Cea mai recentă acoperire a sortii UAL 93 s-a bazat în parte pe un apel telefonic raportat de un pasager numit Edward Felt, care a reușit să apeleze un ofițer de urgență din Pennsylvania. Cum a obținut numărul supraveghetorului de urgență și a reușit să-l contacteze rămâne neclar.
Apelul a fost aparent primit la ora 9:58, opt minute înainte de ora raportată a accidentului de la ora 10:06 în Pennsylvania:
„Autoritățile de urgență locală au declarat că au primit un apel telefonic la ora 9:58 de la un bărbat care a spus că este un pasager la bordul avionului. Omul a spus că s-a blocat în baie și le-a spus dispecerilor de urgență că avionul a fost deturnat. „Suntem deturnați! Suntem deturnați!”, s-a mărturisit că a spus el. Un om din California care a fost identificat ca Tom Burnett a apelat-o pe soția sa și i-a spus că cineva din avion a fost înjunghiat. „Toți vom muri, dar trei dintre noi vor face ceva”, a spus el. „Te iubesc dragă.”
Apelul invocat de Edward Felt de la toaleta avionului UAL 93 a fost receptat de Glenn Cramer, supraveghetorul de urgență din Pennsylvania, care a preluat apelul.
Merită remarcat faptul că Glenn Cramer a fost ulterior redus la tăcere de FBI. „(A se vedea analiza incisivă a lui Robert Wallace, publicată în Sept 2002 de Daily Mirror, (vezi aceasta ).
În mod ironic, acest apel de celular de mare însemnătate realizat de către Ed Felt, care ar fi furnizat dovezi cruciale pentru Comisia din 9/11, nu a fost menționat, din anumite motive, în Raport.
Imaginea de sus: Jules Naudet a filmat impactul zborului 11 în timp ce s-a prăbușit în Turnul de Nord al Centrului Comercial Mondial . (Sursa: Wikimedia Commons)
Zborul American Airlines 11
Zborul 11 a decolat la 7:59. Chiar înainte de 8:14. Raportul conturează o conversație prin telefon a unui operator de zbor Betty Ong și o mare parte din povestire se agață pe această conversație prin telefon aerian.
Nu există rapoarte clare cu privire la utilizarea telefoanelor mobile pe cursa AA11. Potrivit Raportului, American 11 s-a prăbușit în Turnul de Nord al World Trade Center la ora 8.46.
Concluzii finale
O mare parte din descriere, referitoare la cei 19 de atacatori, se bazează pe conversațiile telefonului mobil cu familia și prietenii.
În timp ce câteva dintre aceste apeluri (plasate la altitudine joasă) ar fi putut trece, tehnologia wireless nu era disponibilă. În această privință, opinia experților în cadrul industriei telecomunicațiilor fără fir este fără echivoc.
Cu alte cuvinte, cel puțin o parte din scenariul Comisiei din Capitolul 1 privind conversațiile telefonului mobil este fabricat.
Potrivit anunțului American Airline/Qualcomm, tehnologia de transmisie a telefonului mobil la altitudine mare va fi disponibilă doar la bordul avioanelor comerciale în 2006. Acesta este un fapt inevitabil.
În ochii opiniei publice, conversațiile telefonelor mobile cu privire la atacatorii arabi sunt necesare pentru a susține iluzia că America este atacată.
„Războiul împotriva terorismului” care stă la baza doctrinei Securității Naționale se bazează pe „dovezi” în timp real cu privire la atacatorii arabi. Aceștia din urmă personifică, ca să spunem așa, acest „inamic extern” iluzoriu (Al Qaeda), care amenință patria.
Introdus în „scenariul” Comisiei 9/11, narațiunea a ceea ce s-a întâmplat în avion cu aviatorii arabi este, prin urmare, crucială. Este o parte integrantă a programului de dezinformare și propagandă al Administrației. Aceasta constituie o justificare a legislației împotriva terorismului în cadrul legilor Patriotului și in războaiele Americii de prevenire a terorismului împotriva Afganistanului și a Irakului.
*
Anexă
Notele din Raportul 9/11 privind conversațiile telefonului mobil
- Referitor la FDR, a se vedea raportul NTSB, „Raportul faptic al cercetătorilor – aparatul de înregistrare digital” al avionului United Airlines 93, 15 februarie 2002;pe CVR(aparatul de înregistrare din carlingă), a se vedea raportul FBI, „CVR de la UA zbor # 93,” 4 decembrie 2003;Reexaminarea de către Comisie a Sistemului de comunicare și raportare al aeronavei(ACARS) mesajele trimise către și de la zbor 93 (care indică timpul de transmitere și primire a mesajelor); a se vedea înregistrarea UAL, a lui Ed Ballinger Ballinger din jurnalul ACARS din Ed, 11 septembrie 2001. La ora 9:22, după ce a aflat despre evenimentele de la World Trade Center, Melody Homer, soția copilotului Leroy Homer, a trimis un mesaj ACARS soțului său în cabina de pilotaj întrebându-l dacă era în regulă. Vedeți înregistrarea UAL, mesajul ACARS, 11 septembrie 2001.
- Referitor la FDR, a se vedea raportul NTSB, „Raportul faptic al cercetătorilor – aparatul de înregistrare digital” al avionului United Airlines 93, 15 februarie 2002; pe CVR(aparatul de înregistrare din carlingă), a se vedea raportul FBI, „CVR de la UA zbor # 93,” 4 decembrie 2003;Raport FAA, „Rezumatul evenimentelor de deturnare a traficului aerian: 11 septembrie 2001”, 17 septembrie 2001;Raportul NTSB, Înregistrarea controlului traficului aerian – United Airlines, zbor 93, 21 decembrie 2001.
- Cei 37 de pasageri au reprezentat un factor de încărcare de 20,33% din capacitatea de scaune a avionului de 182, cu mult sub 52,09% pentru zborul 93 de marți în perioada de trei luni anterioară celei de 11 septembrie (11 iunie – 4 septembrie 2001).Consultați raportul UAL, factorii de încărcare 93 EWR-SFO, nedatată.Cinci pasageri care aveau rezervări pentru zborul 93 nu s-au prezentat pentru zbor. Toți cei cinci au fost intervievați și verificați de FBI. Raportul FBI, „Zborul # 93 Pasagerii ‘Ne prezenți’ din 9/11/01”, 18 septembrie 2001.
- Înregistrare INS, Retragerea cererii de admitere pentru Mohamed al-Kahtani, Aug.4, 2001.
- A se vedea regulamentele FAA, Admiterea în pachetul de zbor, 14 CFR § 121.547 (2001), înregistrările UAL, copii ale călătoriilor de îmbarcare pentru United 93, 11 septembrie 2001. Un pasager a raportat că zece pasageri de primă clasă au fost la bordul avionului. Dacă acest număr este corect, ar include cei patru deturnatori. Raportul FBI de investigație, interviul lui Lisa Jefferson, 11 septembrie 2001, înregistrarea UAL, manifestul de pasageri 93, 11 septembrie 2001. Toți în afară de unul dintre cei șase pasageri așezați în cabina de primă clasă au comunicat cu solul în timpul zborului, și nimeni nu a menționat că cineva din cabină a intrat în cabina de pilotaj înainte de deturnare. Mai mult decât atât, este puțin probabil ca pilotul și copilotul experimentat al cursei 93 să fi permis un observator în cabină înainte sau după decolare, care nu a obținut permisiunea corespunzătoare.Vezi înregistrările UAL, dosarele de personal ale piloților de zbor 93.Pentru informații despre scaunele goale, consultați documentul UAL, informații privind greutatea și echilibrul pentru zborul 93 și zborul 175, 11 septembrie 2001, înregistrările AAL, controlul de mediu al dispeceratului / rezumatul zborurilor săptămânale pentru zborul 11 și zborul 77, 11 septembrie 2001.
- La fel ca Atta de la zborul 11, Jarrah nu a știut cum să opereze radiourile de comunicații;astfel încercările sale de a comunica cu pasagerii au fost difuzate pe canalul ATC.A se vedea raportul FBI, „CVR de la UA Flight # 93”, 4 decembrie 2003. De asemenea, până la ora 9:32 FAA a anunțat sediul central al companiei United că zborul nu răspundea la apelurile radio. Potrivit lui United, nerespectarea zborului și cursul său estul a condus compania aeriană să creadă până la 9:36 că avionul a fost deturnat. Vezi interviul Rich Miles (21 noiembrie 2003); Raportul UAL, „Activitățile SMFDO privind dispeceratul United – criza teroristă”, 11 septembrie 2001.
- În conformitate cu reglementările FAA, aparatul de înregistrare al carlingei United 93 a înregistrat ultimele 31 de minute de sunete din cabină, prin intermediul microfoanelor din căștile piloților, precum și din panoul frontal al punții de pilotaj.Acesta este singurul aparat de inregistrat de la cele patru avioane deturnate care supraviețuit impactului și focului care a urmat. CVR-urile și FDR-urile(aparatele de înregistrare a parametrilor privind avionul) de la American 11 și United 175 nu au fost găsite, iar CVR de la American Flight 77 a fost grav ars și nerecuperabil.A se vedea raportul FBI, „CVR de la UA Flight # 93,” Dec. 4, 2003; a se vedea și regulamentele FAA, 14 CFR §§ 25.1457, 91.609, 91.1045, 121.359; Date CVR ale zborului 93. O transcriere a înregistrării CVR a fost pregătită de NTSB și de FBI.
- Toate apelurile pe telefoane aeriene au fost efectuate din spatele avionului.Lafiecare rând de scaune de pe ambele părți ale culoarului era instalat un telefon aerian. Sistemul de telefonie a era în măsură să transmită numai opt apeluri în același timp. A se vedea raportul FBI de investigație, înregistrările telefoanelor aeriene pentru zborurile UAL 93 și UAL 175 din 11 septembrie 2001, 18 septembrie 2001.
- Fișier audio FAA, Centrul Cleveland, poziția Lorain Radar;Date de pe CVR zborul 93;Raportul FBI, „CVR de la UA zbor # 93”, 4 decembrie 2003.
- Rapoartele FBI de investigație, interviuri cu destinatarii apelurilor lui Todd Beamer, 11 septembrie 2001, până la 11 iunie 2002; Rapoartele FBI de investigație, interviuri cu destinatarii apelurilor de la Sandy Bradshaw, 11 septembrie 2001, până pe 4 octombrie 2001. Mesajele text care avertizează carlinga zborului 93 au fost trimise la aeronavă de către Ed Ballinger la ora 9:24.Vezi înregistrarea UAL, jurnalul ACARS al lui Ed Ballinger, 11 septembrie 2001.
- Ne-am bazat în principal pe înregistrarea interviurilor FBI cu persoanele care au primit apeluri.Interviurile FBI s-au desfășurat în timp ce amintirile erau încă proaspete și erau mai puțin susceptibile de a fi afectate de citirea mărturiilor altora sau de audieri în presă.În unele cazuri, am realizat propriile interviuri pentru a completa sau verifica înregistrarea. Vezi rapoartele FBI de investigație, interviuri cu destinatarii apelurilor lui Todd Beamer, Mark Bingham, Sandy Bradshaw, Marion Britton, Thomas Burnett, Joseph DeLuca, Edward Felt, Jeremy Glick, Lauren
Grandcolas, Linda Gronlund, CeeCee Lyles, Onoare Wainio. - Rapoartele FBI de investigație, interviuri cu destinatarii de apeluri de la Thomas Burnett, 11 septembrie 2001;Rapoartele FBI de investigație, interviuri cu destinatarii apelurilor de la Marion Britton, 14 septembrie 2001, până pe 8 noiembrie 2001;Interviul lui Lisa Jefferson (11 mai 2004); Raportul FBI de investigație, interviu cu Lisa Jefferson, 11 septembrie 2001; Interviul lui Richard Belme (21 noiembrie 2003).
- A se vedea Jere Longman, Între eroi-United Flight 93 și pasagerii și echipajul care au luptat înapoi (Harper-Collins, 2002), p.107;Interviul lui Deena Burnett (26 aprilie 2004);Rapoartele FBI de investigație, interviuri cu destinatarii apelurilor de la Jeremy Glick, 11 septembrie 2001, până pe 12 septembrie 2001; Interviu cu Lyzbeth Glick (22 aprilie 2004). Experții ne-au spus că o armă de foc ar fi cu siguranță audibilă pe CVR. FBI nu a găsit nici o dovadă a unei arme de foc la locul accidentului Flight 93. A se vedea răspunsul FBI la cererea de informare a Comisiei nr. 6, nedatată (subiectul 11). FBI-ul a strâns 14 cuțite sau porțiuni de cuțite la locul prabusirii cursei 93. Raportul FBI, „Cuțitele găsite la locul de prăbușire al UA zbor 93”, nedatate.
- Răspunsul FBI la cererea de informare a Comisiei nr. 6, nedatată (tema 11); Rapoartele FBI de investigație, interviuri cu destinatarii apelurilor de la Jeremy Glick, 11 septembrie 2001, până pe 12 septembrie 2001.
- Vezi rapoartele FBI de investigație, interviuri cu destinatarii apelurilor de la United 93.
- Rapoartele FBI de investigație, interviuri cu destinatarii apelurilor de la United 93. Pentru citat, a se vedea raportul FBI de investigație, interviul lui Philip Bradshaw, 11 septembrie 2001; Interviul Philip Bradshaw (15 iunie 2004); Zbor 93 date FDR și CVR. La 9:55:11 Jarrah a format în frecvența VHF Omni-Directional Range (VOR) pentru ajutorul de navigație VOR la aeroportul național Washington Reagan, indicând în plus că atacul a fost planificat pentru capitala națiunii.
Protestele spontane … organizate de fapt in detaliu, cu finantare serioasa din exterior: https://www.luju.ro/dezvaluiri/anchete/adevarul-despre-violentele-din-10-august-un-membru-rezist-rupe-tacerea-si-dezvaluie-tacticile-prin-care-s-au-deturnat-protestele-democratice-in-scopul-daramarii-guvernului-si-majoritatii-parlamentare-prin-lovitura-de-stat-bandele-rezist-sunt-finantate-din