Document in original AICI. Mai jos, traducerea textului:
Prima întâlnire a Organismului Interguvernamental de Negociere pentru redactarea și negocierea unei convenții, acord sau alte instrumente internaționale ale OMS privind prevenirea, pregătirea și reacția la pandemii (Geneva – februarie 2022)
CONTEXT
1. În decembrie 2021, prin decizia SSA2(5) (2021), Adunarea Mondială a Sănătății, în cadrul celei de-a doua sesiuni extraordinare, a instituit, în conformitate cu articolul 41 din Regulamentul său de procedură, un Organism Interguvernamental de Negociere deschis tuturor statelor membre și membrilor asociați (denumit în continuare „OIN”).
2. Din punct de vedere structural, OIN va funcționa ca o subdiviziune a Adunării Sănătății. În această calitate, va examina și va face recomandări Adunării Sănătății cu privire la chestiuni care îi sunt atribuite în mod specific de către Adunarea Sănătății, astfel cum se indică în decizia SSA2(5).
3. În conformitate cu decizia SSA2(5), OIN își va defini și va conveni asupra metodelor de lucru și a termenelor sale, în conformitate cu decizia respectivă și pe baza principiilor incluziunii, transparenței, eficienței, conducerii statelor membre și consensului. O propunere de metodă de lucru, bazată pe dispozițiile relevante ale deciziei SSA2(5) și pe practicile dezvoltate în legătură cu alte procese interguvernamentale ale OMS, este prezentată mai jos spre analiză.
METODA DE LUCRU
Obiective – În conformitate cu decizia SSA2(5):
4. OIN a fost înființat pentru a redacta și negocia o convenție, un acord sau un alt instrument internațional al OMS privind prevenirea, pregătirea și răspunsul în caz de pandemie, în vederea adoptării în temeiul articolului 19 sau al altor dispoziții din Constituția OMS, după cum consideră OIN că este adecvat.
5. În continuarea celor de mai sus, OIN stabilește un proces incluziv condus de statele membre, care va fi facilitat de copreședinții și vicepreședinții OIN, pentru a identifica mai întâi elementele de fond ale instrumentului și apoi pentru a începe elaborarea unui proiect de lucru, care va fi prezentat, pe baza progreselor realizate, spre examinare OIN la cea de-a doua reuniune a sa, care va avea loc cel târziu la 1 august 2022, la sfârșitul căreia OIN va identifica dispoziția din Constituția OMS în temeiul căreia ar trebui adoptat instrumentul.
6. Procesul menționat la alineatul (5) de mai sus ar trebui să se bazeze pe date concrete și ar trebui să țină seama de discuțiile și rezultatele Grupului de lucru al statelor membre privind consolidarea pregătirii și a reacției OMS la urgențele sanitare, luând în considerare necesitatea coerenței și a complementarității între procesul de elaborare a noului instrument și activitatea în curs de desfășurare în temeiul Rezoluției WHA74.7 (2021), în special în ceea ce privește punerea în aplicare și consolidarea Regulamentului sanitar internațional (2005). În plus față de dispozițiile deciziei SSA2(5), OIN va ține seama, printre altele, de discuțiile și rezultatele altor grupuri de lucru în curs de desfășurare legate de OMS, după caz, inclusiv pentru a evita orice suprapunere a eforturilor și pentru a facilita o abordare coerentă.Raportare și calendar
7. În conformitate cu decizia SSA2(5), OIN își supune rezultatul spre examinare celei de-a șaptesprezecea Adunări Mondiale a Sănătății, împreună cu un raport de activitate pentru cea de-a șaptesprezecea Adunare Mondială a Sănătății. În plus, în anexa la prezenta propunere de metodă de lucru sunt incluse un calendar preliminar și o listă de rezultate, care pot fi actualizate pe măsură ce OIN își desfășoară activitatea.
Participarea și desfășurarea lucrărilor
8. OIN va fi deschis tuturor statelor membre ale OMS și va lucra într-o manieră incluzivă.
9. OIN își va desfășura activitatea pe bază de consens și în conformitate cu Regulamentul de procedură al Adunării Mondiale a Sănătății.
Participarea părților interesate relevante
10. În conformitate cu decizia SSA2(5), OIN poate, în măsura în care decide astfel, în conformitate cu regulamentul de procedură relevant și cu rezoluțiile și deciziile Adunării Mondiale a Sănătății, să implice participarea următoarelor entități, recunoscând importanța unei implicări largi pentru a asigura un rezultat de succes: reprezentanți ai organizațiilor din sistemul Organizației Națiunilor Unite și ai altor organizații interguvernamentale cu care OMS a stabilit relații efective; observatori; reprezentanți ai actorilor nestatali care au relații oficiale cu OMS; și alte părți interesate și experți și organisme de experți relevanți, conform deciziei OIN.
11. Atunci când OIN se angajează cu părțile interesate relevante, în conformitate cu cele de mai sus, se aplică următoarele:
(a) principiile primordiale sunt transparența și previzibilitatea;
În prezent, observatorii sunt: Sfântul Scaun; Palestina; GAVI (Alianța pentru vaccinuri); Ordinul de Malta; Comitetul Internațional al Crucii Roșii; Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie; Uniunea Interparlamentară; și Fondul mondial de luptă împotriva SIDA, tuberculozei și malariei.
(b) părțile interesate relevante vor participa la sesiunile deschise ale OIN și nu vor lua parte la luarea deciziilor de către OIN, în conformitate cu Regulamentul de procedură al Adunării sănătății; și
(c) contribuțiile furnizate de părțile interesate relevante vor respecta pe deplin principiul relevanței și vor face obiectul unor chemări la ordine din partea copreședinților.
12. Aranjamentele pentru tipurile specifice de părți interesate relevante vor fi următoarele.
(a) Observatori. Observatorii sunt invitați să participe la sesiunile deschise ale reuniunilor OIN și pot primi dreptul de a lua cuvântul în cadrul acestor sesiuni deschise, la cererea unui copreședinte.
(b) Entități care au relații efective. Reprezentanții organizațiilor din sistemul Organizației Națiunilor Unite și ai altor organizații interguvernamentale cu care OMS a stabilit relații efective în conformitate cu articolul 70 din Constituția OMS sunt invitați să participe la sesiunile deschise ale reuniunilor OIN și pot primi dreptul de a lua cuvântul în cadrul acestor sesiuni deschise, la cererea unui copreședinte, și de a acționa ca resurse tehnice în cadrul deliberărilor OIN în general.
(c) Alte părți interesate relevante. BNI poate decide, de asemenea, la propunerea Biroului, să invite alte părți interesate relevante, inclusiv actori nestatali și experți individuali sau reprezentanți ai organismelor de experți, să participe la reuniunile deschise (sau la sesiuni specifice) ale BNI și, la cererea copreședinților, să ofere contribuții cu privire la subiecte specifice aflate în discuție și/sau să ia cuvântul în cadrul acestor sesiuni deschise. Chestiunea participării și modalitățile de participare a părților interesate relevante invitate în conformitate cu prezentul alineat sunt stabilite de către OIN.
Biroul va identifica și va propune, pentru a fi luate în considerare de către OIN, subiecte pentru care părțile interesate relevante pot fi invitate să ofere contribuții în conformitate cu prezentul alineat (c). În acest sens, Biroul va ține seama, după caz, de: obiectivele și nevoile specifice ale OIN; subiectul (subiectele) în discuție; contextul de responsabilitate al părților interesate; activitatea, accentul și/sau expertiza părților interesate în ceea ce privește aspectele legate de pregătirea și răspunsul la pandemii, aspectele legate de inițiativa „O singură sănătate”, aspectele transversale ale diferitelor instrumente existente în domeniul sănătății și/sau aspectele legate de securitatea sanitară globală; și promovarea reprezentării geografice a părților interesate relevante.
Reuniunile OIN
13. În conformitate cu decizia SSA2(5), OIN trebuie să:
(a) să organizeze prima sa reuniune cel târziu la 1 martie 2022, să își aleagă copreședinții și vicepreședinții și să definească și să convină asupra metodei sale de lucru și a calendarului, în conformitate cu decizia menționată anterior și pe baza principiilor incluziunii, transparenței, eficienței, conducerii statelor membre și consensului;
(b) își organizează cea de a doua reuniune cel târziu la 1 august 2022, pentru a examina proiectul de lucru al instrumentului, care urmează să fie prezentat pe baza progreselor înregistrate;
(c) să organizeze reuniuni ulterioare, la cererea copreședinților, ori de câte ori este necesar.
14. Reuniunile OIN se vor desfășura fie personal (la sediul OMS din Geneva, Elveția), fie în format hibrid, fie virtual, după caz, inclusiv pe baza situației epidemiologice globale și a avizelor furnizate de comitetul de acces la campus de la sediul OMS.
Subgrupuri (inclusiv grupuri de redactare) și lucrări intersesionale
15. Pentru a avansa discuțiile între sesiunile OIN, Biroul OIN sau OIN însuși poate solicita Secretariatului OMS să organizeze informări și consultări intersesionale cu statele membre1 cu privire la chestiuni atribuite OIN de către Adunarea sănătății.
16. OIN poate înființa un număr limitat de subgrupuri, inclusiv grupuri de redactare, pentru a avansa discuțiile privind obiectivele OIN, în funcție de necesități. În cadrul examinării înființării unor eventuale subgrupuri, se va evita dublarea activității. Subgrupurile se pot reuni în perioada dintre sesiuni. Biroul va coordona reuniunile pentru a se asigura că reuniunile diferitelor subgrupuri nu se suprapun unele cu altele. Subgrupurile se pot reuni în perioada intersesională și, dacă este posibil, se vor reuni numai succesiv.
17. Subgrupurile vor fi deschise participării tuturor statelor membre. Subgrupurile vor fi prezidate de unul dintre cei patru vicepreședinți.
18. Președinții subgrupurilor vor prezenta un raport verbal cu privire la constatările sau rezultatele deliberărilor lor în cadrul reuniunii.
19. Președinții subgrupurilor vor prezenta, de asemenea, un rezumat verbal al lucrărilor fiecărei sesiuni a subgrupurilor la deschiderea următoarei reuniuni a OIN.
20. Normele care reglementează participarea părților interesate relevante în cadrul OIN (punctele 10-12 de mai sus) se aplică, de asemenea, participării acestora în subgrupuri.
Participarea la grupurile de redactare va fi limitată la statele membre.
21. La sfârșitul fiecărei reuniuni a OIN se întocmesc rapoarte de procedură.
Biroul OIN
23. OIN va avea un Birou format din șase funcționari, câte unul din fiecare dintre cele șase regiuni ale OMS: doi copreședinți, care să reflecte un echilibru între țările dezvoltate și cele în curs de dezvoltare, și patru vicepreședinți. OIN este de acord că copreședinții și vicepreședinții poartă o responsabilitate egală în coordonarea activității organismului, în special în ceea ce privește facilitarea procesului menționat la punctul 5 de mai sus.
24. Biroul se va reuni în persoană, în format hibrid sau virtual, ori de câte ori este necesar, inclusiv între reuniunile OIN.
25. Biroul, condus de copreședinți, va facilita activitatea OIN, în dialog strâns cu membrii săi. În acest sens, funcțiile Biroului vor fi următoarele:
(a) să propună metodele de lucru ale OIN;
(b) să programeze reuniunile OIN și să elaboreze ordinea de zi provizorie a acestor reuniuni;
(c) să examineze, după caz, documentele pregătite înainte de reuniunile OIN, inclusiv pentru a facilita expedierea în timp util a documentelor de lucru;
(d) să coordoneze activitatea între subgrupuri, dacă este cazul;
(e) de a face propuneri statelor membre cu privire la modalitățile de urmat, spre examinare;
(f) să faciliteze pregătirea și prezentarea rapoartelor finale ale OIN către Adunarea Mondială a Sănătății, în conformitate cu decizia SSA2(5).
Sprijin din partea Secretariatului OMS
26. 26. Secretariatul OMS va oferi sprijin OIN prin:
(a) convocarea reuniunilor sale la cererea copreședinților, atât de frecvent cât este necesar;
(b) organizarea de audieri publice, ca urmare a deciziei SSA2(5) și în conformitate cu standardele OMS
practica standard a OMS, înainte de cea de-a doua reuniune a OIN pentru a informa deliberările sale;
(c) facilitarea participării, în măsura în care OIN decide astfel, în conformitate cu regulamentul de procedură relevant și cu rezoluțiile și deciziile Adunării sănătății, a reprezentanților organizațiilor din sistemul Organizației Națiunilor Unite și a altor organizații interguvernamentale cu care OMS a stabilit relații efective, a observatorilor, a reprezentanților actorilor nestatali care au relații oficiale cu OMS, precum și a altor părți interesate și experți relevanți, astfel cum decide OIN, recunoscând importanța unui angajament larg pentru a asigura un rezultat de succes;
(d) punerea la dispoziția OIN a serviciilor și facilităților necesare pentru desfășurarea activității sale, inclusiv informații și consiliere complete, relevante și în timp util;
(e) și ținând la curent OIN, inclusiv Biroul, cu privire la alte grupuri de lucru în curs de desfășurare ale OMS, după caz.
Urmeaza tabele si anexe (vezi document original AICI).
Tratatul OMS cu privire la pandemii:
Un act de acaparare a puterii absolute pentru a controla deciziile în materie de sănătate ale țărilor membre ONU
WHO Pandemic Treaty: A power-grabbing act to control health responses of UN member countries – NaturalNews.com
https://www.naturalnews.com/2022-04-01-who-pandemic-treaty-power-grabbing-act.html#
Organizația Mondială a Sănătății (OMS) este hotărâtă să rămână la putere și
să-și facă damblaua „conducerii pandemice” permanente, până la punctul în care se va extinde ca putere de decizie în sistemele de sănătate ale tuturor țărilor membre ale Organizației Națiunilor Unite (ONU).
OMS a propus un nou tratat pandemic care speră că va fi acceptat de suficiente țări membre până în 2024.
Acest tratat este văzut ca o amenințare directă la adresa suveranității țărilor în luarea deciziilor pentru cetățenii lor. Tratatul include parametri discutabili pe care natiunile ar trebui să-i ia în considerare înainte de a si da acordul.
Într-un interviu acordat de Shabnam Palesa Mohamed, membru al comitetului director al Consiliului Mondial pentru Sănătate, specifica ca tratatul oferă OMS „o putere abuziva de a lua decizii în țările suverane cu privire la modul în care oamenii convietuiesc și la modul în care fac față pandemiilor, de la lockdown pana la obligativitatea asupra tratamentului (vaxxinarii n.n.)”.
Cu alte cuvinte, OMS va crea o abordare universală (reteta sablon/protocol n.n.) a bolilor, fără a ține cont de situațiile diferite din fiecare țară în parte. Pe baza gestionării pandemiei de COVID-19, această abordare este deja cunoscută ca fiind ineficientă.
Mai mult decât atât, tratatul OMS va costa fiecare țară membră milioane de dolari pentru a putea participa la acest tratat, ceea ce implica necesitatea de a se trece prin vot la Adunarea Mondială a Sănătății din 2023. ONU și OMS vor avea nevoie de o majoritate pentru ca tratatul să fie parafat și, dacă da, toate țările membre ONU vor fi obligate să-l respecte.
Mohamed a subliniat, de asemenea, faptul că multe țări nici măcar nu cunosc încă existența tratatului și este posibil ca OMS să încerce să facă presiuni pentru o punere în aplicare mai rapida fără participare deliberata sau rezultate publice.
El a precizat că măsura este nedemocratică și neconstituțională, fiind invalidă și nelegală; a subliniat, de asemenea, faptul că numeroasele eșecuri ale politicii de sănătate ale OMS au fost „intrinsec legate de conflictele de interese”.
Într-o scrisoare deschisă la tratatul OMS privind pandemia, Consiliul Mondial pentru Sănătate a atras atentia că acordul propus este „inutil și reprezintă o amenințare la adresa suveranității și a drepturilor inalienabile ale natiunilor”. Acesta a citat, de asemenea, „puterea sufocantă” a OMS de a declara pandemii nejustificate, de a impune lockdown-uri dezumanizante și de a aplica tratamente costisitoare, nesigure și ineficiente împotriva voinței popoarelor.
În plus, WCH consideră, de asemenea, că oamenii au dreptul de a participa (prin referendum n.n.) la orice acord care le afectează viața, mijloacele de subzistență și bunăstarea.
OMS nu s-a angajat într-un proces de deliberare publică, ceea ce este o dovadă că prioritatea sa este de a câștiga mai multă putere pentru sine ca entitate și complicii săi corporativi în loc să servească interesele oamenilor.
Tratatul de pandemie este un act de acaparare a puterii de catre OMS
Martino a mai spus că, deși tratatul susține că se concentrează pe planificarea și răspunsurile la pandemie, există o îngrijorare serioasă că acesta ar putea fi extins și pentru a acoperi și alte domenii ale sănătății.
Mohamed a fost de acord că acest tratat are potențialul de a fi extins cu constituția OMS ca bază pentru extinderea menționată.
Mai exact, articolul 2 din constituția organizației prevede că funcțiile organizației includ funcția de autoritate de conducere și coordonare a activității internaționale în domeniul sănătății și pot propune convenții, acorduri și reglementări, precum și pot face recomandări cu privire la problemele internaționale de sănătate.
Puterea pe care o deține OMS este deja foarte semnificativă, iar scopul este de a se transforma într-o dictatură globală a sănătății, așa cum este practic scris în constituția sa.
Mai mult decât atât, OMS a eliminat specificitatea numarului victimelor în masă conform definiției unei pandemii, astfel încât să poată include orice boală care apare în mai multe țări. Prin tratat, OMS poate revendica puterea absoluta asupra sistemelor de sănătate prin nenumărate moduri, dacă i se oferă aceasta șansa a semnarii tratatului de catre natiuni.
Acest tratat este unul dintre motivele pentru care OMS este reticent în a declara pandemia încheiată. Odată cu intrarea în vigoare a tratatului, OMS poate avea puterea absoluta de a obliga sa se impuna pașapoartele pentru vaccinuri și vaccinările in întreaga lume.
Se lucrează deja la crearea unui pașaport vaccinal global sau a unui program de identitate digitală.
În plus, tratatul ar oferi OMS puterea de a cenzura informațiile despre sănătate la nivel mondial.
Pe baza paginii web a Consiliului European care discută tratatul, se spune că acordul pune bazele unei mai bune comunicări și informări a cetățenilor.
De asemenea, s-a declarat:
„Pentru a capata încrederea cetățenilor, ar trebui prevăzute măsuri concrete pentru a îmbunătăți fluxul de informații fiabile și exacte, precum și pentru a combate dezinformarea la nivel mondial.”
https://www.brighteon.com/0974da0c-1ee5-4a51-a4fc-58da46e196e9
Pregătiti-va pentru MAREA DESCOPERIRE:
HHS lansează FDA gena de editare si de orientare; se poate admite în curând ca ARNm vaxxinurile COVID sunt de fapt produse de terapie genică
Gearing up for the BIG REVEAL: HHS releases FDA gene editing guidance, may soon admit mRNA COVID shots are actually gene therapy products – NaturalNews.com
https://www.naturalnews.com/2022-04-01-hhs-releases-fda-gene-editing-guidance.html#
Departamentul de Sănătate și Servicii Umane (HHS) a lansat recent prin Food and Drug Administration (FDA) un proiect de orientare pentru produsele de terapie genică umană.
Intitulat „Produse de terapie genică umană care încorporează editarea genomului uman; Proiect de Ghid pentru Industrie”,
documentul oferă recomandări sponsorilor care dezvoltă produse de terapie genică umană care încorporează editarea genomului celulelor somatice umane.
Expert în dezvoltarea medicamentelor farmaceutice profesionale medicale Dr. Jane Ruby a declarat gazdei Stew Peters în timpul unui episod recent din „The Stew Peters Show” că FDA a creat de fapt documente de orientare din 2015 și că aceste documente spun companiilor farmaceutice cum doresc să efectueze studiile și să aiba in vedere siguranța și eficacitatea în editarea genelor sau editarea genomului uman.
Editarea genomului este un domeniu de cercetare care încearcă să modifice genele organismelor vii pentru a îmbunătăți înțelegerea funcției genelor și pentru a dezvolta modalitățile de utilizare a acesteia pentru a trata bolile genetice sau dobândite.
„Și știți de aceea vreau să reiterez că este atât de incredibil de important să nu-l mai numim vaccin. L-ați auzit pe dr. David Martin spunând că folosiți cuvintele infractorilor. Continuând să-l numiți vaccin, chiar spuneți că nu trebuie să utilizați atât de multe studii de siguranță, nu trebuie să faceți la fel de multe acțiuni de urmărire [atunci când dezvoltați un vaccin]. In felul acesta camuflezi momeala de pe cârlig ca sa ne poata prinde”, a spus Ruby.
Cel puțin un director Big Pharma a recunoscut deja că vaccinurile ARNm sunt de fapt o formă de terapie genică. Acesta nu cu mult timp înainte de agențiile federale, cum ar fi HHS și FDA care fac același lucru.
Vaccinurile arnm COVID-19 sunt
într-adevăr pentru editarea genelor
Gazda emisiunilor „Live with Dr. Jane Ruby” și „The Dr. Jane Ruby Show” a subliniat că vaccinurile ARNm sunt
într-adevăr pentru editarea genelor, iar acestea au fost observate în flacoanele care au fost analizate.
Ea a adăugat că companii Big Pharma precum Moderna și Pfizer au discutat, de asemenea, cu Agenția Europeană a Medicamentului (EMA), care este echivalentul FDA, pentru a le permite să experimenteze doar 50 la sută din flacoanele care conțin ARNm, iar restul ca un fel de marjă de manevră cu care o pot face orice doresc.
Peters a menționat că vaxinurile pentru coronavirus din Wuhan (COVID-19) nu pot fi numite vaccinuri pentru că nu protejează oamenii și nu oferă imunitate la nimic.
El a adăugat că vaxx-urile COVID-19 au eficacitate negativă și că este mai probabil să vă îmbolnăviți după injectare. „De asemenea, nu sunt vaxx-uri experimentale. Nu experimentează nimic. Ei au experimentat chestia asta atunci când au dezvoltat proiectul asta. Acestea nu sunt experimentale. Acesta sunt arme biologice planificate”, a explicat Peters.
Peters a adăugat că așa-numitele evenimente adverse sau efecte secundare sunt de fapt consecințe intenționate și planificate.
Dacă îi lași să continue să-l numească vaccin și nu-l numești editarea genelor, editarea genomului uman, ei scapă de responsabilitatea siguranței și eficacitatii injectarii”, a subliniat Ruby, care a adăugat că FDA însuși a stabilit anumiți parametri în noul document de orientare.
CRISPR elimină o parte din gena umană
Ruby a spus că tehnologia de editare a genelor, cum ar fi CRISPR, elimină chimic o parte din genele umane date de Dumnezeu într-o linie și un dublu fir de ADN pentru a insera altceva. Ea a avertizat că o persoană nu are nicio idee despre ceea ce se va întâmpla cu corpul lor de-a lungul anilor, atunci când acestia sunt supusi editarii genelor.
Ea a adăugat că Moderna și Pfizer solicită acum în mod activ aprobarea pentru autorizarea utilizării de urgență a vaxx-urilor ARNm pentru bebelușii de șase luni.
Este vorba despre control, potrivit lui Ruby.
„De aceea vor să va vaxxinati în continuare. Este o tactica de amorsare/anesteziere/ zombificare. Cu cât intra mai mult grafen în corpul tău prin vaxxinare, cu atât mai mult ești umplut cu ceea ce vor fi potențial circuite de asamblare a sinelui pentru capacitatea de a fi controlate funcțiile din corpul tău teleghidat dintr-o sursă externă. Și nu fabulez teorii ale conspirației. De fapt, mă bazez pe o serie întreagă de documente cu probe. Este vorba de brevete de editare genetica. Acestea sunt informații cunoscute”, a explicat Ruby.
https://www.brighteon.com/3098ec23-8928-45f5-99f4-a806724cd03d
Vrem sănătate, nu boală OMS!