Un studiu recent – realizat de biologul Panagis Polykretis, specializat în biologie structurală, şi de Dr. Peter McCullough, medic internist şi cardiolog autorizat – arată că 279 de sportivi şi foşti sportivi de performanță din Statele Unite au murit din cauza unui stop cardiac după administrarea vaccinurilor anti-COVID-19.
Potrivit datelor, s-a constatat că, din 2021 până în 2022, au fost documentate la nivel global cel puţin 1.616 de cazuri cu stop cardiac la sportivii vaccinaţi, dintre care 1.114 au fost fatale, iar în SUA au fost înregistrate 279 de decese în rândul foştilor şi actualilor sportivi americani. Sportivii au un risc mai redus de stop cardiac şi moarte subită cauzată de afecţiuni cardiace în comparaţie cu non-atleţii. Potrivit unui studiu american realizat în anul 2016, non-atleţii, în comparaţie cu sportivii, au un risc de 29 de ori mai mare de moarte cardiacă subită.
Dr. Peter McCullough a adus în discuție un studiu european care a monitorizat decesele subite provocate de afecţiuni cardiace la sportivii europeni pe parcursul a 35 de ani, din 1966 până în 2004. Rezultatul a fost de aproximativ 29 de decese pe an. În SUA, între 100 şi 150 de sportivi mor în fiecare an având moarte subită însă în anul 2022 au fost raportate peste 190 de decese din cauza stopului cardiac la actuali şi foşti sportivi.
După analiza datelor, McCullough este de părere că: „nu există nicio îndoială”, că numărul deceselor cardiace subite a crescut după vaccinare. Medicul a făcut referire la o serie de studii care au arătat creşteri mari ale cazurilor de miocardită în urma vaccinărilor anti-COVID-19. Studiile realizate înainte de pandemie arată că numărul pacienților diagnosticați cu miocardită era mult mai mic înainte de apariția vaccinului.
Potrivit Epochtimes, un studiu realizat de cercetătorii de la Kaiser Permanente, publicat în august 2022, a estimat că miocardita ar fi în 186 de cazuri la un milion după a doua doză de vaccin la copiii cu vârste cuprinse între 12 şi 17 ani. La bărbaţi, această cifră a fost ridicată la 377 de cazuri la un milion. Cu toate acestea, în cadrul unor studii prospective, un studiu tailandez a constatat că 2,3% dintre copiii care au primit două doze de vaccin cu ARNm au avut o afecţiune cardiacă. Un alt studiu a evaluat 777 de lucrători din domeniul sănătăţii care au primit doze de rapel şi 2,8% au raportat o leziune cardiacă.
Acest lucru înseamnă că, în cazul în care rezultatele sunt extrapolate, aproximativ 25.000 de persoane la un milion ar putea suferi afecţiuni cardiace după două sau trei doze de vaccin anti-COVID-19, potrivit lui McCullough. „Sunt foarte îngrijorat”, a declarat McCullough, „Aceasta este o problemă de sănătate publică. Cred că este de datoria indivizilor să dezvăluie statutul vaccinal.” „Asistăm la rapoarte privind personalităţi publice sau sportivi care, unul după altul, mor brusc, fără nicio explicaţie. Este de datoria familiilor, a personalului medical, a doctorilor şi a reporterilor să dezvăluie statutul vaccinal. Acestea sunt vaccinuri experimentale şi sunt legate de decese în studii evaluate de colegi.”
Market Pass ca o anticamera a tiraniei digitale a cetatenilor!
Scris de Dimitrios Nick. Daskalakis, Avocat Atena
Guvernul domnului Mitsotakis, rămânând fidel viziunii sale distopice pentru transformarea digitală a societății grecești, continuă necontenit să digitalizeze fiecare tranzacție financiară a cetățenilor cu statul.
Din primul moment ne-am exprimat dezacordul ferm cu privire la punerea în aplicare a planului guvernului privind tranziția activității economice a cetățenilor la noul mediu al economiei digitale, care va duce treptat la impunerea unilaterală a unui model obligatoriu de guvernanță digitală.
Potrivit acesteia, cetățenii vor fi obligați să introducă în mod constant datele personale, financiare, imobiliare și bancare într-o bază de date electronică, ceea ce face ca monitorizarea lor digitală să fie o rutină zilnică nemiloasă.
În contextul promovării programului „Grecia digitală”, guvernul, aflat într-o adevărată „frenezie digitală”, anunță (prin finalizarea trilogiei?) o altă „măsură de consolidare pentru susținerea economiei”, pe care a numit-o „Market Pass”, astfel încât cetățenii educați să realizeze imediat că este legată de achizițiile lor din magazinele alimentare.
(În perioada anterioară, au fost puse în aplicare „pachetele de sprijin financiar” corespunzătoare, cum ar fi „Fuel Pass” și „Power Pass”).
Potrivit anunțurilor guvernamentale, „Market Pass” va avea o durată de doar șase luni, adică urmează să se aplice din februarie până în iulie 2023.
Cu cea mai recentă inspirație din partea personalului financiar al guvernului, statul, în loc să ia o inițiativă serioasă de a sprijini financiar gospodăriile (de exemplu, o reducere semnificativă a TVA-ului la bunurile de consum de bază) a considerat oportun – din motive de strategie preelectorală – să subvenționeze 10% din achizițiile din supermarketuri și alte întreprinderi conexe active în comerțul cu amănuntul alimentar.
Trăind apoteoza statului paternalist care predetermină (după criterii complet necunoscute) în numele cetățeanului infantilizat valoarea maximă a cheltuielilor în magazinele alimentare, subvenționează apoi doar 10% din cheltuielile lunare bugetate.
Prin urmare, se trece la o clasificare arbitrară, abuzivă și masivă a nevoilor nutriționale ale cetățenilor, ignorând caracteristicile individuale ale fiecărui caz.
Puterea guvernamentală dură încearcă să-l faca dependent pe cetățeanul încrezător și naiv de un nou mediu de supraveghere și control digital.
Pentru a-i obtine consimtamantul, acesta foloseste ca momeala ajutorul de stat la un cost minim de intretinere lunara.
Statul totalitar digital evoluează într-un „protector și regulator” al dreptului social al cetățenilor la autogestionarea resurselor lor financiare, deoarece le dictează modul în care sunt cheltuite veniturile individuale și familiale, subminându-le libertatea economică (protejată constituțional).
În consecință, guvernul domnului Mitsotakis, subestimând inteligența poporului elen și profitând de sărăcia economică a acestuia, s-a dezlantuit acum exercitând un control nepermis și impunând în timpul logicii sale necontrolate un plafon pentru achizițiile din magazinele de vânzare cu amănuntul a produselor alimentare. Prin urmare, este foarte probabil ca cetățeanul nefericit și manipulat, în schimbul sumei minime de euro din ajutorul de la stat și pentru o perioadă limitată de doar șase luni, să consimtă la înregistrarea datelor sale personale și familiale pe o platformă electronică de date (pe care Parintele român Justin Pîrvu a descris-o drept „sclavie electronică” și un „ultim jug” impus omului în scopul controlului absolut al omului), emiterea unui semnal distinct de conformitate socială și de izolare voluntară în închisoarea sa digitală nevazuta.
Firimiturile de euro vor fi creditate pe un card de debit digital intangibil utilizat exclusiv în punctele de vânzare cu amănuntul a produselor alimentare, care este utilizat (împreună cu celelalte carduri corespunzătoare) ca instrument financiar pentru familiarizarea digitală a cetățenilor, în vederea introducerii lor mai rapide în societatea de coșmar.
Cetățenii ar trebui să înțeleagă că mult mediatizatele programe guvernamentale „Market Pass”, „Fuel Pass” etc. nu au ca scop degrevarea celor mai slabi din punct de vedere financiar, adică a celor mai săraci.
Ele nu sunt menite să îmbunătățească condițiile sociale de viață ale oamenilor, ci urmăresc să le suprime dreptul la liber arbitru în tirania unui stat tehnocrat și avansat digital.
Sub privirea indiferentă și obosită a societății, statul este transformat în Digital Big Brother care va monitoriza, controla și înregistra obiceiurile alimentare și de consum ale cetățenilor, furnizând mașini de calcul de inteligență artificială cu date infinite.
Prin urmare, cetățenii sunt chemați cu simțul responsabilității să-si protejeze securitatea vieții lor personale de orice supraveghere nedreaptă și nediscriminatorie, respingând „lăcomia economică” a guvernului și cerând condiții de trai decente.
De subliniat că guvernul, prin introducerea – sub pretextul susținerii gospodăriilor vulnerabile din punct de vedere economic – a cardurilor digitale inteligente, încurajează cetățenii să dobândească o „cultură digitală” și să adopte un model rece, impersonal și detașat de tranzacții economice, care, dacă va prevala în cele din urmă, va anihila interacțiunea socială și va supune întregul comportament uman controlului absolut al statului. Conform planurilor guvernamentale frauduloase și insidioase, cardul de debit digital apare ca un mecanism cheie pentru manipularea maselor sărace din punct de vedere economic, pentru a accepta mai ușor și fără îndoială în viitorul apropiat identitatea datelor biometrice digitale și portofelul digital!
Din păcate, marea majoritate a societății civile (vaccinată și nevaccinată) va alege să sacrifice pe altarul sprijinului financiar umilitor al statului – adică ei vor renunța literalmente în locul unui „blid de linte” – binele suprem al vieții private și al securității vieții lor personale, preferând să se supună pe ei înșiși și pe copiii lor unui regim permanent de sclavie și supraveghere digitală.
Prin urmare, cetățenii înșiși, indiferenți față de viitorul copiilor lor și care au fost redusi de mult timp la tăcere si si-au adormit vocea conștiinței lor sociale, participă (deși în necunoștință de cauză) la punerea în aplicare a planului neoglobalist antihristic care vizează stabilirea unui sistem new age necruțător și inuman de totalitarism digital global, care le va controla și le va înăbuși libertatea de gândire și de exprimare.
Το Market Pass ως προθάλαμος του ψηφιακού εγκλεισμού των πολιτών. | ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
https://tasthyras.wordpress.com/2023/01/07/%cf%84%ce%bf-market-pass-%cf%89%cf%82-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b8%ce%ac%ce%bb%ce%b1%ce%bc%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%88%ce%b7%cf%86%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%bf%cf%8d-%ce%b5%ce%b3%ce%ba%ce%bb%ce%b5/#more-63639