[VIDEO] Claudiu Răducu: „Nu cumva autoritățile au suprapus voit această pandemie peste Sfintele Paști? Să LUPTĂM pentru redeschiderea bisericilor. Musulmanii au obținut acest lucru, căci la ei urmează ramadamul, iar drepturile minorităților sunt mereu respectate

Author:

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Despre convertirea spectaculoasă a lui Claudiu Răducu, vă rugăm urmăriți interviul luat de Danion Vasile, cu mult timp în urmă:

24 thoughts on “[VIDEO] Claudiu Răducu: „Nu cumva autoritățile au suprapus voit această pandemie peste Sfintele Paști? Să LUPTĂM pentru redeschiderea bisericilor. Musulmanii au obținut acest lucru, căci la ei urmează ramadamul, iar drepturile minorităților sunt mereu respectate”

  1. În sfârșit!
    Am reușit să intru pe site-ul vostru…
    Admin., vrei postat aici transcriptul Dr.Rashid Buttar?

    1. Hristos a înviat, sora Magda! Am fost iar blocati, de data asta cu tot cu servver.
      Voi posta. E la comentarii?

  2. Hristos a înviat! Nu mai contează! Creștinii ortodocși au sărbătorit Sfintele Paști cu post, rugăciune, spovedanie și împărtășanie. Lumina Sfânta din Ceruri a coborât. Bucuria creștinilor e desăvârșită, bucuria celor de rea credință e de scurtă durată și fără conținut! Adevărat a înviat! ✝️

  3. Eu ii dau perfecta dreptate in tot ce spune. Am luat o teapa mare de la oculta mondiala.Trebuie sa fim uniti si fim alaturi de cine are putere sa lupte.

  4. Dr. Rashid Buttar spune adevarul despre vaccinuri si carantina. Totul este pentru control.

    https://www.youtube.com/watch?v=DOgU_rNIgIY&feature=emb_logo

    Traducerea, adaptarea și subtitrarea: Bogdan Bobolea

    REPORTER: Informațiile prezentate în acest video, nu intenționează să pună diagnostice, să trateze, să vindece sau să prevină vreo boală și nu a fost evaluat de FDA (Agenția pentru Alimente și Medicamente).
    Vă rugăm să vă consultați medicul de familie înainte de a începe orice regim medical.

    INTERVIURI DIN REALITATEA IMEDIATĂ

    REPORTER: da, prieteni mei, avem un alt interviu, în exclusivitate pentru voi, astăzi.
    Unul pe care va trebuie să-l răspândiți în toate cele patru colțuri ale globului, pentru că vom pune întrebări și vă vom furniza informații pe care mass-media oficială le ignoră complet.
    Este vorba de un medic de urgență care îl torpilează pe Bill Gates, cu privire la datele statistice false referitoare la pandemie, care ridică semne de întrebare, acum, când economia se prăbușește.
    RASHID BUTTAR a absolvit Universitatea Washington, cu o dublă specializare: biologie și teologie, înainte de a frecventa Facultatea de Medicină de la Universitatea de Medicină Osteopatică și Științe ale Sănătății, Colegiul de Medicină și Chirurgie.
    S-a instruit în chirurgie generală și în medicina de urgență.
    A ocupat funcția de chirurg de brigadă și director al medicinii de urgență, în timpul serviciului militar din Armata terestră a SUA.

    Este specializat în toxicologie metalică și medicină preventivă.
    Este specializat în medicina de urgență și a reușit performanța să fie membru a trei Asociații Medicale distincte.
    În prezent, el ocupă funcția de DIRECTOR MEDICAL în ”Centrele pentru medicină avansată” din clinicile din California și Carolina de Nord.
    Aceste clinici sunt specializate pe nevoile pacienților cu disfuncții imune și probleme de toxicitate care se manifestă de obicei în diverse afecțiuni, cum ar fi cancerul, bolile cardiace și autismul.
    De peste 20 de ani, el a fost clasat ca unul dintre primii 50 de medici din Statele Unite.

    Prima sa carte ”Cei 9 pași cu care să ții medicul departe”, a devenit un bestseller pe ”Wall Street Journal”, ”USA Today” și ”Amazon”.
    Acum este un best-seller la nivel internațional, fiind tradus în mai multe limbi.
    Săptămâna aceasta el a realizat un videoclip în care A DEMASCAT FRAUDA CARE ESTE PERPETUATĂ ÎN ÎNTREAGA LUME DE CĂTRE ORGANIZAȚIA MONDIALĂ A SĂNĂTĂȚII (OMS), CDC (Center for Disease Control/Centrul pentru controlul bolilor), de BILL GATES, DE STATUL PARALEL, DE MASS-MEDIA OFICIALĂ.
    A devenit viral, cu milioane de vizualizări la nivel mondial.
    Domnule doctor, bun venit la emisiune.

    Dr.RASHID BUTTAR: Mulțumesc Gary, sunt recunoscător.

    REPORTER: Acum 3 săptămâni ați catalogat asta ca fiind o conspirație.
    Ați declarat că această isterie este perpetuată pentru a speria populația globului, bazându-se pe date false.
    Săptămâna aceasta a fost rândul lui Jerome Adams, Chirurgul general, și rândul Administrației Trump, care să fie de acord cu Dvs., când au anunțat că ei renunță la modelul OMS și CDC, și că acum lucrează cu date statistice reale.
    Acest document este emis chiar de către Casa Albă.
    Este vorba de Biroul Purtătorului de cuvânt.
    Marți, Casa Albă a publicat acest comunicat de presă solicitând ca OMS să fie declarată responsabilă, luându-și angajamentul să investigheze răspunsul, declarațiile false și mușamalizările.
    De aceea, explicați spectatorilor noștri CE anume v-a dus la această descoperire, și cum datele statistice NU au sprijint niciodată declarațiile (OMS-ului, CDC-ului).

    Dr.RASHID BUTTAR: Gary, practic, am pacienți de pe tot globul. Pacienții au fost preocupați de treaba asta și mi-au pus întrebări. Mi-am publicat răspunsurile pe rețelele de socializare.
    M-am așteptat ca unii oameni să-mi răspundă.
    Am avut, cred, vreo 700-800 de răspunsuri în acest an.
    ”Da, vă rog, dați-ne aceste informații!”

  5. De aceea, m-am întrebat și eu, pentru că…auzi lucruri, despre tot felul de conspirații.
    Acele lucruri pe care le-am uploadat, pun de fapt întrebarea: ”CONSPIRAȚIA COVID 19”? cu semnul întrebării.
    Pe măsură ce am început să analizez situația…pentru mine, pur și simplul NU avea niciun sens!
    Oricum am avut de-a face cu ceea ce era mai greu în ceea ce privește situația medicală .
    Așa că n-a fost o mare problemă.
    Îmi amintesc doar, că atunci când am auzit despre detaliile legate de virusul Corona, a existat o anumită componentă intravenoasă pe care o foloseam des în clinica noastră.

    Doar m-am asigurat că avem de 10 ori mai mult decât cantitatea normală.
    Asta a fost. Nu a fost mare lucru. Nu m-am preocupat.
    Totuși, pe măsură ce AM ÎNCEPUT SĂ ANALIZEZ ACESTE INFORMAȚII, AM ÎNCEPUT SĂ-MI DAU SEAMA CĂ ESTE DE FAPT O VERSIUNE ”HIMERICĂ” A CEVA CE A FOST DEZVOLTAT AICI, ÎN SUA.

    În 2015 a fost publicat un Articol în Revista ”Nature” care afirma că a fost dezvoltată la Universitatea North Carolina din Chapel Hill, unde s-au făcut toate studiile inițiale, de cercetare ”himerică”, în ciuda faptului că exista un Moratoriu al Guvernului SUA care interzicea orice cercetare ”himerică”.

    Apropo, pentru ca publicul tău să înțeleagă.
    CERCETAREA ”HIMERICĂ” ÎNSEAMNĂ LUAREA UNEI SUBSTANȚE CARE APARE ÎN MOD NATURAL, UN VIRUS, ÎN CAZUL NOSTRU, ȘI APOI PROVOCÂNDU-I NIȘTE MUTAȚII, MODIFICÂNDU-L GENETIC, SCHIMBÂNDU-I CONFIGURAȚIA MORFOLOGICĂ, PENTRU A OBȚINE O ANUMITĂ FUNCȚIE.

    Este denumit ”STUDIU PENTRU OBȚINEREA UNEI FUNCȚII”, ”O CERCETARE PENTRU A OBȚINE O FUNCȚIE”.
    Practic, înseamnă că EI FAC CEVA CE POATE AVEA DEJA UN ANUMIT POTENȚIAL DE A PROVOCA DAUNE, FĂCÂNDU-L MULT MAI DĂUNĂTOR, FĂCÂNDU-L MAI VIRULENT, FĂCÂNDU-L MAI REZISTENT.

    Iată ceea ce am descoperit: Au luat tulpina SHC014 a virusului CORONA, componenta antigelului de suprafață, au adus coloana vertebrală a virusului SARS Corona, le-au pus împreună și apoi au introdus gene ortologice de HIV și MERS în mod suplimentar, pentru a crea un virus mai virulent, mai dăunător.

    REPORTER: Dacă pot, dacă aș putea interveni doar o clipă…pentru că eu cred că Dvs.vorbiți aici despre…MORATORIUL care a fost creat și apoi…3,7 milioane USD de la Institutul Național de Sănătate au fost transferate în China pentru ca ei să poată continua aceasta cercetare, chiar dacă prin acest Moratoriu care practic, a externalizat această cercetare în China.
    Este același subiect despre care vorbim, despre această nouă știre care iese la lumină?

    Dr.RASHID BUTTAR: Exact! Totul începe din 2014. Guvernul SUA a decis, bazându-se pe anumiți virusologi din acea vreme, care spuneau ”nu există nicio justificare pentru acest gen de cercetare”, ”există un pericol de a crea daune, de a crea pandemii”, ”deci, NU avem nicio justificare pentru ca noi să facem acest tip de cercetare.”

    DECI, GUVERNUL A APROBAT UN MORATORIU ÎN 2014.
    ANTHONY FAUCI A APROBAT BUGETUL….a aprobat ca bugetele să fie…ca banii să fie…alocați pentru acest tip de cercetări.
    Practic…de fiecare dată când mă gândesc la asta…devin extrem de frustrat, pentru că sunt atât de furios…el – FAUCI – practic a încălcat legea.
    El a făcut mai mult decât să încalce legea.
    EL – FAUCI – A CREAT ÎNTREAGA ACEASTĂ CASCADĂ DE EVENIMENTE PE CARE LE VEDEM.

    BLOCAREA ÎNTREGULUI GLOB A FOST DETERMINATĂ DE ACEST ASPECT INIȚIAT/INIȚIAL, DIN 2015!
    El a încălcat legea, a actionat împotriva Moratoriului Guvernului.
    A luat banii contribuabililor și a finanțat cercetările care au dus acum, la apariția Covid 19.
    În 2017 a fost filmat la Universitatea Georgetown spunând că va exista o pandemie, că acest Președinte, că în mandatul lui, se va confrunta cu așa ceva.

    De unde știa el încă din 2017, CE anume se va întâmpla în 2018, 2019 sau 2020?
    NU poți anticipa, cu trei zile în avans, ceea ce se va întâmpla azi, în piața de capital.
    Cum de a știut el că va fi o pandemie?
    El a declarat că acest Președinte se va confrunta cu o pandemie.
    Citatul exact…nu știu cuvintele cu precizie. Voi aveți video.
    Ideea mea este că atunci când anumite persoane încep să facă aceste tipuri de declarații, iar apoi ei sunt implicați în încălcarea legii, pentru finanțarea unor cercetări plătite cu banii contribuabililor americani, iar apoi s-au dus în Wuhan și acum încearcă să creeze aceste diversiuni spunând că de vină este China.
    Dumnezeule, NU știu dacă a venit din China, dacă a fost lansat în China sau a fost lansat deja aici. Este irelevant.

    COMPLICITATEA A CEEA CE SE ÎNTÂMPLĂ ACUM, FIE CĂ A FOST ELIBERAT ÎN CHINA, SAU DACĂ ERA DEJA AICI, INDIFERENT CUM S-A ÎNTÂMPLAT, SISTEMUL DIN SUA A PERMIS ASTA, A PROFITAT DE EA ÎN MOD OPORTUNIST, ÎNCHIZÂND ECONOMIA. – idem ROMÂNIA!

    Eu știu, de fapt, că NU există nicio bază de susținere.
    NU EXISTĂ NICIUN VIRUS CARE SARE 1,8 m SAU 3,6 m.
    Acum, ei spun că sare 4 m.
    Este o DEZINFORMARE CRASĂ!!!
    Îmi pare rău că m-ai provocat acum, dar mass-media oficială, atunci când…
    Chirurgul General a ieșit și a spus că de fapt, modelul lui BILL GATES, modelul lui ANTHONY FAUCI, modelul OMS…NU VOR MAI FI UTILIZATE și că vor utiliza date statistice reale.

    MASS-MEDIA OFICIALĂ NU A DAT NICIUN RĂSPUNS.
    Tot ce-au spus, a fost că se pare, că va trebui să așteptăm până în anul 2022, înainte ca oamenii să se poată aduna împreună.
    Asta e tot ce a spus ”ABC”.
    Și ”Fox”(News)…”New York Post” a spus că se pare, că cei 1,8 m de distanțiere socială ”nu” vor fi suficienți.
    Trebuie să crească la 4 m. (?!?)

    NU EXISTĂ VIRUS SAU BACTERIE CARE SĂ SARĂ 4 METRII!!!!
    Pur și simplu sfidează fiecare aspect logic al științei și medicinei.
    Ceea ce mă enervează la culme, este că sunt mii, zeci de mii de medici și oameni de știință care știu că acest lucru este o escrocherie, dar ei NU spun nimic!

    Fie sunt speriați de ostracizarea socială, pentru că vor fi declarați mincinoși sau sunt speriați de rușinea socială.
    Sau le este frică că își vor pierde dreptul la liberă practică?
    ÎN NUMELE LUI DUMNEZEU, ESTE VORBA DE SCHIMBAREA PLANETEI!
    FIECARE OM DE ȘTIINȚĂ, FIECARE MEDIC CARE ȘTIE CĂ ACEASTA ESTE O FAȚADĂ, TREBUIE SĂ DESCHIDĂ GURA ȘI SĂ VORBEASCĂ!

    Fiecare element al științei a fost literalmente luat, aruncat în vasul de WC și apoi s-a tras apa.

    E ca și cum toată lumea ignoră aceste lucruri.

  6. Elementul fundamental al modului în care funcționează sistemul uman este ignorat.
    Fiziologia este…pur și simplu aruncată la gunoi.
    Fiecare aspect al virologiei și al bolilor infecțioase este ignorat.
    POSTULATELE LUI KOCK AU FOST IGNORATE.
    Fiecare dintre ele.
    Avem rezultate fals pozitive provenind de la TESTĂRI despre care ȘTIM că NU sunt ADECVATE.

    Apoi testele pe care ei le fac, RT-PCR, testele de reacție de polimerizare în lanț în timp real, au fost deja dovedite…
    De fapt, tipul care l-a dezvoltat în anii 1980, KARY MULLIS, a spus că NU poți folosi această testare în scopuri de diagnosticare.
    Trebuie să-l folosiți doar pentru …undeva, ceva are o secvență genomică care a fost deja identificată.
    NU poți să îl folosești pentru diagnosticare, dar ei totuși îl folosesc pentru diagnosticare.
    Și când acestea nu sunt suficiente pentru a justifica numărul de decese, pentru care ei au creat această pandemie, i-au pus pe medici pe asistentele medicale să se întoarcă și să schimbe certificatele de deces, să spună ”COVID 19 este prima cauză de deces”.

    Ca și cum treaba asta nu ar fi suficientă, acum sunt trimise mandate în fiecare stat, fiecărui medic, din fiecare asociație medicală statală spunând că NU este necesară testarea.
    Am primit și eu o scrisoare de genul acesta.
    Dacă au simptome, să îi trimitem acasă și apoi avem obligația de a trece drept cauză a decesului, virusul COVID 19.

    MASS-MEDIA difuzează imagini din spitale, de la o țară la alta, folosind aceleași imagini, aceeași persoană care moare de mai multe ori, folosind manechine ca să arate faptul că oamenii mor și totuși nici măcar nu pot arăta AMBULANȚELE, pentru că ele NU FAC NIMIC.
    Ele stau de pomană!
    Oamenii joacă șah, joacă jocuri de cărți, pentru că NU fac nimic.
    Asistentele medicale sunt concediate chiar acum, pentru că ”nu” este nevoie de ele.
    DAR EI ÎMPING AGENDA ASTA A FRICII!
    FRICĂ! FRICĂ!
    Discursul alarmist în sine, va crește nivelul de secreție al adrenalinei, va provoca mai mult stres, mai multe tulburări emoționale.
    ELEMENTUL EMOȚIONAL REPREZINTĂ O FAȚETĂ.
    Acum vorbim despre elementul financiar.
    Oamenii vor fi stresați.
    Ghiciți, ce EFECT au astea?
    VĂ SCADE IMUNITATEA ȘI VĂ FACE SENSIBILI LA VIRUȘI, LA BACTERII, LA MULTE ALTE LUCRURI!
    Dar apoi se creează această iluzie despre ceva cum e COVID 19, lucru despre care NIMENI nu a putut încă ARĂTA UN SINGUR DECES DETERMINAT DE VIRUSUL ÎN SINE, conform metodologiei adecvate, acceptate conform căreia un virus a determinat decesul.
    Nimeni nu a reușit să facă asta.
    Toate se bazează pe testarea PCR.
    Gary, nu știu dacă știi asta sau nu…din 1984 până în zilele noastre, în 2018 – 2020 au fost făcute STUDII MULTIPLE care au indicat că DACĂ AI AVUT VACCINUL ANTI-GRIPAL, ÎN SPECIAL VACCINUL ANTI-GRIPAL TRIVALENT, APARI CA FIIND FALS POZITIV LA TESTAREA PENTRU COVID 19.

    Dumnezeu știe ce a fost injectat în oameni de-a lungul anilor!
    Ei vor să afle cauza morții.
    Eu vreau să știu câți dintre acești oameni, care se presupune că ar fi murit din cauza COVID 19…
    APROPOS, NUMERELE SUNT MAI MICI DECÂT ÎN CAZUL GRIPEI SEZONIERE.
    Numărul de decese sunt încă mai mici decât la gripa sezonieră, dar…
    Eu vreau să știu câți dintre aceșit oameni, care au murit – se presupune – de Covid 19, au de fapt, un istoric de vaccinare, de vaccinare a adulților, în ultimii 10 ani.
    Asta veau să știu, pentru că….STUDIILE ARATĂ CLAR CĂ, DACĂ AI AVUT UN VACCINT ANTI-GRIPAL, VEI FI TESTAT CA POZITIV PENTRU COVID 19.
    Astfel încât, ai toate aceste elemente care se întâmplă.
    Ei NU pot justifica numerele, de aceea vor schimba certificatele de deces.
    Ei NU pot justifica numerele, de aceea vor lua diferite secvențe video cu persoane diferite și apoi le vor atribui lui Covid 19.
    Tocmai a arătat la ”CBS” acea asistentă care plângea, ”vă rog, dați-mi o mască”, ” să pot avea grijă de pacienți, nu vreau să risc să-mi infectez familia”.
    Apoi s-a aflat că ea NU muncise în spital, de un an și jumătate și că era un fel de model social-media.
    NIVELUL DE DENATURARE, DE ÎNȘELĂCIUNE, AL TACTICILOR DE DIVERSIUNE PENTRU A ÎMPIEDICA PUBLICUL SĂ ȘTIE ADEVĂRUL ESTE PUR ȘI SIMPLU DE NECREZUT!

    De aceea eu nu cred…

    REPORTER: Să revenim la ce ați spus la începutul acestei dispoziții fascinante pe care ați făcut-o.
    Eu sunt făcut ”praf”, la fel ca și cei care ne urmăresc acum.
    Dar..să ne întoarcem la început.
    Este…ESTE FAUCI DIRECT RESPONSABIL DE ACEASTĂ PANDEMIE PENTRU CĂ A MANEVRAT BANII, A OCOLIT MORATORIUL, A CONTINUAT ACEASTĂ CERCETARE DE TIP ”HIMERĂ” ÎN CHINA?
    ESTE EL DIRECT RĂSPUNZĂTOR, NU NUMAI DE PANDEMIE, DAR ȘI DE RĂSPUNSUL CARE A DISTRUS ECONOMIA, PUNÂND ÎNTRE 17 ȘI 22 DE MILIOANE ÎN ȘOMAJ?
    Este FAUCI direct RESPONSABIL?

    Dr.RASHID BUTTAR: O să spun asta. Cred că…am văzut unele petiții care circulă. Știu că dr.Shiva a spus că Fauci ar trebui…să fie concediat.
    Cred că asta ar fi cel mai frumos lucru care i s-ar putea face lui Fauci.
    Cred că el…el a arătat…
    EL ESTE UN INFRACTOR CARE A ÎNCĂLCAT LEGEA, EL A LUCRAT ÎMPOTRIVA GUVERNULUI.
    Mie mi se pare că este un lucru trădător să faci, atunci când Guvernul a aprobat și un Regulament și el este unul dintre cele mai înalte niveluri ale Institutului Național de Sănătate (INS), este Director la INS, apoi încalcă legea, încalcă Moratoriul, iar apoi finanțează din nou cercetarea a ceva ce ar putea potențial produce daune întregii lumi.
    ESTE ÎN CONTACT CU UN GUVERN STRĂIN SĂ FACĂ ASTA…
    Nu știu. Asta e treaba avocaților să decidă.
    Vă voi spune ceva. FAUCI ÎNCEPE TREABA ASTA DIN 1981.
    ÎN 1981, EL A DENUMIT HIV/AIDS ca fiind ”boala homosexualilor”.
    El este cel care a finanțat cercetarea din spatele unui medicament, cu trei ani înainte de a se fi descoperit că există un virus adevărat.
    Virusul a fost descoperit în 1984.

    În 1981, el a promovat un medicament pentru a trata oamenii în mod profilactic, pentru o afecțiune care acum este percepută a fi legată de stilul de viață, de status-ul nutrițional, de tot felul de lucruri.
    El susținea agenda să promoveze un medicament care a provocat atât de mult rău, ca test profilactic doar pentru prevenirea HIV.

    Treaba asta își are originea în 1981. Vorbim de 39 de ani.

    ACEST TIP ARE ANTECEDENTE ÎN A PROMOVA UN PLAN SECRET.
    Iată o întrebare pe care vreau să ți-o adresez ție, Gary.
    Fă abstracție de public pentru o secundă.
    Vreau să-ți pun o întrebare logică.
    Iată-l pe Președinte…indiferent dacă sunteți ”pentru” sau ”împotriva” Președintelui.
    Fă abstracție de treaba asta.
    OMUL ESTE ALES. ESTE PREȘEDINTELE SUA.

  7. Este responsabilitatea noastră, ca cetățeni să urmăm directiva comandantului nostru suprem.
    Indiferent dacă ești de acord sau nu, el a trecut printr-un proces, a fost ales.
    Așa că, oameni buni, opriți-vă din lupta politică, nu mai faceți atâtea valuri între Democrați și Republicani.
    El este Președinte, el merită sprijinul nostru.
    Dar acum, Președintele iese și spune: ”Există un medicament numit HIDROXICLOROQUINA, care e pe piață, de Dumnezeu știe câți ani, 50-60-70 de ani.
    Este și alt medicament – ZITHROMAX – care este din grupa macro-lidelor, a fost pe piață de cel puțin…
    Această clasă de medicamente există de cel puțin 70-80 de ani.
    Poate că Zithromax…a fost în piață…nu știu! 20 de ani? Cât o fi!
    Acestea sunt medicamente consacrate.
    Sunt medicamente sigure.
    Folosite în combinație, sunt medici care au arătat că au cel puțin 99% eficacitate.
    Au arătat asta, pe sute și sute de pacienți pe care i-au tratat.
    Nimeni nu a murit.
    Simptomele au dispărut între 1-1,5 ore, până la 1,5-2 zile.
    OK. Deci, ai această categorie de medicamente.
    Președintele o indică, iar FAUCI spune…
    Fii atent!
    Iar FAUCI spune:”Dacă nu există câteva studii care să indice asta, ele nu ar trebui să fie folosite.”
    Dar el promovează un vaccin despre care nu știm nimic ce dracu o să facă, iar el spune că ”vaccinurile sunt în regulă să le folosim!”
    Dacă asta nu indică un conflict de interese, Nu știu ce alt exemplu mai clar.
    OAMENII TREBUIE SĂ SE TREZEASCĂ ȘI SĂ-ȘI DEA SEAMA CĂ EXISTĂ O URIAȘĂ COMPONENTĂ CRIMINALĂ ÎN ASTA!

    ÎNTREAGA ECONOMIE MONDIALĂ, ÎNCHIDEREA ÎNTREGII ECONOMII MONDIALE ESTE CAUZATĂ, ÎN OPINIA MEA, DE O PERSOANĂ, ȘI ACESTA ESTE FAUCI!

    Există și alte persoane care sunt implicate în această șaradă, evident.
    Dar FAUCI este persoana care este în prim-plan.
    FAUCI este cel care a avut capacitatea de a opri asta.

    FAUCI i-a spus unei prietene de-a mea, JUDY MIKOVITS, cu care am avut un interviu despre subiectul acesta, cu aproximativ o oră mai devreme…
    EA ajuns la PUȘCĂRIE și a STAT 5 zile (n.t.) acolo.
    Ea a fost amenințată de FAUCI în urmă cu 10 ani, când a divulgat că studiile și cercetările virusologice pe care le-a făcut….
    Ea era însărcinată să facă cercetările pentru a face Ebola și mai virulentă.
    Obținerea unei funcții suplimentare, era în responsabilitatea ei.
    Atunci când și-a dat seama că lucrurile pe care le-a dezvoltat și cercetat, erau în SCOPURI NECURATE, și că avea să devină un avertizor de integritate, cariera ei i-a fost amenințată și, mai mult, viața i-a fost pusă în pericol.
    Ea a refuzat să cedeze,
    Ea a mers înainte.
    Ghici ce i-au făcut?
    I s-a înscenat ceva și au trimis-o la pușcărie pentru 5 zile (n.t.)
    A scris o carte care a apărut astăzi pe piață.
    Cred că se cheamă…ceva cu ”Plague” (Plague of corruption – n.t.)
    A apărut chiar astăzi.

    Vă spun că FAUCI…
    Toate firele se duc la FAUCI.
    Dar FAUCI este doar UNUL dintre JUCĂTORI.
    Sunt și alți oameni implicați.
    Puteți începe să le cercetați planurile secrete.
    ESTE ÎN VĂZUL TUTUROR.
    ORICINE POATE FACE PROPRIA CERCETARE PE INTERNET.
    Trebuie doar să își deschidă ochii.
    Trebuie să își deschidă mintea.
    Trebuie să NU aibă nicio prejudecată față de nicio decizie sau rezultate.
    Trebuie să le analizați voi înșivă, oameni buni!
    Aveți propriul creier.
    Folosiți-vă de el.
    Creați-vă propria voastră secvență a evenimentelor care s-au derulat.
    Faceți propria cercetare.
    Dacă veți urmări un model de gândire secvențială logică, veți ajunge la aceeași concluzie.
    Nu aveți cum să ajungeți la vreo altă concluzie.
    Toate drumurile duc în același loc.

    REPORTER: Acum, hai să ne întoarcem la o altă idee de-a Dvs., referitoare la clasificările…CLASIFICĂRILE DECESELOR.
    Ce ați auzit din partea colegilor în ceea ce privește aceste clasificări sau re-clasificări, referitoare la CV (Corona Virusul)?

    Dr.RASHID BUTTAR: OK. Am corespondat cu mulți dintre medicii pe care i-am pregătit, și cu o parte din medicii care îmi sunt prieteni, pe o rețea socială.
    TOȚI SPUN ACELAȘI LUCRU.
    EI SPUN CĂ NU ESTE DE NATURĂ VIRALĂ.
    EU NU ȘTIU CE ESTE, DAR PARE A FI O BOALLĂ DE ALTITUDINE, PARE A FI UN SCENARIU DE TIP VĂTĂMARE HIPOXICĂ.

    Medicii care au ieșit în față și au afirmat aceste lucruri, au fost cenzurați.
    Clipu-rile mele video, părțile 3, 4 și 5 au fost date jos de pe YouTube, după ce au avut milioane de vizualizări.
    YouTube au fost cei care au cenzurat primii, apoi Facebook i-a urmat exemplul.
    Acum există anumite videoclipuri pe care le-au lăsat: partea 1 și partea 2.
    Am pus un film acum 48 de ore…mai puțin de 48 de ore.
    Era un videoclip de cinci minute, despre Chirurgul General, despre ce a spus și cum mass-media NU a raportat nimic despre el.
    Acesta avea milioane de vizualizări.

    Știu că sunt mulți medici care își dau seama dacă există așa ceva.
    Medicii care mi-au dat informații, medicii care mi-au împărtășit informații sunt în acele locații, pentru că nu mai fac medicină de urgență de aproape 20 de ani.
    Am fost instruit în medicna de urgență, în chirurgie generală, dar în meseria mea eu mă ocup de cancere și alte tipuri de boli cronice, autismul.
    Avem pacienți din 93 de țări.
    Așa că, NU mă ocup de situațiile medicale acute, dar țin legătura cu mulți dintre medicii care se ocupă cu așa ceva.
    Vă voi citi doar câteva dintre lucrurile…

    Doctorul de la ATI, cel care a văzut cazuri demne de UPU, cel din New York, și al cărui videoclip a devenit ”viral”, i l-au blocat, i-au cenzurat filmul.
    DE CE AI CENZURA UN DOCTOR CARE LUCREAZĂ ÎN DOMENIU, CARE ESTE ÎN TRANȘEE, AVÂND GRIJĂ DE OAMENI, ȘI CEEA CE EL SUSȚINE?

    DE CE NIMENI NU SCRIE NIMIC DESPRE ASTA?
    DE CE NU-I PERMIT SĂ ÎȘI SPUNĂ PUNCTUL DE VEDERE?
    Ideea este următoarea, Gary: când ai o situație de tratament intensiv, când ai o problemă respiratorie, primul lucru pe care vrei să îl ții minte, este să menții căile respiratorii libere!
    Deci, în traumatologie și în medicina de urgență, avem ceea ce numim ”ARC-urile medicinei”.

  8. ”A” – căile AERIENE,
    ”R” – RESPIRAȚIA,
    ”C” – CIRCULAȚIA.

    Dacă aceste căi aeriene au un potențial de a fi compromise, va trebui să stabilizezi acele căi respiratorii.
    Cum te asiguri că persoana este capabilă să își mențină active acele căi aeriene?
    Începem ușor cu 2 litri de oxigen prin canalele nazale.
    Crești apoi la 5-10 litri.
    Apoi poți să folosești sistemul respirator.
    Poți aplica un CPAP, adică ventilare sub presiune pozitivă continuă.
    Apoi poți aplica BiPAP, adică ventilare sub presiune bivalentă.
    Există studii care arată că de fapt, CPAP și BiPAP sunt mult mai eficiente decât intubația.
    Dar, DIN MOMENTUL ÎN CARE INTUBEZI O PERSOANĂ, AI MAI MULTE LUCRURI CARE SE ÎNTÂMPLĂ.

    Ai de-a face cu TRAUME, cu BARO-TRAUMATISME GENERATE DE VENTILAREA MECANICĂ.
    Asta este o problemă.
    Ai de-a face cu PNEUMONIA DE ASPIRAȚIE, care este o problemă.
    Ai de-a face cu procesu de intubație în sine, care poate provoca, mai multe procese inflamatorii în cascadă și traume ale căilor respiratorii.
    Există tot felul diferite de lucruri…

    Din momentul în care ai realizat intubația traheală, există tot felul de lucruri care se întâmplă, potențiale probleme.
    Ce au făcut ei? Au ocolit sistemele CPAP și BiPAP.
    Dacă le ocolești complet…
    Ei au luat persoane cu afecțiuni respiratorii și sindrom de de-tresă respiratorie și i-au intubat în mod direct.
    Iar doctori de la care primesc feedback-urile spun că DA, există o creștere a bolilor respiratorii la oamenii care stau în New York, dar NU este de natură virală.
    SE PARE CĂ NU ARE SENS.
    ESTE O VĂTĂMARE HIPOXICĂ.

    E ca și cum hemoglobina este degradată într-o formă perturbată.
    Există o explicație pentru toate, dar a fost complet ignorată.
    Videoclipurile care au fost cenzurate, aveau două elemente…conțineau o literă și o cifră care erau…elementele cheie care au determinat cenzurarea acestora.

    Era ”6H” (intenționat am scris așa – n.t.)
    Acum nu știu dacă vrei să discutăm despre asta.
    Nimeni nu a spus că ”6H” a provocat COVID 19.
    Asta spune mass-media oficială cum că ar exista o teorie a conspirației, că ”6H” ar fi provocat COVID 19.
    Nici măcar un idiot ar spune asta.
    Ceea ce spunem este că ”6H” modifică matricea celulară, schimbă structura morfologică a membranei celulare.

    Practic, ceea ce se modifică în mod specific sunt canalele ionice pentru calciu, care permit un flux de calciu înspre celulă.
    Un flux de calciu spre celulă este un simptom pentru cancer.
    Provoacă o suprimare a morții celulare programate și o proliferare celulară necontrolată.

    Sunt peste 2000 de studii publicate care discută despre efectul ”6H”, despre această generație următoare a Internetului.

    Telefoanele celulare normale operează pe frecvențe cuprinse între 500 – 900 de Hertzi.

    1G înseamnă 1 miliard de Hertzi.

    Au realizat studii pentru a arăta că între 1,7 și 1,8 GHz, adică între 1,7 până la 1,8 miliarde de Hertzi, se produc tot felul de cancere de diferite tipuri și apar implicații neurologice.

    Atunci când ”6H” va fi complet operațional, va fi de la 30 GHz la 300 GHz, adică între 30 de miliarde până la 300 de miliarde Hertzi.
    Acum, să nu-mi spui că asta nu are nimic de-a face cu asta.

    Îți voi spune care este esența acestor 6 clipuri, Gary, în 30 de secunde.

    PRIMUL: ”Conspirația COVID 19 – fapte versus ficțiune”.
    Scoate în evidență faptele versus ficțiunea.

    AL DOILEA a fost: ”Conspirația COVID 19? Toxicologia a fost ignorată”.

    TOATĂ LUMEA A IGNORAT COMPONENTA ALERGICĂ.
    Această…Ce s-a întâmplat în Wuhan?
    Eliminarea în atmosferă…
    Incineratoarele au ars cantități uriașe de combustibil solid.
    Oamenii au inhalat aceste lucruri.
    Oamenii s-au intoxicat.
    Asta s-a întâmplat în 2016-2017, a atras atenția la nivel internațional.

    ”BBC” și ”CNN” au relatat că oamenii din Wuhan erau revoltați, că au fost demonstrații publice din cauza poluării aerului.
    ACEȘTI OAMENI AU FOST OTRĂVIȚI.
    Avem ”chemtrails”, avem toate aceste lucruri.
    Am fost cu toții suprasaturați.
    Uitați-vă ce se întâmplă cu țigările.
    Țigări cu DDT și toate lucrurile care s-au întâmplat de-a lungul generațiilor.
    Acum recent, scandalul cu glifosatul și toate acestea sunt lucruri, criza opioidelor.
    SISTEMELE NOASTRE AU FOST POLUATE CU TOT FELUL DE SUBSTANȚE CHIMICE.

    TOXICITATEA ESTE PRIMA COMPONENTĂ de care vei fi conștient de acum încolo.
    Acum ajungem la AL TREILEA VIDEOCLIP: ”ESTE ȘTIINȚA CORUPTĂ?”
    Am vorbit deja despre modul în car a fost dezvoltat Covid 19.

    AL PATRULEA FILM a fost ”Imunitatea 6H”.
    Nimeni n-a spus că ”6H” determină COVID 19, ci că ”6H” ÎȚI SUPRIMĂ SISTEMUL IMUNITAR.
    La o persoană care este vulnerabilă, o face și mai vulnerabilă.
    Dacă este o persoană sănătoasă, îi va scădea sistemul imunitar făcându-l mai vulnerabil.
    Asta este ceea ce spunem…fie că este vorba de unde radio, fie că este vorba de câmpuri electromagnetice generate de către ”6H”, fie că este o energie murdară din câmpurile electromagnetice care sunt create.
    Nu știu. Nu sunt expert în domeniul acela. Nu sunt expert în nimic.
    Știu cum să mă raportez la corpul uman.
    Am avut numeroși oameni care au lucrat în diferite profesiuni, din diferite părți ale lumii, care vin la noi cu boli foarte grave.

    Vă spun că, dacă putem avea grijă de aceștia, prin comparație, COVID 19 nu este o problemă.
    NU ESTE O PROBLEMĂ PENTRU MULȚI DOCTORI.
    SUNT SUTE, DACĂ NU, MII DE MEDICI CARE SIMT EXACT CA ȘI MINE.

  9. Poți face terapie auto-imunitară cu ozon, poți folosi vitamina C, deja în China ei fac asta. Poți doar să iei seleniu.
    Se propagă dezinformarea de către mass-media oficială, în aceste momente…
    Dar seleniul…SELENIUL este o pastilă care controlează nașterea oricărui virus încapsulat.

    Dacă ești într-adevăr preocupat de asta, mărește doza de seleniu pentru următoarele zece zile.
    Este atât de simplu. Îl poți obține de la orice magazin cu produse naturiste.
    DAR EI, TOTUȘI PROMOVEAZĂ AGENDA PENTRU VACCINARE. DE CE?
    Aceasta este întrebarea pe care trebuie să ne-o punem: ”DE CE?”

    REPORTER: hai să punem această întrebare, pentru că Dvs.sugerați că acesta este motivul pentru care aceste organizații mondiale promovează astfel de afirmații flagrant false și răspândesc panica globală.

    Dr.RASHID BUTTAR: Gary, nu știu…tu nu mi-ai prezentat trecutul meu din forțele armate, dar…am activat în Grupul 5 al Forțelor Speciale, în Divizia 2 Infanterie, în Divizia 101 de Asalt Aerian. Am fost atașat acestor unități, ca medic. Am făcut parte din aceste organizații.
    Îți pot spune că facem o mulțime de lucruri, în numele lui Dumnezeu și în numele țării.

    Dar apoi, mai târziu în viață, pe măsură ce ne maturizăm puțin, ne întrebăm:
    ”DACĂ TOTUL A FOST PENTRU DUMNEZEU ȘI ȚARĂ”, ”ATUNCI DE CE A TREBUIT SĂ-MI SCOT PLĂCUȚELE DE IDENTIFICARE”, ”DE CE A TREBUIT SĂ DAU JOS DRAPELUL SUA DE PE UNIFORMA MEA?”

    Nu cumva pentru că dacă evenimente neprevăzute s-ar fi petrecut acolo acele forțe ale SUA să nu fie surprinse acolo?
    Noi am făcut multe lucruri în numele…bunătății, lui Dumnezeu și pentru țară, sub pretextul asigurării siguranței publice, dar care NU sunt cu adevărat corecte.

    Nu doar armata…mulți dintre colegii mei, veterani, vor susține asta…
    CARE ESTE AGENDA DE-ACUM?
    Ei bine, nu știu dacă vreau să mă întorc în trecut și…să amintesc unele lucruri care ar putea fi cu adevărat considerate controversate, dar…dacă îți amintești de Primul Război din Golf…
    DE CE AM INTRAT ÎN PRIMUL RĂZBOI DIN GOLF?
    Îți amintești, Gary?

    REPORTER: Primul război din Golf a fost pe vremea lui ”papa” Bush.
    El voia să…ei aveau pruncii în incubatoare și au inventat…un pretext de a intra acolo și…să-l dea jos pe Saddam Hussein.

    Dr.RASHID BUTTAR:Nu au făcut asta niciodată.
    Corect. Pretextul a fost într-adevăr…ceea ce mass-media a spus lumii a fost că noi, SUA am intervenit pentru a „proteja” interesele petroliere ale Kuweitului, pentru că Irakul a dat foc acelor sonde.
    Îți amintești?

    REPORTER:Da, îmi aduc aminte. Da.

    Dr.RASHID BUTTAR: A fost pentru a „proteja” Kuweitul.
    Pot să-ți spun numele persoane, dacă vrei asta.

    Era sergent clasa I. Sper să nu se supere că voi spune asta: sergent clasa I, RAFAEL MEDINA, din Columbia, South Carolina, un prieten foarte bun de-al meu, care a slujit cu mine în Coreea, mi-a spus: ”Domnule, nu știu ce se întâmplă, dar eu pot să vă spun că acele incendii, 300 dintre acele incendii, eu cu încă 11 oameni de-ai mei, în sașe buggy-uri pentru deșert, am plecat în misiune și le-am provocat”.

    Acesta este tipul de informații pe care mass-media NU le publică.

    NOI AM CREAT ACEL EVENIMENT SUB STEAG FALS PENTRU A NE PUTEA JUSTIFICA APOI ACȚIUNILE NOASTRE.

    Care este INTERESUL ASCUNS din PREZENT?
    Cred că este același.
    ESTE UN EVENIMENT SUB STEAG FALS PENTRU CA APOI SĂ IMPUI VACCINAREA OBLIGATORIE.

    MONTEAZĂ TURNURI 5G PESTE TOT!
    CREAZĂ TOXICITATE PESTE TOT PRIN ELIBERAREA ÎN ATMOSFERĂ A REZIDURILOR DIN ARDEREA COMBUSTIBILULUI SOLID, PRIN CHEMTRAILS-URI, PRIN TOATE ACESTEA.
    Apoi, ce fac ei?
    Prostesc populația.
    Vor începe să vaccineze.

    PERSOANELE CARE NU SE VOR VACCINA, PRACTIC, VOR FI CONSIDERATE CA FIIND DIZIDENȚI.

    Oameni ca mine vor fi împușcați în cap, oameni ca tine vor fi împușcați în cap.
    Sau vom fi puți în carantină, într-un fel de lagăr de concentrare.
    Ne vor implanta și mai multe cipuri RFD pentru a vedea cine s-a vaccinat și cine nu.
    Apoi, oamenii, care vor deveni din ce în ce mami bolnavi din cauza vaccinului, vor spune: ”Dumnezeule, uite, tot mai mulți oameni se îmbolnăvesc, avem nevoie de mai multe vaccinuri.”

    Mai mulți oameni vor fi expuși la 5G: ”Oh, uite, mai mulți oameni se îmbolnăvesc, avem nevoie de mai multe vaccinuri.”

    VA FI UN CICLU PE CARE EI ÎL VOR PERPETUA ÎN MOD CONTINUU, PÂNĂ CÂND TOATĂ LUMEA VA FI DIGITALIZATĂ ȘI PÂNĂ CÂND EI VOR IMPLANTA CIPURI RFD ÎN TOȚI!

    Ia spune-mi tu mie…noțiunea asta de ”distanțare” este de 1,8 metri.
    Tehnologia există în domeniul militar de 15-20 de ani, prin care se pot monitoriza un soldat aflat în spatele liniilor inamicului, atunci când trupele speciale se deplasează, sunt ÎNTOTDEAUNA urmăriți, astfel încât să poată fi protejați, astfel încât să poată fi aduse trupele de rezervă.

    EI POT FI VĂZUȚI CU O MARJĂ DE EROARE DE 1,8 METRI, FAȚĂ DE LOCUL UNDE STAU.
    ACEASTĂ DISTANȚARE de 1,8 m, această distanțare socială, ESTE absolut O PROSTIE!
    În primul rând, NU există nimic care să sară 1,8 m.
    În al doilea rând, totul este legat de aceste cipuri RFD.
    Vrei să spui că, atunci când introduc aceste lucruri în noi…
    Tehnologia există pe piață, de patru, cinci ani.

    Există companii private care au ieșit pe piață și fac asta.
    Am un videoclip în partea a VI-a care arată cum deja oamenii primesc cipuri RFD.
    Nu crezi că sateliții sau alte dispozitive de monitorizare pot să urmărească indivizii?
    EI încearcă SĂ NE DE-SENSIBILIZEZE, pentru ca oamenii să înțeleagă ”Hei, distanța socială, te va păstra în siguranță”, deși, ceea ce se face este pentru ca ei să ne poată monitoriza atunci când suntem împreună căci, atunci când sunt 3, 4, 10 sau 20 de oameni la mică distanță, ei NU pot discerne dacă este vorba despre una sau 10 persoane.

  10. EI VOR CA DISTANȚAREA SOCIALĂ SĂ NI SE IMPRIME ACUM ÎN MENTAL, CĂ ESTE CEVA INEDIT ȘI TOATĂ LUMEA ”TREBUIE” S-O FACĂ PENTRU ”PROTECȚIE”, CÂND DE FAPT…ESTE PENTRU O MONITORIZARE MAI INTENSĂ, ESTE PENTRU MAI MULTĂ SUPRAVEGHERE, ESTE PENTRU MĂRIREA CAPACITĂȚII LOR DE A DECIDE CINE ESTE…Cine ar trebui să poată vorbi și să poată munci și cine ar trebui să fie dizident sau clasificat ca dizident și făcut să tacă!

    Tu m-ai întrebat. Tu ai deschis Cutia Pandorei, asta este ceea ce cred eu.
    Cei mai mulți oameni, pot gândi că sunt nebun.
    NU are importanță, pentru că…
    Știi ce?
    Este inevitabil să se întâmple, ca urmare a ceea ce vine ”pe conductă” de ani de zile, de decenii!
    Inițiativa Națională pentru Vaccinare, a vrut să elimine bolile din copilărie.
    ”nu vom avea autism niciodată”…în 1991 era un caz de autism la 10.000 de persoane.
    Acum, datele arată 1 caz la 32 de persoane.
    Propriile noastre date de la CDC arată că 1% din populația lumii are autism. Propriile date ale CDC-lui referitoare la populația globului din prezent – 7,7 miliarde.
    Asta înseamnă că 77 de milioane de oameni au autism.
    Provocat de ce?
    De vaccinuri.
    Și-mi spui că acest vaccin nou, pe care…pe care o să-l introducă FAUCI, și să ignor hidroxiclorochina și zithromaxul?
    Tu îmi spui că acel vaccin este ceva ce ar trebui să îl consider sigur pentru a-l introduce în corpul mei și al copiilor mei?
    Voi fi mort înainte ca asta să se întâmple.

    SUB NICIO FORMĂ NU O SĂ PERMIT CUIVA SĂ ÎMI IA DREPTUL SUVERAN…
    THOMAS JEFFERSON a spus că, ATUNCI CÂND OAMENII VOR PERMITE UNUI GUVERN SĂ DICTEZE CE MÂNCARE SĂ PUNĂ ÎN GURĂ ȘI CE MEDICAMENTE SĂ IA, SUFLETELE LOR VOR FI CURÂND ÎN ACEEAȘI SITUAȚIE DEPLORABILĂ CA ȘI CEI CARE TRĂIESC ÎNTR-O TIRANIE.

    Exact înspre așa ceva ne îndreptăm.

    Dacă NU ne ridicăm și ne adunăm în mase, să facem adunări publice de mii, 2.000 – 3.000 de oameni și să arătăm că NU e nimic de care să ne îngrijorăm, NU trebuie să ne fie frică decât de frica în sine, așa cum a spus F.D.Roosevelt.
    Ce vor face? Vor aresta 2.000 – 3.000 de oameni în fiecare oraș?
    Asta este ceea ce este necesar ACUM și avem o mică fereastră de oportunitate, pentru că Chirurugul General a declarat datele reale iar mass-media oficială încearcă să de-sensibilizeze, să îl blocheze, asigurându-se că nimeni nu știe despre asta, mărind miza jocului lor.
    Ei încearcă să le spună oamenilor: ”Nu o distanțare socială de doar 1,8 m, ci de 4 m”.

    ”Nu, nu va trece doar un an înainte de a ne întoarce la normal, trebuie să așteptăm până în 2022”.

    Asta spun acești ticăloșii!
    Pentru CE INTERES ASCUNS?
    Pentru a continua agenda vaccinării obligatorii.
    Nu are niciun sens.
    Totul este o amăgire.
    Toate sunt minciuni.
    DATELE (lor) NU SUNT REALE!
    Chiar datele pe care le folosesc acum NU echivalează cu datele gripei sezonniere.
    Sunt încă sub nivelul lor, de aceea EI UMFLĂ MEREU DATELE.
    De aceea EI SCHIMBĂ CERTIFICATELE DE DECES.
    De aceea EI CONCEDIAZĂ ASISTENTELE MEDICALE pentru ca ei să poată schimba…cauza decesului.
    De aceea AU SCHIMBAT PROCEDURILE.
    De aceea AU PRIMIT MANECHINE și filmează un spital…

    TOTUL ESTE O ÎNSCENARE.
    N-am văzut niciodată un UPU în SUA ca la postul TV ”ABC”.
    M-am gândit, ”Aha, e în Italia, poate că așa arată la ei, la UPU”.
    Apoi arată același lucru ca și cum ar fi din New York.
    Stai puțin! Este ACEEAȘI FILMARE!
    O minciună după alta, Gary.
    Iar americanii…
    Nu numai americanii…
    Cetățenii lumii…
    ACEST LUCRU AFECTEAZĂ ÎNTREGUL GLOB.
    TOȚI TREBUIE SĂ VĂ DAȚI SEAMA…CĂ ACEASTA ESTE O FAȚADĂ.

    IAR OAMENII DE ȘTIINȚĂ ȘI MEDICII CARE ÎȘI ȚIN GURA ÎNCHISĂ…DACĂ NU SUNTEȚI O PARTE A SOLUȚIEI, ATUNCI SUNTEȚI O PARTE A PROBLEMEI.
    VOI CREAȚI ȘI PERPETUAȚI UN MIT!

    Ar trebui să vorbiți, NU să vă faceți griji pentru siguranța personală.
    Spuneți ADEVĂRUL, pentru că restul lumii are nevoie de el.
    Pentru că știi ceva?

  11. Pe mine NU mă interesează ce mi se întâmplă, Gary.
    NU dau doi bani pe ce se va întâmpla cu tine sau cu mine.
    Este irelevant.
    Mă interesează ce se întâmplă cu copiii mei.
    Mă interesează ce se întâmplă cu nepoții mei.
    Încă nu am decât unul, dar într-o zi, voi avea.
    Despre viitori descendenți, despre toți viitori noștri descendenți, DESPRE VIITORUL RASEI UMANE, despre asta sunt îngrijorat.

    REPORTER: Voiam să ne întoarcem la punctul în care ai menționat despre procentele indivizilor afectați de vaccinuri. Ai menționat autismul.
    Dar recent Bill Gates a declarat la „CNBC”…
    Am transmis asta aici…
    El a spus…
    A spus-o cu un zâmbet…
    A fost foarte…
    Chiar foarte SINISTRU.
    BILL GATES A SPUS CĂ 700.000 DE OAMENI AR PUTEA FI AFECTAȚI DE VACCINUL SĂU ȘI CĂ GUVERNELE TREBUIE SĂ ÎNFIINȚEZE UN FEL DE FOND DE DESPĂGUBIRE, PENTRU CA ”EI” SĂ NU FIE RESPONSABILI PENTRU CEI 700.000 DE OAMENI AFECTAȚI DE VACCIN.

    El admite asta.
    Dar când ai…700.000 – 800.000 de persoane afectate de vaccin, dar ai și…oamenii care vor fi ”protejați” de Covid 19, ”EI” SPUN CĂ MILIOANE DE OAMENI VOR MURI ÎN CONTINUARE DIN CAUZA LUI.
    Acele numere sunt revizuite.
    Dar ei acceptă ideea că 700.000 de oameni care vor fi afectați, unii omorâți, alții mutilați.
    Cum au ajuns aceste pesoane la acest ”raționament”?
    Apoi vor….VOR FACE ÎN AȘA FEL ÎNCÂT GUVERNUL SĂ NU FIE TRAS LA RĂSPUNDERE PENTRU ASTA, DUPĂ CE L-AU ÎMPINS?!?
    Ce se întâmplă aici?

    Dr.RASHID BUTTAR: cele 700.000 de decese despre care tu vorbești, din cauza acestui vaccin…
    O să-ți spun CEVA…
    Toate decesele anticipate, din cauza lui Covid 19, indiferent de numărul lor…
    Poți adăuga 9 cifre de 0 la cifra 7.
    POȚI SPUNE CĂ TOATE CELE 7 MILIARDE DE OAMENI.
    ACESTA ESTE OBIECTIVUL LOR.
    NU va fi din cauza lui Covid 19.
    NU va fi din cauza lui H1N1.
    NU va fi din cauza lui Zika.
    NU va fi din niciuna din aceste probleme.
    VA FI DOAR DIN CAUZA VACCINURILOR NENOROCITE.

    Este…
    Cei care știu, deja înțeleg acest lucru.
    Trebuie doar să ținem cont de Dr.Judy Mikovits și de ceea ce ea a pătimit, cum a fost întreaga sa carieră, viața ei…
    Ei au considerat-o…a fi o persoană care fuge de justiție.
    Au pus-o în pușcărie.
    Vă spun chiar acum.
    ACEȘTI OAMENI = GATES, FAUCI ȘI ANTURAJUL LOR, LINGĂII LOR…dacă ar fi să îi iei pe acești ”oameni” și i-ai pune în pușcărie, ai vedea că lumea ar deveni un atât de incredibil, de frumos, de abundent loc!

    I-AU ASMUȚIT PE EVREI ÎMPOTRIVA MUSULMANILOR, PE CREȘTINI ÎMPOTRIVA EVREILOR, PE NEGRII ÎMPOTRIVA ALBILOR, PE DEMOCRAȚI ÎMPOTRIVA REPUBLICANILOR, pentru că ei încearcă să-I DEZBINE pe toți, astfel încât oamenii să fie distrași de la realitate.

    Dezbină, dezbină.
    Întâi DEZBINI și-apoi CUCEREȘTI.
    Noi trebuie să înțelegem: indiferent câte credințe diferite există, toți facem parte din aceeași specie!
    Suntem oameni!
    Iar ei au planurile lor secrete.
    Lor NU le pasă ce culoare are pielea ta sau…în CE divinitate crezi!
    EI VOR DOAR SĂ…
    Mă ventilez spunând asta, Gary.
    Îmi pare rău dacă toată lumea o să creadă că am luat-o razna.
    Nu-mi pasă!
    EXISTĂ UN PLAN ASCUNS DE DE-POPULARE!

    BILL GATES a fost CITAT spunând: ”DE-POPULARE PRIN VACCINARE”.

    NU înțeleg cum poate veni o persoană și să facă aceste afirmații în public, să spună că 700.000 de oameni vor fi betegiți.
    Dar vă pot spune că, la acele 700.000 de persoane, care vor fi betegite din cauza vaccinurilor, TREBUIE SĂ ADĂUGAȚI ÎNCĂ TREI DE ZERO LA FINAL, PENTRU CĂ ATÂT DE MULȚI VOR FI BETEGIȚI.

    Dar ei vor da vina pe Covid 19, și vor folosi asta ca o justificare pentru a vaccina și mai mulți oameni.
    EXACT asta se întâmplă!
    Oamenii care împart lumea în ”anti-vaccin” și ”pro-vaccin”…am fost etichetat ca fiind ”anti-vaccin”.
    Sunt aici ca să vă spun că nu sunt anti-vaccin.
    Niciodată n-am fost anti-vaccin.
    EU SUNT ”ANTI-PROSTIE”.
    Pentru că, fiecare aspect legat de planificarea vaccinărilor folosite asupra populației umane, sfidează fiecare aspect fundamental al fiziologiei umane, fiecare aspect!

    SISTEMUL IMUNITAR NU ESTE CAPABIL SĂ CREEZE UN RĂSPUNS, DECÂT DUPĂ CEL PUȚIN ȘASE LUNI PÂNĂ LA UN AN, ÎN FUNCȚIE DE CÂT DE IMUNOLOGIST CITEȘTI…de literatura pe care o citești.

    POATE DURA 2 ANI PÂNĂ LA 14 ANI, PÂNĂ CÂND SISTEMUL IMUNITAR ESTE SUFICIENT DE MATUR.

    Știm că sistemul imunitar NU poate avea un răspuns în primele 6 luni de viață.
    Și totuși vaccinăm bebelușii din prima zi lor pe planetă?!
    De ce? Care este motivul?
    Pentru că vrem să-i protejăm.
    Față DE CE să-i protejăm?
    Față DE CE ANUME îi protejăm?
    Cum protejezi un copil al cărui sistem imunitar NU este nici măcar capabil să producă anticorpi specifici, prin adăugarea de substanțe care au…prin adăugarea unui VACCIN care are în el o componentă imunosupresivă, cum ar fi – NICHEL, ALUMINIU, MERCUR, FORMALDEHIDĂ…

    Apoi adaugi adjuvanți, cum ar fi fragmente și aducți de ADN, linii de celule umane mutante și alte elemente, pentru a crea toată tâmpenia asta pe care o introduci în corp.
    Dai cuiva ceva care să stimuleze sistemul imunitar, prin suprimarea sistemului lor imunitar, cu toate imuno-supresoarele care există în el, și îl dai în perioada în care sistemul imunitar NU poate nici măcar răspunde.
    Deci, spune-mi, UNDE este logica acestui lucru?
    NU EXISTĂ LOGICĂ.

    IAR MEDICII SUNT CA NIȘTE ROBOȚI, CONTINUĂ SĂ FACĂ ACEST LUCRU.
    Această…

  12. Oricine spune…
    ORICINE SPUNE CĂ VACCINURILE SUNT NECESARE, FIE SUNT 100% COMPLET IGNORANȚI, FIE AU AGENDĂ SUSPECTĂ, SUNT MOTIVAȚI FINANCIAR SPUNÂND-O!
    Pentru că este o minciună fragrantă.

    NU EXISTĂ NICIO JUSTIFICARE PENTRU A INTRODUCE UN VACCIN ÎN CORP ÎN PRIMA ZI PE PLANETĂ, DEOARECE CORPUL NICI MĂCAR NU POATE REACȚIONA!

    Gary, voi face o analogie pentru tine.
    Știm să mergem.
    Dumnezeu ne-a dat picioare ca să putem merge, nu-i așa?
    Dar omul a progresat și a spus:”Trebuie să ne îmbunătățim modalitatea noastră de transport”.
    De aceea, atunci când trebuie să mergem de aici până în Africa de Sud, zburăm.
    În mod similar, corpul are un sistem imunitar.
    Dumnezeu a conceput sistemul imunitar, astfel încât să funcționeze într-un anumit mod.
    Apoi omul vine și spune: ”Vrem să facem ca noul sistem să fie îmbunătățit, ca să fim MAI protejați.”
    OK. Până acum sunt total de acord cu tine.
    Conceptul de vaccin este solid.
    Am înțeles.
    Ai introdus o substanță străină.
    Exact așa funcționează corpul.
    Acum întrebarea mea este: dacă ți-a spune că, DE FIECARE DATĂ CÂND ZBORI de aici către alt loc de pe planetă, într-unul din cele 32 de avioane în care te vei îmbarca, VEI MURI sau VEI AVEA O DIZABILITATE NEUROLOGICĂ PERMANENTĂ, ai mai zbura?

    REPORTER: Nu.

    Dr.RASHID BUTTAR: Tocmai asta este ideea = VACCINUL ESTE UN CONCEPT BUN, DAR ESTE UN PRODUS GROAZNIC!
    Un produs groaznic!
    Iată lucrul pe care NU l-am știut, până când Dell, un prieten de-al meu, l-a arătat într-una din prezentările sale.
    Știai că, atunci când dai în judecată un producător de vaccinuri, știi CINE este desemnat ca ”inculpat” în acest proces?

    REPORTER: Nu. Știu de existența instanțelor care judecă litigiile generate de vaccinări.
    Știu de existența fondului de despăgubire, dar NU știu CINE este ”inculpatul” în acele procese.

    Dr.RASHID BUTTAR: Inculpatul din proces este Ministerul Sănătății.
    ”De ce?” ai putea întreba.
    Pentru că în anii 1980…
    Nu știam asta, trebuie să apelăm la istorie…
    În anii 1980, producătorii de vaccinuri au ”ieșit la înaintare” și le-au spus celor din Congres că au nevoie de ajutor financiar.
    Le-au spus: ”există așa de mulți oameni care ne dau în judecată din cauza efectelor secundare, avem nevoie de un ajutor financiar.”

    Președintele de-atunci, Reagan, le-a spus că NU este o idee bună, dar Congresul a fost de acord și a salvat industria vaccinurilor, spunând că va prelua obligativitatea de a face politicile și studiile de a se asigura că totul se face cum trebuie…studiile de siguranță!

    Desigur, conform stilului clasic al Guvernului, problema a fost abandonată.
    De aceea, de fiecare dată când cineva dă în judecată un producător de vaccinuri, pentru că au fost salvați de Congres, încă din anii 1980, INCULPATUL NU MAI ESTE PRODUCĂTORUL DE VACCINURI, CI ESTE GUVERNUL, CEL CARE I-A SALVAT, astfel încât Ministerul Sănătății este citat în acel proces, în calitate de inculpat.
    Și ghici cu cine te lupți?
    Ghici CINE sunt avocații care sunt de cealaltă parte?
    Cei ai Ministerului de Justiție.

    MINISTERUL DE JUSTIȚIEI, care se presupune că ar trebui să se asigure că se face dreptate, se luptă în numele ei și REPREZINTĂ FABRICANȚII DE VACCINURI, contra unei persoane vătămate, o persoană oarecare!

    ATÂT DE CONTORSIONAT, DISTORSIONAT ȘI DISTRUS ESTE SISTEMUL NOSTRU! ( la fel și în România…)
    Este momentul să-l curățăm.

    Este momentul să-i luăm pe cei ca GATES, ca FAUCI și să-i facem SĂ RĂSPUNDĂ pentru ceea ce-au făcut.

    REPORTER: Cu siguranță, este ceva ce trebuie luat în considerare.
    Cu adevărat, cred că lucrurile se îndreaptă în direcția asta.
    Văzând…oameni ca Dr.Shiva (Ayyadurai-n.t.), ca Dvs., eu însumi, cerând tragerea la răspundere a acestor lideri.
    Făcând un pas în spate, vorbind despre aspectul supravegherii, vedem cum ”Google”, vedem cum ”Apple”, cu aceste aplicații diferite, ei lucrează pentru a urmări pacienții cu Covid.

    Ce fel de precedent stabilim aici?
    Ați menționat mami devreme RFID (Radio Frequency ID).
    ȘTIM CĂ EXISTĂ O CERNEALĂ SPECIALĂ/SPECIALIZATĂ PE CARE O POT INTRODUCE CÂND TE VACCINEAZĂ, PE CARE EI O POT VEDEA DOAR SUB UN ANUMIT TIP DE LUMINĂ.

    Ce fel de precedent stabilim aici, cu privire la invazia vieții private, precum și transformarea bolnavilor noștri în paria?

    Dr.RASHID BUTTAR: Gary…cred că ești foarte, foarte generos și foarte blând, pentru că dacă vrei să vezi ce fel de prezent este acesta…cred că știi deja…
    Deci, știi că acesta este un precedent din cel De-al Doilea Război Mondial.
    NU diferă cu nimic cu ceea ce s-a întâmplat cu evreii, cum au fost ostracizați.
    Cum alți oameni de culoare, oameni cu diferite sisteme de credințe, erau segregați și trimiși în lagărele de concentrare.

    Care este diferența dintre o cerneală care NU se vede și o cerneală care se vede, când ei au tatuat pe evrei în timpul celui De-al Doilea Război Mondial?
    Care este diferența?
    Este același lucru!
    Există deja informații care merg în trecut și arată sistemul de credințe al lui BILL GATES = SISTEMUL SĂU DE CREDINȚE LEGAT DE EUGENIE ȘI TRECUTUL CARE MERGE PÂNĂ…
    Fie dacă este o relație directă sau indirectă cu toate lucrurile care s-au întâmplat în Germania nazistă.

    Avem un videoclip de 5-6 minute, pe care îl vom lansa mâine, care va fi lansat, cred, de ”INFOWARS”.
    Este un film bine realizat, 5 minute de istorie, de unde a început totul și unde suntem acum.
    Face conexiuni între toate elementele.

    INTENSITATEA CENZURII CARE ARE LOC ACUM, EA ÎNSĂȘI AR TREBUI SĂ-I SPERIE PE OAMENI, CĂ EXISTĂ LUCRURI CARE SUNT CENZURATE.

    Când oamenii au spus ”Bine doctore, UNDE este DOVADA ta? De ce mass-media NU spune nimic, dacă ar fi adevărat? Toată lumea ar spune asta!”

  13. Păi tocmai ĂSTA e ȘPILUL: CENZURA A FOST CREATĂ PENTRU A PREVENI DISEMINAREA ADEVĂRULUI.
    Și toate aceste organizații de media sunt toate, mână-n mână!
    Tocmai ce am fost hăcuit la ”greu” de cei de la ”Huffington Post”.
    Chiar și oamenii, care se presupune că sunt prietenoși, de la diferite publicații…
    Am fost contactat de două surse diferite care au vrut ca eu…au vrut să mă intervieveze.
    Dar apoi amândoi NU au vrut ca eu să intru într-o anumită zonă.
    Le-am spus, ”poftim?”
    Iar ei au spus, ”NU vrem să vorbim despre astfel de chestii.”
    Eu am spus, ”Știți ceva? Sunt cenzurat de cei mai buni. Sunt cenzurat de de cei mai tari, de YouTube și FaceBook.
    Nu am nevoie să-mi spui tu ce încerci să cenzurezi din ceea ce spun.
    Dacă vreau să fiu cenzurat, aș rămâne doar pe YouTube și Facebook.”

    Așa că, Gary, apreciez faptul că ai capacitatea și dorința de a scoate adevărul la lumină.
    Cred că numele rețelei tale, ”Viitoarea Rețea de Știri”, este foarte potrivită, pentru că eu cred că la acestea se vor uita oamenii, pentru surse de informații, cum sunt Robert Scott Bell, tu, și mulți alți oameni care furnizează informații adevărate, fără cenzură, ei fiind cei care sunt cenzurați.

    Apreciez media…care este media adevărată, care are integritatea jurnalistică, și care comunică despre toate părțile.
    De aceea mi-am pus viața în pericol, de aceea milioanele de americani au murit în timpul Primului Război Mondial, în al Doilea Război Mondial, în Vietnam, în Coreea: PENTRU LIBERTATE, PENTRU LIBERTATEA DE EXPRIMARE!
    ESTE PRIMA NOASTRĂ LIBERTATE.
    Pentru libertatea de a purta arme.
    Este a doua noastră libertate.
    Asta este ceea ce au încercat să facă.
    Toate aceste lucruri, de a ne dezarma, de a ne dezarma.
    DACĂ NE VOR DEZARMA, ghici CE SE VA ÎNTÂMPLA?
    VOR PUTEA SĂ FACĂ SĂ SE ÎNTÂMPLE ORICE!

    Am prieteni din toate colțurile lumii.
    În ultimii 5-6 ani mi-au spus, non-stop.
    Aceștia sunt oameni care nu sunt cetățeni americani.
    Mi-au spus: ”sper ca voi americanii să înțelegeți”,”sper ca voi să nu renunțați niciodată la armele voastre, pentru că dacă veți face asta, atunci totul va fi pierdut. Pentru că atunci când America se va prăbuși, același lucru se va întâmpla și cu restul lumii.”

    Pentru că avem cel mai mare grup public care este înarmat.
    Avem așa de mulți pensionari din rândurile armatei și forțelor de ordine.
    Am un mesaj pentru fiecare persoană din forțele de ordine, pentru fiecare militar activ sau pensionar.
    Vreau să vă amintiți aceste cuvinte.
    De fiecare dată când am ocazia să o spun, le reamintesc.
    AȚI DEPUS JURĂMÂNT PENTRU A APĂRA CONSTITUȚIA SUA (sau ROMÂNIA, pentru români…)ÎMPOTRIVA TUTUROR DUȘMANILOR, STRĂINI ȘI CONAȚIONALI.
    Să nu uitați acel cuvânt ”conaționali”.

    Să nu uitați că, dacă acum sunteți în forțele de ordine, în serviciu activ sau militari, când vi se va cere să comiteți un tip de acțiune împotriva cetățenilor, să NU uitați că, dacă vă dați jos uniforma, veți fi ca ei.
    Copiii voștri vor fi la fel de susceptibili să primească cipurile FRD și toate celelalte chestii.
    Vor fi susceptibili să primească aceeași otravă.

    ESTE ILEGAL SĂ EXECUTAȚI UN ORDIN ILEGAL! (se aude și pentru uniformele românești?)
    Să NU uitați asta.
    Să NU uitați că, atunci când veți fi chemați să faceți CEVA împotriva cetățenilor, să NU uitați că meseria Dvs., jurământul pe care l-ați depus, vă cere să-i protejați pe cei care nu se pot proteja singuri.
    PROTEJAȚI-I PE CEI CARE SUNT VULNERABILI.
    NU PROFITAȚI DE EI.

    Să NU uitați acel jurământ, cei din forțele de ordine și militarii, activi sau pensionari. Nu are nicio importanță.
    Să NU uitați jurământul!

    REPORTER: Să nu uitați jurământul…acestea sunt cuvinte de ținut minte.
    Pentru toată lumea care ne urmărește acum.
    Avem multe informații aici.
    Avem multe informații pe care le punem pe masă.
    Depinde te tine acum, să iei aceste informații, să le împărtășești cu prietenii tăi, i-a link-ul acestui videoclip, pune-l într-un e-mail, distribuie-l.
    Pune-l într-un mesaj SMS.
    DISTRIBUIE-L!
    Pune-l pe Twitter.
    Pune-l pe Facebook.
    Distribuie linkurile.

  14. FACEȚI ÎN AȘA FEL CA ACESTE INFORMAȚII SĂ FIE DISEMINATE CÂT MAI MULT, PENTRU CĂ NU VEI AUZI ACESTE INFORMAȚII ÎN PRESA CURENTĂ, NU LE VEI GĂSI ACOLO!
    Ei NU vorbesc despre aceste lucruri.

    Dar suntem AICI, la ”Viitoarea Rețea de Știri”, cu Dr.Buttar.
    Dle.doctor, a fost o plăcere să vă avem aici.
    Aveți niște IDEI acum, la final?
    Ce vreți?
    Ați făcut un apel către…pentru persoanele aflate sub arme, femei și bărbați, foști militari.
    Care este APELUL Dvs.la acțiune pentru americanul de rând care se uită la noi acum?
    Care este cel mai important lucru cu care ei trebuie să rămână, pe măsură ce ne croim drumul prin această pandemie?

    Dr.RASHID BUTTAR: Gary, mulțumesc pentru această oportunitate.
    Există o pagină web, askdrbuttar.com/NNN/
    Dacă intrați acolo…
    Este pentru…
    Este pentru ”Viitoarea Rețea de Știri”.
    Am creat special acel link.
    Dacă intrați pe el, veți avea acces la toate videoclipurile despre vaccinuri, care sunt realizate acum, la tweet-urile despre vaccinuri, pentru o perioadă limitată de timp, gratuit.
    Veți avea acces la toate videoclipurile pe care le-am realizat despre COVID 19, care au fost cenzurate.
    Aveți acces complet, pe gratis.
    Nu vă costă nimic.
    ”Huffington Post” a declarat și a încercat să spună că cer 450 USD pentru toate acestea.
    Am o veste bună pentru ”Huffington Post”: veți fi dați în judecată pentru calomnie.
    Nu vă costă niciun ban să le accesați.
    Vă puteți alătura ”AILFB”, Asociația Internațională pentru o Lume Fără Boli, dacă vreți.
    NU este o cerință obligatorie, dar informațiile și resursele sunt toate acolo.
    Vreau să luați acele videoclipuri.
    Le vom seta astfel încât să poată fi descărcate.
    Pentru că ei nu pot…
    Ei pot cenzura de pe Youtube și Facebook, dar NU le pot cenzura de pe propriile dispozitive.

    Așa cum a spus Gary, apreciez ceea ce ai spus Gary.
    Luați aceste informații și puneți-le în mâinile tuturor.
    Dacă toată lumea le are, ei NU pot să îi cenzureze pe toți.
    Ei NU pot să-I cenzureze pe toți.
    S-ar putea să fie capabili să cenzureze pe unii dintre noi, dar dacă este în mâinile tuturor, ei NU pot cenzura.

    ACEASTA ESTE CHEMAREA MEA LA ACȚIUNE: să mergeți la acea pagină web, askdrbuttar.com/NNN/
    Luați acele lucruri.
    Accesați-l, distribuie-l, prietenilor, celor din familie.
    Există unele instrumente care nu vă costă nimic, folosiți-le dacă vreți să le folosiți.
    Nu le folosiți dacă nu vreți.
    Nu are nicio importanță pentru mine.
    Dar totuși, luați acele videoclipuri, descărcați-le și distribuiți-le familiei și prietenilor voștri.
    Asta este tot ce cer.

    REPORTER: Dle.doctor, vă mulțumesc mult că ați fost alături de noi.
    Oameni buni, ați primit ordinele sale de marș, știți ce trebuie să faceți.
    Distribuiți aceste informații pe toate platformele Dvs.sociale.
    Ca întotdeauna, vă apreciem comentariile.
    Dle.doctor, vrem să vă avem din nou în curând.
    Dacă vreodată sunteți în zona Chicagoului, ne-ar plăcea să vă avem în studio, pentru a avea o conversație pe îndelete, cu adevărat plăcută, pe podcast-ul nostru.
    Ar fi minunat să vă avem.
    Informațiile pe care le-ați prezentat astăzi, pasiunea în…relevarea adevărului este atât de importantă.
    Sperăm că aceasta se transferă tuturor celor care ne urmăresc.
    Știu că așa e.
    Sau aici ascultând ceea ce spuneți, mă entuziasmez și devin înfrigurat, fiind capabil să pot prezenta aceste informații către americani.
    Dle.doctor, sunteți binevenit.
    Ne-ar plăcea să vă invităm din nou, altă dată.

    Dr.RASHID BUTTAR: Mulțumesc de invitați, Gary.
    Mi-ar plăcea să particip la emisiune.

    REPORTER: OK. Mulțumesc că ați fost alături de noi.
    Oameni buni, de acasă, știți ce trebuie să faceți acum.
    Apăsați butonul ”share”, lăsați comentariile Dvs.dedesubt.
    Ne vedem la următoare emisiune de la ”Viitoarea Rețea de Știri”.
    Eu sunt Gary Franchi.
    Tu ai puterea să influențezi știrile despre evenimentele globale.
    Te rog distribuie această emisiune.
    Pentru a obține mai multe videoclipuri ca acesta, abonează-te la ”Viitoarea Rețea de Știri”, dând click pe linkul de mai jos.
    Vă mulțumesc că ați urmărit ”Viitoarea Rețea de Știri”.

    Sfârșit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X