X

Clienții magazinelor din SUA sunt cei mai entuziaști de folosirea recunoașterii faciale biometrice

Sursa Foto: biometricupdate. com

 

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Aproape jumătate din consumatorii americani chestionați într-un nou raport spun că sunt „încântați” de comercianții care folosesc tehnologii biometrice pentru a-și adapta cumpărăturile la magazin. Totuși, aproximativ o treime dintre respondenți au răspuns negativ.

Rezultatele fac parte din „De la Cărămizi la Clicuri: Revoluția cu Comerțului Retail”, un raport plătit de SOTI Inc. , un furnizor de mobilitate și internetul lucrurilor. Raportul, întocmit de Arlington Research, compară sentimentele consumatorilor cu privire la o serie de dezvoltări tehnologice din Statele Unite, Regatul Unit, Germania și Suedia.

Consumatorii din SUA au declarat că sunt încântați de perspectiva recunoașterii faciale utilizate în timpul întâlnirilor cu amănuntul, în proporție de 48,1 %, iar 27,8% au respins ideea în întregime. Cu toate acestea, mentalitatea deschisă a SUA nu este împărtășită în străinătate.

Suedezii care așteaptă cu nerăbdare recunoașterea facială au însumat 37,5 %; iar 36,3 % au respins-o. Aproximativ 32 % dintre germani par să primească ideea, în comparație cu cei 48,2 % dintre indivizi. Conform raportului, consumatorii britanici au favorizat tehnologia de la 31,7% până la 42,6%.

Rezultate similare au fost când consumatorii au fost întrebați cât de confortabili erau cu asistenții vocali, cum ar fi Amazon și Google’s Home. (Deși aceste servicii nu utilizează de obicei biometrie, este o direcție logică a produsului.)

Jumătate – 50,6 % – din consumatorii din Statele Unite le-au spus cercetătorilor din Arlington că sunt „foarte confortabili” folosind asistenți activați prin voce pentru a face cumpărături. Doar 22,6 % nu au fost de acord.

Germanii erau următorii care erau cei mai confortabili aproximativ 36%, dar 42,1 % nu sunt pregătiți. În Regatul Unit, la 35,7 % dintre consumatori le place cumpărăturile vocale; iar la aproape 40 % nu. Suedia a fost cea mai prudentă, 31,2 % spunând că sunt foarte confortabili cu serviciile de voce, iar 34,8 % au respins.

Dacă anunțurile recente reprezintă o indicație, comercianții cu amănuntul la nivel global sunt optimiști cu privire la implementarea tehnologiei.

În această lună, producătorul de vape RELX, cu sediul în New York, și-a deschis magazinul de vânzare cu amănuntul din China, la Shanghai, echipat cu camere de recunoaștere facială. În acest caz, tehnologia este utilizată pentru a ajuta comercianții să evite vânzarea de țigări electronice minorilor. RELX a creat ceea ce se numește Project Sunflower, un program la nivel de companie care folosește biometria feței pentru a adăuga un nou nivel de verificare automată a identității.

De asemenea, în China, Luckin Coffee Inc. se ocupă cu tehnologia de recunoaștere facială a noilor distribuitoare automate de cafea. Luckin, care a operat deja 4.507 de magazine în China, consideră că tehnologia, inclusiv recunoașterea facială este esențială pentru crearea unei experiențe unice pentru clienți. Automatele distribuite în stații de service, aeroporturi, campusuri universitare și de afaceri, comunități rezidențiale printre alte locații.

Firma de tehnologie din Brazilia Unike comercializează hardware și software în cluburi de dans. Produsul scanează fața unui club-goer pentru a-l compara cu imaginile înregistrate cu sistemul. Pe baza profilului atașat la intrarea biometrică, oamenii pot, de exemplu, să plătească, să confirme rezervările sau să obțină avantaje speciale.

Printre furnizorii de la Big Show NRF 2020 Retail este Worldline, care își prezintă produsul de plată pentru recunoașterea facială. Worldline spune că colectează biometrii tridimensionale asigurând în același timp controlul datelor și confidențialitatea pentru consumatori. De asemenea, disponibil este Elo, producătorul unei arhitecturi pentru sisteme de vânzare și de interacțiune.

 

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!

2 comentarii

  1. Cei care se bucura de recunoasterea faciala nu au nicio grija in ceea ce priveste mantuirea. Si-atunci ce sa le ceri cand nu au miscat macar un deget in acest sens? Nu avem termen de comparatie. De aceea trebuie sa “ne tinem bine” pentru ca va fi aproape toata lumea impotriva noastra. Ce va fi mai dureros este ca unii dintre noi ii vor vinde pe cei cu care acum merg impreuna la slujba(Sfanta Liturghie), caci daca au existat reeducati in perioada comunista e greu sa credem ca acum nu vor mai fi.
    Doamne miluieste-ne!

Dă-i un răspuns lui Baltag Lica Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button