De ceva vreme deja, noua carte electronică de identitate (CEI) este disponibilă la nivel național. A început să fie emisă în județul Cluj, în martie acest an, iar ulterior a fost disponibilă și în Capitală, dar și în restul țării, începând din vară. Mai nou, se are în vedere o campanie de promovare a CEI – noul buletin electronic. O campanie de promovare estimată la aproape 2 milioane de euro.
Cum se va desfășura campania de promovare
Ar fi de menționat faptul că, potrivit sursei citate, contractul atribuit de MAI presupune atât realizarea și difuzarea unor posturi video și audio de promovare a CEI și a serviciilor electronice în mediul online, mass-media și în aer liber, cât și organizare și realizare de evenimente/acțiuni de informare.
Au fost stabilite trei categorii în privința publicului țintă, și anume:
Cetățeni români cu vârsta între 18 ani și 45 de ani din România;
Cetățeni români cu vârsta de peste 45 de ani din România;
Cetățeni români cu vârsta de peste 18 ani din diaspora.
Serviciile de promovare se vor derula timp de trei luni și vor consta în spoturi video și audio adaptate pentru fiecare din categoriile de public țintă. Se au în vedere atât mediul online, cel TV și radio, cât și elemente de camăanie media realizate prin intermediul rețelelor de cinematografe și al plasmelor din centrele comerciale.
Concret, e vorba despre:
- Campanie în mediul online: promovarea CEI și încurajarea utilizării pe scară largă prin publicarea de materiale de promovare, în special în format video, pe rețele sociale și prin Google Ads pe site-uri si platforme cu vizibilitate mare
- Campanie media TV: realizarea a minimum 3 spoturi de informare
- Campanie media radio: realizarea a minimum 3 spoturi de informare
- Campanie media prin intermediul rețelelor de cinematografe și al plasmelor din centrele comerciale si cinematografe: dezvoltarea a minimum 2 spoturi video. Spoturile audio-video care se vor difuza în cinematografe vor fi de maximum 30 secunde, iar pe plasmele din centrele comerciale și cinematografe spoturile vor fi de tip reels și vor fi subtitrate, după caz. Se va asigura o expunere de minim 2.000.000 de cetățeni, în cele 3 luni de desfășurare a campaniei prin intermediul rețelelor de cinematografe și al plasmelor din centrele comerciale și din cinematografe.
Organizarea a minim două evenimente/conferințe și realizarea obiectelor promoționale, inclusiv 10.000 de flyere.
Accent pe campania din mediul online
„Campania derulată în mediul online va reprezenta cea mai puternică componentă a campaniei de sensibilizare care să încurajeze utilizarea pe scară largă a cărții electronice de identitate și, implicit, a serviciilor publice electronice”, se menționează în caietul de sarcini.
MAI cere să se elaboreze cel puțin 6 postări, astfel: minim 2 postări pe lună, timp de trei luni, pe social media și prin Google Ads, fiecare postare cu câte minim două milioane de vizualizări, până la finalul celor trei luni.
Ar trebui ca să fie o comunicare integrată, astfel încât să existe consistență și coerență între toate mediile din mixul de comunicare (TV, radio, prin intermediul rețelelor de cinematografe și al plasmelor din centrele comerciale și cinematografe și online).
„Astfel, campania online va prelua mesajele din celelalte medii și le va propaga, dar va dezvolta și o serie de alte mesaje adaptate propriilor tipuri de medii de difuzare (ex. specific pentru TikTok, specific pentru YouTube). O parte din materiale vor fi realizate inclusiv cu utilizarea unei soluții de inteligență artificială, ulterior desfășurării campaniei”, se precizează în document.

Nu se poate ca oamenii să fie sklavi fără certificat de sklav. Trebuie să se diferențieze cumva de restul populației.
Pt lucrurile stanice au intotdeauna bani bestiile autohtone, dar cand vine de bunastarea romanilor iau si pielea de pe ei, ultima stire fiind aceea ca, deja exista categorii sociale care nu si-au mai primit de ceva timp banii de salarii, caci nu mai sunt si pt ei! Parerea mea sincera este ca bestiile nu mai pot controla decat foarte putin timp situatia economica, sociala si politica din Romania, iar cand vor pierde controlul si puterea, niciunul dintre ei n-ar trebui sa ne scape!
Sa intelegem ca judetul Cluj este folosit cobai in tot ce se intimpla rau in Romania.