Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Compania de tehnologie Mastercard a anunţat, astăzi, lansarea unei campanii prin carea vrea să schimbe comportamentul românii de a-şi plăti cash întreţinerea.

Astfel, compania anunţă lansarea initiaţivei „Blocul fără cash – Vreau să plătesc şi întreţinerea cu cardul!”, menită să schimbe comportamentul românilor de a plăti întreţinerea în numerar.

Pentru a facilita şi securiza procesul de plată, Mastercard arată cum sistemele de plată, cu carduri Mastercard sau Maestro, pot eficientiza şi simplifica chiar şi plata utilităţilor precum întreţinerea.

Campania vine în contextul în care o mare parte dintre români folosesc cardurile şi instrumentele de plată Mastercard şi Maestro pentru a plăti în magazine sau în comerţul electronic, potrivit directorului general al Mastercard România, Cosmin Vladimirescu.

„Totuşi, ne-am obişnuit să retragem numerar pentru anumite tranzacţii, cum ar fi lunara întreţinere. Pentru majoritatea, este un lucru pe care îl facem fără să ne gândim că ar putea funcţiona şi altfel, scutind un drum în plus şi uşurând munca administratorului. Prin lansarea conceptului „Blocul fără cash – Vreau să plătesc şi întreţinerea cu cardul” ne bucurăm să arătăm cum soluţiile Mastercard pot fi uşor adoptate şi în locuri dominate în prezent de numerar”, a declarat Cosmin Vladimirescu.