Coca-Cola forțată să retragă reclamele LGBT. Maghiarii pro-familie obțin o „victorie parțială”

Author:
Imagine prezentată

Avocații pentru căsătorie și familie din Ungaria, au înregistrat o victorie parțială în această săptămână, împotriva reclamelor controversate pro-LGBT plasate în locații publice din Budapesta de către corporația multinațională Coca-Cola.

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Fotografii provocatoare și sugestive ale cuplurilor de același sex care împărtășesc îndeaproape o cola, alături de un text, având ca fundal un curcubeu, care menționează „Love is love” și care conțin sloganuri precum „Zero Sugar, Zero Prejudice”, au fost afișate în anunțurile Coca-Cola la începutul acestei luni în gări și în stațiile de autobuz din Budapesta.

Campania publicitară a coincis cu festivalul de muzică din Sziget, care are loc în fiecare an la începutul lunii august în nordul Budapestei și atrage mai mult de jumătate de milion de oameni.

petiție lansată pe 2 august de către CitizenGO Ungaria a devenit virală, potrivit site-ului asociat petiției, HazteOir, platformă de avocatură pro-familie, și a avut peste 41.000 de semnături până la publicarea acestui articol. Aceasta reacție a venit pe fondul unor apeluri individuale variate pentru a boicota Coca-Cola pentru reclamele imorale.

Câștigul parțial a fost că au înlocuite afișele care conțin cupluri de același sex cu campania „Love is love”, slogan LGBT, se arată în raport.

Aceasta a fost o „semi-victorie”, a declarat Eszter Zaymus, directorul campaniei CitizenGO pentru Ungaria.

Zaymus a cerut să continue cu un boicot al mărcii Coca-Cola, a spus raportul HazteOir, deoarece „nu opresc afișarea mesajelor care promovează homosexualitatea.”

LifeSiteNews a cerut companiei Coca-Cola să confirme modificarea de către corporație a campaniei LGBT de la Budapesta și până la această oră nu am primit niciun răspuns.

Petiția CitizenGO a declarat că Ungaria protejează instituția căsătoriei ca fiind între un bărbat și o femeie și, de asemenea, că familia este fundamentală pentru supraviețuirea națiunii.

Acesta a cerut primarului din Budapesta și altor autorități „să mențină fenomenul de lobby homosexual în niște limite pentru a nu pune în pericol moravurile publice” și și-a exprimat îngrijorarea deosebită pentru expunerea tinerilor la campanie.

Petiția a solicitat retragerea anunțurilor LGBT ale Coca Cola, deoarece „conținutul homosexual publict pe afișe amenință moravurile publice, întrucât relațiile homosexuale contravin legii morale naturale și familiei, ca bază pentru supraviețuirea națiunii.”

De asemenea, a adus atingere dreptul părinților de a decide când și cum să-i învețe pe copii despre anumite relații umane.

„La fel cum un tânăr sau un copil cu vârsta sub 18 ani nu poate intra în magazinele de tutun, el va fi avertizat la televizor dacă conținutul nu este destinat copiilor”, a spus acesta. „Acest lucru permite părinților să oprească difuzarea.”

„Totuși, plimbându-se prin oraș”, a continuat petiția, „va fi imposibil să-și protejeze copiii de conținutul care impune homosexualitatea.”

2 thoughts on “Coca-Cola forțată să retragă reclamele LGBT. Maghiarii pro-familie obțin o „victorie parțială””

  1. Feminismul a declarat razboi aparatorului drepturilor tatilor de a-si creste copii
    Președintele asociației TATA, a fost reţinut noaptea trecută pentru că şi-ar fi violat fiica când avea 10 ani, în urmă cu aproximativ 4-5 ani.
    Intreg cazul a pornit încă din luna aprilie, atunci când fosta soție a lui Bogdan Drăghici, un medic cunoscut din București, ar fi făcut o plângere la poliție în care reclama un comportament cel puțin suspect al lui Drăghici, cel care de-a lungul timpului s-a remarcat prin numeroase poziții și declarații în favoarea taților.
    Bogdan Drăghici se implica în favoarea taților implicați în procese de divorț și în dispute pe tema custodiei copiilor. Persoanele care îl cunosc pe Drăghici își exprimă nedumerirea față de aceste acuze care îi sunt aduse. De asemenea, fosta soție a lui Drăghici a anunțat că s-a dus la Direcția pentru Protecția Copilului cu cele 4 fiice ale lor, deoarece acestea ar avea nevoie de sprijin emoțional după ce au aflat de aceste presupuse acuzații de agresiune sexuală.
    https://stirileprotv.ro/stiri/socant/presedintele-t-a-t-a-bogdan-draghici-a-fost-retinut-pentru-ca-ar-fi-violat-un-minor.html
    11 iulie 2010
    Preşedintele Alianţei Antidiscriminare a Tuturor Tăticilor (T.A.T.A.), Bogdan Drăghici: „Creşterea la două săptămâni a concediului de paternitate este aproape nesemnificativă. Da, este un plus, un început, dar nu va avea un impact major în dezvoltarea copilului şi în stabilirea unei relaţii stabile şi echilibrate tată-copil-mamă. Două săptămâni este mult prea puţin”, a susţinut reprezentantul T.A.T.A., care a explicat în continuare: „După mai multe cercetări ale asociaţiei, am ajuns la concluzia că pentru un impact important şi benefic asupra copilului şi asupra cuplului este necesar ca ambii părinţi să aibă un concediu obligatoriu de trei luni, luate separat”.
    „Bărbaţii au conştientizat rolul tatălui în creşterea, îngrijirea şi dezvoltarea copilului şi, mai ales, au înţeles beneficiile create prin implicarea lor activă. Un tată nu este un simplu substitut al mamei. Nu e vorba de a ţine locul ei, ci de a fi părinte, a înţelege ce înseamnă să creşti un copil nu numai două ore pe zi, ci în permanenţă, să fii alături”.
    „Raportul dintre mamă şi tată s-a modificat în ultimii ani, tatăl nu mai este văzut doar ca finanţatorul familiei, iar mama ca educatoare. Este un semn bun pentru societate.” Bogdan Drăghici, preşedintele Alianţei Antidiscriminare a Tuturor Tăticilor
    https://adevarul.ro/news/eveniment/tatal-concediu-cresterea-copilului-o-ciudatenie-castiga-teren-1_50b9f76e7c42d5a663ad52dc/index.html

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X