Compania TAROM anulează luni 10 curse interne şi externe din cauza indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului de zbor, a anunţat operatorul aerian, anunță Agepres.
„În conformitate cu reglementările internaţionale de aviaţie şi politicile interne stricte privind siguranţa zborurilor, fiecare dintre cursele respective a fost anulată deoarece un membru din echipajul fiecărei aeronave s-a declarat „inapt de zbor”. Deciziile individuale ale piloţilor au fost luate în conformitate cu reglementările în vigoare, pentru a asigura securitatea şi confortul pasagerilor şi a echipajului”, transmit reprezentanţii TAROM, într-un comunicat de presă.
Cursele anulate până acum sunt: ROT101/2 Otopeni -Cairo- Otopeni, ROT167/8 Otopeni -Beirut- Otopeni, ROT187/8 Otopeni -Amman-Otopeni, ROT701/2 Otopeni – Iaşi-Otopeni, ROT621/2 – Otopeni – Oradea-Otopeni, ROT261/2 – Otopeni – Istanbul-Otopeni, ROT231/2 – Otopeni – Budapesta-Otopeni, ROT 301/2 – Otopeni – Frankfurt-Otopeni, ROT361/2 – Otopeni – Amsterdam – Otopeni şi ROT 381/2 – Otopeni – Paris-Otopeni.
Compania a precizat, în comunicat, că traversează o situaţie fără precedent, iar echipele unite TAROM lucrează pentru identificarea de soluţii şi protejarea pasagerilor încă de azi noapte.
Departamentele Comercial, Ticketing, Call Center şi o parte dintre piloţi şi însoţitorii de zbor sunt în acest moment în mobilizare operaţională şi iau în calcul rerutări sau alte alternative, timp în care se asigură pasagerilor de pe aeroport cele necesare. Pentru aceste activităţi s-a alocat deja personal suplimentar, se menţionează în comunicat.
„TAROM regretă disconfortul creat şi asigură pasagerii că siguranţa acestora este prioritatea noastră absolută. Ne angajăm să oferim alternative convenabile pentru pasagerii afectaţi de aceste anulări. Echipa noastră de asistenţă va contacta direct pasagerii pentru a oferi informaţii detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opţiuni disponibile. Compania TAROM depune toate eforturile şi ia măsurile necesare pentru a reduce impactul pe care această situaţie l-ar putea avea în planul de călătorie al pasagerilor afectaţi, iar aceştia vor fi informaţi despre noile aranjamente de zbor”, a transmis operatorul aerian naţional.
Valea Oltului
Circulaţia rutieră pe Valea Oltului se închide timp de o lună, pe timpul zilei, începând de luni, 8 iulie, pentru lucrări la autostrada Sibiu – Piteşti, anunță Agerpres.
Măsura a fost criticată atât de organizaţiile mediului de afaceri cât şi de cele din industria turismului, care au susţinut că astfel de decizii trebuiau anunţate din timp şi executate în extrasezon pentru a minimiza impactul asupra traficului şi a turiştilor, notează sursa citată.
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat vineri mai multe rute ocolitoare pe unde va fi redirecţionat traficul pe perioada închiderii circulaţiei pe DN7 Valea Oltului, pe sectorul cuprins între km 242+600 şi km 250+000.
Întârzieri CFR
Întârzierile înregistrate de trenurile din România nu reprezintă o noutate. Mai multe trenuri care urmau să sosească duminică seară în București aveau mari întârzieri, potrivit anunțurilor de pe panoul din Gara de Nord, după cum arată imaginile suprinse de HotNews.ro.
Astfel, un tren IR care sosea de la Arad avea o întârziere de 135 de minute, trenul care a plecat din Constanța avea o întârziere de 200 de minute (adică 3 ore și 20 de minute), iar cel de la Ruse – 125 de minute.
Și alte trenuri – de la Pitești, Galați, Constanța – aveau raportate întârzieri de cel puțin 50 de minute.
Pe valea Oltului, sectorul turcilor (30 km) este cel mai dificil de realizat: tuneluri si viaducle. La licitatie AU FOST SINGURII OFERTANTI ! NICI AUSTRIECII NU S-AU OFERIT. Turcii sunt deja in intarziere desi s-au ocupat numai cu proiectarea. Desi termenul oficial de inaugurare este 2027, multi isi exprima rezerva ca in anul 2030 va fi gata intreaga lucrare. Daca treci de 2030 pierzi bani europeni. Bine ca incepe lucrul si asa.
Pilorii infractori au vazut ca judecatorilor le merge sa fie platiti cu salarii la nivel UE. Avand monopol dicteaza. La fel au dictat si controlorii de zboprt/trafic. Statul roman nu poate face nimic. Sau nu vrea pt ca este parte din hotie.