stiu de unde ai scos-o pe asta…de la arhiva securitatii?
aia e in 2010 …io stiu decat din 2016 incoace invataturile de pe marturisireaortodoxa.ro si n-am gasit acolo nimic de felul acesta.
asa ca nu e de actualitate.
daca Mihai C. gandea asa ca in textul de sus….poi nu se mai baga el la lupta impotriva Creta ci ii sărea in ajutorul patriarhului…asa ca las-o balta cu astea !
uita-te la articolul care ti-l dau scris de Chirila si vezi daca nu e bine ceva !
nu ma afecteaza pe mine trecutul lui…e problema sa…pe mine ma intereseaza ca a zis bine impotriva creta.
si Sf. Gherasim.de la Iordan o alunecat si si-o revenit…si.mai sunt si altii…important e sa te ridici…important e cum te gadeste moartea
A zis bine impotriva creta?! Nu stii ce spui. Sunt erezii deosebit de grave in documentele acestui Sinod, remarcate si expuse de unii de prin alte parti, chiar si de la noi, pe care Chirila ori le-a ignorat ori este el un ignorant. Iar comparatia cu Sf Gherasim nu tine, referiri la ereticul Kalomiros a folosit chiar cu ocazia „impotrivirii” lui fata de Sinodul din Creta: „împlinind cuvintele medicului grec Alexandros Kalomiros”.
Vorbărie goală si nu duce nicăieri, rugați va mai bine pentr ierarhii nostrii decât DOAR COMENTATI si ATAT. Iertați ma dar ieșiți afara si faceti ceva concret,in spatele ecranului toți suntem mari si tari….rugativa ,luati Psaltirea, etc decât să tot bateti din gura
Doamne ajuta! ????HRISTOS A INVIAT! ADEVARAT A INVIAT! Pentru Ciprian: ai cele mai bune comentarii Le citesc cu placere de fiecare data! Atat am vrut sa zic!!!!!!!
gata cu poveștile …dă-i cu rugăciunea
Doamne Iisuse miluiește-mă,
Doamne Iisuse miluiște-mă,
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu,
miluieste-ma pe mine, pacatosul…
mai lasa-mă, domnule doctor in teologie !
mai mergi de lucreaza si cele 9 fericiri , numai teologhisi atata si roaga-te si pt mine, pacatosul ! Drum bun la urcusul duhovnicesc !
Intamplator am gasit acest comentariu:
„ciprian p.
May 9, 2020 at 10:29 am
no mă las-o in col de povestire ca numa vorba-i de tine… Maica Domnului mie nu m-a zis ca…”
….wordpress.com/2020/05/07/scopul-onlineul/#comment-8632
Zici ca-ti vorbeste „Maica Domnului”? Acum este limpede de unde iti vine inselarea.
pai ce m-as face eu fara Maica Domnului ?
as fii zero-barat…de nu ma ajuta Maica Domnului…pana in ziua de azi nu cunosteam mersul la spovedit si la Sf. Slujbe …
Maica Domnului e mama mea duhovniceasca …dar eu stiu ca e a tuturora care se roaga cu nadejde la Icoana Ei facatoare de minuni !
…da ai vazut deci discutia( pt mine cuv
” poveste= discutie, nu poveste cu sens de fabula cum ai inteles tu ” …de ai vazut ca nu sunt de accord cum ca cnp e lepadare…si el zice ca Maica Domnului a zis ca e lepadare…si io am raspuns ce ai vazut…
no…alte nelamuriri mai aveti domnule ” o, mai multe informatii” ? 🙂
Hristos a înviat !
Doamne ajuta.
sanatate la toata familia dvs.
si daca ai fii oleaca mai destept ai vedea ca expresia ” Maica Domnului mie nu mi-a zis ca cnp e lepadare” nu se deduce ca Maica Domnului mi-ar fi spus ceva sau ca imi.vorbeste mie…ci doar ca mie nu.mi-a spus..!
deci de vorbit…eu vorbesc cu Maica Domnului cand citesc Acatistul .. prin ceea ce citesc din Acatist sau paraclis..nu? dar Maica Domnului nu-mi vorbeste mie pacatosului …ci prin altii ma indruma…
te sfatuiesc sa vbesti si matale cu Maica Domnului cat mai mult…
pr. Arsenie Papacioc zicea asa:” Maica Domnului e suparata pe toti cei care nu-i cer nimic”
Pentru ca apar tot felul de „vizionari”, cum ca le-a vorbit „Dumnezeu” sau „sfinti”, te poti astepta la multe asemenea faze.
Zici ca n-ai vorbit serios?
stiu ca apar tot felul…
ti-am.zis cum vorbim.noi cu Dumnezeu si cu Sfintii… rugaciunea de diferite feluri..acatist, psaltire, Doamne Iisuse….
noi trimitem cereri si rufaciuni…apoi invers , la fiecare altfel e instiintarea…nu te gandi la ” vorbit ” asa cum.vorbim noi 🙂
dar intr-o problema foarte grava cand nu stii ce sa faci…apelezi la Sfinti sa iti lumineze cumva calea sa stii ce sa faci pe moment…nu poti.mereu sa meri la duhovnic sa intrebi…daca e la 100 km? acu nu mai e pr. Iustin sa ne zica mura-n gura ce sa facem 🙂
dar matale te agiti degeaba pt mine… eu nu sunt un reper pt lume ! nu seia nimeni dupa mine…doar nu-i prost cineva sa se ia dupa un necunoscut depe internet…
de inselat putem fii toti…dar na…Mila PreaSfintei Treimi cu noi, manca-v-ar Raiu’ sa va manace !
rugati-va pt mine pacatosul .
Cand se va mai organiza un nou Sinod va invit cu toată căldură sa mergeți si sa su țineți Ortodoxia cea Dreapta si pe urma mai vorbim, domnilor atotștiutori in teologie….Iertați ma fratilor. Mântuire va doresc.
Iosif,
Hristos a înviat !
problema organizarii sinodului tocmai in asta sta…ca nu te lasa se mergi ..ci cu nr stabilit dinainte si care ii alege patriarhul…
pai de ce crezi ca la Creta a iesit asa? pt ca nu au lasat sa se duca toti episcopii si preotii si mirenii ortodocsi care doresc sa participe.
te asigur ca nici la urmatorul..boul ala de bartolomeu nu o sa lase sa mearga ” atotstiutorii teologi”! :))
tu ne inviti…da sa vad io cum ne inviti matale? edti.imparat sau presedinte de sinod ca sa poti face asa ceva?
noi chiar asteptam un sinod ortodox ca sa dea anatemei relele invataturi si sa cateriseasca pe toti ecimenistii….
P.S.: dl.Iosif,
daca ma invitati si pe mine , nepriceputul , la urmatorul sinod…imi ingaduiti sa-i dau doua palme lu Bartolomeu si sa-l scot pe usa afara cu biciul impletit in sapte ? 🙂
altfel n-am ce cauta acolo…
ma iertati…Doamne ajuta.
Nu te contrazic dar nici nu te aprob…dar cred ca pentru asemnea afirmatii ar fi corect fata de toti cititorii sa pui si ceva dovezi….nu crezi? Ca asa sa aruncăm cu noroi in stanga si.n dreata e usor…..
Hristos a înviat ! Patriarhul Bartolomeu al grecilor este eretic si ecumenist, se pupā cu papa si participa la rugaciunile in comun cu eretici. Este in YouTube Dr video in acest send. Aici , pe acest site ortodoxinfo.net nimeni nu judeca pe nimeni. Se releveaza fapte si Este vremea Mārturisirii lui HRISTOS! Cine tace, se face cs nu vede si face jocuri sterile de „gicā contra” nu e ortodox adevārat. Unii au facut si marturisiri pentru HRISTOS in viata realā, punând numele real la bātaie, riscând amenzi si marginalizare sociala, nu e vorba numai de postarea anonima pe site. Dumnezeu vede si judeca si gândurile noastre si Inimile noastre nu le putem feri de Dumnezeu! Calugarii din Athos nu vor gāsi mântuirea la umbra nucului batrân pomenind un arhiereu – Patriarh eretic si facând indemnuri video online! Ce vremuri! Bine ca nu au copii, sa tremure cu lacrimi in fiecare zi de grija lor si sa roage cu lacrimi de sânge pe HRISTOS sa le protejeze copiii. Monahii insa vor fi judecati mai aspru decât mirenii la Judecata de Apoi a lui HRISTOS, conform cu juramintele de monahi: saracia, curātia si ascultarea. Si apoi pomul dupā roade se cunoaste si omul dupā fapte. Doamne ajutā si iertare!
Pe bune??? Nu are voie omul sa bea o cafea?? Tu ești fără de păcat? Eu zic sa asculți bine ce spune,că are dreptate!
Cei care știu numa sa judece și asa îs pierduți, în loc sa facă ceva ei numa comentează, dar nu pun întrebarea dacă ar fi fost el în locu cuiva ar fi oare altfel
Atunci nu mai vedeti raul la niciun eretic sau ecumenist sau ce-o fi el. Traiti intr-o euforie frateasca falsa, departe de atitudinea categorica si marturisitoare a sfintilor. Fara discriminari de religii, nu? Stii ca nu poti sa fii si cu Dumnezeu si cu mamona. Sau si fecioara si cu barbat.
cine tia spus ca sa nu vezi raul in nici un eretic? cine a spus asta? cine traesste in euforie frateasca? un staret spunea, ca multi vor face pacate mari iar altii nu vor face defel, dar ii vor judeca pe cei ce fac si vor avea mai mare osinda, nimeni na spus sa primesti ecumenismul, nimeni
?
Oana, cafeaua e obicei prost, turcesc.
Toti cei pozitivi la testul lor au fost vaccinati antigripal anul trecut.
Testul releva virusul din vaccinul de anul trecut.
Arafat minte si trebuie pedepsit cu pietre.
Nu sanatatea este obiectivul principal,ci controlul absolut asupra poporului.
Nu marea este o problema,momentan,ci credinta. Subscriu!
In Suedia de fata cu copii. https://www.youtube.com/watch?v=vgT44AwGqkA Evil Swedish Teachers FORCE Children To Watch Naked Prostitute STRIP DANCE ON POLE (Innocence Taken)
La inima mi-au mers cuvintele acestui Om!
Multumesc Ortodoxinfo pentru acest filmulet!
Lacoschitiotul Pimen Vlad ar trebui sa faca bine sa intrerupa pomenirea ereticului Bartolomeu, la fel si Stefan Nutescu. Nu una sa zica alta sa faca: „canoanele dau dreptul preoţilor să nu-şi mai pomenească episcopul căzut in erezie. In acest fel, preoţii cu o conştiinţă ortodoxă trează din eparhia respectivă vor fi obligaţi să pomenească alţi episcopi sau să inceteze de a mai sluji. Iar alţii se vor sili să-şi calce pe conştiinţă şi peste canoane pentru a-şi păstra parohia [manastirea sau schitul in cazul calugarilor, tradand astfel Ortodoxia]”.
AMANAREA CATERISIRII ADANCESTE CRIZA – Interviu cu parintele Stefan Nutescu de la Schitul Lacu … 5-07-2008
http://cuvantul-ortodox.ro/amanarea-caterisirii-adanceste-criza/
mei…nu le au cei din ” Groapă ” = Lakkos …cu teologia nepomenirii…lasati-i in pace… nici celelalte manastiri nu au intrerupt pomenirea …luativa de ele…nici georgienii nu au intrerupt…
nu toti le au cu teologia asta de nepomenire…decat sa fii alunecat in extrema nepomenirii…lasa asa…treaba lor…nu-i mai vorbiti de rau…cu blandete si rabdare
poate si noi daca eram in locul lor, monahi simpli …nu se stie ce decizie luam…acu suntem noi mai destepti ca avem internet…
fi-ti cu pace….
asteptam totusi pe ierarhi sa se pocaiasca de ecumenism …daca nu …vine cu adevarat ceva boala sau cutremur sau razboi…ca altfel nu se mai poate…
Hristos a înviat !
Daca ar fi asa cum spui inseamna ca Stefan Nutescu inainte le avea „cu teologia nepomenirii” si era un extremist,”alunecat in extrema nepomenirii” : „canoanele dau dreptul preoţilor să nu-şi mai pomenească episcopul căzut in erezie. In acest fel, preoţii cu o conştiinţă ortodoxă trează din eparhia respectivă vor fi obligaţi să pomenească alţi episcopi sau să inceteze de a mai sluji.”, iar acum pomenind pe ereticul Bartolomeu, nu le mai are „cu teologia nepomenirii”, nemaifiind „alunecat in extrema nepomenirii”.
Esti pe aceeasi unda cu ereticii ecumenistii, doar ei spun ca intreruperea pomenirii inseamna o opozitie dusa la extrem.
Draga, discutii interminabile !
in primul rand e Parintele Stefan Nutescu nu Stefan Nutescu…sau ai alunecat in extrema negarii?
apoi imi cer scuze ca n-am citit art. de la cuv.ortodox al pr. Stefan ! deci stie si sfintia sa de canonul 15. numai ca acolo e alta situatie…Corneanu s-oimpartasit cu catolicii…
era drept sa intrerupa si dupa Creta pomenirea….da nu-i judecam…treaba lor.
nu am zisca e o extrema nepimenirea….m-am referit la cei care o cazut in extrema nepomenirii crezandu-se singurii ortodocsi iar pe pomenitori ii numesc eretici ! asta e extrema si caderea in schisma.
in rest nepomenirea e buna, dar atat.
iertati-ma ….Doamne ajuta.
”Dragilor, nu-i mai pomeniti pe ierarhii eretici! Pentru ca intrati in duhul lor. „, spunea IPS Iustinian Chira.
In „duhul lor”, adica al ereziei ecumeniste. „Iubiţilor, nu daţi crezare oricărui duh, ci cercaţi duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, fiindcă mulţi prooroci mincinoşi au ieşit în lume.” 1 Ioan 4, 1.
Ereticii, chiar si cei ecumenisti, sunt acei prooroci mincinosi la care se refera Sfantul Apostol si Evanghelist Ioan . Astfel „duhul lor”, al ecumenistilor, in care ortodocsii nu trebuie sa intre, este „duhul rătăcirii” 1 ioan 4, 6. De aceea cei care-i pomenesc au intrat in duhul ratacirii ecumeniste, nu se mai pot afla in „Duhul adevărului” 1 ioan 4, 6.
Iar daca cei care pomenesc au intrat in celalalt duh, al ratacirii despre care se stie al cui este, tu ii mai numesti pe acestia ortodocsi?
măi…vezi Sf. Ierarh Fotie cand a intrerupt pomenirea papei care o bagat adaosul eretic ?
pai daca oiei asa…IPS Iustinian , a intrerupt pomenirea cand BOR a aderat la CMB? crezi ca duhul ecumenist e de la creta doar?
ii de 100,de ani !
era bine ca toti sa intrerupa !
dar uite ca sunt care nu au intrerupt dar pe față mustra ecumenismul…nu a intrat duhulecumenist in ei… de ex. ieromonahul Teodot 🙂
nu se intra in duhul ecumenist numa prin pomenire…
duhul ecumenist inseamna sa creada preotul cutare ca si celelalte confesiuni eretice ( catolici, copti etc),,ar avea Sf. Taine sau ca te poti ruga cu ei …etc….ori sunt destui care sunt constienti ca aceea sunt eretici si nu se roaga cu ei…doar ca nu au intrerupt pomenirea …n-au considerar ca e cea mai buna solutie…
macar a ramas la locul lui in biserica respectiva si de acolo sa predice impotriva ecumenismului…si sa nu faca intalniri cu ereticii…in rest ca pomeneste pe ierarh aia nu inseamna ca adera la credinta sau ideea ierarhului…nu e papism aici …sa fie teoria vaselor comunicante …
noi tre sa punem presiune pe ierarhi…nu pe preoti…
sa-i fortam pe ierarhi sa semneze o declaratie conform careiea resping sinodul cretan ca fiind unul ne-ortodox , fals …
adica sunt aceea care zic , ca automat se pierde harul daca se pomeneste episcopul semnatar, intelegeti….asta e greseala….daca o iau ei asa..atunci si georgienii is ecumenisti pt ca patriarhul lor il pomeneste pe bartolomeu .
la extrema asta m-am referit…
sunt si care n-au intrerupt , dar nu-s ecumenisti !
si acu..te rog…sa nu imi vii cu texte lungi teologice de la Sf. Teodor studitul ca am asistat destul la discutii de astea 🙂 s-o impiedicat multi cu Pidalionul fara sa ceara ajutor de la Maica Domnului
Daca in privinta „nepomenirii” n-ai inteles indemnul singurului episcop care a respins Sinodul din Creta, cum ai sa intelegi spre ex. ca eretici sunt in afara Biserici, s.a.?
nu io tre sa inteleg indemnul..io-s mirean si am fost si sunt de accord cu nepomenirea…altii trre sa inteleaga.
in afara Bisericii sunt ereticii, normal …toata lumea stie asta…e de clasa I . dar preotii pomenitori nu sunt eretici..sunt in Biserica.
Esti cam dus cu sorcova, mai ciprian!
sorcova, vesela!
sa traiti, sa-mbatraniti!
tare ca piatra
iute ca sageata…
tare ca fierul. .iute ca piperu !
mai intreaba pe pr. Iulian lazar si pe pr. Paisie prodromitul
si pe cei de la marturisireaortodoxa.ro
mai intreaba si pe Sf. Nicolae ca o sa-ti zica ce tre sa faci…io asa am facut cand nu stiam dupa cine sa ma iau cu privire la astea…si mi-a zis Sf. Nicolae …
🙂 sa fiti iubiti
„nu-i mai pomeniti pe ierarhii eretici! Pentru ca intrati in duhul lor [duhul ereziei]”. Fiind in „duhul ereziei” , nu sunt in Duhul adevarului, sunt eretici. Ti-am mai spus esti pe aceeasi lungime de unda cu ecumenistii.
nu mi-ai rasp. la intrebare !
cand o intrerupt Sf. Fotie pomenirea papei pana sa-i dea anatemei !
si tu Maria sper ca nu esti aia din italia care hulesti sfintenia pr. Iustin Parvu .
Hristos a-nviat.
Sa duci in derizoriu discutia este o practica eterodoxa.
Cazul Sf Fotie nu te ajuta la „pomenire”, probabil ai fost dezinformat de ecumenisti, sau „pomenitori”. Asa cum au dezinformat si in cazul Sf Vasile cel Mare fata de ereticul Eustatie.
io n-am ce nepomenire sa fac, ca io-s mirean .
ba te ajuta sa observi ca nu intri in duhul ecumenist numa asa cum vrea cineva !
nici pr. Efrem din Arizona n-a intrerupt…nu inseamna ca a murit ecumenist !
vezi ca sint explicatii teoligice pe marturisireaortodoxa.ro
mai.mult de atat n-are rost s-o lungim…
la tine n-a inviat Hristos? ca n-ai raspuns la salutul crestinesc…sau te temi ca ii intra in duhul meu daca ma saluți?
Adevarat a inviat Domnul !
sa traiesti.
Doamne ajuta.
marturisireaortodoxa.ro, zici?! a lui Mihai-Silviu Chirila.
Iata model de idei si limbaj, marca Mihai-Silviu Chirila:
„Mihai-Silviu Chirila8 mai 2010, 20:39
Gabriela,
….In cazul in care nu ai aflat, exista Biserica Romano-Catolica si Biserica Ortodoxa, fiecare cu bune si rele. …..Ultimul sfat: iti recomand sa il citesti pe Kant in intregime (cartile lui sunt traduse si in limba romana in cazul in care o intelectuala fina ca tine nu are totusi acces la limba germana) si sa nu crezi ca l-ai inteles dintr-o discutie la o sueta pe o pagina a lui Bulgakov. S-ar putea sa intelegi ce vrea sa spuna el prin argumentul ontologic la care faci tu referire (sa stii ca in realitate argumentul kantian e folosit de teologie pentru a demonstra unora ca tine existenta lui Dumnezeu). Si iti recomand si cartea-sora, Critica ratiunii practice.
Dupa ce faci asta, sunt gata sa discut cu tine pe orice tema de Kant, dar cu o singura conditie: sa faci dovada ca nu vorbesti dupa ureche.
Daca tot esti la Kant, citeste si argumentul pariului lui Blaise Pascal.
…
Anonim22 martie 2011, 22:24
Se vede cat de frumos vorbesti ‘domnule’ insultand pe altii care nu impartasesc parerea ta.Esti un adevarat crestin!
Răspundeți
Mihai-Silviu Chirila23 martie 2011, 23:38
Aici este casa mea virtuala si nu permit nimanui sa ma insulte, asa ca as prefera sa fiu scutit de gargara asta cu adevaratul crestin.
Mihai-Silviu Chirila13 septembrie 2011, 22:29
Ultimilor doi boi (sau vaci) care mi-au scris: v-am publicat, retardatilor, ca sa vada lumea intreaga ca sunteti niste degenerati, niste gunoaie umane. Voma voastra scrisa e tot ce am nevoie pentru a demonstra ca articolul meu este perfect pertinent si eu am dreptate in tot ce am scris. Asa ca, tembelilor, cand iesiti din grota si sunteti in stare de o discutie civilizata, mai vorbim.”
Mihai-Silviu Chirila pune semnul egal intre „Biserica” Romano-Catolica si Biserica Ortodoxa.
Promoveaza sistemul filosofic al ereticului Kant in teologie, ceea ce arata ca este paralel cu Traditia Ortodoxiei.
Implicat fiind in cazul Sinodului din Creta, a folosit citate din scrierile lui Alexandros Kalomiros, care sustine erezia evolutionismului teist, acest eretic a spus:”Nu as fi surprins daca trupul lui Adam ar fi fost in toate privintele un trup de maimuta”.
hmm…nu stiu de unde ai scos-o pe asta…de la arhiva securitatii?
aia e in 2010 …io stiu decat din 2016 incoace invataturile de pe marturisireaortodoxa.ro si n-am gasit acolo nimic de felul acesta.
asa ca nu e de actualitate.
daca Mihai C. gandea asa ca in textul de sus….poi nu se mai baga el la lupta impotriva Creta ci ii sărea in ajutorul patriarhului…asa ca las-o balta cu astea !
uita-te la articolul care ti-l dau scris de Chirila si vezi daca nu e bine ceva !
http://mihaisilviuchirila.blogspot.com/2010/05/demonul-ozzy-osbourne-concerteaza-in.html
nu ma afecteaza pe mine trecutul lui…e problema sa…pe mine ma intereseaza ca a zis bine impotriva creta.
si Sf. Gherasim.de la Iordan o alunecat si si-o revenit…si.mai sunt si altii…important e sa te ridici…important e cum te gadeste moartea
A zis bine impotriva creta?! Nu stii ce spui. Sunt erezii deosebit de grave in documentele acestui Sinod, remarcate si expuse de unii de prin alte parti, chiar si de la noi, pe care Chirila ori le-a ignorat ori este el un ignorant. Iar comparatia cu Sf Gherasim nu tine, referiri la ereticul Kalomiros a folosit chiar cu ocazia „impotrivirii” lui fata de Sinodul din Creta: „împlinind cuvintele medicului grec Alexandros Kalomiros”.
uite aici, vezi ca mai pe la mijlic unde critica art. cu denumirea istorica de biserici :
totusi tu te ascunzi sub pseudonim” o informatie”, zici ca vorbesc cu un robot..nu cu un om…
mai bine ar suna asa ” o, informatie” 🙂 cu virgula dupa ” o” 🙂 sa nu te superi bine?
https://www.marturisireaortodoxa.ro/consideratii-teologice-cu-privire-deciziile-neortodoxe-ale-sinodului-din-creta/
Vorbărie goală si nu duce nicăieri, rugați va mai bine pentr ierarhii nostrii decât DOAR COMENTATI si ATAT. Iertați ma dar ieșiți afara si faceti ceva concret,in spatele ecranului toți suntem mari si tari….rugativa ,luati Psaltirea, etc decât să tot bateti din gura
bine zis, asa si facem, dar din in cand mai si discutam neclaritatile si exagerarile unora care is mari si tari in a ocărî pe toti .
Doamne ajuta! ????HRISTOS A INVIAT! ADEVARAT A INVIAT! Pentru Ciprian: ai cele mai bune comentarii Le citesc cu placere de fiecare data! Atat am vrut sa zic!!!!!!!
gata cu poveștile …dă-i cu rugăciunea
Doamne Iisuse miluiește-mă,
Doamne Iisuse miluiște-mă,
Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu,
miluieste-ma pe mine, pacatosul…
Vrei sa spui ca cele pe care le-ai sustinut sunt doar povesti? Aici ai dreptate.
Insa o asemenea atitudine in teologie este descalificanta.
mai lasa-mă, domnule doctor in teologie !
mai mergi de lucreaza si cele 9 fericiri , numai teologhisi atata si roaga-te si pt mine, pacatosul ! Drum bun la urcusul duhovnicesc !
Intamplator am gasit acest comentariu:
„ciprian p.
May 9, 2020 at 10:29 am
no mă las-o in col de povestire ca numa vorba-i de tine… Maica Domnului mie nu m-a zis ca…”
….wordpress.com/2020/05/07/scopul-onlineul/#comment-8632
Zici ca-ti vorbeste „Maica Domnului”? Acum este limpede de unde iti vine inselarea.
nu mai postati de pe site-ul schismatic ayeaye (ce nume tembel)
pai ce m-as face eu fara Maica Domnului ?
as fii zero-barat…de nu ma ajuta Maica Domnului…pana in ziua de azi nu cunosteam mersul la spovedit si la Sf. Slujbe …
Maica Domnului e mama mea duhovniceasca …dar eu stiu ca e a tuturora care se roaga cu nadejde la Icoana Ei facatoare de minuni !
…da ai vazut deci discutia( pt mine cuv
” poveste= discutie, nu poveste cu sens de fabula cum ai inteles tu ” …de ai vazut ca nu sunt de accord cum ca cnp e lepadare…si el zice ca Maica Domnului a zis ca e lepadare…si io am raspuns ce ai vazut…
no…alte nelamuriri mai aveti domnule ” o, mai multe informatii” ? 🙂
Hristos a înviat !
Doamne ajuta.
sanatate la toata familia dvs.
si daca ai fii oleaca mai destept ai vedea ca expresia ” Maica Domnului mie nu mi-a zis ca cnp e lepadare” nu se deduce ca Maica Domnului mi-ar fi spus ceva sau ca imi.vorbeste mie…ci doar ca mie nu.mi-a spus..!
deci de vorbit…eu vorbesc cu Maica Domnului cand citesc Acatistul .. prin ceea ce citesc din Acatist sau paraclis..nu? dar Maica Domnului nu-mi vorbeste mie pacatosului …ci prin altii ma indruma…
te sfatuiesc sa vbesti si matale cu Maica Domnului cat mai mult…
pr. Arsenie Papacioc zicea asa:” Maica Domnului e suparata pe toti cei care nu-i cer nimic”
Pentru ca apar tot felul de „vizionari”, cum ca le-a vorbit „Dumnezeu” sau „sfinti”, te poti astepta la multe asemenea faze.
Zici ca n-ai vorbit serios?
stiu ca apar tot felul…
ti-am.zis cum vorbim.noi cu Dumnezeu si cu Sfintii… rugaciunea de diferite feluri..acatist, psaltire, Doamne Iisuse….
noi trimitem cereri si rufaciuni…apoi invers , la fiecare altfel e instiintarea…nu te gandi la ” vorbit ” asa cum.vorbim noi 🙂
dar intr-o problema foarte grava cand nu stii ce sa faci…apelezi la Sfinti sa iti lumineze cumva calea sa stii ce sa faci pe moment…nu poti.mereu sa meri la duhovnic sa intrebi…daca e la 100 km? acu nu mai e pr. Iustin sa ne zica mura-n gura ce sa facem 🙂
dar matale te agiti degeaba pt mine… eu nu sunt un reper pt lume ! nu seia nimeni dupa mine…doar nu-i prost cineva sa se ia dupa un necunoscut depe internet…
de inselat putem fii toti…dar na…Mila PreaSfintei Treimi cu noi, manca-v-ar Raiu’ sa va manace !
rugati-va pt mine pacatosul .
…
https://m.youtube.com/watch?v=h31kcAX0LCo
Cand se va mai organiza un nou Sinod va invit cu toată căldură sa mergeți si sa su țineți Ortodoxia cea Dreapta si pe urma mai vorbim, domnilor atotștiutori in teologie….Iertați ma fratilor. Mântuire va doresc.
Iosif,
Hristos a înviat !
problema organizarii sinodului tocmai in asta sta…ca nu te lasa se mergi ..ci cu nr stabilit dinainte si care ii alege patriarhul…
pai de ce crezi ca la Creta a iesit asa? pt ca nu au lasat sa se duca toti episcopii si preotii si mirenii ortodocsi care doresc sa participe.
te asigur ca nici la urmatorul..boul ala de bartolomeu nu o sa lase sa mearga ” atotstiutorii teologi”! :))
tu ne inviti…da sa vad io cum ne inviti matale? edti.imparat sau presedinte de sinod ca sa poti face asa ceva?
noi chiar asteptam un sinod ortodox ca sa dea anatemei relele invataturi si sa cateriseasca pe toti ecimenistii….
P.S.: dl.Iosif,
daca ma invitati si pe mine , nepriceputul , la urmatorul sinod…imi ingaduiti sa-i dau doua palme lu Bartolomeu si sa-l scot pe usa afara cu biciul impletit in sapte ? 🙂
altfel n-am ce cauta acolo…
ma iertati…Doamne ajuta.
Pimen Vlad parca il pomeneste pe Bartolomeu.