Patriarhul eretic Bartolomeu introduce în Sf. Taină a Euharistiei narațiunea pseudo-ecologică a Rockefellerilor

Author:

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Patriarhul eretic Bartolomeu își imaginează viziunea care sacralizează narațiunea pseudo-ecologică a Rockefellerilor

Bartolomeu spune că prin Euharistie el se cumineca, primește, acceptă și onorează mediul naturii!! Cine va corecta predicile eretice ale lui Bartolomeu? Patriarhul Bartolomeu nu a încetat să inoveze și să-i învețe pe alții despre credința ortodoxă. Tot ceea ce spune este impregnat de spiritul ecumenismului, secularismului și gloriei lumești. Acum a lovit din nou ca un “patriarh verde” cu o predică eco-“verde” spunând următoarele incredibil:

“Sfânta Împărtășanie nu este numai unirea noastră cu Dumnezeu și cu ceilalți, ci și cu aportul de hrană, prin acceptarea și recunoașterea mediului nostru al naturii, integrarea întregului și nu utilizarea întregului.

Căldura care însoțește această atitudine, fluxul divin care impregnează această relație, este antiteza tehnologiei și răspunsul la problema noastră ecologică.

Dumnezeiasca Euharistie este, de asemenea, din acest motiv, cel mai bun lucru pe care Ortodoxia îl are de oferit lumii moderne”.

Nimic din ceea ce spune acest mare eretic (și canonizat ca “Sfânt” al ecumeniștilor, mitropolitul de Pergam – Zizioulas) nu constituie Sfânta Împărtășanie.

Niciodată un Părinte sau un Sfânt al Bisericii noastre nu a spus astfel de blasfemii.

Sfânta Împărtășanie nu este nicio întruchipare a materiei, niciun răspuns la problema ecologică, nicio ofrandă adusă lumii moderne. Sfânta Taină sau Sfânta Împărtășanie sau Euharistia este centrul vieții noastre bisericești. Fără ea nu există creștinism.

Când spunem Biserică ne referim la adunarea credincioșilor în jurul Potirului comun al Sfintelor Taine, deoarece Sfânta Împărtășanie este pentru membrii credincioși ai Bisericii Ortodoxe și nu pentru întreaga lume (eretică sau necredincioasă) sau pentru mediu, natură.

Este “medicamentul nemuririi și antidotul împotriva morții” (potrivit Sfântului Ignatie Teoforul), despre care Biserica crede cu tărie că este însuși Trupul și Sângele lui Hristos, în care pâinea și vinul s-au prefacut la epicleză în mod tainic:

“Dacă nu mâncați trupul Fiului Omului și nu beți sângele Lui, nu veti avea viață în voi. Cine mănâncă trupul Meu și bea sângele Meu are viața veșnică și Eu îl înviez în ziua de apoi.” (Ioan 6:53-56).

Când omul primeste Impărtășania, ființa lui este copleșită de Hristos. Dar numai cel pregatit spre a primi Impărtășania este demn de harul Duhului Sfant.

Cel nevrednic care se împărtășește din Impărtășanie nu primește viața veșnică și devine nevrednic de Împărăție.

Dar cine îl va opri pe Bartolomeu să blasfemieze și să inoveze? Cei care îl propulseaza și se împărtășesc cu el ca “răspuns la problema noastră ecologică”?

A.T.

https://eugenikos.blogspot.com/2023/08/blog-post_139.html

Mesajul Patriarhului Ecumenic Bartolomeu despre principiul hindus:

Preasfințiți Frați și Surori Arhiepiscop și preaiubiți copii ai Domnului,

Intrăm astăzi în noul an bisericesc și celebrăm psalmi și laude, pentru a treizeci și cincea oară, în Ziua Ocrotirii Mediului Naturii.

Ne bucurăm de succesul inițiativei ecologice a Patriarhiei Ecumenice nu numai în creștinătate, ci și în alte religii, parlamente și politicieni, în domeniul societății civile, al științei, al mișcărilor ecologice și al tineretului.

În orice caz, criza ecologică, o problemă globală, poate fi abordată numai prin conștientizare și mobilizare globală.

De asemenea, ne exprimăm satisfacția, pentru că a fost înțeleasă definitiv relevanța directă a problemelor ecologice și sociale, îndeosebi faptul că distrugerea mediului natural îi afectează în primul rând pe săracii pământului. Combinația de acțiuni sociale și de mediu este o speranță pentru viitor, deoarece numai atunci poate exista dezvoltare durabilă și progres, atunci când suntem preocupați în același timp de integritatea creației și de protecția demnității și drepturilor umane.

Este caracteristic faptul că se subliniază astăzi necesitatea unei “extinderi ecologice” a drepturilor omului.

Se vorbește chiar despre o “a patra generație” de drepturi, similare drepturilor individuale și politice, sociale și culturale și drepturilor de solidaritate…

În lupta pentru drepturile omului, nu este posibil să înțelegem faptul că acestea sunt amenințate de schimbările climatice, de lipsa apei potabile, a solului fertil și a atmosferei curate și, în general, de “degradarea mediului”.

Consecințele crizei ecologice trebuie abordate în special la nivelul drepturilor omului.

Este de la sine înțeles că acestea, în toate aspectele și dimensiunile, constituie o unitate inseparabilă și că protecția lor este indivizibilă.

Aceasta este, de asemenea, legătura în abordarea suferinței cauzate de agresiunea Rusiei împotriva Ucrainei și legate de catastrofe ecologice teribile.

Fiecare act de război este și un război împotriva creației, este o amenințare gravă pentru ambientul natural.

Poluarea atmosferei, a apei și a solului prin bombardamente, riscul holocaustului nuclear, eliberarea de radiații periculoase de la centralele nucleare, praful cancerigen.

Clădirile bombardate, distrugerea pădurilor și utilizarea terenurilor agricole arabile, toate mărturisesc faptul că oamenii și ecosistemul Ucrainei au suferit și continuă să sufere pierderi incalculabile. Reiterăm: Puneți capăt războiului imediat și începeți un dialog onest.

În fața tuturor acestor provocări, Marea Biserică a lui Hristos își continuă lupta pentru integritatea creației, conștientă că preocuparea sa pentru mediul natural nu este o acțiune suplimentară în viața ei, ci o expresie și o realizare esențială a acesteia, o extensie a Dumnezeieștii Euharistii în toate formele și dimensiunile bunei sale mărturisiri în lume. Aceasta a fost, de asemenea, moștenirea prețioasă a inițiatorului teologiei ecologice, răposatul Mitropolit Ioannou de Pergamon.

În cinstea marii sale contribuții, încheiem acest mesaj patriarhal despre sărbătoarea edictului cu ceea ce a scris despre Sfânta Euharistie ca răspuns holistic la problemele contemporane de mediu:

“În Sfânta Liturghie firescul și lumea întreagă și toate fapturile participă la o unitate inseparabilă. Nu există nici o contradicție între subiect și realitatea obiectivă, nu există nici o atitudine cuceritoare a rațiunii umane față de lumea din jurul ei. Lumea nu se află in opozitie, nu este obiectul omului, ci este percepută și împărtășită.

Sfânta Împărtășanie nu este numai unirea noastră cu Dumnezeu și cu ceilalți, ci și cu aportul de hrană, prin acceptarea și recunoașterea mediului nostru al naturii, integrarea întregului și nu utilizarea întregului. Căldura care însoțește această atitudine, fluxul divin care impregnează această relație, este antiteza tehnologiei și răspunsul la problema noastră ecologică. Dumnezeiasca Euharistie este, de asemenea, din acest motiv, cel mai important lucru pe care Ortodoxia îl are de oferit lumii moderne”.

Surse:

  • orthodoxianewsagency.gr/patriarxeia
  • Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος λέει ότι όταν κοινωνεί Σώμα και Αίμα Χριστού, εκτός του ότι ενώνεται με τον Θεό ενσωματώνει και την ύλη!! | ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
  • https://tasthyras.wordpress.com

10 thoughts on “Patriarhul eretic Bartolomeu introduce în Sf. Taină a Euharistiei narațiunea pseudo-ecologică a Rockefellerilor”

  1. Agenda satanista fluturata de cozile de topor ale pentarhiei intunericului. Se introduce in scena Sfanta Impartasanie, se da tarcoale acestei Mari Taine cu gandul de a o profana, de a o ataca si desfiinta stiut fiind ca e ultima si cea mai mare reduta in calea diavolului. Pe acest drum se va ajunge sa se nege Adevarul din Sfantul Potir, inlocuirea vinului cu spirt colorat si zdruncinarea din temelii a credintei din sufletele oamenilor…. Vai noua… Doamne, fie-ti mila de noi ! Iar tu, Iudä, gateste-ti sufletul de intunericul cumplit al iadului unde te asteapta Papa si Iuda cel dintai.

    1. Bine ați spus, este atac pe față la Taina Sfintei Euharistii! Vor să grăbească instalarea urâciunii pustiirii in altarul Bisericii ortodoxe, a Domnului nostru Iisus Hristos, să ajungă la potirul comun, eretic!

  2. Biserica din Pergam a fost descoperită în sec. XIX de niște arheologi germani. Ea conținea tronul Satanei. Acest tron a fost dus la Berlin, iar apoi după sfîrșitul primului război mondial, bolșevicii l-au confiscat și l-au dus la Moscova. Arhitecții ruși l-au folosit pentru crearea unei copii a acestei biserici, un mausoleu. În acest mausoleu se află rămășițele lui Lenin. Unul dintre cei mai mari satanisti, așa cum au fost toți cei ce au înecat Rusia în sînge în 1905 și 1917 și au adus comunismul în viețile oamenilor. Precum și colaborationismul cu forțele întunericului.
    Toti au fost evrei cu nume false, rusești, pentru a induce în eroare poporul rus, și au fost agenți plătiți ai bancherilor de pe Wall Street de la New York, precum Max Warburg, Jacob Schiff, J.P.Morgan, Rockefeller – toți agenți la rîndul lor ai clanului Rotschild și creatori ai băncii private Rezerva Federală Americană, unde se tipăresc banii lumii întregi.

  3. Filmare de la Protestul din fața Ministerului Educației
    Ideea este că se continuă Experimentul Pitești sub o altă formă. Toate categoriile sociale sunt puse în situația de încălca porunca iubirii aproapelui într-o formă sau alta. Trebuie să pricepem că nu ne vom mântui dacă nu respectăm poruncile evanghelice: iubirea lui Dumnezeu și a aproapelui. Dumnezeu ne-a spus doar atât: să nu ne însemnăm cu un număr de identificare al cărui semn este 666. Codul MAC din vaccinuri este un număr de identificare. CNP-UL este alt număr de identificare. Ambele pot accesate cu ajutorul tehnologiei bazate pe 666. Modificarea genetică prin vaccinuri cu nanotehnologie și controlul total prin nanotehnologia introdusă în serurile numite impropriu ,, vaccinuri” ne fac incapabili de a respecta poruncile evanghelice și Decalogul. De aceea proliferează păcatul. Primirea documentelor electronice oferă puteri sporite necuratului asupra noastră, de aceea mai mulți sfinți ne-au spus să le evităm. Modificarea genetică a omului și introducerea nanotehnologiei în corpurile noastre ne afectează în mod evident mântuirea, de aceea clericii nu trebuie să sprijine campania de vaccinare cu nanotehnologie, ci să se opună. La fel trebuie să procedeze profesorii, medicii, militarii și jurnaliștii care doresc să se mântuiască. Iar părinții copiilor trebuie să fie buni creștini care să dorească mântuirea și sănătatea copiilor lor. Nu e cazul să ne lăsăm învrăjbiți precum deținuții din închisorile comuniste care erau obligați să se cotonogească unii pe alții.
    https://danielvla.wordpress.com/2023/08/31/filmare-de-la-protestul-anti-vaccinare-din-fata-ministerului-educatiei/

  4. După Sinodul din Creta, și Patriarhul Bartolomeu se crede infailibil! Încalcă orice rânduială poftește când vrea el, inventează ce reguli dorește… E vrednic… de plâns!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X