Iohannis este ZERO la politică externă: Pactul Ungaria, Turcia, Serbia şi Bulgaria scoate România din joc

Author:

Incă o

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Guvernul maghiar depune eforturi pentru ca Ungaria să devină centrul de transport de mărfuri, logistică şi distribuţie al Europei Centrale, iar pentru asta este esenţial ca ţara să beneficieze de o parte cât mai mare din comerţul dintre Europa şi Asia, a spus ministrul ungar al tehnologiei şi industriei, László Palkovics, vineri, la Budapesta, la ceremonia organizată de Rail Cargo Hungaria Zrt., cu ocazia celei de-a 72-a ediţii a Zilei Căilor Ferate.

László Palkovics a adăugat că Guvernul Ungariei tratează prioritar dezvoltarea căii ferate şi că acest secol va fi secolul căii ferate. Există toate şansele în acest sens, parţial datorită investiţiilor aflate deja în curs, cum ar fi şi dezvoltarea liniei de cale ferată Budapesta-Belgrad, a spus ministrul. Palkovics a subliniat că în plus se lucrează şi la pregătirea şi proiectarea V0, proiectul traseului liniei de cale ferată pentru mărfuri fiind în curs de realizare. Guvernul maghiar va dezbate subiectul în 25 iulie, evenimentele se vor accelera apoi, a enumerat oficialul ungar.

Ministrul a menţionat, de asemenea, că săptămâna aceasta a fost format consiliul de coordonare patrulater al miniştrilor responsabili de transporturi din Ungaria, Turcia, Serbia şi Bulgaria, care va ajuta ca Ungaria să devină un factor important în cadrul regiunii. Această relaţie va fi dezvoltată şi umplută de conţinut, mai multe sarcini comune fiind deja stabilite, a mai relatat László Palkovics.

Ministrul a vorbit şi despre faptul că a fost lansat un program de dezvoltare al terminalelor de containere şi că în mai multe locuri din Ungaria urmează să fie înfiinţate noi terminale de containere intermodale. În acelaşi timp, Palkovics a spus că o sarcină importantă este şi reînnoirea stocului de vehicule utilizate în transportul de marfă pe cale ferată – dacă este posibil, din sursă internă. Dintre dezvoltările aflate în curs, ministrul a subliniat faptul că filiala maghiară a companiei cehe NYMWAG înfiinţează o fabrică în oraşul Nagykanizsa, unde sunt fabricate vagoane de marfă, în producţie urmând să lucreze 1500 de oameni.

Dávid Vitézy, secretarul de stat responsabil cu transporturile, a declarat că în conformitate cu obiectivele guvernului maghiar, performanţa transportului feroviar de călători şi mărfuri se va dubla. Acest lucru va pune o presiune fără precedent asupra acestui sector, a spus secretarul de stat.

În primul trimestru, ponderea transportului feroviar de marfă a scăzut cu 13% în Ungaria, iar acum se depun eforturi pentru ca acest lucru să se schimbe. Odată cu realizarea liniei de cale ferată Budapesta-Belgrad, Ungaria va deţine un atu strategic în regiune, ceea ce înseamnă şi o cale sigură de creştere pentru Rail Cargo Hungaria, a explicat Vitézy.

Ministerul de resort consideră că transportul feroviar de marfă are un viitor uriaş, respectiv că acesta este cel mai ecologic şi mai sustenabil mod de transport. În acelaşi timp, transportul de mărfuri urmează să treacă într-o măsură tot mai mare pe cale ferată nu numai în Europa şi în Ungaria, ci şi între continente, a subliniat secretarul de stat.

4 thoughts on “Iohannis este ZERO la politică externă: Pactul Ungaria, Turcia, Serbia şi Bulgaria scoate România din joc”

  1. Nu putem fratilor sa trimitem un mesaj conducatorilor unor natiuni, precum cele mentionate aici, ca poporului roman ii e lehamite de conducatorii astia de 32 de ani ? Voi care aveti influnte mari, oamenilor mari, spuneti ceva altor natiuni!!! Spuneti rusilor ca poporul roman nu e de acord cu razboiul! Oare ce cred alte natiuni despre noi: ca aici e bine, ca romanii vor razboi, vor lgbt, ca il vor pe Iohannis, ca suntem de acord cu multe alte prostii care le debiteaza carnații de la putere…etc.

  2. El are alte planuri, Iohannis. Nu-s ale lui, nici ale noastre. Pălărie-ntr-un picior, ghici ciupercă, cine i le dă și cu-i slujesc ele? Iar românii l-au votat în unanimitate. Și-atunci de ce ne mai plângem, căci noi românii ne-am condamnat la sclavie prin voturile fraților noștri care l-au votat.
    Doamne, dă ceva ca să se unească din nou român cu român!

    1. ” Iar românii l-au votat în unanimitate. Și-atunci de ce ne mai plângem, căci noi românii ne-am condamnat la sclavie prin voturile fraților noștri care l-au votat.”
      După cum spunea Stalin, ” important nu este cine votează, important este cine numără voturile „.
      După cum spunea Mark Twain,” dacă voturile ar conta cu adevărat, votarea s-ar interzice „.
      Poate nu ai ținere de minte, dar au fost la TV imagini cu unii tovarăși care au întrat în spațiul unde erau depozitate voturile și au plecat cu saci de buletine de votare, a fost demonstrat ca au fost fraudate voturile, a fost chiar o hotărâre judecătorească, dar nu au fost luate masuri legale. DE CE? Corb la corb nu-și scoate ochii.
      Nu mai blama poporul român, mai bine pune mâna pe carte și învață să citești printre rânduri.
      Sau face parte din fișa postului?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X