McDonald’s a anunțat că pune capăt unor practici care fac parte din misiunea sa mai largă de a fi incluzivă. Astfel, gigantul fast-food devine cea mai recentă companie care reduce politicile „woke“, potrivit Fox Business.
Anul trecut, o mulțime de companii au făcut schimbări similare. Printre acestea amintim de Walmart, Ford Motor Co., John Deere, Lowe’s și Toyota.
McDonald’s și-a prezentat realizările în angajamentul său față de incluziune, una dintre „valorile sale esențiale”. Compania a spus, de asemenea, că dorește să „sublinieze câteva schimbări importante ale abordării noastre”.
Acestea includ renunțarea la „obiectivele de reprezentare aspiraționale”, scăparea de angajamentul DEI pentru furnizorii săi, schimbarea numelui echipei sale de diversitate în Echipa de incluziune globală și încheierea sondajelor externe.
Deși McDonald’s nu a menționat niciun sondaj extern, decizia înseamnă că se alătură unei liste lungi de companii care s-au angajat să înceteze să ia parte la Indexul egalității corporative a campaniei pentru drepturile omului, care este un sondaj anual și un raport utilizat pentru a evalua beneficiile „politicilor și practicilor” pentru angajații LGBTQ+.
McDonald’s a declarat că a început să discute despre modificări cu luni în urmă. Compania a recunoscut că ia în considerare peisajul juridic după hotărârea Curții Supreme din 2024 împotriva acțiunii afirmative, precum și a unor mișcări similare ale altor companii.