Către,
CURTEA DE APEL BUCUREȘTI
CONTENCIOS ADMINISTRATIV ȘI FISCAL
Splaiul Independenței nr.5, sector 4 București
Email: [email protected] ,
[email protected] , [email protected]
Dosar nr.8/2/2025
Domnule/Doamnă Președinte,
-Gheorghe Gabriel Căcescu, de profesie avocat și intervenienții
-Marina-Ioana Alexandru, de profesie avocat,
-Asociația Juriștilor pentru Apărarea Drepturilor și Libertăților (JADL), prin reprezentantul său legal, Președinte – Avocat Marina-Ioana Alexandru,
În temeiul dispozițiilor art.30 alin.1, art.6-9, art.22, art.31-33 și art.194 din CPC Cod procedură civilă, art.1 pct.1,3 și 5, art.16, art. 21, art.22, art.23(1), art.24, art.26(2), art.29, art.30, art.31, art.36, art.52, art.54(1), art.55(1), art.80, art.81, art.82, art.83, art.97 art.102, art.103, art.107, art.108, art.124 din Constituția României, coroborat cu Legea nr.554/2004 cu modificările și completările ulterioare, cu Legea 47/1992 privind organizarea și funcționarea Curții Constituționale, cu Legea 370/2004 cu modificările și completările ulterioare,referitor la alegerea Președintelui României,
CHEMĂM ÎN JUDECATĂ
1.STATUL ROMÂN, prin MINISTERUL FINȚELOR, B-dul Libertății, nr.16, sector 5, cod 050706, București, prin reprezentantul legal, Ministrul Finanțelor;
2.CURTEA CONSTITUȚIONALĂ A ROMÂNIEI, instituție cu personalitate juridică, având sediul în Palatul Parlamentului, Intrarea Bl, București, Calea 13 Septembrie nr.2, sector 5, prin reprezentantul său legal judecător Marian Enache,
pentru ca pe baza probelor ce vor fi administrate în cauză să dispuneți:
1.Constatarea Vacantării funcției de Președinte al României intervenită în caz de imposibilitate definitivă a exercitării atribuțiilor, în conformitate cu art. 97 alin 1 din Constituția României, având în vedere că la data de 21 decembrie 2024, a expirat ultimul mandat de 5 ani a președintelui Klaus Werner Iohannis.
2.Invalidarea desemnării candidatului pentru funcția de prim-ministru în persoana domnului Ion Marcel Ciolacu.
3.Invalidarea Guvernului Ciolacu 2, începând cu data de 22 decembrie 2024.
4.Să constatați NULITATEA ABSOLUTĂ a tuturor actelor emise de Guvernul Ciolacu după data de 21 decembrie 2024.
MOTIVELE ACȚIUNII:
În fapt,
1)La data 21 decembrie 2024, a încetat de drept cel de-al doilea mandat al funcției de Președinte al României, în persoana domnului Klaus Werner Iohanis, fapt pentru care, din data de 22 decembrie 2024, orele 00,00, acesta ocupă ilegal și ilegitim funcția de Președinte al României.
Potrivit art. 83( 1) din Constituția României, mandatul Președintelui României este de 5 ani și se exercită de la data depunerii jurământului.
Conform prevederilor exprese ale art.83(3) din Constituția României, mandatul Președintelui României poate fi prelungit prin lege organică, în caz de război sau de catastrofă.
2)Conform art.83(2), Președintele României își exercită mandatul până la depunerea jurământului de Președintele nou ales.
În conformitate cu art.97 alin 1 din Constituția României, vacanța funcției de Președinte al României intervine în caz de demisie, de demitere din funcție, de imposibilitate definitivă a exercitării atribuțiilor sau de deces.
3)În speță, vacanța funcției de Președinte al României a intervenit ca urmare a imposibilității definitive a exercitării atribuțiilor sale, deoarece mandatul său a încetat de plin drept.
În conformitate cu art. 81 di Constituția României, nicio persoană nu poate îndeplini funcția de Președinte al României decât pentru cel mult două mandate.
Prin implicarea directă, abuzivă și ilicită, la CCR, domnul Klaus Werner Iohanis, a reușit prin trafic de influență anularea alegerilor prezidențiale din data de 08 decembrie 2024.
Potrivit art 52 (1) din Legea nr. 370/2004, Curtea Constituțională anulează alegerile în cazul în care s-a constatat pe bază de probe concrete că votarea și stabilirea rezultatelor au avut loc prin fraudă de natură să modifice atribuirea mandatului sau, după caz, ordinea candidaților care pot participa la al doilea tur de scrutin. În această situație Curtea va dispune repetarea turului de scrutin fraudat, în a doua duminică de la data anulării alegerilor.
4) DE OBSERVAT, în cauză, la data emiterii Hotărârii nr.32/06 decembrie 2024 de anulare a alegerilor, Curtea Constituțională, nu a avut în posesie PROBE, DOVEZI, din care să rezulte fraudă de natură să modifice atribuirea mandatului, singura condiție legislativă de anulare a alegerilor prezidențiale.
Mai mult, textul de lege face referire la atribuirea mandatului, asta înseamnă că alegerile au avut loc deja, a fost deja desemnat canditatul la presedințiale, au fost validate alegerile și, a fost atribuit mandatul de președinte. Adică, este vorba despre un proces electoral consumat, nu aflat în plină desfășurare.
Curtea Constituțională a emis în mod abuziv și ilicit Decizia de anulare a alegerilor inainte de finalizarea alegerilor și atribuirea mandatului de președinte, ceea ce constituie un grav abuz de drept.
Hotărârea CCR nr.32/06 decembrie 2024 este ea însăși anticonstituțională, pe de o parte, iar pe de altă parte, nicio hotărâre, decizie, directivă, ordin etc. indiferent de emitent, nu poate opri un proces de votare aflat în plină desfășurare.
Deci, CCR nu putea să întrerupă procesul electoral aflat în plină desfășurare.
Atât voturile liber exprimate ale cetățenilor români, cât și candidații clasați pentru turul al doilea al alegerilor prezidențiale, au fost validați de Curtea Constituțională prin Hotărârea nr.31/02 decembrie 2024, publicata în Monitorul Oficial nr.1214/03 decembrie 2024.
S-a ignorat Art.2 pct.1 din Constituția României care dispune imperativ: „Suveranitatea națională aparține poporul român”(care este titularul natural și de drept al puterii politice).
Cerem a se reține:
-Votul cetățenilor reprezintă consimțământul liber exprimat cu discernământ.
-Anularea procesului electoral, înseamnă anularea tuturor voturilor valide, adică, înseamnă anularea consimțământului liber exprimat cu discernământ a 9 (nouă) milioane de cetățeni ai României din țară și străinătate din turul 1+ alte zeci de mii de voturi din turul 2.
Mai mult, Curtea Constituțională prin cei 9 membri, nu a dispus în conformitate cu legea repetarea turului de scrutin în a doua duminică de la data anulării alegerilor, atribuție exclusivă acesteia conform textului de lege mai sus arătat.
5)Având în vedere:
-că în cauză nu s-a dispus repetarea turului de scrutin în a doua duminică de la data anulării alegerilor, conform legii mai sus enunțată,
-că la data de 21 decembrie 2024, a încetat de drept mandatul Președintelui României Klaus Werner Iohanis,
-că domnul Klaus Werner Iohanis, este la al doilea mandat finalizat complet și potrivit Constituției nu mai are dreptul de a candida la funcția de președinte, în speță este incidentă dispoziția legală, Constituțională art.97 alin 1, privind intervenită vacanța funcției de Președinte al României intervenită în caz de imposibilitate definitivă a exercitării atribuțiilor.
Raportat la situația mai sus expusă, la acest moment, orice dispoziție, Decret sau alte acte cu caracter juridic încheiate de acesta în calitate de președinte al României, sunt lovite de NULITATE ABSOLUTĂ, fără eficiență și fără a putea produce efecte juridice legale.
Rolul Președintelui:
Președintele României reprezintă statul român și este garantul independenței naționale, al unității și al integrității teritoriale a țării.
Președintele României veghează la respectarea Constituției și la buna funcționare a autorităților publice.
În acest scop, Președintele exercită funcția de mediere între puterile statului, precum și între stat și societate. (Articolul 80 – Constituția României) .
Interimatul funcției:
Dacă funcția de Președinte devine vacantă ori dacă Președintele este suspendat din funcție sau dacă se află în imposibilitate temporară de a-și exercita atribuțiile, interimatul se asigură, în ordine,de președintele Senatului sau de președintele Camerei Deputaților.
Pe durata interimatului nu se pot transmite mesaje adresate Parlamentului, nu poate fi dizolvat Parlamentul și nu se poate organiza referendumul. (Articolul 98 – Constituția României).
Conform legii, Curtea Constituțională constată existența împrejurărilor care justifică interimatul în exercitarea funcției de Președinte al României în următoarele situații:
– când funcția devine vacantă în cazurile prevăzute de art.97 din Constituție (demisie, demitere din funcție, imposibilitate definitivă a exercitării atribuțiilor, deces);
Cererea pentru constatarea existenței împrejurărilor care justifică interimatul funcției de Președinte al României va fi însoțită de dovezile necesare, iar dezbaterile au loc fără înștiințarea părților.
În cadrul acestei atribuții, Curtea Constituțională pronunță, în conformitate cu prevederile art.11 alin.(1) lit. B. b) din Legea nr.47/1992, o hotărâre. Aceasta se ia cu votul majorității judecătorilor Curții.
Dacă interimatul funcției de Președinte al României se datorează imposibilității temporare de a-și exercita atribuțiile, cererea se face de Președintele României sau de președintele uneia dintre Camerele Parlamentului.
Având în vedere că domnul Klaus Werner Iohanis, nu a făcut din proprie inițiativă cerere privind interimatul funcției de Președinte al României și nici nu și-a manifestat intenția de a intra în legalitate, formulăm prezenta cerere în calitate de cetățean al României și persoană juridică română, care suntem NEDREPTĂȚIȚI și VĂTĂMAȚI în drepturile si libertățile noastre, securitatea vieții personale și implicit securitatea națională fiind pusă în pericol iminent de către aceia care, se pretind a fi aleșii si reprezentanții noștri foști și actuali, aceia care prin jurământ au jurat credință României și poporului român, au jurat să respecte Constituția României, drepturile și libertățile noastre, să ne asigure bunăstrea și prosperitatea ca popor si ca țară, iar noi, îi plătim pentru asta din banii noștri constituiți ca buget de stat.
6)ALTE ASPECTE JURIDICE
Rolul Președintelui
Președintele României desemnează un candidat pentru funcția de prim-ministru și numește Guvernul pe baza votului de încredere acordat de Parlament, art.85 din Constituția României.
Având în vedere că la data de 21 decembrie 2024, mandatul Președintelui Klaus Werner Iohanis, a încetat de drept, prin efectul legii, domnul Klaus Werner Iohannis, ilegal și ilegitim, a făcut o propunere de prim-ministru și a numit un Guvern în calitate de persoană fizică, nu în calitate de Președinte al României, motiv pentru care desemnarea premierului Ion Marcel Ciolacu, este ilicită, abuzivă și lipsită de a produce efecte juridice, într-un cuvânt desemnarea premierului este NULĂ DE DREPT.
Pentru aceleași considerente și investirea, numirea Guvernului României în varianta actuală este lovită de NULITATE ABSOLUTĂ.
Plecând de la nulitatea desemnării premierului Ion Marcel Ciolacu și de la nulitatea numirii Guvernului, toate actele emise de Guvernul Ciolacu 2 începând cu data de 22 decembrie 2024, orele 00,00, sunt lovite de NULITATE ABSOLUTĂ, fără eficiență juridică, fără legimitate și în dezacord total cu Constituția României si cu legile țării.
Actele normative pe care actualul Guvern le adoptă sau la care achiesează în numele nostru și al României, sunt nule absolut pentru România stat de drept național, suveran, independent, unitar, indivizibil și democratic, motiv pentru care, nouă românilor nu ne sunt opozabile și nu ne incumbă, fapt pentru care actualul Guvern, ca și cetățeanul Klaus Werner Iohannis care ocupă ilegal și ilegitim funcția de Președinte, prin uzurpare de calităti oficiale din data de 22 decembrie 2024, orele 00,00, nu au nici o calitate în fața noastră, cetățenii români, pentru a ne impune orice, prin orice mijloc.
Iar în consecință, actualul Guvern nu are legitimitatea, calitatea și competența de a organiza noi alegeri prezidențiale, etc.
Quod nullum est, nullum producit effectum, (ceea ce nu este nu poate produce niciun efect) , adagiu latin care exprimă, în procesul civil, unul din efectele nulității, adică regula potrivit căreia ceea ce este nul (un act de procedură) nu poate produce efectele urmărite la îndeplinirea lui.
Inclusiv Ordonanța ,,Trenulețul,, emisă de Guvernul României Ciolacu 2, este lovită de NULITATE ABSOLUTĂ.
Legea fundamentală a țării-Constituția României, suveranitatea și libertatea poporului român nu se negociază, nu se comercializează și nu se contestă, acestea sunt sacre și nu reprezintă favoruri care să fie acordate după bunul plac al unei instituții, a unui grup politic sau al vreunui funcționar public – salariat al poporului român.
Învederăm faptul ca orice om, cetățean al României are interesul, dreptul și obligația de a formula cerere de chemare în judecată a autorităților care săvârșesc nelegalități și de a solicita respectarea Constituției României și a legilor țării.
Această prevedere, într-un context mai general, dă dreptul tuturor cetățenilor români din România și din diaspora românească să ia atitudine, inclusiv prin procese în instanță, atunci când se încalcă legile și mai ales drepturi și libertăți fundamentale din Constituția României.
Prezenta acține pe care v-o adresăm este justificată în primul rând de legitima apărare, precum și de interesul, preocuparea și implicarea Asociației Juriștilor pentru Apărarea Drepturilor și Libertăților în problemele ce vizează drepturile și libertățile fundamentale ale omului, securitatea națională, siguranța socială și a vieții fiecărui membru al societății românești, de formularea de politici publice și de monitorizarea activității autorităților publice, acordarea suportului pentru respectarea drepturilor și libertăților omului-ființă vie și respectarea principiilor suverane ale dreptului la viață, la integritate fizică și psihică și la exprimarea consimțământului liber, informat corect, complet, neviciat, în condiții de etică și moralitate, neutralitate și imparțialitate. Acestea făcând parte din obiectivele noastre principale.
Scopul demersului nostru este de a repune în legalitate și funcțiune statul român de drept, național, suveran, independent, unitar și indivizibil.
Pe cale de consecință, pentru toate motivele mai sus învederate și pentru nealterarea eticii și moralității, raportat la o justă cauză, în condiții de legalitate, vă solicităm admiterea prezentei cereri de chemare în judecată, așa cum a fost formulată și motivată, dispunând:
1.Constatarea Vacanței funcției de Președinte al Romăniei intervenită în caz de imposibilitate definitivă a exercitării atribuțiilor, în conformitate cu art. 97 alin 1 din Constituția României, având în vedere că la data de 21 decembrie 2024, a expirat ultimul mandat de 5 ani a președintelui Klaus Werner Iohannis.
2.Invalidarea desemnării candidatului pentru funcția de prim-ministru în persoana domnului Ion Marcel Ciolacu.
3.Invalidarea Guvernului Ciolacu 2, începând cu data de 22 decembrie 2024.
PUBLICITATE
4.Să constatați NULITATEA ABSOLUTĂ a tuturor actelor emise de Guvernul Ciolacu după data de 21 decembrie 2024.
În susținerea și dovedirea afirmațiilor făcute mai susînțelegem să ne folosim de proba cu înscrisuri, interogatoriul pârâtelor, mijloace materiale de proba (înregistrări audio, video, scrise, etc.) și de orice alte mijloace de probă legale pe care instanța de judecată le va considera necesare pentru soluționarea justă a cauzei.
În drept, invocăm dispozițiile art.30 alin.1, art.6-9, art.22, art.31-33 și art.194 din CPC Cod procedură civilă, art.1 pct.1,3 și 5, art.16, art. 21, art.22, art.23(1), art.24, art.26(2), art.29, art.30, art.31, art.36, art.52, art.54(1), art.55(1), art.80, art.81, art.82, art.83, art.97 art.102, art.103, art.107, art.108, art.124 din Constituția României, coroborat cu Legea nr.554/2004 cu modificările și completările ulterioare, cu Legea 47/1992 privind organizarea și funcționarea Curții Constituționale, cu Legea 370/2004 cu modificările și completările ulterioare, referitor la alegerea Președintelui României
În temeiul dispozițiilor art.183 pct.1 si 3 din codul de proc.civilă coroborat cu dispozitiile OG 27/2002, depunem prezenta cerere prin e-mail, urmând ca formatul letric cu semnăturile în original și dovada achitării taxei de timbru să le depunem de îndată și prin serviciul registratură sau poștă cu valoare declarată.
Gheorghe Gabriel Căcescu, Marina-Ioana Alexandru
și
Asociația JURIȘTILOR PENTRU APĂRAREA DREPTURILOR ȘI LIBERTĂȚILOR
prin Președinte – Avocat Marina-Ioana Alexandru
N’am să tac ..
https://youtu.be/xbeENyj0B8U?si=2UP4VV3VUfAQa5ak
Eu nu cred ca Statul Romãn a fost dat in judecata. In judecata a fost datã entitatea care a furat mantaua pe care scrie Statul Romãn