X

Unii oameni au anticorpi anti-SARS-Cov-2, chiar dacă nu au fost niciodată în contact cu acesta    

Imuni la Covid-19, fără să fi fost infectați vreodată. Unii oameni au anticorpi anti-SARS-Cov-2, chiar dacă nu au fost niciodată în contact cu acesta

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Un nou studiu britanic este parțial liniștitor, în special pentru cei mai tineri și părinții lor. Cercetarea, efectuată de University College London (UCL) în colaborare cu Institutul Francis Crick, sugerează că unii oameni ar putea avea o „imunitate preexistentă” față de SARS-Cov-2, fără să fi fost vreodată infectați.

Studiul arată că anticorpii împotriva SARS-Cov-2 au fost prezenți în cazul unor subiecți studiați înainte de debutul pandemiei.
Cei tineri sunt mai bine protejați

Studiul a fost realizat pe 302 persoane. Oamenii de știință au comparat probe de sânge ale unor pacienții afectați de coronavirus, cu cele de la persoane neinfectate. 16 adulți (5,3%) aveau anticorpi de tip IgG de împotriva Covid-19.

Atenție însă, această imunitate se găsește în principal la cei mai tineri. În grupa de vârstă de la 1 la 16 ani a pacienților neinfectați cu SARS-CoV-2, rata imunității preexistente a urcat la 43,8%. Cu alte cuvinte, 21 din 48 de participanți din această grupă de vârstă au avut niveluri detectabile de anticorpi IgG.

Imunitate încrucișată?

Rezultatele arată că cei mici sunt mult mai predispuși la a dezvolta anticorpi cu reacție încrucișată decât adulții. Sunt necesare mai multe cercetări pentru a înțelege de ce, dar s-ar putea datora faptului că sunt expuși mai des altor coronavirusuri ”, a declarat autorul studiului, Kevin Ng.

După cum subliniază autorii, s-ar putea ca anticorpii să fi fost creați în timpul „infectărilor sezoniere anterioare altor coronavirusuri” (răceli sau altele) și apoi să fi reacționat „într-un mod încrucișat cu subunitatea S2 a complexului proteic SARS-CoV-2”.

Imunitate eficientă?

După cum subliniază SanteLog, anticorpii IgG vizează subunitatea S2 a SARS-CoV-2 care este „responsabilă de intrarea virusului în celule”. Se spune că structura sa este similară cu o altă proteină S prezentă în alte coronavirusuri. Acest lucru ar putea explica prezența sa la pacienții tineri, niciodată afectați de coronavirus. Cu toate acestea, nu există nicio garanție că acești anticorpi vor fi cu adevărat eficienți în protecția împotriva virusului.

„Nu există încă dovezi că acești anticorpi previn sau ameliorează infectarea cu SARS-CoV-2”, avertizează Ng. Ceilalți autori sunt de acord, de asemenea, că vor fi necesare mai multe studii pe această temă pentru a face lumină asupra acestei posibile imunități.

Sursa:

Cenzura sistemului face să ajungem la mai puțini dintre voi! Distribuiți articolele noastre și sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum sprijinul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
Selectați cât doriți să donați (EUR)

Introduceți cât doriți să donați (EUR)

11 comentarii

  1. Am citit din comentarii la un articol precedent pe acest portal, in care se face un anunt despre editarea unei carti ‘Invatatura Sinoadelor Ecumenice despre intinarea prin erezie si validitatea Sfintelor Taine’.
    Daca cele expuse de ‘Ilioara’ in comentarii chiar se gasesc in numita carte, este cat se poate de clar ca autorul este paralel cu invatatura ortodoxa. Am inteles din alta parte ca autorul a fost stilist, ca s-a ingradit de stilisti abia din 2011, nu se spune daca a si venit la ortodoxie. Iar daca a devenit ortodox cum se face ca nu a scris impotriva ratacirii arhiereilor de la Sinodul din Creta, ci impotriva celor care contesta canonicitatea arhiereilor cazuti in ratacire? Inca nu a realizat cat de grava e caderea din Creta, dar se angajeaza sa ofere lectii de canonicitate? O fi pentru el canonul mai insemnat decat dogma?
    Compararea acestei carti cu Dogmatica Sfantului Ioan Damaschin, mai ales daca cele expuse de ‘Ilioara’ se gasesc in cartea lui ‘Evghenie’, este o dovada clara de ignoranta.
    Sa-i aduci pe Sfantul Grigorie Teologul si Sfantul Vasile cel Mare ca exemple in acest sens, cu tema carti, ar fi chiar hilar, daca n-ar fi tragic.
    Fara a mai aminti de hula draceasca ca: ‘fiind Sfantul Flavian caterisit si anatemizat atata timp cat ei inca nu fusesera caterisiti de un Sinod Ecumenic’.
    La fel si cu zicerea: ‘partiarhul eretic Kalekas, il cateriseste pe episcopul Isidor Vuheras de Monemvasia si il anatemizeaza pe Sfantul Griegorie Palama’, ca si cum acele anateme si caterisiri ar fi fost pe bune.

    1. pai tocmai asta spuneam cu nu au avut valabilitate acele caterisiri in Biserica, insa la prezentarea sinoadelor, cartea nu pune accent pe delimitarea poporului, scoate in evidenta faptul ca ereticii erau inca considerati ierarhi chiar si in cazul in care mai fusesera anatemizati si era nevoie sa se faca un Sinod mare, Ecumenic in care sa-i cateriseasca. Personal, cand am citit despre sinoade in general, am urmarit sa vad in ce consta erezia, nu am acordat atentie acestui aspect insa ramane obiect de studiu pentru mine, oricum, subiectul…Asta prezinta cartea in prima parte dupa care explica in continuare motivele imposibilitatii pomenirii unor astfel de ierarhi IN MOD CONSTIENT, adica informat fiind de greselile lor. Sunt informatii importante, si am considerat normal sa le expun comentariilor, in locul tacerii. Aminteste insa, la un moment dar ca Sfantul Vasile cel Mare nu a recunoscut hirotoniile facute de ei: „se respinge hirotonia din partea ereticilor caci nu ii numaram cu preotii lui Hristos pe cel hirotonit de maini intinate pentru nimicirea credintei si pentru apararea ereziei. Personal, in momentul in care am citit comportamentul unor sfinti in cazuri similare imi este imposibil sa consider alt model de comportament in afara de cel avut de ei insa trebuie sa studiem amanuntit si sa expunem informatiile care apar….

      1. Caterisirile si anatemele date de arhiereii eretici sunt fara urmari in plan spiritual, celor carora li se aplica.
        Ai spus ca: ‘pe Sfantul patriarh Fotie a carui nominare o consider obligatorie..’. De ce e atat de important Sfantul Fotie? El a fost foarte strict in privinta ereticilor. Ce descoperire ‘monumentala’ a facut autorul carti despre Sfantul Fotie, ce a vazut la el de l-a gasit potrivit pentru subiectul cartii? Caci despre Sfantul Grigorie, Sfantul Vasile si Sfantul Grigorie Palama este limpede ca autorul este pe langa subiect.

        1. Despre Sfantul Fotie nu scrie foarte mult in carte,(nu am terminat ultima parte a cartii) este singurul exemplu pe carte l-am dat de la mine pentru ca Sfantul Fotie, cel intocmai cu apostolii, a fost patriarh, a fost caterisit si exilat dupa care a revenit din nou patriarh. Deci, aceste informatii din carte mi-au fost aduse si mie la cunostinta si pentru ca singura mea dorinta este sa expunem Adevarul, am vrut sa precizez acea inexactitate a mea. Problema este mult mai ampla si consider ca ar fi oportun un studiu pe aceeasi tema insa expus din alte perspective, cel putin ar fi trebuit facuta o paralela intre faptul ca intr-adevar, caterisirea ereticilor a fost facuta in sinoade dar pe de alta parte trebuia contrabalansat cu vietile sfintilor, spre axemplu Sfantul marcu al Efesului a refuzat orice fel de comuniunre cu ierarhii care semnasera si a lasat drept testament sa nu care cumva sa participe la vreun parastas al sau cineva dintre acei ierarhi, iar Sfantul Marcu al Efesului chiar este un exemplu, fiind singurul din multimea aia imensa de ierarhi care desi infometat si torturat a refuzat sa semneze, insa vedeti cum este trebuie sa facem noi mai mult daca nu ne place nu sa asteptam sa faca altii..Deja aceasta carte ofera ocazia unor lamuriri…. Nu am recunoscut niciodata validitatea caterisirilor facute de miniciuno episcopi pe motiv de erezie, si de fapt toata disputa a pornit de la acuzatia ca cei ingraditi de erezie sunt in schisma. Comentariul cu caterisirile sfintilor l-am extras eu din cele prezentate in carte, pentru a ilustra o realitate. Incercati sa va faceti timp macar cateva ore sa cititi macar un capitol si sa vedeti daca si cu ce anume contrazice adevarul. In masura timpului disponibil, eu incerc sa verific insa informatiile de pe internet pot fi compromise. In aceste momente sunt folositoare cartile vechi daca cineva le detine… Am incercat o confruntare tocmai pentru a clarifica anumite aspecte, personal, dupa cum spuneam modelele de urmat le am bine definite, nu ne ramane decat sa ne rugam lui Dumnezeu sa ne ajute sa ramanem pana la sfarsit in aceasta marturisire impotriva ereziei, sa ne lumineze si sa ne ajute.

          1. deci sa fie foarte clar, caterisirea preotilor care intrerup pomenirea pe motiv de erezie, a celor care resping acele erezii, de catre „minciuno ierarhi”(a se vedea canonul care ii numeste astfel), are aceeasi valabilitate ca si hulele propovaduite de ei ADICA ZERO.

    1. Cred si eu. Erau dure filmuletele alea cu cadavre pe strada da ce bolnav de covid cu un picior in groapa pleaca la cumparaturi si cade mort pe strada. Poate doar ca in bancul ala de pe vremea lui raposatu cu mortul de pneumonie( el a fugit si era incins, glontul era rece).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button