Comisia Europeană insistă că societatea de stat CFR Marfă să fie desființată, invocându-se un ajutor de stat acordat în 2013, când s-a încercat o privatizare gen Petrom, ajutor care trebuie acum returnat. Cu penalități și accesorii, datoria CFR Marfă către stat nu va putea fi achitată nici dacă își vinde, integral, patrimoniul. În urmă cu o săptămână, a apărut un anunț, ascuns în subsolurile site-ului, prin care CFR Marfă scotea la vânzare, cu ANAF, jumătate din locomotive și peste 7.000 de vagoane.
Anunțul de vânzare a peste 7.000 de vagoane și peste 500 de locomotive din patrimoniul CFR Marfă a fost cel puțin dubios. Plasat în subsolul site-ului, sub anunțuri mai vechi și cu condiții legate de timpul scurt, imposibilitatea fizică a vizionării bunurilor și de depunerea unei cereri de vizionare la conducerea societății, anunțul de vânzare a bunurilor companiei aflate în executare silită de către ANAF pare a fi unul cu dedicație. ANAF și CFR Marfă vor să obțină, astfel, o sumă de 165 milioane de euro, din locomotivele și vagoanele împrăștiate în toată țara. Dacă nu este niciun aranjament, deși e puțin probabil, vânzarea ar fi un lucru benefic, după cum consideră conducerea Federației Mecanicilor de Locomotivă de la CFR Marfă, care mai speră că statul român se va lupta cu cei de la Comisia Europeană pentru a păstra această companie de o importanță strategică națională.
”Vând activele ca să plătească datoria Ministerului Finanțelor. Fără penalități, CFR Marfă trebuie să plătească statului 1,6 miliarde de lei, dar cu penalități și accesorii din 2013, depășește 3 miliarde de lei. În 2013, Victor Ponta a vrut să vândă CFR Marfă și a făcut o curățire a întregului sistem, care avea datorii la bugetul de stat. S-a făcut capitalizarea, ștergând toate datoriile lui CFR Marfă și ale CFR SA. La momentul respectiv, la licitație a fost declarat câștigător GFR, care nu s-a încadrat să plătească cele 200 milioane de euro și s-a anulat privatizarea, în condițiile în care CFR Marfă era evaluată la 2 miliarde de euro. Atunci au depus o garanție de 10 milioane de euro și garanția a fost recuperată, deși banii aceia ar fi trebuit să intre în posesia statului român. După eșuarea privatizării, președintele Organizației Patronale a Operatorilor Feroviari Privați din România, Valentin Dorobanțu, a făcut plângere la Comisia Europeană, spunând că CFR Marfă beneficiază de ajutor de stat care a distorsionat piața din România. Atunci s-a făcut o anchetă la nivelul Uniunii Europene și s-a decis că trebuie returnat ajutorul de stat”, ne-a declarat Iulică Măntescu, președintele Federației Mecanicilor de Locomotivă de la CFR Marfă.
Statul român nu a negociat în interesul țării
Decizia Comisiei Europene a fost de închidere a CFR Marfă și se insistă în continuare pe acest aspect, susțin sindicaliștii din sector. ”Comisia Europeană își permite orice, dacă statul român nu a știut să negocieze în interesul țării și al salariaților. Statul român trebuie să înțeleagă, până la urmă, că CFR Marfă este o companie strategică și nu poți să rămâi fără ea, mai ales în conjuctura Green Deal, cu transport nepoluant”, susține Iulică Măntescu, președintele Federației Mecanicilor de Locomotivă. Acesta arată că, din 1998, când a fost înființată, CFR Marfă a plecat la drum cu 32.000 de salariați, cu 68.000 de vagoane, 1.000 de locomotive. Restructurarea s-a făcut numai pe partea de personal, nu și pe partea de capital. Astăzi, CFR Marfă mai are doar 3.200 de salariați, cu care nu se pot exploata toate bunurile pe care le are CFR Marfă. La ultima evaluare, patrimoniul este de 4,6 miliarde de lei. Numai pentru vagoanele care stau nefolosite pe infrastructura feroviară se plătește undeva la 23 milioane de lei lunar.
”Mai sunt și locomotive uzate, care au fost descompletate, s-a furat de pe ele, și toate trebuie valorificate ca să eliminăm acele pierderi. Eu m-aș bucura dacă ar reuși să valorifice vagoanele și locomotivele scoase la vânzare și să scape de ele. În felul acesta, CFR va deveni o societate funcțională și profitabilă. Cel puțin acum se vor valorifica împreună cu ANAF-ul. În urmă cu vreo 3 ani de zile, începuseră executările silite și avem exemplul Hotelului Astoria, care a fost vândut pe nimic, pentru o datorie de 20.000 de euro. Dacă se va ajunge să fie executate și vagoanele și locomotivele, atunci ele vor fi valorificate la un preț foarte scăzut. Dacă nu se fac alte aranjamente, prin vânzarea vagoanelor și locomotivelor de către ANAF și CFR Marfă se pot scoate bani frumoși, cu care să se plătească datoriile către ANAF și către CFR SA”, ne-a precizat președintele Federației Mecanicilor de Locomotivă, Iulică Măndescu.
Compania este pe profit
Chiar dacă s-a ordonat, de la Comisia Europeană, închiderea CFR Marfă, sindicaliștii consideră că mai sunt șanse să nu se întâmple acest lucru. În opinia acestora, societatea trebuie să se curețe, să elimine toate pierderile și, dacă ar scăpa de balastul datoriilor stabilite de Comisia Europeană ca ajutor de stat care trebuie returnat, CFR Marfă ar fi profitabilă, pentru că de doi ani se lucrează pe profit. ”Datoria aceea, cu penalități și accesorii, nu are cum s-o achite CFR Marfă, nici dacă se vinde toată. Dar măcar să demonstreze Comisiei Europene că s-a făcut ceva și s-a recuperat o parte din bani și că societatea devine profitabilă pentru statul român. În momentul în care CFR Marfă va dispărea, vor prelua transportul de marfă pe calea ferată operatorii concurenți organizați într-un cartel, care vor impune prețurile pe piață, vor deveni un monopol pe care nimeni nu-l va mai putea controla. În plus, evenimentele care s-au produs în ultimii 5 ani, cele mai grave la privați, sunt cauzate de haosul generalizat, în care nimeni nu respectă nimic. A dispărut acea disciplină militarizată care exista în rândul salariaților CFR, iar acum s-a ajuns să depisteze mecanici de locomotivă sub influența băuturilor alcoolice, ceea ce este de neacceptat”, a mai afirmat Iulică Măntescu, președintele Federației Mecanicilor de Locomotivă.
Pășim pe liniile roșii a ceea ce
Sfânta (Revelatie) Apocalipsa a prezis despre antihrist si se vor confirma toate acestea înainte de toate….
Ei se grăbesc să-l aducă (pe antihrist), dar Dumnezeul Cel Sfânt se grăbește și El să ducă istoria omenirii înainte (spre Eshaton) conform VOINȚEI Sale SFINTE.
PEDAGOGIA lui Dumnezeu va fi exprimată în evenimente naturale teribile și catastrofale care mătură deja planeta, iar new age-rii le numesc schimbări climatice, pentru a nu lăsa discernamantul oamenilor să gândească la ceea ce se întâmplă cu adevărat.
Dar mânia lui Dumnezeu nu a fost exprimată prin Duhul Sfânt și cuvintele profetice ale Sfinților noștri Părinți, la urma urmei, prin câte mărturii istorice?
Scria cel care a găsit Sfintele Moaște ale Sfântului Rafail, Ducas Tsolakis:
„dacă oamenii nu se pocăiesc după bolile incurabile care vor veni și războaiele locale, va veni a Treia Catastrofă Mondiala (Razboiul Mondial”
Vedeți, fraților, au intervenit deja Primul și Al Doilea Război Mondial.
Apostazia este ceea ce va rezulta din delasarea noastră atunci când vom accepta să fim identificați (pecetluiti) cu numărul amenințător al antihristului prezis în Sfânta Revelație (Apocalipsa) a Sfântului Ioan Teologul.
Atâția ani ne-au familiarizat cu tehnologia digitală care funcționează prin acest număr amenințător și, desigur, ne-a facut constiinta laxa, si cei mai mulți or să spună după acceptarea portofelului digital că prin deținerea noii identități digitale nu se întâmplă nimic.
Dar când te identifici cu ceva, devii la fel ca acel lucru, de aceea se numește identitate.
În Botezul ortodox ne-am identificat cu HRISTOS și ne bucurăm gratuit de DUMNEZEIESTILE DARURI.
Acum am vrea să ne identificăm digital cu numărul cel obscur al fiarei (666) ca să facilităm primirea ajutoarelor SUBVENȚIONATE (venitul universal de baza).
INTERVENȚIA DUMNEZEIASCA este iminenta la porțile apostaziei mondiale.
Cu ceva timp în urmă am spus într-o postare anterioară a unui Gheronda care ne-a transmis printr-unul din fiii săi duhovnicești sa venim pana la el și ne-a găzduit în chilia sa.
Răposatul Gheronda Nicodim din Kapsala – adormit pe 1 decembrie 2022 – a spus că „omenirea merge pe o margine prapastioasa, dacă cade pe o parte cade în brațele antihristului și dacă cade de cealaltă parte cade în cel de-al Treilea Război Mondial”
Și a adăugat:
„Gandul îmi spune că MARELE Război Mondial va avea loc”
Exact ceea ce Maica Domnului a vestit în 1959 și a numit-o a Treia Catastrofă.
Să avem grijă ca în mijlocul a ceea ce va veni să nu fim lipsiti fiind de pocainta și nemulțumitori.
Ελληνορωμαϊκά!: η ΤΡΙΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ της ανθρωπότητας ,τουλάχιστον να μην μας βρει ως ΑΣΕΒΕΙΣ.
https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2023/07/blog-post_91.html?m=1
„cand va izbucni al treilea rm, Romania va fi asa de distrusa, ca nu va mai prezenta nici un interes pentru combatanti” by A.B. Ne indreptam cu pasi repezi intracolo-vezi ultimele „privatizari”-fondproprietatea, neptundeep ul, hidroelul, cheferemarfa.
Am scapat de Sanpetru de anul asta, dar spusele Alipiei coroborate cu a altuia care dadea anul 24 dupa doua mii ca an al rm3,raman valabile. Mai adaugam la puzzle spusele despre conflictul de granita maritima intre Grecia si Turcia si cele ale luiirlenmeier despre asasinatul politic din Balcani, care va fi scanteia fitilului.
Isi freaca mainile de bucurie marele talhar de a lui Dan, ca se apropie timpul lui.
Dacă Comisia europeană a „ordonat ” asta înseamnă că România se află în conditii de subordonare, deci suveranitatea ei este inexistentă .
Și mai înseamnă și că în fapt România , ca toate celelalte țări europene, se află într- o dictatură militară care nu s-a dat încă pe față slujbașii administrațiilor fiind de fapt militari cu grade.
Nimic de mirare pînă aici, dacă ținem cont de gradele Francmasonice ce le poartă gradatii de frunte ai administrațiilor europene. Nu încă pe față , dar va veni și asta in scurt timp, accelerarea e deja mult prea vizibilă .