Ministerul Sănătății a contractat compania de publicitate și branding „Propaganda” pentru o campanie de „conștientizare asupra importanței vaccinării și imunizării”.
Campania va dura trei luni și va costa bugetul de stat 5,6 milioane lei. MS a lansat această licitație în decembrie 2022 după ce a constatat că a scăzut încrederea populației în vaccinare, în pandemia de Covid-19. Clipurile video vizează vaccinarea bebelușilor, copiilor și adolescenților, vârstnicilor și persoanelor aflate în grupe de risc, potrivit unui comunicat de presă al ministerului.
Propaganda Creative Services este o companie de publicitate care a lucrat cu bănci, cașcavalul Napolact, produsele Boromir sau lanțul de restaurante Popeye.
Anunțul MS vine pe fondul protestelor vehemente împotriva Strategiei Naționale de Vaccinare 2023-2030.
Vaccinarea este o etapă de importanta capitală în Planul de nivelare și de îngenunchere totala a lumii. Ea vizeaza și transumanismul, adică transformarea omului din ființă biologică în ființa sintetică, robotizata. Asa cum fac acum cu carnea, pe care au redus- o la plastic. Si cum vor face cu ce va conține ” vaccinul „.
Dar stau și mă întreb cît totuși oamenii vor mai fi complici la propria lor distrugere? Cît timp vor mai alimenta cu truda lor, lobbyurile alimentare, farmaceutice, de bunuri de larg consum, petrochimice, și multe altele ? Cit timp le vor mai face să meargă ? Mă întreb ce ne-a mai rămas nouă față de ce am găsit atunci cînd am venit pe această lume? Ce lăsăm în urma noastră cînd vom pleca?
Ceea ce ” plateste” ministerul orwellian al sănătății , pentru care moartea înseamnă viață și boala înseamnă sănătate, reprezinta o nouă indatorare față de bănci . Oare aceasta să facă parte din programul de austeritate de care vorbea mugur isărescu zilele trecute? Că totul e dublu limbaj , ca limba viperei din simbolistica legată de domeniul farmaceutic și medical.