„Pe de o parte, se pune problema de costuri și pe de altă parte de lipsă disponibilitate a unor produse/inputuri care poate duce la diminuarea drastică a producției agricole a României și majorității statelor din UE. Costurile cu inputurile agricole și producția agricolă au crescut și vor mai crește foarte mult, prin urmare se va limita accesul la hrană pentru consumatorii cu venituri mici în special. Există riscul major ca țările sărace din Asia, Africa precum Egipt, Liban, Indonezia, Etiopia, etc să sufere de înfometare în anul 2022 și 2023. Consumatorii din Europa vor avea hrana, dar va fi la costuri foarte mari, la limita permisibilității. Cei care vor suferi de foame vor deveni refugiați în țările mai dezvoltate, așa cum se întâmplă și acum în Europa. Nu știm dacă Europa și România vor putea face față unui val de refugiați enorm de mare în comparație cu cel din prezent”, atrag atenția reprezentanții Alianței pentru Agricultură și Cooperare.
În acest context, Alianța consideră că trebuie luate măsuri la nivel european prin amânarea implementării restricțiilor prevăzute în strategiile pentru agricultură ale Pactului Verde European, respectiv de la Fermă la Furculiță și Biodiversitatea 2030, dar foarte importante sunt și măsurile pe care le ia fiecare stat membru, respectiv România.
„Efectele crizelor au început să se resimtă și vor avea impact în producția anului 2022, dar mult mai proeminentă va fi pentru producția și prețul recoltelor din anul 2023. Pentru a asigura premisele realizării unei producții agricole cât mai mari în România, în aceste situații de criză se impun și solicităm în regim de urgență următoarele măsuri: eliminarea accizei la motorina folosită în agricultură pentru perioada 15 martie-15 august 2022; acordarea unei subvenții la tona de îngrășământ utilizat în agricultura autohtonă. Aici se poate utiliza un model similar cu al Bulgariei ex: echivalentul în lei a 58 euro Mw/h și compensarea certificatelor verzi/sumelor aferente acestora pentru a fi utilizate în investiții pentru reducerea emisiilor de CO2 și trecerea către o energie prietenoasă cu mediul”, transmit liderii celor patru organizații agricole care fac parte din alianță.
Ei consideră că este foarte important să se concretizeze cât mai rapid această formă de sprijin pentru a se putea începe producția de îngrășăminte chimice, depozitarea la distribuitori și chiar fermieri pentru campania din toamna 2022.
„Având în vedere că este singurul combinat din România care poate începe producția în două săptămâni de la momentul când are asigurat necesarul de gaz pentru următoarele 3-6 luni cu care să asigure minimum 60% din necesarul intern de îngrășăminte necesare sectorului agricol din România, vă rugăm să prioritizați securitatea și siguranța alimentară a României în aceste perioade de criză”, se menționează în scrisoarea citată.
Cele 4 organizații profesionale din agricultură, industrie alimentară și servicii conexe, reunite informal în Alianța pentru Agricultură și Cooperare (PRO AGRO, LAPAR, UNCSV și APPR), însumează aproximativ 3.500 de fermieri care lucrează o suprafață totală de 2,5 milioane ha, la care se adaugă 1,5 milioane hectare echivalentul UVM aferent zootehniei, pe întreg teritoriul României. Alianța cuprinde totodată și membri care activează în industria alimentară și cumulează a cifră de afaceri de 24,2%, respectiv un număr de angajați de 15,95% din totalul sectorului agroalimentar românesc, conform Știripesurse.
Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum sprijinul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
Anatomia crimei premeditate – planul global de vaccinare obligatorie [2000 -2025].
Η ανατομία του προμελετημένου εγκλήματος – το παγκόσμιο σχέδιο υποχρεωτικού εμβολιασμού [2000 -2025]. | ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
https://tasthyras.wordpress.com/2022/03/11/%ce%b7-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%b5%ce%bb%ce%b5%cf%84%ce%b7%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%cf%85-%ce%b5%ce%b3%ce%ba%ce%bb%ce%ae%ce%bc/#more-46224
Astrid Stuckelberger (MSc PhD PD) este un om de știință internațional în domeniul sănătății.
Cercetările sale se concentrează pe studii clinice și epidemiologice pentru elaborarea politicilor în sectoarele internaționale, naționale și private.
A predat la Facultatea de Medicină a Universității din Geneva și la Universitatea din Lausanne (Elveția) timp de 25 de ani.
În anii 2009-2013, a colaborat cu OMS, specializându-se în pandemii.
A publicat 180 de publicații și 12 cărți.
[VIDEO AICI] – ANATOMIA CRIMEI PREMEDITATE – PLANUL GLOBAL DE VACCINARE OBLIGATORIE [2000 -2025]
https://rumble.com/vwsd2d-2000-2025.html
ÎNTÂLNIREA IN VIITOR – CAUZE ȘTIINȚIFICE ȘI JURIDICE CU PROF. UNIV. DR. MICHAEL PALMER Mary Holland, Renate Holzeisen, Meryl Nass MD, Astrid Struckelkberger PhD Msc cu Polly Tommey.
Simpozionul III al D4CE cu oameni de știință, avocați și economiști internaționali foarte apreciați, care a avut loc la 18 februarie 2022.
Astrid Stuckelberger (MSc PhD PD) este un om de știință internațional în domeniul sănătății. Cercetările sale se concentrează pe studii clinice și epidemiologice pentru elaborarea politicilor în sectoarele internaționale, naționale și private. A predat la Facultatea de Medicină a Universității din Geneva și la Universitatea din Lausanne (Elveția) timp de 25 de ani.
În anii 2009-2013, a colaborat cu OMS, specializându-se în pandemii. A publicat 180 de publicații și 12 cărți.
În acest scurt clip video, Dr. Stuckelberger ne avertizează pe toți cu privire la un nou acord global pe care Organizația Mondială a Sănătății intenționează să îl pună în aplicare prin statutele sale.
Noul tratat sau un alt instrument internațional de alertă și răspuns la pandemie, dacă va fi adoptat de statele membre, înseamnă că statutul OMS va avea prioritate față de statutul fiecărei țări în timpul dezastrelor naturale sau al pandemiilor.
Cu alte cuvinte, OMS va dicta/impune și nu doar va recomanda. Acesta este un pas important către instituirea unei guvernanțe globale.
FRAGMENT DE DISCUȚIE
(Dr. Stuckelberger):
Prin urmare, procesul este că, la cea de-a 74-a Adunare Mondială a Sănătății, la 24 mai 2021, în urmă cu aproape un an (2021), a fost lansat un acord global istoric, prin care ar trebui elaborat un ghid privind răspunsul, răspunsul și prevenirea la pandemie.
Și bineînțeles că a fost adoptată de toată lumea pentru că au avut 2/3 din voturi.
Și atunci au făcut o „Adunare Mondială Extraordinară a Sănătății [OMS]” la sfârșitul lunii noiembrie, începutul lunii decembrie (2021), pe care au lansat-o – și s-au concentrat pe această Orientare pe care tocmai v-am arătat-o, un Ghid pentru un Tratat pandemic.
Acest lucru a fost discutat și acolo, puteți vedea clar, că statele membre nu mai sunt state membre independente. Importanța lor s-a diminuat, deoarece există deja o Convenție.
De ce ar trebui să existe o Convenție, de ce… , daca exista Constituția fiecarei tari – si de ce să mai respecte constituțiile naționale, dacă au o constituție sanitară pentru întreaga lume prin care încearcă să ne convingă că este o hotarare adecvată, dar și pentru că, și puteți vedea acest lucru – toți cei care achieseaza la legea țărilor lor naționale – căci au reușit să o modifice – si fiecare țară are acum o lege de „stare de urgență” în care, cel puțin în Elveția, chiar și în constituție, au reușit să stipuleze că, dacă există o problemă internațională de sănătate, OMS, sau orice organism internațional de reglementare, prevalează asupra constituției elvețiene.
Deci, aruncați o privire.
În fiecare țară, există o lege de „stare de urgență” care i-a ajutat să „blocheze” fiecare țară în jurul datei de 16 -17 martie, atunci când dr. Fauci a trimis acest e-mail foarte faimos:
„LOCK DOWN NOW”.
Nu știu dacă l-ați primit, dar există, ca ceva deosebit de toate e-mailurile sale.
Prin urmare, este foarte clar că statele membre naționale nu mai sunt state membre.
Acestea sunt înregistrate ca „întreprinderi”, prin liderii diferitelor țări, și acționează ca niste directori executivi ai companiilor, și nu ca reprezentanți ai cetatenilor, ai popoarelor.
Și de aceea trebuie să acționăm foarte rapid.
Trebuie să acționăm și să solicităm înainte de următoarea ședință, iar următoarea ședință pe care o au, este la 1 martie 2022, caci au hotarat în consiliul guvernatorilor din ianuarie (2022): OMS sa creeze un „grup de negociere interguvernamental”.
Ei o numesc asa pentru că au inclus „interguvernamentalul”, dar au și „actori nestatali”, îi numesc „actori nestatali”, si „sectorul privat” este același lucru.
EPILOG
Conform discursului lui Astrid Stuckelberger (MSc PhD PD), apar următoarele concluzii:
Amintiți-vă că, în dreptul penal, sunteți considerat nevinovat până când vinovăția dumneavoastră este dovedită. Dar, în conformitate cu „criza Covid” de doi ani și tratatul planificat care urmează să devină o constituție globală care va să înlocuiască constituțiile naționale, se presupune că sunteți bolnavi până când veti dovedi că sunteți sănătoși.
Guvernele noastre ne-au impus condiții oribile timp de doi ani, în afara legislației internaționale actuale, sfidând Reglementările internaționale în domeniul sănătății (IHR) care se aplică protecției noastre.
Aceste PDI-uri interzic ca oamenii să fie forțați să se supună testelor, cu excepția cazului în care sunt bolnavi.
Acestea interzic obstrucționarea mișcării și calatoriei oamenilor. Aceste reglementări internaționale în domeniul sănătății sunt concepute pentru a proteja viața și activitățile normale ale oamenilor. Dar, în ultimii doi ani, am fost confruntati cu amenințări că, dacă nu acceptăm injecții chimice, nu vom reveni niciodată la „normal”: nu vom putea niciodată să facem cumpărături, să călătorim, să ne vizităm familia și prietenii, să ne păstrăm un loc de muncă, să mergem la un film, să mergem la biserică, să intram într-un restaurant.
Aceste reglementări internaționale în domeniul sănătății (IHR) prevăd și ghidează punerea în aplicare a unor metode și proceduri adecvate, științifice, pentru a determina dacă există o epidemie și dacă aceasta a degenerat într-o pandemie în orice țară.
IHR prevede, de asemenea, proceduri pentru a determina tipul de boală, dacă există (zoonotică, alimentară, chimică sau indusă de radiații etc.), dar niciuna dintre aceste proceduri nu a fost urmată pentru așa-numita „criză Covid”, nici înainte ca OMS să „anunțe” pandemia globală, nici în orice moment după declararea acesteia de către OMS.
În consecință, această impunere a OMS a fost ilegală.
Și, în plus, directorul general al OMS nu are autoritatea legală de a impune legi. Astfel, toate ordinele date și puse în aplicare „pas cu pas” de către guvernele noastre globale au fost ilegale.
A existat o fraudă cu testul PCR și „fraudă științifică sistematică”, modificarea frauduloasă a terminologiei științifice (nomenclatura) în timpul așa-numitei „crize Covid”, precum și utilizarea frauduloasă a testului PCR pentru a testa oamenii, prin forță sau constrângere, chiar dacă nu au fost bolnavi, pentru a preveni orice fel de mișcare și activitate umană individuală, și pentru perturbarea violentă a vieții umane normale, inclusiv a vieții copiilor, studenților, mamelor care își cresc copiii, a familiilor izolate de persoanele în vârstă și de cei dragi acestora, a existat o utilizare ilegală a urmăririi contactelor și a invadării vieții private prin colectarea de date de pe telefoanele mobile digitale, încălcând astfel încă o dată Regulamentele internaționale de sănătate stabilite pentru a asigura normalitatea, siguranța, securitatea și libertatea oamenilor într-un moment de criză reală.
Acum, pe măsură ce se apropie limita de doi ani pentru această falsă „criză Covid” indusă artificial, care a făcut miliarde, dacă nu chiar trilioane, pentru Bill Gates și alții, este clar că sectorul privat a preluat controlul, a „capturat” organismele internaționale care reglementează procesul pandemic.
Iar în jurul datei de 1 martie 2022, sectorul privat speră că guvernele lumii vor semna un tratat pandemic care va „normaliza” ilegalitățile din ultimii doi ani și va da puterea de a schimba legislatia (terminologia științifică medicala) după bunul plac.
Mai mult decât atât, acești Corona-Criminali ne-au abuzat, ne-au mințit,
ne-au agresat și ne-au ucis în masă timp de doi ani, în timp ce își umpleau buzunarele cu banii noștri, si acum speră să fie „legitimați” (folosind acest termen vag) pentru utilizarea frauduloasă a testului PCR (și, eventual, a altor instrumente similare) pentru a înșela oamenii să creadă că sunt bolnavi atunci când nu sunt, si asta pentru totdeauna.
Prin urmare, Big Pharma va beneficia de impunerea vaxxinurilor populației lumii, pentru a ne îmbolnăvi, pentru a ne menține bolnavi și a ne ucide și pentru a efectua experimente bizare privind „transhumanismul”, „testarea dozelor letale” și monitorizarea injectabilă care ne va conecta la internet pentru supraveghere permanentă de la distanță în timp real.
Și, ca să ne termine, ei intenționează să ne distrugă autoguvernarea democratică prin suspendarea constituțiilor naționale ale lumii într-o stare de urgență pandemică permanentă.
Sectorul privat va ajunge astfel la guvernanța globală a noastră, a tuturor, prin ușa din spate, „normalizând” și finalizând lovitura de stat Covid în statele-națiune, blocându-ne și ucigându-ne după bunul plac, făcându-ne bolnavi prin prelucrarea genelor și injecții chimice pentru a-si umple buzunarele, în timp ce noi plătim pentru toate acestea cu forță de muncă (fără îndoială sub un sistem de credit social în stil chinezesc).
Convenția de la Geneva definește genocidul ca fiind o încercare „de a distruge, în totalitate sau în parte, un grup național, etnic, rasial sau religios”. Printre actele de genocid se numără „uciderea membrilor unei regiuni – provocând vătămări fizice sau psihice grave membrilor grupului” (cum ar fi izolarea, privarea de domiciliu, muncă și bunuri) și impunerea deliberată a „condițiilor de viață, care vizează distrugerea naturală [a unui grup de oameni] în întregime sau parțial” și „impunerea de măsuri menite să suprime procreerea în cadrul grupului”.
Trimiterea dezacordurilor președintelui OMS în mod individual sau în numele organizațiilor și grupurilor până la data de 15.04.2022
DIN STATUTUL OMS
Cele mai periculoase două articole despre libertățile noastre Articolul 19
În cazul în care 2/3 din statele membre se adoptă o rezoluție sau un nou regulament în temeiul „legislației starii de urgență”, aceasta este emisă pentru toate statele membre în timp util pentru punerea sa în aplicare (articolul 22).
Articolul 20:
În interesul securității sanitare mondiale, se poate adopta orice regulament: – măsuri de igienă și carantină (de exemplu, izolare, măști, izolare și distanțare socială);
– schimbarea nomenclaturii (adică a definițiilor pandemice);
– standardizarea diagnosticelor (de exemplu, tehnica de substituire a medicului prin protocol, frauda PCR);
– proceduri și produse standardizate;
– etichetarea și comercializarea produselor.
Orice persoană are dreptul și obligația morală de a se adresa în scris OMS și altor instituții în calitate de cetățean al țării sale și de rezident al lumii intregi.
Scrieți o scrisoare până la data de 15.04.2022 către președintele OMS, către Secretarul General al Organizației Națiunilor Unite, către președintele propriului stat, către ministrul sănătății din propriul stat.
Scrieți redactarea bilingvă (limba tarii și limba engleză)
„În ultima săptămână din ianuarie 2022, OMS a organizat o reuniune de urgență și consultări la Geneva pentru a-și extinde competențele de a prelua guvernanța tuturor statelor membre în caz de pandemie și „orice altă formă de amenințare sau dezastru”.
OMS dorește ca statele membre să semneze un nou tratat privind Covid-19, care prelungește valabilitatea tratatului din 2005.
Odată semnată de miniștrii sănătății ai fiecarei tari, Constituția OMS (în conformitate cu articolul 9) are prioritate față de constituția țării respective (189 de țări au semnat tratatul din 2005) în timpul dezastrelor naturale sau al pandemiilor.
NU SUNT ÎN NICIUN FEL DE ACORD CU ACEST TRATAT SAU CU NICIO FORMĂ DE ACORD ÎNTR-O SITUAȚIE DE URGENȚĂ DE SĂNĂTATE PUBLICĂ LA NIVEL INTERNAȚIONAL .
NU SUNT DE ACORD SĂ MĂ REPREZENTAȚI ȘI MĂ OPUN TUTUROR DECIZIILOR LUATE AICI ȘI ACUM ȘI CELOR LUATE ÎN TRECUT CARE NECESITĂ O REVIZUIRE SERIOASĂ CU ACORDUL POPORULUI SUVERAN.
„Ultima săptămână din ianuarie 2022 OMS a organizat o reuniune de urgență și a deliberat la Geneva privind extinderea competențelor sale de a prelua toate statele membre în caz de pandemie și „orice altă formă de amenințare sau dezastru”.
OMS vrea ca statele membre să semneze un nou tratat privind Covid-19, care extinde tratatul din 2005.
Odată semnată de miniștrii sănătății, Constituția OMS (în conformitate cu articolul 9) are prioritate față de constituția țării respective (189 de țări au semnat tratatul din 2005) în timpul dezastrelor naturale sau al pandemiilor.
NU SUNT DE ACORD ÎN NICIUN FEL CU ACEST TRATAT SAU CU ORICE FORMĂ DE ACORD ÎN CADRUL URGENȚEI DE SĂNĂTATE PUBLICĂ DE INTERES INTERNAȚIONAL.
NU CONSIMT SĂ MĂ REPREZENTAȚI ȘI MĂ OPUN TUTUROR DECIZIILOR DE ACUM ÎNAINTE ȘI CELOR LUATE ÎN TRECUT CARE AU NEVOIE DE O REVIZUIRE SERIOASĂ PRIN ACORDUL POPORULUI SUVERAN”.
Și mai adăugați tot ce considerati. Semnati personal sau în numele unui anumit grup sau asociație și trimite-ti cate o copie!
Directorului general al OMS Tedros Adhanom Ghebreyesus
20 Avenue Appia
1211 GENEVA 27 ELVEŢIA
Antonio Guterres
Secretarul General al Organizației Națiunilor Unite Sediul
ONU
405 East
42nd Street,
New York, NY, 10017
SUA
Trimiteți cate o copie pdf:
– Avocaților popoarelor/internaționali, printre care se numără cei 12 avocați în frunte cu dr. Reiner FULLMICH și care participă la marele juriu,
[email protected]
De asemenea, puteți specifica:
Această scrisoare să fie distribuită public in numele poporului nostru!
Păstrați o copie.
Felicitări!
Este încă un pas spre eliberarea de boli și tirania eternă a vaccinării!
Dr. Astrid Stuckelberger
Informația este libertate, ignoranța este sclavie… un cetățean informat nu este păcălit! Deveniți un beneficiar de informații >> Telegrama @nio_land>> Rumble NIOLAND
În ceea ce privește „eludarea constituției UE și a constituțiilor naționale”, în primul rând, constituția UE a fost concepută ca un pas spre drumul către guvernarea mondială.
Scopul real al formării acestei uniuni și a celorlalte uniuni ale lumii este fuzionarea națiunilor, eliminarea specificității naționale și, odată cu acestea, suveranitatea națională exercitată inițial de națiunile care se bazau foarte mult pe o etnie.
Există un articol care deschide ochii, este introducerea profesorului Jean RIVERO, într-un număr special al unei reviste UNESCO în 1952, care arată clar că CE ( UE) și alte blocuri economice similare au fost, de fapt, destinate să „federalizeze” națiunile sub dominarea guvernul mondial planificat:
https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZtEFFXZQHueA2bonFXIGMI2adIaYVbybRNX
Atitudinea asta pro NATO si pro SUA & UE va duce Romania si mai mult in faliment, daca nu dispar tradatorii de la butoane.
„You allow Europe to be destroyed from across the ocean”
https://www.veteranstoday.com/2022/03/10/you-allow-europe-to-be-destroyed-from-across-the-ocean/
Pana acum s-a dat vina pe covizi, acum sunt rusii…. probabil ca se va ajunge la ‘solutia finala’: extraterestri „salvatori”… Iar aceasta goana spre cenzurarea informatiilor reale este tocmai in acest scop. Atunci vei urma ‘directivele’ de la radioteveul de stat si de partid, de unde ti se vor trasa sarcinile dictate de „noii stapani”, spre… binele tau si al omenirii
Păi ,cam asta este și ideea guvernelor lumii și a celor care îi conduc pe ei , ca prin aceste măsuri să creeze o mega criză alimentară !