Mai sus este imaginea unei educatii care trebuie eradicată…
Iată ce putem citi la [Consultare publică] Strategia națională de educație parentală 2018-2025 (proiect) de pe site-ul Ministerului Educatiei:
[Consultare publică] Strategia națională de educație parentală 2018-2025 (proiect)
Data publicării: 11.06.2018
Proiectul Strategiei naționale de educație parentală 2018-2025 este supus consultării publice în perioada 11 iunie – 10 iulie 2018.
Obiectivul general al strategiei este de a-i asigura fiecărui copil un mediu familial adecvat pentru a-şi atinge potenţialul maxim de dezvoltare şi pentru a deveni un adult responsabil
Obiectivele specifice sunt următoarele:
- Constituirea şi asigurarea funcţionalităţii unui sistem național integrat şi coerent, intersectorial de educaţie parentală
- Elaborarea şi revizuirea cadrului normativ privind dezvoltarea abilităților şi competențelor parentale şi racordarea la standardele internaționale privind respectarea și promovarea drepturilor copilului
- Dezvoltarea şi consolidarea abilităților şi competențelor parentale ale părinţilor/reprezentanţilor legali/persoanei în grija căreia se află copilul și ale tinerilor (ca viitori părinți).
Propuneri, sugestii și observații pot fi trimise pe adresa de e-mail [email protected].
Iata si cateva citate din Strategia Națională de Educație Parentală:
Introducere […]
Deseori, noile ideologii promovate în special în domeniul protecţiei copilului întâlnesc mentalităţi conservatoare, un sistem de valori ale familiilor ce trebuie regândit în contextul unor informații noi cu privire la nevoile de dezvoltare ale copiilor. De aceea, familia din societatea actuală are nevoie din ce în ce mai mult de un sprijin extern pentru a se adapta acestor cerinţe, în condiţiile în care părinţii reclamă fie o incapacitate de gestionare a relaţiilor cu proprii copii, fie rămân ataşaţi valorilor care sau transmis tradiţional şi pe care le consideră ca fundamentând modele valide de relaţionare intrafamilială. Această din urmă atitudine, care în domeniul educaţiei parentale reprezintă şi o formă de manifestare a reticenţei părinţilor în ceea ce priveşte participarea la cursuri de educaţie parentală, este prezentă uneori şi în discursul profesioniştilor, care idealizează familia tradiţională, pe care o consideră drept o formă perfectă de organizare. […]
Capitolul 1. Informaţii generale relevante
- Vaccinarea. Activitatea de imunizare constituie intervenţia de sănătate publică cea mai eficace, ce asigură protecţia atât a individului, dar şi a comunităţii faţă de o serie de boli severe transmisibile. Totuşi, în Europa ca şi în România, atingerea acoperirii vaccinale adecvate asigurării “imunităţii colective” întampină deficienţe şi chiar recrudescenţa unor patologii anterior ţinute sub control (ex. rujeola). Dată fiind importanţa domeniului şi riscurile transfrontaliere potenţiale, se impune consolidarea programului naţional de imunizare, în special la nivel funcţional, precum şi creşterea complianţei populaţiei la vaccinare (SNSP 2014-2020). Acțiunea de identificare și de vaccinare a comunităților cu acoperire vaccinală suboptimală are rezultate nesatisfăcătoare datorită: refuzului, nivelului socio-economic și de educație scăzut, migrației sezoniere, propagandei negative făcută de reprezentanții bisericii, implicării insuficiente a unor medici de familie şi reprezentanților acestor comunități din structurile locale de decizie, personal insuficient, deficit numeric sau slaba implicare a mediatorilor sanitari și asistenților comunitari care să sprijine acțiunile de vaccinare în comunitățile greu accesibile; comunicare dificilă a medicului cu aparținătorii din aceste comunități. Unii părinți/tutori refuză vaccinarea copiilor invocând respectarea drepturilor pacientului precum și informații furnizate de rețeaua de internet, legate de efectul nociv al vaccinărilor. Vaccinarea copiilor este afectată şi de deplasarea populației pe perioade variabile de timp în țările UE și în alte județe, în scop lucrativ (conform raportului INSP pentru anul 2014). Cadrul legislativ actual induce convingerea că statul este obligat să asigure vaccinurile din programul naţional de imunizare, dar populația nu are obligația de a se vaccina. […]
Capitolul 3. Definirea problemelor
46.3. necesitatea unui sistem de educaţie parentală, centrat nu numai pe educaţia copilului, ci şi pe îngrijirea şi protecţia acestuia, pe stimularea interesului pentru o nouă cultură familială şi pe ideea de incluziune socială, deschis tuturor, inclusiv tinerilor, ca viitori potenţiali părinţi. Mai mult decât atât, sistemul de educație parentală trebuie să vină în sprijinul dezvoltării unor principii esențiale ce vizează promovarea drepturilor omului, respectul pentru diversitate și încurajarea activă a egalității de gen. […]
Capitolul 5. Principii generale
- Strategia are la bază următoarele principii, care trebuie considerate în strânsă corelare unul cu celălalt.
59.1. Principiul egalității de șanse între femei și bărbați și promovării diversității. Dezvoltarea unui sistem de educaţie parentală trebuie să integreze în mod activ principiul egalității de șanse între femei și bărbați, promovând o implicare crescută a bărbaților în programele de educație parentală. In acest sens, conținuturile programelor de educație parentală trebuie elaborate în vederea promovării unei implicări egale a femeilor și bărbaților în creșterea și îngrijirea copiilor și încurajării concilierii între viața privată și cea profesională. Mai mult decât atât, stilurile parentale trebuie revizuite din perspectiva relaționării cu copii și înlăturării stereotipiilor de gen, care influențează traseele de viață diferite ale fetelor și băieților, în acord cu legislaţia naţională anti-discriminare şi cu standardele Naţiunilor Unite şi ale Comisiei Europene în acest domeniu.
Mai jos este imaginea „familiei” viitorului: FAMILIA TRANSGENDER: Fiul s-a facut fata, mama s-a facut tata iar vechiul tata zice ca asa ii place mai mult …
Intai cu vaccinarea, apoi cu gay-zarea apoi cu cipuirea. Cu dracu e bine sa nu vorbesti, sa nu ii dai drepturi. Trebuie ignorat orice fel de dialog. Cand ne cheama la cabinet, sa le zicem ca suntem in vacanta
Vedeți ce spune Părintele Justin Pârvu despre vaccinarea copiilor. Este suficient dacă înțelegem cele ce ne spune despre vaccinarea obligatorie(forțată). Aducându-ne aminte de pruncuciderea săvârșită de regele Irod (cel nebun), Părintele Justin afirmă că „așa cum a început Creștinismul, cu uciderea celor 14 000 de prunci de până la doi ani, așa se va și sfârși Creștinismul, tot cu uciderea de prunci, dar de data aceasta prin ordinul venit …. de afară și acceptat de părinții di România și din toată lumea. Scurt și la obiect. Doamne ajută ca lumea să înțeleagă mesajul Părintelui Justin Pârvu ! Cine va auzi mesajul, ca și în cazul : „Cine va auzu glasul Meu, va fi viu”, Părintelui Justin, de fapt va auzi glasul Celui ce vorbește prin cuvioșia sa, acela va fi viu. Cam atât, căci este suficient.
cum asa? Stiam ca avortul poate fi o optiune, nu o obligatie. Inclusiv clinicile catolice pot accepta sau nu, o clinica privata poate face presta un serviciu sau nu, ceea ce doreste. De ce sa fie obligata. Chiar asa s-a intrebat la referendum? O interpretare abuziva, in urma unui referendum oricum malefic. Bineinteles ca catolicii sunt vrednici sa primeasca rusinea asta, din moment ce se duc la mai marii lumii, Bilderberg..
http://evz.ro/premierul-homosexual-al-irlandei-spitalele-catolice-vor-fi-obli.html
continutul articolului zice cam invers. Titlu ambiguu, pt un amarat de click ..
acelas
La ce articol te referi?
De cand e lumea, respectarea legilor morale a fost esentiala in realizarea unui individ intr-o societate. De ce
ar trebui ca normalul sa fie inlocuit cu anormalul, pentru cativa dezaxati???
Se doreste pervertirea copiilor si indobitocirea lor si a noastra! Vaccinuri impuse, o noua cultura familiala,
respect pentru diversitate…adica sa acceptam sa le strice inocenta copiilor nostri, sa-i lasam sa le ia copilaria
si sa ne uitam neputinciosi cum ii arunca in desfrau…Oare cine isi doreste aceste lucruri mizerabile si cele
care deriva de aici, – pentru copilul sau ???.
Oameni buni, este inacceptabil si revoltator!.
SUBSCRIU LA CEEA CE A SPUS DL.BALTAG LICA.
IN PLUS, COPIII TREBUIE SA RAMANA CEEACE SUNT: ADICA NISTE COPII !!!
DE CE AR TREBUI CA O LUME INTREAGA DE OAMENI NORMALI, SA-SI SCHIMBE
PERCEPTIA VIS A VIS DE ORIENTAREA UNOR NEBUNI, IN AFARA LEGILOR FIRII?.
Domnule acelaș,ti s a adresat o întrebare,esti drăguț să răspunzi!?
Rectific:ti a fost adresată o intrebare
Oare s-au epuizat toate problemele legate de invatamantul romanesc ? Stam atat de bine la capitolele: frecventa scolara,calitatea invatamantului,infrastructura scolara,promovabilitate.etc. ? Pentru toate acestea cat si pentru alte probleme spinoase din invatamantul romanesc de ce nu exista interes si de ce nu se fac dezbateri publice ? Despre Legea Invatamantului de ce nu s-au facut dezbateri publice ?Romanul a stiut intotdeauna sa dea o educatie sanatoasa copiilor,nu a avut nevoie de directive de la Bruxelles si nici acum nu are nevoie.Nu avem nevoie sa murdarim si sa mutilam constiinta si sufletele copiilor si urmasilor nostri cu niste invataturi si principii straine de noi promovate de un grup care vrea sa ne impuna o dictatura a pumnului in gura sub masca democratiei de tip european.Sa lasam sufletul curat al copiilor sa ramana tot asa.