Supermarketul românesc Annabella, deținut de soții Dorina și Dan Mutu, intră în forță pe piața din București. Retailerul a preluat 17 magazine de la Mega Image. În toată țara au fost tranzacționat 87 de locații Mega Image și Profi, conform Revista Progresiv.
„După ani de creștere constantă și consolidare în regiunea de sud a țării, brandul Annabella face un pas firesc și mult așteptat: intrarea pe piața din București și Ilfov. Acest prim pas constituie începutul unei noi etape – mai aproape de clienții din Capitală, cu aceeași promisiune de calitate, prospețime și produse locale autentice”, a declarat Octavian-Constantin Olaru, Chief Operations Officer Annabela Retail.
Lista noilor magazinel Annabella din București
- Str. Ștefan Burileanu nr. 14-16
- Calea Victoriei nr. 155
- Șos. Ștefan cel Mare nr. 6
- Bd. Mihai Bravu nr. 7, Sector 2
- Bd. Unirii nr. 15
- Calea Șerban Vodă nr. 43
- Str. C-tin Rădulescu Motru nr. 12
- Calea Griviței nr. 230B
- Aleea Moldoveni nr. 5, bl. B2L
- Drumul Gura Putnei nr. 86-90
- Str. Știrbei Vodă nr. 160
- Șos. Giurgiului nr. 131
- Șos. București–Ploiești nr. 12
- Bd. Ion Ionescu de la Brad
- Orașul Pantelimon, Bd. Biruinței nr. 72, jud. Ilfov
- Orașul Voluntari, Bd. Pipera Tunari nr. 34D, jud. Ilfov
- Sat Brătulești, comuna Periș, jud. Ilfov, str. Principală nr. 481.
Prin această preluare, Annabella va depăși pragul de 200 de magazine la nivel național. Retailerul românesc își va extinde amprenta teritorială inclusiv asupra Capitalei. Principalele localități în care retailerul vâlcean își face intrarea sunt București, Timișoara, Oradea, Cluj-Napoca, Adjud, Constanța și Ploiești. La finalul anului 2024, retailerul anunțase că perioada următoare va sta sub semnul dezvoltării accelerate. Annabella a precizat că va face pași siguri în direcția extinderii pentru a fi cât mai aproape de cumpărător.
Potrivit datelor de la finalul anului trecut, Annabella este al treilea cel mai mare jucător independent de pe piața locală de retail. Cifra de afaceri s-a ridicat la 683 de milioane de lei la finalul lui 2024, în creștere cu 13% față de 2023. La nivel de profit, compania a înregistrat un rezultat net de 22 de milioane de lei, în scădere cu 25% față de anul anterior.
