Russell Brand: Propagandă Versus Democrație — Este timpul pentru o ‘Mare răscumpărare’: Mass-Media trebuie să plătească!

Author:

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Comediantul și comentatorul politic Russell Brand a discutat despre rolul jucat de mass-media și agențiile guvernamentale în susținerea unei narațiuni false despre COVID-19, spunând telespectatorilor: „Cred că suntem într-un moment de mare răfuială”.

Ar trebui mass-media și agențiile guvernamentale să decidă ce este mai bine pentru oameni? Sau oamenii ar trebui să fie capabili să evalueze ei înșiși informațiile și să ia propriile decizii?

Pare de la sine înțeles că într-o democrație oamenii ar trebui să aibă dreptul de a accesa informații pentru a gândi și a decide singuri – dar nu asta s-a întâmplat cu COVID-19, a susținut comentatorul politic și comediantul Russell Brand într-un videoclip recent pe canalul său de YouTube.

În schimb, a spus:

„Mass-media își împiedică propriii experți medicali să raporteze cu exactitate despre potențialele probleme legate de COVID. Între timp, ei continuă să reprime informațiile despre eficacitatea vaccinului.

„Asta se întâmplă atunci când politizezi informația și creezi o categorie numită dezinformare care, în esență, îți oferă posibilitatea de a cenzura.”

Ideile despre COVID-19 prezentate drept dezinformare la începutul pandemiei – că imunitatea dobândită în urma infecției este robustă, că persoanele nevaccinate nu sunt periculoase și că datele despre rapeluri lipsesc – toate s-au dovedit a fi adevărate.

Cu toate acestea, mass-media continuă să denatureze faptele, chiar și atunci când acele fapte sunt dezvăluite de experții lor de încredere, a spus Brand.

Brand a redat clipuri dintr-un interviu CNN în care prezentatorii, vizibil zdruncinați, au încercat să respingă dezvăluirile făcute de dr. Leana Wen cum că ar exista o diferență importantă între a muri „de COVID-19” și „cu COVID-19”, și că există o nevoie urgentă. pentru „raportare transparentă”.

Brand a spus că ideea că oamenii ar trebui să facă evaluări bazate pe toate dovezile disponibile a devenit marginalizată, chiar și la nivelurile superioare de luare a deciziilor guvernamentale.

Într-un articol recent de la CNN, membrii comitetului consultativ pentru vaccinuri al Administrației pentru Alimente și Medicamente (FDA) din SUA și-au exprimat „dezamăgirea și furia” că FDA, Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC) și Moderna nu au reușit să împărtășească date cheie care ar pune sub semnul întrebării eficacitatea rapelurilor COVID-19, a spus Brand.

„Deciziile care sunt luate pentru public trebuie să fie luate pe baza tuturor informațiilor disponibile”, a spus Brand, citându-l pe dr. Paul Offit, un membru al consiliului consultativ al FDA.

Bineînțeles, dacă doar le oferi oamenilor niște informații, asta este o minciună prin omisiune, asta înseamnă manipularea datelor, exact cu asta se confruntă acum mass-media”, a adăugat el.

Raportarea doar a informațiilor pe care acționarii sau companiile farmaceutice doresc să le împărtășească este o formă de propagandă, a spus Brand:

„Și acum există o răfuială. Informația iese la iveală.

„Și suntem invitați să uităm de asta și să mergem mai departe. Acum a fost prezentat într-o lumină diferită și ar trebui să trecem de ea.

„Dar aș sugera că există multe de învățat despre modul în care s-a desfășurat pandemia, despre modul în care s-au comportat mass-media și instituțiile guvernamentale și despre modul în care ne-am comportat cu toții.”

Faptul că peste 85% din populație nu a fost vaccinată cu booster-e, în ciuda presiunilor mass-media sponsorizate de guvern, este o dovadă că oamenii nu mai cred narațiunea, a spus el.

Atunci cum „continuă ei să controleze narațiunea atât de eficient?” întrebă Brand

Potrivit recentelor e-mailuri obținute de Reason, oficialii CDC au fost în contact strâns cu directorii Facebook pe tot parcursul pandemiei de COVID-19 și au jucat un rol direct în cenzura opiniilor pe rețelele sociale.

Brand a spus:

„O parte a informațiilor a fost elevată. Cealaltă parte a fost excavată și îndepărtată. Asta nu este democrație. Asta nu este libertatea de exprimare.

„Dar cred că suntem într-un moment de dare de socoteală și asta este ceea ce oamenii [din mass-media] încearcă să evite. Ei încearcă să evite consecințele greșelilor făcute în timpul pandemiei.”

tradus de Ciprian Cărbunaru

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X