Noul card de credit fără taxe al lui Apple este o mişcare agresivă menită să controleze activitatea ta digitală şi să te împiedice să te schimbi pe Android
Mar. 26, 2019, 2:26 PM
- Apple Card, noul card de credit de la Apple, va atrage o mulţime de utilzatori deoarece promite zero taxe, o mai bună siguranţă şi 2% cash back (rambursare) la majoritatea cumpărăturilor platite zilnic de utilizatori.
- E o altă afacere pentru Apple care caută modalităţi de a genera venituri mai mari de la fiecare dintre utilizatori.
- Consideraţi-o deasemeni ca pe-o mişcare ce împiedică utilizatorii de iPhone să plece la Android: e suficient să foloseşti iMessage şi ale lui bule albastre; ţi-ai putea imagina cum e să-ţi anulezi şi cardul de credit?
-
În schimb, Apple oferă o rambursare mai mare adică 3% pentru cumpărăturile directe din companie, incluzând iCloud, Apple Music, App Store şi chiar iPhones and Macs — oferind o recompensă semnificativă utilizatorilor pentru a rămâne în reţea.
În multe privinţe, Apple este noul Microsoft: Unde Windows informa cândva asupra fiecărei decizii luate de Microsoft, la fel face şi Apple protejându-şi măgulitoarea afacere iPhone ca primă prioritate.
Luaţi de exemplu mult-lăudata implicare în servicii a lui Apple, care a fost în centrul atenţiei la un eveniment din campusul Apple Park luni dimineaţă. Serviciile noi cum ar fi Apple Arcade, Apple News Plus, sau Apple TV Plus sunt programate să meargă primele şi cel mai bine pe iPhone şi Mac, ajutând compania să stoarcă cât mai multe venituri de la cât mai mulţi utilizatori din lume.
Şi apoi, cardul Apple – un nou card de credit oferit in asociere cu Goldman Sachs menit să funcţioneze cu Apple Pay. În afară de profitul evident pe care-l va face doar prin intrarea în afacerile cu cardurile de credit, lansarea propriului card este o mişcare intrigantă ce ne arată cum vede Apple starea afecerilor cu smartphonuri.
Dacă vrei să fii înţelegător, ai putea să vii cu argumentul rezonabil că Apple face ceea ce a făcut întotdeuna: a luat ceva ce déjà există şi l-a îmbunătăţit. Cardurile de credit în general sunt rele; Alternativa Apple fără taxe, cu premii instant orientate către siguranţă pare măcar a fi un pic mai umană – cel puţin pe hârtie.
Un alt mod de a privi lucrurile este că aceasta este o mişcare isteaţă pentru Apple. Nu doar că firma pune “un picior în uşă” în profitabila piaţă de servicii financiare, dar face şi mai puţin atractivă schimbarea de la iPhone la Android. Una e să-ţi pierzi lăudatul “text cu bule albastre” de la Apple iMessage, dar ţi-ai putea imagina să trebuiască să-ţi anulezi cardul de credit doar pentru că ţi-ai cumpărat un nou telefon?
Ce primeşte Apple
Probabil că adevărul e pe undeva pe la mijloc. În mod ironic, unii oameni par a fi de-a dreptul încântaţi de posibilitatea de a avea un Apple Card. E de aşteptat să vedem o absorbţie considerabilă dat faptul fiind că Apple îşi va promova intens serviciile către utilizatorii de iPhone când vor fi disponibile, spre sfârşitul anului acesta .
În acelaşi timp merită să vedem ce-i iese lui Apple din asta. Reţineţi că în timp ce Apple Card –ul promite 2% cash-back la cele mai multe cumpărături, plătiţi utilizatorilor zilnic, suma se ridică la 3% pentru cumpărăturile făcute din reţeaua proprie Apple. Asta înseamnă un discount călduţ pentru Apple iCloud, Apple Music, cumpărături App Store, sau chiar pentru un nou Mac sau iPhone.
Deci dacă ameninţarea pentru schimbarea sistemului de operare este băţul, discountul crescut pentru cumpărături este morcovul. Luate împreună, acestea formează o imagine foarte clară: Cu Apple Card, eşti răsplătit pentru că te scufunzi mai adânc în întregul ecosistem de produse şi servicii Apple, iar cardul face renunţarea mai dificilă. E important într-o lume unde e din ce în ce mai greu să justifici preţul crescând al unui iPhone, în timp ce telefoanele obişnuite Android par a fi foarte bune pentru majoritatea oamenilor.
Nu e complet diferit de ceea ce face Facebook prin marele pivot pentru mesajele private în grupuri mici a lui Mark Zuckerberg.
Concentrându-se pe mesaje directe şi comerţ, Facebook se poziţionează subtil ca intermediar între tine şi lumea reală — între viaţa ta socială şi obiceiurile de cumpărare zilnice.
Făcând aşa, devine mult mai convenabil să foloseşti Facebook, şi astfel, mult mai greu să te opreşti, ceea ce e o reală îngrijorare pentru reţelele sociale într-o lume post-Cambridge Analytica.
În orice caz, serviciul Apple Card poate fi o ocazie meritorie pentru oricine-i găseşte serviciile atractive. Dar luaţi în considerare că nu există masă pe gratis — indiferent de câţi bani primeşti înapoi din cumpărarea sandwich-ului zilnic — şi că această mişcare convenabilă are costul ascuns de a-i da companiei Apple mai multă putere asupra vieţii tale digitale.
Ar trebui sa fie clar pentru toata lumea ca trebuie sa ne ferim de produse Apple ca de drac.
Controlati,controlati,controlati.Ca doar asa ne place.
“Mărul muşcat”, simbolul păcatului
Dar, totuşi, care e semnificaţia ocultă a simbolului mărului muşcat? În mod clar, se face referire la Biblie, atunci când Eva, ademenită de şarpe, muşcă din măr, încălcând astfel porunca lui Dumnezeu. Ca urmare, el reprezintă simbolul păcatului, al răului, al decăderii omului şi al tentaţiei. Ocultiştii (adică francmasonii, Illuminati, sataniştii, precum şi alte organizaţii oculte, precum şi cei din mişcarea New Age) au considerat întotdeauna că muşcarea fructului interzis (mărul) de către Adam şi Eva a fost un lucru bun. Ei cred că muşcarea din măr a primilor doi oameni înseamnă a obţine cunoaşterea, acesta fiind un pas către propria “divinitate” a oamenilor, care sunt îndemnaţi să devină şi ei “dumnezei”, asemenea lui Dumnezeu.
https://www.lovendal.ro/wp52/primul-calculator-apple-si-legatura-sa-cu-cifra-fiarei-666-si-cu-organizatia-illuminati