Înaltpreasfințitul Simeon de Smirna ia atitudine față de inițiativa Guvernului grec de legalizare a căsătoriilor anormale

Author:

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Iubiții mei frați,

Motivul acestei comunicări scrise este inițiativa anunțată a Guvernului de a introduce printr-un proiect de lege extinderea căsătoriei civile și pentru așa-zisele „cupluri de același sex”.

Cadrul legislativ al regulamentului a fost deja anunțat și s-au aprins dezbateri intense la toate nivelurile cu riscul evident de a diviza profund societatea greacă.

Confuzia care a fost creată și întrebările care apar pentru voi, creștinii noștri, mă obligă să vă contactez și să vă informez despre învățătura relevantă a Bisericii noastre. Să vă arăt cu sinceritate și dragoste paternă voința veșnică a Dumnezeului viu și adevărat pentru noi copiii Săi. Asta cere responsabilitatea mea episcopală.

1. Homosexualitatea pentru noi creștinii este un păcat carnal grav. Este o abatere de la ordinea naturală rânduită de Creator cu privire la ambele sexe, bărbat și femeie. Bărbatul este atras de femeie și femeia de bărbat.

Nu există un al treilea gen. Acesta este motivul pentru care homosexualitatea nu este o alegere sexuală legitimă, ci o aberație și o pervertire a naturii.

Biblia, Canoanele Bisericii, experiența vieții creștine timp de două mii de ani sunt unanime în această privință.

Potrivit cuvintelor apostolului Pavel, păcatul este atât de grav încât, dacă cel care îl comite nu se pocăiește și nu-și schimbă modul de viață, nu are nădejde să intre în Împărăția lui Dumnezeu (I Corinteni 6,9-10).

Din păcate, propaganda militantă a diferitelor lobby-uri homosexuale prin canalele de comunicare modernă a tocit simțul moral al multora. Chiar și, din păcate, al creștinilor – ca să nu mai vorbim de păgâni.

2. De la începutul lumii, alegerea și relația celor două sexe, bărbat și femeie, au contribuit la formarea instituției căsătoriei. Căsătoria ca fenomen social este întotdeauna întâlnită. Este fundamentul vieții sociale și al organizării tuturor societăților și tradițiilor religioase. Definiția de neegalat a profesorului de drept roman Modestinus: Căsătoria este relația dintre bărbat și femeie în scopul cursului comun și împărtășirii întregii vieți și, în același timp, comuniunea legii divine și umane.

3. Căsătoria pentru noi creștinii este o Taină; “o Taină mare”, potrivit apostolului Pavel (Efeseni 5.32). Este sursa și leagănul vieții umane. Este calea care duce soțiile și copiii la desăvârșire.

Biserica noastră alege această relație maritală și acordă o importanță capitală căsătoriei creștine prin care se formează familia.

Acesta este motivul pentru care nu acceptăm niciun alt tip de căsătorie pentru membrii Bisericii, indiferent dacă o căsătorie civilă este doar o căsătorie civilă sau un parteneriat civil.

4. Legată de instituția căsătoriei este instituția familiei, care este formată din soți – părinți, tată și mamă și copii, care sunt binecuvântarea supremă a lui Dumnezeu și rodul iubirii lor reciproce. O familie fără tatăl natural și mama naturală nu poate exista. Este o abatere de la ordinea naturală și de la experiența universală a așa-numitelor forme “alternative” de familie.

Copiii cresc sub acoperișul și îngrijirea tatălui și în brațele mamei care i-a născut. Iar aceste persoane sunt modelele lor care determină dezvoltarea lor normală și echilibrată. “Părintele 1” și “părintele 2” sunt invenția unei propagande viclene – numită “corectitudine politică” – pentru a sprijini “căsătoria” cuplurilor de același sex. Iar copiii pe care caută să-i aibă nu vor putea niciodată să pronunțe cele mai dulci cuvinte “tată” sau “mamă”. Ei vor simți ceea ce le lipsește. Și vor fi dezavantajați în comparație cu alți copii la școală și în celelalte contacte sociale.

5. Scopul mișcării homosexuale este, de asemenea, adopția – adopția a fost redenumita ultima dată – a avea copii prin mama surogat. Profitând de relația lor instituțională, ei se străduiesc frenetic să “aibă” copii în orice mod posibil sub numele unui drept al statului, pentru a se familiariza/echivala cu cuplarea heterosexuală normală.

Ei par să știe că adopția, mai presus de orice, ar trebui să asigure drepturile și interesele copilului de a crește într-o familie normală, modelată după tată și mamă. Adopția înseamnă, în cele din urmă, că, sub supravegherea strictă a statului, o familie este oferită unui copil și nicidecum ca un copil este oferit unei familii.

Dar chiar și a avea un copil prin prin modalitatea surogat (adică uter închiriat!) de către persoane de același sex nu poate fi în nici un fel acceptat din punct de vedere creștin. Conceperea unui copil nu poate fi schimbată. Și este (trebuie să fie) de neconceput pentru civilizația noastră ca femeile să devină o mașină pentru a produce copii pentru bani. Este adevărat că, potrivit anunțurilor guvernamentale, problema maternității surogat nu va fi inclusă în proiectul de lege. Cu toate acestea, mulți șoptesc că, dacă căsătoria între persoane de același sex este introdusă în cele din urmă, adopția va fi câștigată mergând la Curtea Europeană a Drepturilor Omului.

6. În comunicarea cu dumneavoastră, dragi mei, permiteți-mi să mă adresez public, cu respect, dar și cu îndrăzneală, atât Guvernului, cât și membrilor Parlamentului nostru național. Proiectul de lege pe care va trebui să-l votați nu constituie un progres. Ea afectează principiile morale fundamentale după care rasa noastră a trăit de-a lungul veacurilor. Menținerea tradiției grecești la toate nivelurile este contribuția noastră cea mai valoroasă la o Europă unită. Copierea obiceiurilor străine și adoptarea percepțiilor formate în alte medii culturale nu ne vor face mai civilizați sau mult mai europeni.

Proiectul de lege atacă, din păcate, instituția căsătoriei, formarea familiei și drepturile copiilor de a trăi și de a crește cu un tată și o mamă într-un mediu sănătos și normal. Dacă este nevoie să se ia măsuri pentru a proteja drepturile copiilor care, din diferite motive, au fost apropiați de cuplurile de același sex, statul are toate oportunitățile să facă acest lucru.

7. Până la publicarea proiectului de lege, s-a pus și problema modului în care vor vota deputații noștri: conform conștiinței, așa cum cere Constituția, sau prin disciplină pe linie de partid.

În calitate de cel mai mic episcop al Bisericii noastre, am dreptul să mă adresez onorabililor noștri membri care cred în Dumnezeu și care sunt, de asemenea, membri ai Trupului Bisericii. Creștinii – și indeosebi cei ortodocși – nu pot legifera asa ceva în liniștea conștiinței creștine.

Raportul vostru cu Dumnezeu și cu Biserica nu se poate limita numai la prezența voastră în tedeum și procesiuni pentru motive evidente. Este necesar, din motive de consecvență creștină și responsabilitate față de plinătatea Bisericii care vă onorează ca această relație să fie exprimată și în Parlament; momentul votării problemelor cruciale legate de credința noastră creștină și legate de ethosul evanghelic.

Iar proiectul de lege privind căsătoria homosexuală este un afront direct la adresa integrității instituției căsătoriei, a familiei creștine și a drepturilor copiilor. Domnul nostru Iisus Hristos sa ne lumineze și sa ne întareasca pe toți să urmăm cu credință Evanghelia Sa.

Al vostru Arhipăstor,
† SIMEON de Smirna

5 thoughts on “Înaltpreasfințitul Simeon de Smirna ia atitudine față de inițiativa Guvernului grec de legalizare a căsătoriilor anormale”

  1. MANIPULAREA MASELOR

    În 1956, filosoful german Günter Anders a scris o carte despre manipularea maselor.
    El a numit această carte „Obsolescența omului”.
    Aceste fraze periculoase au făcut istorie, mai ales în secolul 21.

    Iată un rezumat al acestor lucruri:

    „Pentru a înăbuși în avans orice revoltă, nu trebuie să o iei într-un mod violent;
    „Metodele arhaice ca ale lui Hitler sunt complet depășite”.
    Este suficient pentru a crea o condiționare prin reducerea semnificativă a nivelului și calității „Educației. ”

    „Un individ needucat are doar un orizont limitat de gândire și cu cât gândul său este legat de preocupări materiale, mediocre, cu atât se poate revolta mai puțin. ”

    „Trebuie să facem din ce în ce mai dificil accesul la „cunoaștere”… ”
    Și asta e diferența dintre „oameni” și „știință”.
    Informațiile destinate publicului larg ar trebui să fie „Anestezie”.

    Din nou, trebuie să folosim „convingere” și nu „violență directă”, și vom face asta:
    Vom difuza masiv la tv, divertisment la beție, aplatizând mereu emoționalul și instinctul. ”

    „Vom ocupa mințile cu ceea ce este zadarnic și jucăuș. ”
    Se pricepe la pălăvrăgeala și muzica non-stop.

    Trebuie să oprești spiritul de la „îndoieli”, „gândire” sau „gândire”. ”

    „Vom pune „SEXUALITATEA” în prim-planul intereselor umane, ca anestezic social.

    Vom avea grijă să interzicem seriozitatea existenței, să păstrăm o scuză constantă de ușurință; astfel încât consumul să devină standardul fericirii umane.

    Günter ANDERS (Obsolescența omului).

    1. Günther Anders (then Stern) was born on 12 July 1902, in Breslau (now Wrocław in Poland), the son of Jewish heritage founders of child developmental psychology Clara and William Stern and cousin to philosopher Walter Benjamin.

      Te-ai gasit ce sa iei de bun…

  2. Sunt profetii care spun ca in tarile ortodoxe care vor adopta casatoriile homo va avea loc un cumul de dezastre: revolutie, razboi, cutremure devastatoare, foamete cumplita, totul culminand cu masacrarea elitelor antinationale vandute! Va fi dreapta pedeapsa a Celui de Sus! Bineinteles ca Romania, prin bestiile dambovitene, va si ea pe aceasta lista!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X