AMAZON achiziționează WHOLE FOODS pentru a crea un MONOPOL periculos pe PRODUSELE DE SĂNĂTATE care sunt frecvent contaminate cu METALE GRELE

Author:

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

(Natural News) Una dintre marile întrebări care există în mințile tuturor în urma recentei achiziții a Whole Market Food de către CEO-ul Jeff Bezos al Amazon.com, este, mai exact: ce se va alege de mediul de creștere natural și organic?Perspectivele Whole Market Foods, asemeni altor „aventuri” ale lui Bezos, devin amenințări reala pentru multe persoane, mai ales pentru că afectează ceva foarte apropiat și drag tuturor, anume: produsele alimentare fără aditivi chimici.

Pentru a fi spune lucrurile corect până la capăt, produsele Whole Market Foods au fost deja afectate de probleme înainte de fuziune, inclusiv prezența unor metale grele periculoase precum mercurul și plumbul în unele dintre produsele sale. Când rapoartele independente de laborator care au confirmat acest lucru au fost prezentate executivilor de la Whole Market Foods, ei le-au ignorat și au continuat să lucreze ca de obicei – ceea ce spune multe despre direcția nefericită în care o conduce această companie chiar și fără compania Amazon, inclusă „peisaj”.

Dar acum, cu Bezos la conducere, sunt mari sanse ca acest „guru al investițiilor” să facă lucrurile să meargă chiar și mai rău, existând posibilitatea să facă cu Whole Market Foods ceea ce face de obicei cu companiile pe care le cumpără: Formează totodată și un monopol în alimentația sănătății. Dacă celelalte „eforturi” ale sale sunt vreun „indicator” de fezabilitate, produsele de sănătate monopolizate pe care le vinde Whole Market Foods vor conține probabil în continuare toxine, OMG-uri și uleiuri vegetale foarte prelucrate, dar vor fi și mai „spălate de naturalețe”, deoarece Whole Market Foods își va continua astfel declinul în ceea ce privește oferirea de alimente sănătoase.

Orice persoană ce pune preț pe sănătate ar spera să nu se întâmple acest lucru. Însă Bezos are reputația de a transforma orice atinge în partea întunecată a acelui lucru, chiar dacă nu există acea parte în acel lucru. El cunoaște destule despre lăcomie și control, și aproape nimeni nu se așteaptă ca el să trateze alimentele și produsele naturale altfel. Uitați-vă ce a făcut spre exemplu cu The Washington Post după ce a achiziționat  trustul pentru suma de 250 milioane de dolari în 2013.

„Este evident că, odată cu alegerea lui Donald Trump, niciunul dintre editorii de la The Washington Post nu poate avea încredere în susținerea celor mai elementare standarde jurnalistice”, scrie Patrick Maines, un colaborator la The Hill.

„Washington, DC, este, la urma urmei, sediul dreptului, al guvernului și al politicii din Statele Unite ale Americii, și este în interesul vital al națiunii ca ziarul dominant în acel oraș să fie din punct de vedere jurnalistic excelent. Și asta înseamnă, printre alte atribute, separarea riguroasă a știrilor de opinie, ceea ce postul nu face în mod evident, acum”.

Ferește-te de asemenea de „mâncarea falsă” de la Whole Market Foods, acum că Bezos este „responsabil”

Cu alte cuvinte, Bezos nu numai că a acceptat „status quo” la The Post, dar a inrăutățit situația prin extinderea știrilor false. Postul nu mai este respectat de nimeni care înțelege ce este jurnalismul real și aceeași reputație ar putea fi atașată unei piețe de alimente întregi sub conducerea sa.

Vestea bună este faptul că clienții au încă un cuvânt de spus în toate acestea. Oamenii care fac cumpărături la Whole Foods pot solicita ca toate produsele Foods conținând OMG-uri să fie încă etichetate până în 2018, așa cum a promis compania în 2013. Pot solicita magazinului să scoată uleiurile toxice din componența produselor, cum ar fi canola și soia din salată și băuturile calde. Poate forța compania să plătească salarii echitabile angajaților și să-și trateze clienții cu demnitate și onestitate.

Clienții Whole Foods pot alege, după cum doresc, să fie factorul decisiv în ceea ce privște declinul (închiderea activității) sau „supravețuirea” în urma acestei tranziții – pentru că, dacă clienții nu vor mai cumpăra de acolo, atunci Whole Foods e clar că nu va mai exista.

Deși este posibil ca Whole Foods sub conducerea lui Bezos să poată alege să îndrepte lucrurile spre bine, mai degrabă decât înspre rău, viitorul pare sumbru. Dar să sperăm că Bezos va surprinde pe toată lumea și prin Whole Foods va alege o cale diferită de ceea ce face în prezent.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X