Val de revoltă pe rețelele de socializare, după ce Auchan a anunțat că a eliminat „casierii umani” și că oamenii vor trebui să-și scaneze singuri produsele la case.
Acuzați că dau afară oamenii de la casele de marcat, Auchan precizează că toți colegii din zona caselor de marcat evoluează spre o nouă mesier, spre cea de consilier.
„La voi nu mai calc pentru că AȚI DAT AFARĂ OAMENII DE LA CASE!
Rolul firmelor e să dea LOCURI DE MUNCĂ lacomilor!”, a transmis o persoană.
Vezi și Românii, scoși din sărite de decizia hipermarketului Auchan! Îndemn la boicot
Reacția Auchan: „Toți colegii noștri din zona caselor de marcat evoluează spre o nouă meserie, cea de consilier”
„Bună ziua,
Vă amintim că toți colegii noștri din zona caselor de marcat evoluează spre o nouă meserie, cea de consilier, noul lor rol fiind acela de a acorda consultanță și suport clienților. 🙂”, a precizat Auchan.
Vezi și Românii, scoși din sărite de decizia hipermarketului Auchan! Îndemn la boicot
Românii, scoși din sărite de decizia hipermarketului Auchan! Îndemn la boicot
„Și jurați voi pe steagul alb de capiturale al francezilor că NU SE PIERDE NICIUN LOC DE MUNCĂ?
Nici in viitor? Rămân consilieri câti erau casieri? 🤔🤔🤔
Dacă da, iau iar de la voi că e bună tare Pâinea Brutalului”, a replicat persoana care a acuzat Auchan că a dat afară oamenii de la casele de marcat.
După ce reprezentanții Auchan au transmis că vor fi eliminați casierii de la case, clienții fiind nevoiți să-și scaneze singuri produsele, a început o adevărată isterie pe rețelele de socializare.
Astfel, internauții au anunțat că vor boicota celebrul lanț de magazine, cel puțin până când vor fi reintroduși „casierii umani”.
Câteva dintre comentariile dure lăsate de români pe pagina de Facebook a Auchan:
„Cu părere de rău, din momentul în care ați hotărât sa renunțați la angajații de la „case”, noi nu mai dorim sa fim clienți Auchan”
„Rusine!”
„Băgați iar casieri umani”
„La voi nu mai calc pentru că AȚI DAT AFARĂ OAMENII DE LA CASE!
Rolul firmelor e să dea LOCURI DE MUNCĂ lacomilor!”
„Toată lumea sa nu mai mearga în magazinele lor”
„Ordinea e așa;
Casier> consilier> concediat!”
„Să vă facem noi treaba, iar voi să vă sporiți profitul. Jegurilor!”
„Pe mine m-ati pierdut ca și client în urma acestei „modernizari”. Fara noi, voi NU EXISTATI.”
„carevasăzică, virgulă, casierii, umblă creanga prin magazin iar eu mă chinui sa îmi scanez singur produsele pe care le plătesc cu bani grei.nu e corect!”
„Ne dați cumva și salarii pentru asta? Sau va trebui noi să plătim și taxă de utilizare a caselor? Doar să ne anunțați din timp, dacă va trebui să vă umplem și rafturile. Hai sictir #boicotauchan.”
„Daca va ramane timp sa le asezati si marfa pe raft si treaba e gata”
„Modernizare pe naiba! Imi trebuie curs de casier ca sa mi platesc cumparaturile! Renunt la Auchan de azi inainte!”
„Timp de multi ani am facut cumparaturile saptamanale in Auchan, dar din cauza acestei „digitalizari” atat eu cat si multi alti cunoscuti, ne vom indrepta catre alte hypermarket-uri. Sper ca feedback-urile consumatorilor nemultumiti va vor indrepta catre reintroducerea caselor de marcat conventionale. Nu mai zic de persoanele generatiilor inaintate in varsta , care si ei sunt consumatori si „tehnologia” pentru ei este o mare dificultate”.
https://www.facebook.com/auchan.ro/posts/5932300953534835
Ce a transmis Auchan:
Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei, Auchan a început remodelarea liniilor de case din magazine și construirea unui parcurs 100% self check-out pentru clienți. Datorită noului sistem de case, clienții beneficiază de un timp redus de așteptare la casele de marcat, toate acestea fiind permanent deschise. De altfel, toți angajații din zona caselor de marcat evoluează spre o nouă meserie, cea de consilier, noul lor rol fiind acela de a acorda consultanță și suport clienților.
Noua soluție de case propune o abordare flexibilă, fiind formată din case self service potrivite atât pentru un număr redus de produse, cât și pentru cumpărături mai voluminoase, fiind destinată pentru a evita formarea de cozi și pentru a reduce timpul de aștepare la case. În funcție de dimensiunea magazinului, între 16-50 de case rapide self check-out funcționează permanent în fiecare unitate.
Casele rapide self check-out sunt intuitive și ușor de utilizat, iar întregul proces de scanare a cumpărăturilor poate fi realizat în mod individual de către client sau cu ajutorul consilierilor de case, aceștia fiind permanent disponibili pentru a oferi suportul necesar.
După scanarea produselor, clienții pot achita cumpărăturile prin orice modalitate de plată: numerar, card bancar, bonuri de masă digitalizate, etc. De asemenea, noul sistem de case permite scanarea facilă și a cardului de fidelitate MyCLUB Auchan, oferind membrilor numeroase avantaje.
„Proiectul de modernizare a caselor de marcat este natural în contextul social aflat în continuă schimbare și reprezintă răspunsul nostru la nevoile clienților și angajaților, dar și un nou pas în transformarea digitală a companiei noastre. Ascultând nevoile clienților și angajaților, am reușit să implementăm o soluție care asigură modernitate, păstrând parcursul asistat de către colegii noștri, și care contribuie la dezvoltarea profesională a acestora”, a declarat Gabriela Gealapu, Manager Național Case.
În prezent, 12 dintre magazinele Auchan (hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate MyAuchan) din București, Cluj, Constanța, Brașov, Iași și Timișoara sunt deja echipate cu noul sistem de case, urmând ca până în 2025 acesta să fie disponibil în toate unitățile rețelei.
„Evoluția numărului de case self check-out este dovada dinamicii pieței și răspunsul nostru la exigențele de azi ale clienților. Astfel, aceștia vor putea beneficia de un parcurs independent în magazin, accesibil, rapid și simplu, de o soluție adaptată nevoilor lor, cu acceptarea tuturor modalităților de plată și colegi care ajută în cazul în care este nevoie de asistență pentru scanarea produselor. De asemenea, cu noile case de marcat clienții vor avea acces cu ușurință și la beneficiile programului de fidelitate MyCLUB Auchan, precum și la informații privind campaniile derulate în magazine”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.
Casierii evoluează spre o nouă meserie, cea de consilier clienți case
Unul dintre cele mai importante aspecte în procesul de schimbare a parcursului de case îl reprezintă transformarea și evoluția meseriei de casier, spre o profesie mult mai atractivă și dinamică. Astfel, compania investește în ample procese de formări pentru personalul din acest departament, în urma cărora aceștia vor dezvolta competențele de comunicare și relaționare necesare pentru a acorda consultanță și suport clienților.
„Pentru colegii casieri, ceea ce se schimbă este modul în care relaționează cu clientul. De la o meserie tehnică, evoluăm către o meserie care se bazează pe comunicare. Practic, trecem de la o abordare tranzacțională la una relațională, pentru că meseria colegilor noștri din zona caselor de marcat devine una de suport, comunicare și acompaniere a clienților”, a declarat Ioana Toșa, Director Regional Nord.
Potrivit companiei, peste 60% din încasările cumpărturilor se realizează la casele rapide self check-out, acest comportament fiind accentuat cu precădere în ultimii doi ani. De asemenea, mai multe magazine din rețea înregistrează deja o utilizare exclusivă doar a caselor în care scanarea și plata produselor se fac în regim self check-out.
De asemenea, în continuarea proceselor de digitalizare, pentru o experiență și mai rapidă, clienții vor putea utiliza și Scan&Go, serviciul de self-scan disponibil prin aplicația Auchan App. Prin Scan&Go, membrii MyCLUB Auchan își vor putea folosi propriile smartphone-uri pentru a-și scana singuri orice produs din magazin pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, reducând astfel și mai mult timpul petrecut la casa de marcat.
Trebuie neaparat boicotati. Deja si preturile nu mai sunt ce erau candva, asa ca nu e nici un motiv e a-i vizita. Ieri a trebuit sa chem asistenta de doua ori. Ba s-au scanat de doua ori, ba nu erau acceptate codurile. NU SUNTEM ANGAJATII MAGAZINELOR SI NU DORIM SA FIM CASIERII LOR!
rolul firmelor e sa serveasca clienti nu sa dea de munca nimanui aia e un efect pozitiv
nu datoreaza nimeni nimic nimanui e ceva benevol cine si unde vrea sa cumpere si cat si cum…
in rest sunt de acord cu articolul
eu am invatat si re invatat de alungul anilor multe profesii si meserii ca sa-mi castig painea
cei care s-au invatat cu putin dpdv financiar sunt puturosi sau limitati si prefera sa se victimizeze sa atraga atentia in loc sa caute solutii sunt o multime de meserii noi si moderne pe care cineva le poate invata chiar si gratis daca vrea si isi rezerva timp si are o amarata de conexiune de internet sau calculator
Si la mijlocul secolului XIX se intampla la fel in miez de evolutie industriala se dadeau multi oameni afara cand s-au adus masinariile bazate pe forta aburului si mai tarziu diesel sau electric si uite ca nu a pierit nicio civilizatie si oamenii s-au adaptat asa cum se adapteaza incontinuu
cine nu se adapteaza piere e o lege a naturii orice organism orice sistem totul e in continua schimbare nimic nu e static
Antoniu,rolul fimelor e sa faca profit pentru actionari.Punct .