După un apartheid sanitar, liderii progresisti europeni doresc sa impună un apartheid rutier, care sa rezolve criza climatică, totul in numele ecologiei globale. Si vor incepe acest experiment chiar in Franța lui Emmanuele Macron, „fiul” cel iubit al Forumului Economic Mondial, de care e mandru liderul Klaus Schwab.
„Dacă Mama Pământ moare, este vina Franței”, pare a fi sloganul actiunii cu scopul „de a salva planeta”. Pentru că, dacă întreaga lume se sufocă, este vina încălzirii globale, ceea ce înseamnă CO2 antropogen, ceea ce înseamnă că francezii care fumează țigări și conduc mașini diesel sunt de vină. Ca atare se introduce „discriminarea verde”, segregarea ecologică și, de ce nu, „apartheidul rutier”. Cu alte cuvinte, să facă viața mizerabilă oamenilor care nu-și pot permite noua mașină electrică. Obligându-i să circule pe cele mai lente și mai aglomerate drumuri. Pe șosele, autoritățile au venit cu noi indicatoare (precum cel din foto, un romb într-un pătrat), noi restricții și o nouă amendă consistentă. Și se răspândesc peste tot.
Înainte era dhimmiul evreu sau creștin din al-Andalus care nu putea folosi același trotuar cu un musulman; înainte era negrul din Statele Unite și Africa de Sud care nu putea împărți aceeași bancă sau scaun de autobuz cu un alb; acum, în Franța, va exista automobilistul reticent care nu are nimic de-a face cu un motor cu combustie internă și căruia i se interzice să împartă aceleași benzi (chiar dacă plătește pentru construcția și întreținerea lor) cu ecologistul-bobo-urban cu motor electric, în taxi sau car-sharing.
Și în timp ce așteaptă să li se interzică circulația, contribuabilii care circulă cu motoare cu combustie internă sunt în continuare rugați să își plătească impozitele fără să stea pe gânduri, pentru a putea finanța în continuare toate aceste prograame care chipurile salvează planeta de la criza climatică. În iunie 2020, in Franța, Convenția cetățenilor pentru climă a propus „generalizarea dezvoltării benzilor dedicate pentru vehiculele partajate și transportul public pe autostrăzile și drumurile expres care deservesc o zonă cu emisii reduse de mobilitate”.
În Franța, benzile rezervate pentru car-sharing și pentru anumite categorii de vehicule (autocolant Crit’Air cu zero emisii) sunt, prin urmare, în funcțiune din 2020, pe mai multe rute utilizate frecvent de către automobiliști. Mai întâi în septembrie 2020 la Grenoble, pe autostrada A48, apoi în decembrie 2020 la Lyon, pe autostrăzile A6 și A7. Semnul indică o bandă de utilizare în comun care poate fi folosită doar de următoarele vehicule:
- vehicule cu cel puțin doi ocupanți la bord (un cuplu, un părinte și un copil, doi angajați, două persoane care fac car-pooling etc.).
- vehicule cu emisii foarte scăzute de noxe cu un autocolant Crit’Air zero emisii, adică vehicule 100% electrice și vehicule pe bază de hidrogen, indiferent de numărul de persoane aflate la bord.
- vehiculele hibride reîncărcabile (pe benzină, diesel etc.) nu sunt permise pe drum cu o singură persoană la bord.
- taxiuri, chiar și cele goale.
- motocicletele sunt autorizate să folosească banda rezervată dacă pe vehicul se află două persoane.
Automobiliștii care nu respectă reglementările care reglementează utilizarea benzii de circulație rezervate sunt pasibili de o amendă de 135 de euro.
Camerele de supraveghere a vitezei pot monitoriza utilizarea corectă a benzii de circulație rezervate pentru autovehicule. Acestea pot verifica numărul de ocupanți din vehiculul care circulă pe banda de utilizare comună și dacă aceștia se află în față sau în spate. Și fac acest lucru în orice condiții meteorologice, zi și noapte. De asemenea, ele permit să facă distincția între persoanele reale și manechine, pentru a evita „falsurile pozitive”.
În cele din urmă, este important de reținut că aceste benzi nu sunt întotdeauna permanente; ele pot fi deschise în perioadele de congestionare a traficului sau în anumite momente ale zilei. În acest caz, semnul, care trebuie amplasat în amonte de banda rezervată și la capăt, trebuie să menționeze intervalul orar vizat de utilizarea în comun a mașinilor.
Un articol de excepție, într-adevăr, mulțumesc pentru el !
In timp ce agentii papusarilor oculti dau foc vegetatiei mai peste in Lume, ca apoi papusarii s-o dea cu penibila lor de „incalzire globala”(conform principiului Ocultei: „provoaca un incendiu si apoi fii tu pompierul de serviciu”) , acestia si subordonatii lor, sefii marilor corporatii, se deplaseaza folosind iahturi si avioane care consuma si polueaza de zeci de mii de ori mai mult decat dieselul unui amarat de cetatean de rand! Bineinteles ca nu toti oamenii sunt cretini(asa cum si-ar dori papusarii) si mai mult, tot mai multi oameni incep sa se trezeasca, asa ca Oculta isi da seama ca timpul devine tot mai limitat pt planurile ei demonice, asa ca isi accelereaza masurile satanice, indiferent de consecinte! Daca oamenii de rand isi vor da la timp seama ca, elitele lor vandute si satanizate reprezinta practic „Curele de transmisie ” ale Ocultei indreptate impotriva lor si a vietii normal-crestine, se vor solidariza si le vor elimina fizic in suficiente state ale Lumii, atunci puterea si influentza acestei Ocultei vor scadea drastic, iar oamenii vor avea sansa de a evita sclavia totala ce li se pregateste! Din pacate, eu nu cred ca Omenirea se va trezi la timp pt a preintampina Noua Ordine Satanica pe care vor s-o instaureze papusarii oculti!