Vizio Inc., unul dintre cei mai mari producători și distribuitori de televizoare “smart” conectate la internet din lume, a fost de acord să plătească 2,2 milioane $ pentru decontarea taxelor către Comisia Federală de Comerț și Oficiului Procurorului General din New Jersey datorită unui software instalat pe 11 milioane de televizoare, ce colecta date de vizionare, fără știrea sau consimțământul consumatorilor.
În conformitate cu o plângere depusă de către Comisia Federală pentru Comerț din SUA, televizoarele conectate la internet de la Vizio conțin software ACR (automated content recognition). Codul ACR reține informații în timp real despre programul vizonat. Software-ul colectează și alte informații cu caracter personal pe care le transmite, împreună cu datele de vizionare, la serverele controlate de către producător. Vizio a vândut apoi datele către o anonimă terță parte în scopuri de măsurare a audienței, analiză și urmărire.
Supravegherea a început în februarie 2014, atât pe noile televizoare cât și pe dispozitivele vândute anterior ce nu aveau inițial software-ul ACR. Software-ul anexa periodic adresele IP la datele colectate și a făcut posibilă asocierea mai multor informații detaliate cum ar fi vârsta, genul, venitul, starea civilă, mărimea gospodăriei, nivelul educației și dreptul la proprietate. Colectarea a avut loc sub un cadru ce a fost descris ca fiind “Smart Interactivity” opțiune care permite afișarea ofertelor de program și sugestii. Meniul nu a informat niciodata utilizatorii că acea opțiune transmite informații personale.