X

Doar cateva companii hranesc lumea. Mai trebuie sa privatizeze apa si … e gata

de null

Henry Kissinger: „Controlati hrana si veti controla populatia’’

Toblerone (batoane de ciocolata)
A1 Steak Sauce
Ali Coffee
Arrowroot (biscuiti)
Back to Nature
Baker’s (ciocolata)
Balance Bar
Better Cheddars
Boca Burger
Bonox
Breakstone’s
BullsEye Barbecue Sauce
Café HAG
California Pizza Kitchen (produs alimentar)
Calumet Baking Powder
Cameo (biscuiti)
Capri Sun (suc)
Carte Noire
Cheesybite
Cheese Nips
Cheez Whiz
Chicken in a Biskit
Chips Ahoy! (biscuiti)
Christie (diviziune canadiana de la Nabisco)
Claussen (muraturi)
Clight
Club Social (biscuiti)
Cool Whip (frisca non-lactata)
CornNuts (gustari alimentare)
Côte d’Or (Belgia)
Country Time (concentrat sucuri)
Cracker Barrel
Crystal Light
Dairylea (Europa)
Delissio (Canada)
DiGiorno (pizza)
Easy Cheese
Fig Newtons
Fudgee-O (Canada)
General Foods International
Grape-Nuts (cereale mic dejun)
Grey Poupon (mustar)

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Handi-Snacks
Honey Maid
In-A-Biskit (Australia)
Jack’s Pizza
Jacobs (Europa)
Jell-O (desert gelatina)
Jet-Puffed Marshmallows
Kenco (Marea Britanie)
Knox (gelatina)
Knudsen (produse lactate)
Kool-Aid (drink mix)
Kraft BBQ Sauce
Kraft Caramels
Kraft Macaroni and Cheese
Kraft Dinner (Canada)
Kraft Easymac
Kraft Mayo
Kraft Bagelfuls
Kraft Peanut Butter (Canada)
Kraft Singles (branzeturi procesate si pasteurizate)
Kraft Sandwich Spread
Lefèvre-Utile
Lunchables
Maxwell House (cafea)
Miracle Whip (sos pentru salate)

Nabisco
Nabob (cafea) (Canada)
Naked Drinks
Nilla
Nutter Butter
Onko (cafea)
Oreo (biscuiti)
Oscar Mayer
Grated Parmesan cheese (branza Parmesan)
Philadelphia cream cheese (crema de branza)
Pigrolac
Planters
Polly-O (branza)
Premium (biscuiti sarati, marca Nabisco)
Pretzels
P’tit Québec
Prince Polo
Pure Kraft Salad Dressings
Ritz
Royal baking powder
Seven Seas (sos pentru salata)
Sanka (cafea decafeinizata)
Shake ‘n Bake
Simmenthal (carne conservata)
Snackabouts
SnackWells
South Beach Living
Starbucks (produs alimentar)
Stove Top stuffing
Suchard
Taco Bell (produs alimentar)
Tang
Tassimo (masina de cafea automata folosing boabe marca T-Discs)

PepsiCo

PepsiCo Incorporated este o corporatie Fortune 500 (Fortune Global 500 este un clasament al celor mai mari companii din lume după cifra de afaceri, întocmit de prestigioasa revistă de afaceri Fortune) cu sediul in Purchase, Harrison, New York, cu interese in procesul de fabricatie, comercializare si distribuitie a bauturilor, alimente pe baza de cereale si alte produse.  Daca nu ai ghicit, produsul sau principal este Pepsi Cola, dar aceasta bautura nu este singurul produs al companiei. De fapt, un adolescent cu apetit ar putea parasi cu usurinta un magazin cu trei sau patru produse PepsiCo fara sa-si dea seama (sau sa-i pese).

PepsiCo este un membru „Premium” al Consiliului pentru Relatii Externe (CFR) si al Institutul Brookings, doua dintre cele mai importante organizatii ale elitei mondiale (asa cum se vede in articolul Naming Names: Your Real Government). Presedintele si CEO al PepsiCo, Indra Nooyi, este parte a Forumului Economic Mondial. In cadrul acestor organizatii, directori de la PepsiCo si de la alte mega-corporatii precum Sony (cea mai mare emblema in industria muzicala), Nike (cel mai mare vanzator mondial de incaltaminte), Rockefeller Group International, si Lockheed Martin (cea mai mare companie de aparare din lume), lucreaza alaturi de diferiti sefi de stat (inclusiv fosti presedinti SUA), factori de decizie politica (cum ar fi actualul secretar de stat al SUA, Hilary Rodham Clinton) si personaje (cum ar fi Tom Brokaw si George Clooney), pentru a dezvolta opinii politice, sociale si economice si recomandari care afecteaza tari intregi. Politicile favorizate de catre aceste organizatii directioneaza colectiv lumea spre un guvern unic mondial si o moneda unica mondiala, in ceea ce este adeseori mentionat ca si „Noua Ordine Mondiala”.

Marcile PepsiCo includ:

Bauturi:

AMP
Brisk
Mountain Dew
Ocean Spray
Mist
Aquafina
Lipton Ice Tea
MUG
Pepsi
Sobe
Gatorade
Tropicana
No Fear Energy Drink
Propel Enhanced Water
Starbucks (produse retail)

Alimente

Lay’s
Doritos
Tostitos
Cheetos
Fritos
Sun Chips
Baked!
Frito Lay Dips
Baken-Ets
Chester’s Puffcorn
Cracker Jack
El Isleno Plantain Chips
Frti-Lay Peanuts
Funyuns
Gamesa
Grandma’s
Matador
Maui Style Potato Chips
Miss Vickie’s
Munchies
Munchos
Natural
Nut Harvest
Quaker
Rold Gold
Ruffles
Sabritones
Santitas
Smartfood
Spitz
Stacy’s

Da, chiar si bunul si demnul de incredere tip Quaker face parte din PepsiCo.

Compania Spin-Off (Filiala)

PepsiCo de asemenea hraneste zilnic milioane de oameni prin divizia sa, compania Yum!, care detine lanturi de restaurante precum Pizza Hut, Taco Bell, KFC, Hot’n Now, East Side Mario’s, D’Angelo Sandwich Shops, Chevys Fresh Mex, California Pizza Kitchen si Stolichnaya

O imagine ciudata de pe website-ul oficial al companiei Yum!

Multe din produsele enumerate mai sus au existat timp de decenii, unele de peste un secol. Care este secretul unui asa succes de durata? In primul rand, reteta trebuie sa fie tocmai buna. Dupa cum am mentionat mai sus, Nestle a cheltuit mai mult de 2 miliarde de dolari numai in 2009 pentru cercetari si dezvoltari, care sunt in principal folositi pentru a plati oameni in laboratoare de condimente pentru a crea cele mai atractive, satisfacatoare gustului, adictive si bineinteles si cost-eficiente produse posibile. Proprietatile adictive de sare, grasimi, zahar si alte chimicale sunt bine cunoscute cercetatorilor de 2 miliarde de dolari pe an. Alimentele procesate contin un amestec calculat cu grija de chimicale si aditivi care trimit semnale „satisfacatoare” creierului, care creier apoi continua sa caute sub forma de pofte.

Cu toate acestea exista nenumarate companii care vand produse similare. Deci, pentru a-si pastra consumatorii si a-i face sa revina la brandul lor specific, corporatiile investesc miliarde de dolari intr-un al doilea secret al succesului: „loialitate fata de marca’’, realizat prin comercializare si publicitate.

Publicitatea irationala

In timp ce scopul final a unei reclame este sa vinda un produs, firmele PR (Relatii Publice) va vor spune ca ei cauta sa mearga dincolo de vanzarea ieftina. Misiunea lor este de a crea un atasament emotional fata de un produs, un concept care este total irational, dar extrem de eficient. Ei nu vor doar sa iti placa produsul lor, ei doresc ca tu sa te identifici cu el, sa te definesti prin el. Ei sunt in cautarea de a crea clientii fideli, pe tot parcursul vietii lor, prin crearea unei imagini, un stil de viata si chiar o filosofie in jurul unui produs.

Sa luam aceasta reclama, Miracle Whip, ca un exemplu.

Reclame

Sistemul vrea să ne reducă la tăcere! Sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum ajutorul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.



Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!
Pagina anterioară 1 2 3 4Pagina următoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button