Germania, pe contrasens în UE? O fermă eoliană va fi demolată pentru a extinde o carieră de cărbune

Author:

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Gigantul energetic german RWE a început să demonteze o fermă eoliană pentru a face loc unei noi extinderi a unei cariere de lignit din regiunea vestică Renania de Nord-Westfalia.

O turbină eoliană a fost deja demontată, iar alte șapte urmează a fi îndepărtate pentru a se putea excava încă 15-20 milioane de tone de așa-zis cărbune „brun”, cea mai poluantă sursă de energie, notează EUObserver.

Până de curând, drumul național L12 trecea chiar pe lângă turbinele eoliene, făcând legătura între satele Holzweiler și Keyenberg , care, ca și Lützerath, au fost inițial destinate să fie excavate pentru exploatarea minieră la suprafață. În ciuda protestelor violente ale locuitorilor din zonă, timp de luni de zile, drumul a fost distrus. Traficul va fi deviat pe kilometri întregi. Acest lucru taie, de asemenea, conexiunea cu autobuzul, motiv pentru care noul timp de călătorie între localități este de 50 până la 90 de minute în loc de 5.

RWE justifică procedura prin „planul principal de exploatare în conformitate cu legislația minieră”, potrivit purtătorului de cuvânt Guido Steffen. Aceștia doresc „să câștige și lignit în această zonă, așa cum era planificat”.

Strict vorbind, însă, RWE sapă acolo pentru a obține supraîncărcare. Acest lucru ar trebui să aplatizeze terasamentele până la găurile de cărbune pentru a transforma zonele carbonizate până la o adâncime de până la 400 de metri în peisaje lacustre după exploatare. În acest scop, se planifică pomparea apei din Rin începând din jurul anului 2030.

„În timp ce jumătate din Europa arde”

„Situația este de neegalat în ceea ce privește absurdul: în plină criză climatică și energetică, un guvern format din CDU și Verzi pune să fie demolate turbine eoliene pentru a extinde o mină de cărbune în aer liber”, spune Alexandra Brüne, de la alianța „Alle Dörfer bleiben” (Toate satele rămân) din Garzweiler, cu referire la guvernul landului Renania de Nord-Westfalia. Colegul de campanie Jürgen Siebertz adaugă: „În timp ce jumătate din Europa arde, catastrofa climatică este alimentată aici ca și cum nu ar exista ziua de mâine”.

Dacă guvernul landului vrea să se țină de proiectul lacurilor planificat în anii 1990 va fi stabilit în noua sa decizie de orientare din toamnă. Anul trecut, guvernul federal, guvernul landului Renania de Nord-Westfalia și RWE au negociat un acord privind continuarea utilizării cărbunelui. Conform înțelegerii, compania urma să producă pe termen scurt mai multă energie electrică pe bază de cărbune, care dăunează climei, decât era prevăzut, din cauza crizei energetice. În schimb, aceasta urma să își închidă ultima centrală electrică pe cărbune în 2030, în loc de 2038. Activiștii din domeniul climei au criticat efectul scăzut al acordului asupra climei.

One thought on “Germania, pe contrasens în UE? O fermă eoliană va fi demolată pentru a extinde o carieră de cărbune”

  1. Patriarhul eretic Bartolomeu isi imagineaza viziunea care sacralizează narațiunea pseudo-ecologică a Rockefellerilor

    Bartolomeu spune că prin Euharistie el se cumineca, primește, acceptă și onorează mediul naturii!!

    Cine va corecta predicile eretice ale lui Bartolomeu?

    Patriarhul Bartolomeu nu a încetat să inoveze și să-i învețe pe alții despre credința ortodoxă.

    Tot ceea ce spune este impregnat de spiritul ecumenismului, secularismului și gloriei lumești.

    Acum a lovit din nou ca un „patriarh verde” cu o predică eco -„verde” spunând următoarele incredibil:

    „Sfânta Împărtășanie nu este numai unirea noastră cu Dumnezeu și cu ceilalți, ci și cu aportul de hrană, prin acceptarea și recunoașterea mediului nostru al naturii, integrarea întregului și nu utilizarea întregului.
    Căldura care însoțește această atitudine, fluxul divin care impregnează această relație, este antiteza tehnologiei și răspunsul la problema noastră ecologică.
    Dumnezeiasca Euharistie este, de asemenea, din acest motiv, cel mai bun lucru pe care Ortodoxia îl are de oferit lumii moderne”.

    Nimic din ceea ce spune acest mare eretic (și canonizat ca „Sfânt” al ecumeniștilor, mitropolitul de Pergam – Zizioulas) nu constituie Sfânta Împărtășanie.
    Niciodată un Părinte sau un Sfânt al Bisericii noastre nu a spus astfel de blasfemii.
    Sfânta Împărtășanie nu este nicio întruchipare a materiei, niciun răspuns la problema ecologică, nicio ofrandă adusă lumii moderne. Sfânta Taină sau Sfânta Împărtășanie sau Euharistia este centrul vieții noastre bisericești. Fără ea nu există creștinism.

    Când spunem Biserică ne referim la adunarea credincioșilor în jurul Potirului comun al Sfintelor Taine, deoarece Sfânta Împărtășanie este pentru membrii credincioși ai Bisericii Ortodoxe și nu pentru întreaga lume (eretică sau necredincioasă) sau pentru mediu naturii.
    Este „medicamentul nemuririi și antidotul împotriva morții” (potrivit Sfântului Ignatie Teoforul), despre care Biserica crede cu tărie că este însuși Trupul și Sângele lui Hristos, în care pâinea și vinul s-au prefacut la epicleza în mod tainic:
    „Dacă nu mâncați trupul Fiului Omului și nu beți sângele Lui, nu veti avea viață în voi. Cine mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu are viața veșnică și Eu îl înviez în ziua de apoi.” (Ioan 6:53-56).
    Când omul primeste Impărtășania, ființa lui este copleșită de Hristos. Dar numai cel pregatit spre a primi Impărtășania este demn de harul Duhului Sfant.
    Cel nevrednic care se împărtășește din Impărtășanie nu primește viața veșnică și devine nevrednic de Împărăție.
    Dar cine îl va opri pe Bartolomeu să blasfemieze și să inoveze?
    Cei care îl propulseaza și se împărtășesc cu el ca „răspuns la problema noastră ecologică”?

    A.T.

    https://eugenikos.blogspot.com/2023/08/blog-post_139.html

    Mesajul Patriarhului Ecumenic Bartolomeu despre principiul hindus:

    „Sfânta Împărtășanie este acceptarea și recunoașterea mediului nostru al naturii”.

    Patriarhul Ecumenic Bartolomeu, așa-numitul Patriarh „verde” pentru inițiativele pe care le-a luat în întreaga lume pentru protecția mediului, în mesajul său pentru prima zi de Indiction, noul an bisericesc care începe la 1 septembrie, își exprimă mai întâi satisfacția față de impactul inițiativelor ecologice ale Patriarhiei Ecumenice nu numai în creștinătate, ci și în lumea politică. știința și societatea noastră în general, cu accent pe tineret.

    În mesajul său, Patriarhul Ecumenic s-a referit la marele dezastru ecologic provocat de războiul din Ucraina, subliniind că războiul trebuie să înceteze imediat și dialogul trebuie să înceapă.
    „În fața tuturor acestor provocări”, continuă Întâistătătorul Ortodoxiei, „Sfânta și Marea Biserică a lui Hristos își continuă lupta pentru integritatea creației, știind că preocuparea ei pentru mediul natural nu este o acțiune suplimentară în viața ei, ci o expresie esențială și o realizare a acestuia, ca o extensie a Sfintei Euharistii. Aceasta a fost moștenirea prețioasă a autorului teologiei ecologice, răposatul Mitropolit Ioannis Zizioulas de Pergam.

    Mesajul Patriarhului Ecumenic Bartolomeu

    Preasfințiți Frați și Surori Arhiepiscop și preaiubiți copii ai Domnului,
    intrăm astăzi în noul an bisericesc și celebrăm psalmi și laude, pentru a treizeci și cincea oară, în Ziua Ocrotirii Mediului Naturii.
    Ne bucurăm de succesul inițiativei ecologice a Patriarhiei Ecumenice nu numai în creștinătate, ci și în alte religii, parlamente și politicieni, în domeniul societății civile, al științei, al mișcărilor ecologice și al tineretului.
    În orice caz, criza ecologică, o problemă globală, poate fi abordată numai prin conștientizare și mobilizare globală.

    De asemenea, ne exprimăm satisfacția, pentru că a fost înțeleasă definitiv relevanța directă a problemelor ecologice și sociale, îndeosebi faptul că distrugerea mediului natural îi afectează în primul rând pe săracii pământului. Combinația de acțiuni sociale și de mediu este o speranță pentru viitor, deoarece numai atunci poate exista dezvoltare durabilă și progres, atunci când suntem preocupați în același timp de integritatea creației și de protecția demnității și drepturilor umane.
    Este caracteristic faptul că se subliniază astăzi necesitatea unei „extinderi ecologice” a drepturilor omului.
    Se vorbește chiar despre o „a patra generație” de drepturi, similare drepturilor individuale și politice, sociale și culturale și drepturilor de solidaritate…

    În lupta pentru drepturile omului, nu este posibil să înțelegem faptul că acestea sunt amenințate de schimbările climatice, de lipsa apei potabile, a solului fertil și a atmosferei curate și, în general, de „degradarea mediului”.
    Consecințele crizei ecologice trebuie abordate în special la nivelul drepturilor omului.
    Este de la sine înțeles că acestea, în toate aspectele și dimensiunile, constituie o unitate inseparabilă și că protecția lor este indivizibilă.

    Aceasta este, de asemenea, legătura în abordarea suferinței cauzate de agresiunea Rusiei împotriva Ucrainei și legate de catastrofe ecologice teribile.
    Fiecare act de război este și un război împotriva creației, este o amenințare gravă pentru ambientul natural.
    Poluarea atmosferei, a apei și a solului prin bombardamente, riscul holocaustului nuclear, eliberarea de radiații periculoase de la centralele nucleare, praful cancerigen.
    Clădirile bombardate, distrugerea pădurilor și utilizarea terenurilor agricole arabile, toate mărturisesc faptul că oamenii și ecosistemul Ucrainei au suferit și continuă să sufere pierderi incalculabile. Reiterăm: Puneți capăt războiului imediat și începeți un dialog onest.

    În fața tuturor acestor provocări, Marea Biserică a lui Hristos își continuă lupta pentru integritatea creației, conștientă că preocuparea sa pentru mediul natural nu este o acțiune suplimentară în viața ei, ci o expresie și o realizare esențială a acesteia, o extensie a Dumnezeieștii Euharistii în toate formele și dimensiunile bunei sale mărturisiri în lume. Aceasta a fost, de asemenea, moștenirea prețioasă a inițiatorului teologiei ecologice, răposatul Mitropolit Ioannou de Pergamon.

    În cinstea marii sale contribuții, încheiem acest mesaj patriarhal despre sărbătoarea edictului cu ceea ce a scris despre Sfânta Euharistie ca răspuns holistic la problemele contemporane de mediu:
    „În Sfânta Liturghie firescul și lumea întreagă și toate fapturile participă la o unitate inseparabilă. Nu există nici o contradicție între subiect și realitatea obiectivă, nu există nici o atitudine cuceritoare a rațiunii umane față de lumea din jurul ei. Lumea nu se află in opozitie, nu este obiectul omului, ci este percepută și împărtășită.
    Sfânta Împărtășanie nu este numai unirea noastră cu Dumnezeu și cu ceilalți, ci și cu aportul de hrană, prin acceptarea și recunoașterea mediului nostru al naturii, integrarea întregului și nu utilizarea întregului. Căldura care însoțește această atitudine, fluxul divin care impregnează această relație, este antiteza tehnologiei și răspunsul la problema noastră ecologică. Dumnezeiasca Euharistie este, de asemenea, din acest motiv, cel mai important lucru pe care Ortodoxia îl are de oferit lumii moderne”.

    https://www.orthodoxianewsagency.gr/patriarxeia/oikomeniko_patriarxio/to-minyma-tou-oikoumenikou-patriarxi-gia-tin-imera-tis-indiktou-i-theia-koinonia-einai-i-apodoxi-kai-kataksiosi-tou-fysikou-mas-perivallontos/#:~:text=2023%20%2D%2017%3A23-,%CE%A4%CE%BF%20%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%B1%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%20%CE%A0%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B7%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%91%CF%81%CF%87%CE%AE%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%99%CE%BD%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CE%BF%CF%85,%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%20%CE%BC%CE%B1%CF%82%20%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%82

    Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος λέει ότι όταν κοινωνεί Σώμα και Αίμα Χριστού, εκτός του ότι ενώνεται με τον Θεό ενσωματώνει και την ύλη!! | ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
    https://tasthyras.wordpress.com/2023/09/01/%ce%bf-%cf%80%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%ac%cf%81%cf%87%ce%b7%cf%82-%ce%b2%ce%b1%cf%81%ce%b8%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%bc%ce%b1%ce%af%ce%bf%cf%82-%ce%bb%ce%ad%ce%b5%ce%b9-%cf%8c%cf%84%ce%b9-%cf%8c%cf%84/#more-77129

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X