Rugăciunile dimineții sau Cântarea dimineții. Hristos sau Veliar. Radio TRINITAS amestecă apa cu uleiul.

Author:
http://www.radiotrinitas.ro/ | https://ro.wikipedia.org/wiki/Ion_Heliade-Rădulescu

 

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Lucrarea ereziei este subtilă iar noii săi lucrători pășesc încet și abil atunci când avansează cu împlinirea minciunii. Un amănunt mic, ce scoate în evidență duhul ecumenist al Patriarhiei, trece zilnic neobservat pe la urechile noastre și ne arată slabi și lipsiți de Duhul Sfânt. Eu nu am bagăt de seamă, mi-a fost atrasă atenția, dar în programul de zi cu zi de pe Radio TRINITAS, la sfârșitul Rugăciunilor de dimineață, adică la ora 06:30, este interpretată în felul bisericesc poezia, Cântarea dimineții, scrisă de Ion Heliade Rădulescu. Versurile pot fi interpretate și într-o vagă perspectivă ortodoxă, dar observând atent lipsurile poeziei și viața impreună cu crezul autorului, balanța înclină spre un puternic mesaj ecumenist.

Să luam primele strofe ale poeziei și o să explic de ce sunt idolatre.

Cantarea dimineței
Din buzi nevinovate
Cui altui se cuvine,
Puternice Părinte,
Decât ție a da?

Tu ești stăpân a toate,
Tu ești preabunul tată;
A ta putere sântă
Faptura ține-ntreagă,
Ne tine ăi pre noi.

În inima,-n tot omul
Tu ai sădit dreptatea,
Unirea si frăția,
Tu conștiința scumpă,
Tu bun ce-avem ne-ai dat.

P-aceste saduri sfinte
Răcoritoare ploaie
De adevar să pice,
Să crească, să dea rodul,
Să fim preafericiți.

La prima vedere cântarea nu pare a avea ceva păgân, iar la a doua vedere nu pare a avea ceva ortodox, cu excepția sintagmei „Puternice Părinte” ce poate fi interpretată corect doar în contextul poeziei și al credinței autorului. Caracterul neortodox al poeziei este dat la lumină prin ceea ce nu afirmă. Într-adevăr Dumnezeu este „Stăpân a toate” și „preabunul Tată” , dar în aceste versuri Îi lipsește Duhul și Cuvântul.

Căci trei sunt care mărturisesc în cer: Tatăl, Cuvântul şi Sfântul Duh, şi Aceşti trei Una sunt. 1 IOAN 5.7

Sfânta Treime este absentă din viața norodului ce vrea să trăiască preafericit pe aceste saduri. Heliade cere de la zeul său o unire între oameni, într-un paradis pământesc.

În poezie este numit doar Tatăl cum în lojile masonice este chemat arhitectu’ pentru a prevenii lipsa armoniei și astfel oamenii de religii diferite pot coexista. Asta pentru cei neinițiați, căci înaltele grade cunosc că slujesc tatălui minciunii. Albert Pike susținea în lucrarea sa «DOGMĂ ŞI RITUAL» că:  «Francmasoneria are două doctrine, dintre care una este ascunsă, cunoaşterea sa fiind rezervată doar Maeştrilor…, iar cealaltă este publică…» Si tot el explica si motivul : «Lucifer, Zeul Luminii, lupta împotriva lui Adonai, Zeul Bibliei; da, Lucifer e Dumnezeu»”1

Se potrivesc cuvintele Sfântului Serafim Rose care spun: „Dar dacă priviți mai în adâncime, veți vedea că viziunea lui provine dintr-o dorință adâncă de a avea un fel de fericire pământească. Cei ce doresc să aibă fericire pe pământ fără suferințe și prigoniri, și fără Dumnezeu, aduc iadul pe pământ.”2

„Și ca gânditor Eliade este intresant, oricât de naive ar fi uneori ideile lui, în genere voltairiene și francmasonice. Poetul are viziunea grandioasă și totală, obsesia unicului în trinitate. Dumnezeu Tatăl e autoritatea supremă, Fiul e materia, Duhul sfânt, mintea universală. Omul are un trup și spirit care-și găsesc măritișiul moral. Biblia e productul unei minți ce vede pe Dumnezeu în sânul naturii. În Decalog vorbește „Rația umană”, care este una în toate timpurile și la toate națiile. Biblicele sunt un curat comentariu cabalistic cu pretenții filozofice, în care găsim același ermetism numeric ca și în Zohar.”3

Ion Heliade Rădulescu a fost  sub influența gândirii politice a lui Giuseppe Mazzini și a susținut o organizare federativă a Europei, „Statele Unite ale Europei” propusă de Victor Hugo.

Cunoscut francmason, cum a fost o mare parte din generația sa. Alături de Dinicu Golescu a înființat, în 1827, Societatea literară cu ajutorul căreia a început răspândirea ideilor iluministe în viața poporului prin deschiderea de școli în județe și la sate.

Școala tradițională era prezentă și strâns legată de Biserică având ca învățători preoții și ca manuale Sfânta Scriptură, Psaltirea, Catehismul și servea unor principii de mare folos.

Tot el pregătește și înființează revista de cultură „Curier de ambe sexe” , supliment al „Curierului românesc”, primul număr apărând în iulie 1837.4 Suplimentul îmi apare ca un început al emancipării femeii, un precursor al feminismului în Țara Românească. Două texte găsite pe internet de unde răzbate duhul eliberării și al minciunii: „Cine l-a pus pe bărbat să-şi facă legi şi obiceiuri nedrepte, să-şi cultive duhul său şi să lase întru neştiinţă pe al aceleia care o să-i fie nedezlipit tovarăş al vieţii?… Trebuie să sufere viclenia celui robit, căci puţini sunt robii care îşi binecuvântează jugul.”

„Părintele ce îşi creşte băieţii şi lasă în neîngrijire creşterea fetelor, stăpânitorul ce face şcoli pentru un sex şi uită pe celălalt, mie mi se pare… un despărţitor de familii.” Ion Heliade Rădulescu în Curier de ambe sexe (1837)

Dar mai bine să ascultăm ce spune Sfântul Apostol Pavel în Epistola către Efeseni, despre legătura bărbatului cu femeia.

  1. Femeile să se supună bărbaților lor ca Domnului.
  2. Pentru că bărbatul este cap femeii, precum și Hristos este cap Bisericii, trupul său, al cărui mântuitor și este.
  3. Ci precum Biserica se supune lui Hristos, așa și femeile bărbaților lor, întru totul.
  4. Bărbați, iubiți pe femeiloe voastre, după cum și Hristos a iubit Biserica, și S-a dar pe Sine pentru ea.

Heliade a fost deasemenea atras de socialiștii utopici ca Henri de Saint-Simon și Charles Fourier.

În 1859, având gradul masonic 18, participă la aprinderea luminilor Lojii bucureștene Steaua Dunării, al cărei Mare Maestru a devenit în 1861.5

Ecumenismul, feminismul, umanismul fac parte din planul masonerie de a distruge Legea lui Hristos.

Având în vedere gandirea politică și filosofică, legăturile cu masoneria și a influenței apologeților săi asupra autorului putem pune poezia la locul său in panteonul masoneriei.

  „Cântarea dimineții” este o poezie masonică, folosită în scop ecumenist, despre unirea între oameni aici pe pământ și a lor cu un Dumnezeu, numit în mod viclean „Tată”, pentru a se furișa în mintea creștinilor, dar care în fapt este marele arhitect al universului din scrierile lor.

 

1 https://saccsiv.wordpress.com/?s=albert+pike
2 Pr. Serafim Rose, Semnele sfâșitului lumii, Ed. Egumenita, 2004
3 George Călinescu, Istoria literaturii romane, pag. 67-68, Ed. Litera, 2001
4 https://ro.wikipedia.org/wiki/Ion_Heliade-Rădulescu#Activitate_literară
5 https://ro.wikipedia.org/wiki/Ion_Heliade-Rădulescu

6 thoughts on “Rugăciunile dimineții sau Cântarea dimineții. Hristos sau Veliar. Radio TRINITAS amestecă apa cu uleiul.”

  1. Trinitas tv prezinta zilnic slujba in care una din ectenii a fost modificata din:”unirea crestinilor” in „unitatea crestinilor”.
    Schimbarea a venit dupa sinodul antiortodox talharesc .
    ITO apare tot acum, ca o forma de exibitionsm care promite mult in viitor spre satisfacerea nevoilor sexuale euroatlantice.
    In zilele votului pentru referendum au fost organizate in centrele universitare mari ,in capistile idolesti, mall-urile ,targuri pentru programe de invatamant in strainatate.
    Vanzarea e mare si inselarea uriasa.
    Sfanta Treime si Maica Domnului sa ne apere.

  2. 1. După ce Dumnezeu odinioară, în multe rânduri şi în multe chipuri, a vorbit părinţilor noştri prin prooroci,
    2. În zilele acestea mai de pe urmă ne-a grăit nouă prin Fiul, pe Care L-a pus moştenitor a toate şi prin Care a făcut şi veacurile;
    3. Care, fiind strălucirea slavei şi chipul fiinţei Lui şi Care ţine toate cu cuvântul puterii Sale, după ce a săvârşit, prin El însuşi, curăţirea păcatelor noastre, a şezut de-a dreapta slavei, întru cele prea înalte,
    4. Făcându-Se cu atât mai presus de îngeri, cu cât a moştenit un nume mai deosebit decât ei.
    5. Căci căruia dintre îngeri i-a zis Dumnezeu vreodată: „Fiul Meu eşti Tu, Eu astăzi Te-am născut”; şi iarăşi: „Eu Îi voi fi Lui Tată şi El Îmi va fi Mie Fiu”?
    6. Şi iarăşi, când aduce în lume pe Cel întâi născut, El zice: „Şi să se închine Lui toţi îngerii lui Dumnezeu”.
    7. Şi de îngeri zice: „Cel ce face pe îngerii Săi duhuri şi pe slujitorii Săi pară de foc”;
    8. Iar către Fiul: „Tronul Tău, Dumnezeule, în veacul veacului; şi toiagul dreptăţii este toiagul împărăţiei Tale.
    9. Iubit-ai dreptatea şi ai urât fărădelegea; pentru aceea Te-a uns pe Tine, Dumnezeule, Dumnezeul Tău cu untdelemnul bucuriei, mai mult decât pe părtaşii Tăi”.
    10. Şi: „Întru început Tu, Doamne, pământul l-ai întemeiat şi cerurile sunt lucrul mâinilor Tale;
    11. Ele vor pieri, dar Tu rămâi, şi toate ca o haină se vor învechi;
    12. Şi ca un pe un veşmânt le vei strânge şi ca o haină vor fi schimbate. Dar Tu acelaşi eşti şi anii Tăi nu se vor sfârşi”.
    13. Şi căruia dintre îngeri a zis Dumnezeu vreodată: „Şezi de-a dreapta Mea până când voi pune pe vrăjmaşii tăi aşternut picioarelor Tale”?
    14. Îngerii oare nu sunt toţi duhuri slujitoare, trimise ca să slujească, pentru cei ce vor fi moştenitorii mântuirii?

  3. De remarcat că țările care nu au fost la sinodul tâlhăresc sau care s-au abținut să semneze documentele eretice, nu sunt membre în CMB (Consiliul Mondial al Bisericilor) și în constituția lor au scris clar că familia se întemeiază pe căsătoria liber consimţită între un bărbat și o femeie.

    Deci apostazia ierarhilor români s-a transmis și la marea majoritate a cetățenilor acestei țări care au devenit amneziați la suflet și indiferenți de tot ce e sfânt, firesc și normal.

  4. f. 7r Sihuri spre slavoslovia lui Dumnezeu, alcătuite de înțelepți dascăli ai scoalei știinților, spre a să cănta în toate zilele dimineață mai-nainte de paradosis, stând toți ucenicii în picioare și cu umilință cântându-le („Cîntarea dimineții din buz’ nevinovate cui altui să cuvine, Puternice Părinte, decât Ție a da, decât Ție a da”). Glas 8 fthoricesc makam nevest.
    Pe byzantion.ro am gasit citatul de mai sus.
    Slavă Lui Dumnezeu!
    Am inregistrat cu microfonul telefonului de la radioul masinii acest cantec, mi-am luat si placa de sunet pt a-l inregistra mai bine. Nu intelegeam insa unde este Numele Lui Iisus Hristos si nici al Lui Dumnezeu. Cuvinte mai putin clar intelese m-au facut sa cred ca de vina era auzul meu.
    Ceea ce nu da Slavă Lui Dumnezeu in mod clar și explicit, servește altcuiva, cel mai probabil, celui rău.
    Iertare!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X