X

Un interviu cu Thomas Dalton

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Dr. Thomas Dalton este un academician american cunoscut pentru comentariile sale extinse pe subiecte controversate. Aici își discută opiniile despre evrei, antisemitism și structurile de putere evreiești cu Lipton Matthews de la Occidental Observer.

Thomas Dalton, a scris sau a editat mai multe cărți și articole despre politică, istorie și religie, cu un accent special pe național-socialismul din Germania. Lucrările sale includ o nouă serie de traduceri ale lui Mein Kampf. Pentru toate scrierile sale, consultați site-ul său personal www.thomasdaltonphd.com. Pentru o listă a cărților sale la Librăria Cosmotheist, faceți clic aici.

Matthews: „Antisemitismul” este frecvent folosit ca un termen derizoriu pentru a rușina gânditori ca dvs. care adoptă o abordare neclintită a criticării structurilor de putere evreiești. Credeți că acest epitet este justificat?

Dalton: Totul depinde de ceea ce înțelegem prin „antisemitism.” Să ne uităm un pic la istorie. Semiții erau oamenii în mod tradițional descendenți din Sem, fiul lui Noe (al chivotului), care a fost descris ca „șemiți” sau semiți. La aproximativ nouă generații după Sem, a venit Avraam, patriarhul tradițional al creștinismului, iudaismului și islamului. Despre Abraham se spune c-ar fi trăit în jurul anului 2000 î.Hr., ceea ce l-ar pune pe Shem la 4000 î.Hr. sau mai devreme – deși astfel de genealogii au o credință aproape nulă.

Avraam ar fi avut doi fii: Ismael (strămoș îndepărtat al profetului Mahomed) și Isaac. La rândul său, Isaac a avut doi fii: Esau (progenitorul edomiților) și Iacov (progenitorul israeliților / evreilor). La câteva generații după Iacov a venit Moise, despre care se spune că a trăit în jurul anului 1500 î.Hr. Aș observa că toate acestea provin din tradiția evreiască și nu au fundament istoric sau antropologic; după toate probabilitățile, toți acești indivizi (în afară de Mahomed) sunt fictivi.

În orice caz, tehnic vorbind, „semitii” sunt un grup potențial imens de persoane, inclusiv evrei și arabi indigeni din Orientul Mijlociu apropiat. Toți vorbesc o limbă „semitică”, cum ar fi ebraica sau araba. Numai vorbitorii de arabă numără peste 300 de milioane și se răspândesc în mare parte din Orientul Mijlociu și Africa de Nord. Astăzi, însă, termenul nu este folosit frecvent, din cauza incertitudinii sale și a lipsei unei baze substanțiale.

Dar, bineînteles, antisemitul este utilizat pe scară largă astăzi, ceea ce este interesant. Termenul a apărut în Germania în anii 1860 și 1870 și a fost folosit atât de evrei (cum ar fi Steinschneider), cât și de neamuri (cum ar fi Wilhelm Marr). Acolo, dintr-un motiv, „semit” a ajuns să însemne „evreu” singur, distinct de toți ceilalți descendenți ai lui Sem. Până în 1879 a existat o „Ligă antisemită” în Germania, ceea ce însemna opoziție formală la influența evreiască și puterea evreiască.

Dicționarul meu are o definiție foarte simplă a antisemitismului, pe o singură linie: „ostilitate sau discriminare împotriva evreilor ca grup religios sau rasial”. Cred că acest lucru nu este chiar corect. „Shemite” sau „Semite” este un termen biologic și, prin urmare, rasial. Antisemitismul se opune astfel evreilor ca grup etnic, mai degrabă decât ca religie. În secolul al XIX-lea, această distincție era relativ lipsită de importanță; la acea vreme, toți evreii etnici erau evrei religioși și invers. Astăzi, desigur, este diferit: mulți evrei etnici sunt nereligioși, iar unii (foarte puțini) neamuri aderă la religia evreiască. În prezent, principala preocupare este cu evreii etnici, indiferent de religia lor.

După cum știm, evreii și-au însușit termenul de „antisemitism” pentru a se aplica oricui pe care îl consideră o amenințare, practic din orice motiv. Un antisemit este astfel un adversar sau un dușman al poporului evreu, ca, colectiv. Și din moment ce evreii ajung să determine cine este un adversar, termenul poate însemna orice ar dori să însemne.

Vorbind pentru mine, mă opun dominanței evreiești și guvernului virtual în națiunile occidentale, țări în care sunt străini și infiltrați istoric. Presupun că asta mă face un antisemit; așa să fie. De asemenea, mă opun „structurilor de putere evreiești” din Israel atunci când comit crime de război și crime împotriva umanității. Deci asta mă face un dublu antisemit. Și ce dacă? Pe această bază, orice persoană gânditoare și morală ar trebui să fie un antisemit. Trebuie să facem din acest termen o insignă de onoare.

Matthews: Ați putea să explicați politica din spatele aplicării acuzației de antisemitism exclusiv criticilor aduse evreilor, când palestinienii de asemenea sunt semiți?

Dalton: Ei bine, da, palestinienii vorbesc un dialect arab și, prin urmare, sunt vorbitori semiți și, prin urmare, tehnic sunt semiți. Dar, din nou, la fel și alte 300 de milioane de persoane. Dar nu are sens să fii antisemit din punct de vedere al limbajului. Deci, singurul sens semnificativ al „antisemitismului” este biologic, etnic sau rasial. Astfel ne-am întors la „descendenții lui Sem” sau ceva de genul acesta.

Dar dacă credem prostiile biblice, atunci putem încerca să etichetăm și alte grupuri în același mod. Mulți din Orientul Mijlociu ar putea fi numiți „Hamiți” (descendenți ai lui Ham) sau „Iafetiți” (descendenți ai lui Iafet) – denumiți astfel pentru ceilalți doi fii ai lui Noe. Dar oricum totul este doar mitologie și, prin urmare, termenul nu are nicio substanță reală. Nu cred că există nicio politică în spatele ei. Evreii și-au însușit termenul de „antisemitism” și există puține speranțe de a schimba acest lucru.

Matthews: Ați scris abundent pe probleme evreiești. Ce v-a stârnit interesul pentru studierea influenței lor?

Dalton: Pentru mine, personal, se întoarce cu mult înapoi, cel puțin până în zilele mele de școală primară. Îmi amintesc că am scris un raport foarte timpuriu despre Einstein, în care am menționat în treacăt că era evreu – ceea ce, desigur, el era. Cred că nu știam nici măcar ce este un evreu; N-am întâlnit niciodată până la facultate. Dar învățătorul meu era îngrozit: revelasem un evreu! M-a mustrat în micile sale comentarii scrise, ceva în sensul că „asta nu contează, nu este relevant, …” M-a surprins. Iată-mă, un simplu baiat, scriind ceea ce am citit într-o carte – un fapt adevărat – și am fost atacat pentru asta. A fost o lecție în asta și nu a fost cea pe care și-a propus-o învățătorul.

Mai multe au venit în școala medie. Îmi amintesc că unul dintre băieți numea pe cineva „Schweinehund” (literalmente, un câine-porc) și profesorul a sărit la el pentru că folosea un cuvânt „nazist”. Eu stateam ca, wow, ce este un nazist? Mai multe lecții. Incidente de acest gen m-au făcut să fiu interesat de nazism și Hitler, și m-a intrigat într-adevăr toată povestea celui de-al Doilea Război Mondial; pentru mine, germanii au fost întotdeauna personajele cele mai interesante. În liceu, am scris o importante lucrare (și cuprinzătoare) în engleză despre Hitler și, de fapt, am obținut o notă înaltă; Nu-mi pot imagina că se poate întâmpla asta astăzi.

Apoi, la facultate, am locuit în căminul studențesc în primii doi ani. Îmi amintesc bine de băieții zgomotoși și obositori „din New York”, care, multă vreme, m-au discriminat împotriva tuturor newyorkezilor. Abia mai târziu am aflat că „băieții din New York” erau practic toți „evreii din New York”. Apoi mi-am amintit de zgârieturile antisemite și zvasticele de pe peretii băii și totul avea sens.

Mai târziu, în diversele mele călătorii, m-am întâlnit cu persoane aparent întâmplăt care, dintr-un anumit motiv, mi-au pus pielea de gaină. Erau complet respingători. Nu mai întâlnisem pe nimeni ca aceste persoane, mai târziu mi-am dat seama că erau evrei. Nu după mult timp, am început să observ rolul lor în guvern și, în special, supra-reprezentarea lor. Apoi la fel la Hollywood și la fel, mai mult în mass-media.

Nu după mult timp, am început să mă gândesc critic la Holocaust. Nu m-am gândit niciodată prea mult și practic am acceptat punctul de vedere ortodox fără prea multă considerație. Aceasta a fost în era „pre-îndoctrinării”, așa că practic nu am acoperit-o niciodată cu adevărat în școală. Am studiat materiile tehnice ca student, și, așa că, din nou, nu a trebuit să o abordez. Dar știam că ceva nu este în regulă cu povestea și, în cele din urmă, am început să scormonesc în ea. Rezultatul final, câțiva ani mai târziu, a fost cartea mea Dezbaterea Holocaustului. Cam în același timp, am devenit mai activ împotriva crimelor israeliene din Orientul Mijlociu și am început să susțin acțiunile BDS împotriva Israelului. Atunci am început să simt prima recul real împotriva mea personal. Încă o dată, lecții mai valoroase.

Practic, la un moment dat, am început să-mi dau seama că eram practic înconjurat: evrei în toate părțile, la toate nivelurile societății, care luau decizii, și asta, deși erau doar 2% din populația SUA (și mai puțin în statul în care trăiam). Atunci am știut că este o problemă importantă care trebuia rezolvată pe mai multe niveluri.

Matthews: Unii susțin că evreii sunt suprareprezentați în principalele mișcări și industrii datorită inteligenței și concentrării mai mari în zonele urbane, dar dvs. respingeți acest argument. De ce?

Dalton: Este adevărat că evreii, ca grup, obțin un scor mai mare la testele IQ decât persoana albă medie. Dacă media albă este de 100, cred că evreii obțin aproximativ o deviere standard peste aceasta, ceea ce înseamnă un punctaj mediu de aproximativ 115. Aceasta este o diferență uriașă. Dar un IQ de 115, în sine, nu este atât de impresionant. Așa-numitul nivel de „geniu” începe de la aproximativ 140 și statistic, un procent mai mare de evrei vor fi în această categorie decât albii. Dar, desigur, sunt încă o mică minoritate – în jur de 2%, așa cum am spus – și astfel numărul total de genii albi este semnificativ mai mare decât numărul corespunzător de evrei.

Totuși, atunci când întâlnești un „evreu mediu”, el sau ea va părea probabil destul de inteligent. Nu resping nimic din toate astea și reprezintă o mare parte din succesul evreiesc.

Dar inteligența nu este singura măsură a succesului, așa cum știm cu toții. Evreii posedă, de asemenea, o serie de caracteristici stereotipe și dezgustătoare, cum ar fi agresivitatea, egoismul, lăcomia, ambiția și narcisismul. Pentru majoritatea oamenilor, aceste trăsături ar fi vicii; dar pentru evrei, funcționează în avantajul lor. De asemenea, evreii sunt mai predispuși la boli mintale decât populația în general, probabil din cauza secolelor de endogamie într-un fond de gene relativ restrâns. Și cel mai important, sunt foarte de clan. Acesta este un concept ciudat pentru majoritatea albilor americani, care sunt, în general, individualiști – adică avem tendința de a judeca oamenii ca indivizi, după propriile lor merite. Dar evreii vor căuta și vor coopera cu alți evrei, cu excluderea neevreilor. Această preferință tribală, în grup, explică, de asemenea, o mare parte din succesul lor. În general, ei văd gentilii cu dezgust, neîncredere și chiar scârbă. Literal timp de secole, evreii sunt cunoscuți pentru „ura lor față de omenire”. Si asta ne arată.

Într-un fel de întorsătură patologică, evreii se bucură de fapt de această antipatie. De fapt, le place să fie urâți! Îi menține aproape, compact și unificați. Le construiește grupul intern. Și promovează „mentalitatea victimei” pe care le place să o exploateze. Așadar, obțin mai multe beneficii fiind detestați. Este bolnăvicios.

Dar pentru a închide întrebarea dvs., suprareprezentarea provine din (a) inteligență și istețime peste medie, (b) tratament imoral al celorlalți, adică o disponibilitate de a exploata și înșela cu impunitate și (c) sinergii înăuntrul grupului. Din nou, acest lucru nu se aplică fiecărui evreu în parte, dar este valabil pentru evrei în general și este deosebit de relevant pentru cei din vârful ierarhiei sociale.

Matthews: Cea mai recentă carte, Eternal Stranger: Critical Views of Jews and Judaism through the Ages (2020), susține cu tărie că, în ciuda faptului că au locuit secole în civilizația occidentală, evreii s-au mentinut ca straini. Ce explică această dezvoltare?

Eternal Strangers: Critical Views of Jews and Judaism Through the Ages by Thomas Dalton

Dalton: Aceasta este o poveste lungă, dar pe scurt, evreii au dezvoltat, de-a lungul secolelor, abilitatea de a manipula și exploata oamenii peste tot. Acest lucru este posibil numai dacă nu vă plac sau detestați persoanele cu care lucrați. Evreii au învățat cum să profite tratându-i pe ceilalți ca inferiori și, prin urmare, masele, la rândul lor, i-au tratat pe evrei ca străini, ca străini și ca infiltrați.

În plus, timp de secole, când Europa a fost dominată de creștinism, evreii au fost, de asemenea, străini religioși, deoarece nu l-ar accepta pe Iisus ca Mesia. Dar acest aspect a dispărut în secolul trecut, deoarece SUA și mai ales Europa au devenit mai puțin religioase. De asemenea, evreii au descoperit că există multe profituri din exploatarea persoanelor aflate în dificultate – ca atunci când lumea n-are un bănuț, sunt flămânzi sau în război. Din nou, aceasta este o poveste foarte veche, care se întoarce până la zilele Vechiului Testament. Mai îngrijorător, evreii au descoperit, de asemenea, că, manipulând evenimentele după bunul lor plac, ar putea crea de fapt suferință; adică au învățat cum să pună oamenii sub presiune, să-i facă să sufere, să-i facă nevoiași și să-i facă să se teamă de bunăstarea și chiar viața lor. În astfel de condiții, evreii vor obține câștiguri uriașe în bogăție, influență și putere. Acest lucru este adevărat de secole și este valabil și astăzi.

Ceea ce este în mare parte necunoscut – și motivul pentru care am scris acea carte – este faptul că mulți dintre cei mai proeminenți și strălucitori gânditori din istorie au recunoscut această natură evreiască răutăcioasă. Acest lucru este important, deoarece arată că, cei care critică evreii nu sunt doar o mână de „neo-naziști” sau detractori nebuni, ci mai degrabă persoanele cele inteligente din istorie, capabile să surprindă și să înțeleagă ceea ce scapă majorității oamenilor. Și nu doar în vremurile recente, ci literalmente de milenii – ajungând înapoi cel puțin până la 300 î.Hr. În Eternal Strangers, m-am străduit să vânez și să verific comentariile anti-evreiești relevante de la zeci de critici perspicace. Toate ofertele mele sunt confirmate și obținute corespunzător. Este o poveste cu adevărat înfricoșătoare, cu repercusiuni uriașe pentru ziua de azi.

Matthews: Kevin MacDonald a scris pe larg despre implicarea evreilor în mișcări ostile intereselor Occidentului. Ce credeți că le motivează activismul?

Dalton: Practic este ceea ce am spus mai sus: evreii sunt dornici să exploateze și să manipuleze oamenii pentru propriul lor câștig personal și în beneficiul evreilor în general. Sunt atrași de Occident pentru că este o sursă de bogăție productivă. Occidentul a creat, de asemenea, știință și tehnologie puternice, pe care evreii le doresc; astfel de lucruri au un mare potențial de manipulare și control în continuare. Și există (sau a existat) un fel de măreție culturală despre Occident pe care evreii fără cultură au căutat să și-o însușească.

Dar există o problemă mai profundă: evreii îi văd pe occidentali drept principala lor amenințare. Încă din zilele Imperiului Roman, occidentalii, europenii, albii au fost cei mai periculoși adversari ai lor. Fiind mult depășiți numeric, evreii și-au dat seama de mult că ar trebui să submineze Occidentul din motive morale, religioase și ideologice. În ultimii ani, ei ne-au subminat și din motive rasiale, promovând imigrația în masă din Africa, Orientul Mijlociu și America Latină.

Adică, uită-te la Hollywood și, în general, la industria de divertisment. Nu este nimic mai degradant decât fluxul nesfârșit de gunoi total produs de evreii de la Hollywood – cu excepția cazului în care numărăm murdăria insipidă care trece pentru muzica populară (hip-hop, mai ales; dacă vă îndoiați de mine, verificați versurile hitului recent „WAP ”). Nu trebuie să fii un prost pentru a vedea cât de corupt este să trăiești într-o societate care promovează sexualitatea deviantă, pornografia pe internet, jocurile de noroc online, consumul de droguri recreative și infracțiunile morale de cel mai divers tip. Și există o mână evreiască puternică în spatele tuturor acestor lucruri. Pentru ei, este o dublă victorie: mulți bani de câștigat și mulți occidentali corupți în acest proces. Cu greu ar putea fi mai bine.

Matthews: În dezbaterea Holocaustului, acordați o audiere echitabilă argumentelor obișnuite și criticilor îngrijorătoare, totuși, în ciuda tonului imparțial, mulți consideră că este un text antisemit. De ce oamenii ezită să conteste ipotezele ortodoxe despre Holocaust?

Dalton: Holocaustul este călcâiul lui Ahile al lobby-ului evreiesc global. Este instrumentul lor central de vinovăție. A fost justificarea finală pentru crearea Israelului. Este sursa a nenumărate miliarde de „reparații” – cu mult peste 120 de miliarde de dolari până în prezent. Le permite să-și promoveze statutul de victimă în tot Occidentul și să exploateze simpatiile oamenilor. Este adevărata „Mare Minciună” din zilele noastre. În consecință, subminarea poveștii standard despre Holocaust este una dintre cele mai puternice acțiuni pe care le putem întreprinde astăzi, pentru a doborî puterea evreiască.

Cititorii interesați vor trebui să citească cartea mea, dar în rezumat, există multe găuri serioase în viziunea ortodoxă. Începeți cu faptul că presupusele decese de 6 milioane de evrei, în aproximativ cinci ani și jumătate, se ajunge la aproape 3.000 de decese pe zi – în fiecare zi, 24/7, plouă sau tună. În mijlocul unui război global. Cu greu pare plauzibil. Apoi observăm că uciderea persoanelor este relativ ușoară, dar eliminarea corpurilor lor este mult, mult mai dificilă. Chiar și un crematoriu modern nu poate reduce corpul uman la cenușă; rămân mereu oase mari. Cuptoarele naziste brute ar putea face mult mai puțin – ca să nu mai vorbim de „focurile în aer liber” despre care se spune că ar fi consumat sute de mii de corpuri (aproape 600.000 doar la Auschwitz).

Celebrele camere de gaz nu ar fi putut niciodată să funcționeze la modul descris. Au fost ilogici de la început: înghesuie sute de oameni într-o cameră închisă și apoi le presară cianură pe cap. Bine – și apoi ce? Acum aveți sute de cadavre amestecate cu pelete foarte toxice, care continuă să emită gaze timp de ore întregi. Cine intră să curețe cadavrele? Inclusiv deținuții evrei sunt inutili morți.

Și presupusele camere de gaz diesel care au fost folosite la Treblinka, Sobibor și Belzec sunt și mai ridicole. În primul rând, nu puteți pompa evacuarea motorului într-o cameră închisă; motorul se va opri pur și simplu. Dar, mai important, gazele de eșapament diesel au mult prea puțin monoxid de carbon și mult prea mult oxigen pentru a ucide oamenii în timp rezonabil. Motoarele pe benzină pot face treaba, dar sursele ortodoxe sunt ferme: germanii foloseau motoare diesel. Tot acest aspect este făcut și mai absurd atunci când ne dăm seama că aproximativ 2 milioane de evrei ar fi murit cu motorină, spre deosebire de aproximativ 1 milion de cianură. În cele din urmă, se pare că numărul total al evreilor morți a fost de aproximativ 500.000 – cu mult mai puțin decât cele 6 milioane proclamate.

Acestea sunt doar câteva dintre numeroasele probleme nerezolvate. Din nou, cititorii interesați ar trebui să vadă cartea mea de dezbateri sau să citească versiunea mea scurtă: Holocaust: An Introduction (2016). Ambele pot fi găsite pe site-ul meu personal www.thomasdaltonphd.com) și pe site-ul meu principal de editor, www.clemensandblair.com.

Având în vedere toate acestea, sunt continuu surprins de faptul că unii de dreapta disidentă și mișcarea naționalistă albă nu vor să abordeze Holocaustul. Se pare că ei cred că, în esență, evreii au câștigat bătălia ideologică și că orice critic – orice „negaționist al Holocaustului” – este privit automat ca o nebun. (Mi se pare ciudat faptul că persoanele care sunt etichetate în mod obișnuit ca vicioși antisemiți se tem brusc de a fi numite „negaționiste”, dar așa este viața.) Mai concret, se îngrijorează cu privire la lucruri precum mărturii false, dovezi manipulate, fraudă totală, și așa mai departe. Sigur, acestea există. Dar cea mai mare parte a cazului revizionist se bazează pe fapte, știință solidă și logică elementară. Cazul de bază este destul de clar și convingător. Nu trebuie să aveți un doctorat în științe sau matematică pentru a urmări povestea. Cartea mea Introducere poate fi citită de orice student la facultate, iar dezbaterea mea nu este mult mai dificilă.

În cele din urmă, trebuie doar să luăm în considerare cât de mult efort depune lobby-ul evreiesc la nivel mondial pentru a înăbuși revizionismul Holocaustului. Ei știu cât de importantă este povestea ortodoxă pentru puterea lor. Aprobă legi, ard cărți, blochează site-uri web, amendează și aresteaza, toate pentru a evita ieșirea contra-poveștii. Dar ei pierd. Revizionismul câștigă. Cu cât putem scoate la lumină acest lucru, cu atât mai bine pentru toată lumea.

Matthews: Puteți identifica tendințe mai largi de suprimare a informațiilor critice asupra structurilor de putere evreiești, dincolo de Holocaust?

Dalton: Sigur: aproape orice expunere a influenței evreiești, a bogăției evreiești sau a puterii evreiești este suprimată. Chiar și „numirea” evreilor este interzisă. Chiar și menționarea unor nume precum „Soros” sau „Rothschild” într-un context greșit este interzisă. Orice privire asupra figurilor din mass-media, miliardari de frunte, moguli de la Hollywood, luminații de la Big Tech sau donatori politici de vârf va include cu siguranță o prezență evreiască disproporționată. Dar acest fapt nu va fi menționat niciodată nici de stânga, nici de dreapta, nici de democrați, nici de republicani, nici de CNN și nici de Fox News. Am expus o parte din această poziție dominantă într-un recent TOO eseu, „Confronting the Iudeocracy”. Notă: nu se vorbește nici măcar despre „critici”, ci mai degrabă numirea evreilor drept evrei. Faptul acesta este prea mult pentru a fi înghițit.

Când priviți rolul evreiesc în corupția politică și financiară, industriile dubioase din punct de vedere etic, controlul opiniei publice, războaiele externe și așa mai departe, veți obține o situație cu totul nemenționabilă – cu excepția celor de la noi cu un pic de curaj și ceva coloană vertebrală.

The Jewish Hand In The World Wars by Thomas Dalton, Chapter 1

Unul dintre exemplele mele preferate este rolul evreiesc în război, atât în ​​prezent, cât și istoric. A fost mult timp un clișeu că „evreii au provocat toate războaiele din istorie”, dar puțini și-au luat timp pentru a confirma și documenta această situație. Am făcut-o, iar rezultatul a fost cartea mea The Jewish Hand in the World Wars (2019). Accentul meu se pune acolo pe cele două războaie mondiale, dar mă uit și la conflictele dinainte și de atunci. Din nou, a fost surprinzator pentru mine cât de multe informații nu sunt niciodată discutate, niciodată examinate, niciodată găsite în manuale. Este suprimarea prin omisiune; aceasta este tactica lor favorită.

Matthews: Liderii neevrei susțin statul Israel pentru a face să avanseze obiectivele Sionismului, sau acest lucru este pur și simplu o recompensă economică și nu indicând că gentilii îngenunchiază în fața puternicilor evrei?

Dalton: Nu putem ști niciodată cu adevărat ceea ce îi determină pe atât de multi gentili, din toate rasele, să cedeze tentației evreiești. Bănuiesc că este ceva de genul unei strategii de „morcov și băț”: morcovul reprezintă mulți bani și faimă, iar bățul este șomaj și rușine. Probabil că foarte puțini gentili influenți știu sau se preocupă pentru sionism; există, desigur, milioane de așa-ziși creștini sioniști, majoritatea albi, dar par să nu dețină poziții de putere. La fel de probabil este că foarte puțini gentili influenți au o afecțiune sau o preocupare reală pentru evrei. Cei mai mulți sunt probabil incomozi cu evreii în cel mai bun caz, și îi urăsc în secret în cel mai rău caz. Dar urmează jocul pentru bani și faimă și de teamă să nu-și piardă slujba.

Matthews: Cum distingem „antisemitismul” și explorările legitime ale puterii evreiești?

Dalton: Implicația aici este că antisemitismul implică explorări „nelegitime” ale puterii evreiești – un punct pe care l-aș contesta. Toate aceste examinări sunt legitime, indiferent de motiv. Evreii au provocat atât de multă durere și suferință de-a lungul mileniilor, încât nicio expunere nu poate fi nejustificată sau prea dură.

Matthews: Criticile tale tranșante asupra structurilor de putere evreiești sunt legendare, dar ce ai de spus despre trezire, isteria Covid-19 și religia anti-albi?

Covid-19 variants pose 'real threat' to vaccine progress, CDC warns - BBC News

Rochelle Walensky directoarea CDC

Dalton: Probleme uriașe aici, cu siguranță. În ceea ce privește isteria Covid-19, lucrurile sunt încă puțin prea fluide și confuze pentru a trage mari concluzii. În afară de evreica care conduce CDC (Rochelle Walensky), aici pare să existe un rol evreiesc minim. Am scris un articol recent despre inutilitatea măștilor “The emperor’s new mask” („Noua mască a împăratului”) și bănuiesc că vaccinurile sunt aproape la fel de rele. Niciodată nu am reușit să ne vaccinăm împotriva unui coronavirus și aș presupune că acestea recente se vor dovedi fie puțin eficiente, fie de scurtă durată. Există tot mai multe dovezi că virusul în sine a fost generat sau manipulat într-un laborator chinez, cu implicații potențial uriașe.

„Wokeness” (trezirea) este o hipersensibilitate la toate problemele favorite ale evrelor: confuzie de gen, drepturile homosexualilor, amestecul interrasial, imigrație în masă, compasiune și alte chestiuni în general corect politice. Evreii împing o cultură trezită pentru că le servește interesele; o națiune diversă, multirasială, multiculturală și confuză sexual este aceea care abia își poate strânge puterea pentru a aborda chestiunea evreiască.

În special, evreilor le place să se prezinte ca mari prieteni ai negrilor, hispanicilor și alte minorități „oprimate”. În realitate, evreii nu au decât dispreț pentru astfel de persoane; trebuie doar să ne amintim rolul evreiesc de frunte în comerțul cu sclavi în Statele Unite. Evreii sunt experți în utilizarea și combaterea minorităților în scopuri proprii.

Și în celălalt punct, ei folosesc minoritățile într-un fel de război împotriva albilor. Vina pentru Holocaust pare să fi atins punctul de saturație, astfel încât evreii proeminenți s-au orientat acum spre vina rasială în lupta lor împotriva albilor. Albii sunt vinovați de „rasism sistemic” și, prin urmare, trebuie să se simtă continuu rău cu ei înșiși și cu rasa lor și trebuie să ispășească continuu acest păcat original. Din nou, îi pune pe albi în defensivă și minimalizează orice risc al unui naționalism alb în masă, sau cel puțin așa cred ei. Unii dintre noi bănuim că această strategie evreiască ar putea fi contraproductiv. Timpul va spune.

Dar aceste probleme și alte probleme relationațe vor reapărea cu siguranță în viitor. Potențialul evreiesc pentru a face răutați este infinit. Este nevoie de o cantitate suficientă de lectură și gândire pentru a înțelege și controla această situație, și soluțiile radicale care sunt probabil necesare. Din nou, aș îndrepta cititorii interesați către site-ul meu personal (www.thomasdaltonphd.com) și către site-ul de publicare Clemens & Blair, care se ocupă de multe dintre cărțile mele (www.clemensandblair.com). Există o mulțime de surse bune acolo și multe piste rentabile de urmat. Vă mulțumim pentru oportunitatea de a conversa prin chat.

Matthews: Thank you!theoccidentalobserver

invictusmedia.com

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

5 comentarii

    1. Și în unele mănăstiri sunt pomeniți unii ierarhi despre care acest site a scris ca sunt eretici. Din surse sigure, într-o cunoscuta mănăstire din jud. Arges a fost pomenit IPS Calinic al Argeșului și Muscelului. Dar, pana la urma cine suntem noi sa ii judecam pe acești ierarhi considerați a fi eretici? Dumnezeu este Cel care ne va chema pe toți la judecata!

      1. Sf. Vasile cel Mare spune ca de preotii eretici nu numai ca nu trebuie sa ascultam, ci sa-i si judecam si sa ne indepartam de ei.

  1. Acest articol nu-si are rostul pe un site , devreme ce hulește Vechiul Testament. Chiar daca noi avem Legea nouă, Legea veche nu trebuie hulită.

  2. Acest articol nu-si are rostul pe un site , devreme ce hulește Vechiul Testament. Chiar daca noi avem Legea nouă, Legea veche nu trebuie hulită. Chiar dacă articolul are și idei bune, nu cred că trebuie lăsat. Sau editat semnificativ.

Dă-i un răspuns lui Gheorghe Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button