X

Incredibil, Cîmpeanu recunoaște după un an de pandemie: Sute de mii de copii nu au avut parte de o educație corespunzătoare

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, admite că școala online a fost un dezastru pentru o bună parte dintre elevi și că existau probleme grave chiar și înainte de pandemie.  În ultimii doi ani multe sute de mii de copii nu au avut parte de o educație corespunzătoare, a precizat ministrul la Digi24.

Mă refer la acei elevi care teoretic au avut acces fără nici un fel de problemă la învățământ online”, a spus ministrul, conform Mediafax. Cîmpeanu spune că este vorba de absența formării profesorilor, de absența tehnologiei, de absența posibilităților de verificare.

Sunt mult prea mulți. Prefer să insist pentru tot ce se poate face pentru a compensa într-o măsură cât mai mare acele pierderi. Astfel de pierderi sunt în orice sistem de educație, nu numai în România. Chiar și în cele mai avansate state”.

Ministrul spune că în perioada pandemiei inechitățile din educație s-au amplificat. „Există inechitate. Am spus că echitatea este principala problemă a sistemului de educație, nu neapărat performanță și excelența. Acolo mai avem, dar echitatea este principala problemă. Pierderile sunt mari și foarte mari și sunt neuniform distribuite”, a mai spus Cîmpeanu

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button