X

Studiu: Tesla Model 3 produce mai mult CO2 decât o mașină diesel

Sursa Foto: interestingengineering.com

Un studiu realizat de un think tank german (IFO Institute) pune sub semnul întrebării gradul ecologic al vehiculelor electrice (EV). Cercetările dezvăluie faptul că aceste mașini pot produce emisii semnificative de CO2 atât în ​​producția bateriei, cât și în încărcarea lor.

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Emisiile de CO2 sunt mai mari decât la mașinile diesel

“Având în vedere mixul energetic actual al Germaniei și cantitatea de energie utilizată în producția de baterii, emisiile de CO2 ale vehiculelor cu baterii electrice sunt, în cel mai bun caz, puțin mai mari decât cele ale unui motor diesel iar în alte cazuri sunt mult mai mari”, se menționează în studiu.
Studiul, de exemplu, estimează că folosirea unui model Tesla 3 în Germania este responsabilă de 156 până la 181 grame de CO2 pe kilometru. Aceasta este mai mult decât un Mercedes C220d pe motorină care produce doar 141 grame pe kilometru.
Studiul este, de asemenea, extrem de critic pentru legislația UE privind vehiculele electrice. Pentru început, susțin autorii, mașinile nu trebuie considerate vehicule cu emisii de CO2 „zero”.
Nu numai că există emisii de CO2 generate în producția de vehicule electrice , în plus, aproape toate țările UE generează emisii semnificative de CO2 din încărcarea bateriilor vehiculelor folosind amestecurile naționale de producție de energie.

Alte tehnologii au rămas ignorate

Autorii susțin că alte tehnologii, cum ar fi vehiculele electrice pe bază de hidrogen sau vehiculele cu motoare cu combustie alimentate cu metan verde, oferă alternative mai bune și sunt ignorate în detrimentul EV.
“Tehnologia metanului este ideală pentru trecerea de la vehiculele cu gaze naturale la motoare convenționale la motoare care vor funcționa într-o zi cu metan din surse de energie fără CO2. În această situație, guvernul federal german ar trebui să trateze toate tehnologiile în mod egal și să promoveze hidrogenul și metanul ca soluții alternative”, spune Hans-Werner Sinn, fost președinte IFO Institute și profesor emerit la Ludwig-Maximilians-Universität München.

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

7 comentarii

    1. Tesla 3 se face in China, dar nu se mai face, ca a intrat coronavirusul in ea.
      Asa ca ramanem pe petrol, ca tot au vrut sa ne traga in piept amerlocii de la Exxon si sa faca un blat cu mujicii de la Lukoil, dar PNL le-a taiat macaroana: Scopul OUG este de a împiedica Exxon să vândă către rușii de la Lukoil.
      https://economie.hotnews.ro/stiri-energie-23661978-oug-care-impiedica-exxon-vanda-oricui-participatia-din-marea-neagra-are-nevoie-aviz-csat-pentru-publicata-monitorul-oficial.htm
      Putin o sa de de pamant cu mascariciul portocaliu.

  1. De ce nimeni calculeaza si cat CO2 de produce in timpul extractiei si prelucrării petrolului, si transportul lui pana la destinatia finala, sa se calcuzele si acest fapt, toata lumea calculeaza doar cat produce masina prin arderea combustibilului… Nici acest articol precum si cel precedent nu sunt documentate corect, nu s-au luat in calcul faptul ca toata fabrica de baterii tesla are un acoperis acoperit de panouri fotovoltaice, energie verde. De ce nu sunteti de acord cu masinile electrice??? Si in acest articol specifica ca emisile de co2 sunt mai mari in cazul masinilor electrice daca incarcarea se face cu energie ce nu provine din surse eco, iar daca sar calcula cat produce o masina diesel+cat produce fabricarea ei?? La ce valoare s-ar ajunge??? De ce denigrati in acest fel autovehiculele electrice??

    1. Într-adevăr, o comparație corectă ar estima toate aceste lucruri de care zici. Nu știu care ar fi rezultatul, dar știu în orice caz că omul de rînd nu va fi foarte avantajat. Niciodată nu a fost…prețul la energia electrică va crește. Interesant este că CO2 nu este un poluant, de ce toată lumea îl vrea eliminat? NOxele sunt nocive, nu CO2. Soluții la a nu arde petrol cred că există, dar nu se vrea dezvoltarea lor…

  2. Uitați de scopul final :controlarea omenirii! Aceasta se va putea face doar cu ajutorul mașinilor electrice și, nu, diesel…

Dă-i un răspuns lui Sergiu Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button