Ce s-a întâmplat cu avioanele la 11 septembrie 2001? Apelurile telefonice 9/11. „Scenariul” Comisiei 9/11 a fost inventat

Author:

Zborul 175 al companiei aeriene

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Zborul 175 al companiei aeriene a plecat la Los Angeles la ora 8:00:

„S-a înapoiat de la poartă la ora 7:58 și a plecat de la aeroportul Logan la 8:14.”

Raportul confirmă faptul că, până la 8:33, „a ajuns la altitudinea de croazieră alocată de 31.000 de picioare(9450 m)”. Potrivit Raportului, a menținut această altitudine de croazieră până la 8:51, când „s-a abătut de la altitudinea alocată” :

„Prima dovadă a faptului că ceva era anormal la United 175 a venit la 8:47, când aeronava a schimbat codurile de baliză de două ori într-un minut. La 8:51, zborul s-a abătut de la altitudinea alocată și un minut mai târziu controlorii de trafic aerian din New York au început în mod repetat și fără succes să încerce să o contacteze.”

Și un minut mai târziu, la ora 8:52, Lee Hanson primește un telefon de la fiul său Peter.

[Cursa UAL 175] „La 8:52, în Easton, Connecticut, un bărbat numit Lee Hanson a primit un telefon de la fiul său Peter, un pasager pe United 175. Fiul său i-a spus:” Cred că au preluat cabina de pilotaj – Un însoțitor a fost înjunghiat – și altcineva din față se poate fi fost ucis. Avionul face mișcări ciudate. Sunați la United Airlines – Spuneți-le că este zborul 175, Boston către LA.

Rapoartele de presă confirmă faptul că Peter Hanson își folosea telefonul mobil (adică nu era un telefon aerian). Cu excepția cazului în care avionul ar fi coborât brusc, avionul se afla încă la altitudine mare la 8:52. (Mai mult, apelul lui Hanson ar fi putut fi inițiat cu cel puțin un minut înainte ca tatăl său Lee Hanson să ridice telefonul.)

Un alt apel a fost primit la ora 8:52 (un minut după ce s-a abătut de la altitudinea atribuită de 31.000 de picioare (9450 m)). Raportul nu spune dacă este vorba despre un telefon aerian sau un apel cu telefonul mobil:

De asemenea, la ora 8:52, un ofițer de zbor de sex masculin a sunat la un birou din San Francisco, catre Marc Policastro. Însoțitorul a raportat că zborul a fost deturnat, ambii piloți au fost uciși, un însoțitor de zbor a fost înjunghiat, iar ucigașii probabil că ar fi condus avionul. Apelul a durat aproximativ două minute, după care Policastro și un coleg au încercat fără succes să contacteze zborul.

Nu este clar dacă aceasta a fost un apel către telefonul mobil al lui Policastro sau sau tabloul de distribuție UAL.

La ora 8:58, UAL 175 „s-a îndreptat spre New York City”:

„La ora 8:59, călătorul cursei 175, Brian David Sweeney, a încercat să-și sune soția sa, Julie. A lăsat un mesaj pe căsuța vocală de acasă că avionul a fost deturnat. Apoi a sunat-o pe mama sa, Louise Sweeney, i-a spus că zborul a fost deturnat și a adăugat că pasagerii se gândeau să năvălească în carlingă, pentru a prelua controlul avionului de la atacatori.

La ora 9:00, Lee Hanson a primit un al doilea apel de la fiul său Peter:

Se înrăutățește situația, tată – o stewardesă a fost înjunghiată – Se pare că au cuțite și bâte – Au spus că au o bombă – Se înrăutățește situația foarte tare pe avion – Pasagerii vomită și li se face rău – Avionul face mișcări ciudate – Eu nu cred că pilotul zboară avionul – cred că mergem în jos – cred că intenționează să meargă în Chicago sau într-un loc și să zboare într-o clădire – Nu-ți face griji, tată – Dacă se va întâmpla, va fi foarte repede – Dumnezeule, Dumnezeule.

Apelul s-a încheiat brusc. Lee Hanson auzise o femeie strigând chiar înainte de a fi întrerupt. A pornit televizorul, iar în casa ei la fel a făcut și Louise Sweeney. Amândoi au văzut al doilea avion lovind World Trade Center.50 La 9:03:11, zborul 175 al companiei United Airlines a lovit Turnul de Sud al World Trade Center. Toți la bord, împreună cu un număr necunoscut de oameni din turn, au fost uciși instantaneu.”

Zborul American Airlines 77

Zborul 77 al companiei americane a fost programat să se îndepărteze de la Washington Dulles pentru Los Angeles la 8:10 … „La 8:46, zborul a atins altitudinea de croazieră atribuită de 35.000 de picioare (10670 m)”.

La 8:51, americanul 77 a transmis ultima comunicare de rutină radio. Deturnarea a început între 8:51 și 8:54. La fel ca pe American 11 și United 175, atacatorii au folosit cuțite (raportate de un pasager) și au mutat toți pasagerii (și, eventual, echipajul) în spatele aeronavei (raportate de un însoțitor de zbor și de un pasager). Spre deosebire de zborurile anterioare, atacatorii cursei 77 au fost raportați de un pasager de a avea cuțite de tăiat cutii. În cele din urmă, un pasager a raportat că un „pilot” a anunțat că avionul a fost deturnat ….

Trei cadre de la camera video de securitate a Flight 77 care lovește Pentagonul. (Sursa: Domeniul Public)

La zborul AA 77, care se presupune că s-a prăbușit în Pentagon, transponderul a fost oprit la ora 8:56; altitudinea înregistrată la momentul opririi transponderului nu este menționată. Conform raportului Comisiei, apelurile telefonice au început 16 minute mai târziu, la ora 9:12, douăzeci de minute înainte de a se prăbuși în Pentagon la ora 9.32:

„[La 9.12] Renee May a sunat-o pe mama ei, Nancy May, în Las Vegas. A spus că zborul ei a fost deturnat de șase persoane care i-au mutat în spatele avionului.

Potrivit Raportului, când autopilotul a fost deconectat la ora 9:29, aeronava era la 7 000 de picioare (2135 m)  și la 38 de kilometri vest de Pentagon. Acest lucru s-a întâmplat cu două minute înainte de accident.

Majoritatea apelurilor de la Flight 77 au fost plasate între orele 9:12 am și 9.26 am, înainte de dezangajarea pilotării automate la 9.29 am. Avionul ar fi putut într-adevăr să călătorească fie la o altitudine superioară, fie la o altitudine mai mică decât cea atinsă la 9.29. Cu toate acestea, în același timp nu există nicio indicație în raport că avionul călătorise sub nivelul de 7000 de picioare, la care a ajuns la ora 9.29.

La un moment între 9:16 și 9:26, Barbara Olson și-a sunat soțul, Ted Olson, avocatul general al Statelor Unite. [folosind un telefon aerian]

(Raport p. 7, vezi acesta )

Zborul 93 al United Airlines

UAL 93 a fost singurul dintre cele patru avioane care, conform poveștii oficiale, nu s-au prăbușit într-o clădire. Pasagerii Zborului 93,  aparent: „alertați prin apeluri telefonice, au încercat să imobilizeze atacatorii și delincvenții au prăbușit avionul [în Pennsylvania] pentru a împiedica călătorii să obțină controlul” (vezi aceasta ). O altă versiune a evenimentelor a fost că UAL 93 a fost doborât.

Locul de prăbușire a zborului 93 (Sursa: Domeniul Public)

Potrivit mărturiei Comisiei:

„primele 46 de minute ale zborului 93 de traversare a țării au continuat în mod obișnuit. Comunicațiile radio din avion erau normale. Directia, viteza și altitudinea urmau conform planului. La 9:24, avertizarea lui Ballinger către United 93 a fost receptionată în carlingă. În două minute, la ora 9:26, pilotul, Jason Dahl, a răspuns cu un sentiment de mirare: „Ed, confirmă ultimul mesaj te rog – Jason.” 70 Atentatorii au atacat la 9:28. În timp ce călătorea la 35.000 de picioare (10670 m) deasupra estului Ohio, United 93 a căzut brusc la 700 de picioare (215 m). La unsprezece secunde în coborâre, centrul de control al traficului aerian al FAA din Cleveland primea prima transmisie radio de la aeronavă…”

Cel puțin zece apeluri telefonice au fost raportate că au avut loc în zborul 93.

Raportul confirmă faptul că pasagerii au început să trimită apeluri cu telefoane mobile și aeriene la scurt după ora 9.32, patru minute după confirmarea altitudinii în raport a avionului de 35.000 de picioare. Cu alte cuvinte, apelurile au început aproximativ 9 minute înainte ca Centrul Cleveland să piardă semnalul transponderului UAL 93 (9:41) și aproximativ 30 de minute înainte de accidentul din Pennsylvania (10:03)

„La 9:41, Cleveland Center a pierdut semnalul transponderului United 93. Controlerul l-a localizat pe radarul principal, și a asociat poziția cu aparițiile vizuale din alte aeronave, și a urmărit zborul când s-a întors spre est, apoi spre sud.164”

Acest lucru sugerează că altitudinea era cunoscută controlului traficului aerian până în momentul în care semnalul transponderului a fost pierdut de către Centrul Cleveland. (Radarul și aparițiile vizuale au furnizat informații despre traseul avionului de la 9:41 până la 10:03.)

Mai mult, din Raport nu a existat nicio indicație că avionul a ajuns la un nivel inferior de altitudine, în afară de coborâșul la 700 de picioare (215 m)  înregistrat la 9:28 de la o altitudine de croazieră de 35.000 de picioare (10670 m):

„La 9:32, un deturnator, probabil Jarrah, a făcut sau a încercat să facă următorul anunț pasagerilor cursei 93: „Doamnelor și domnilor: Aici căpitanul, vă rugăm să stați jos și să rămâneți jos.

Avem o bomba la bord. Așadar, stați.” Înregistratorul de date de zbor (de asemenea recuperat) indică faptul că Jarrah a instruit apoi pilotul automat al avionului pentru a întoarce avionul și a porni spre est. Datele de înregistrare a vocii din cabina de pilotaj indică faptul că o femeie, cel mai probabil un însoțitor de zbor, a fost ținută în captivitate în cabina de pilotaj. Ea s-a luptat cu unul dintre atacatori care au ucis-o sau au imobilizat-o altfel.

La scurt timp după aceea, pasagerii și echipajul de zbor au început o serie de apeluri de la telefoane mobile și telefoane aeriene GTE. Aceste apeluri către familie, prieteni și colegi au avut loc până la sfârșitul zborului și au fost oferit celor de la sol mărturii de la fața locului în timp real. Acestea au permis pasagerilor să obțină informații critice, inclusiv vestea că două aeronave s-au prăbușit în World Trade Center.77… Cel puțin doi apelanți din avion au raportat că teroriștii știau că pasagerii făceau apeluri, dar părea să le pese.

Atacatorii purtau bandane roșii și îi forțeau pe pasageri în spatele avionului. 80 Apelanții au raportat că un călător a fost înjunghiat și că doi oameni se aflau pe podeaua cabinei, răniți sau morți – posibil căpitanul și întâiul ofiţer. Un apelant a raportat că un însoțitor de zbor a fost ucis.81 Unul dintre apelanții de la United 93 a raportat, de asemenea, că el credea că delincvenții ar putea avea o armă. Dar niciunul dintre ceilalți apelanți nu a raportat prezența unei arme de foc. Unul dintre primitorii unui apel din aeronavă a relatat în mod explicit că a întrebat pe apelantul său dacă delincvenții aveau arme.

Pasagerul a răspuns că nu a văzut nici una. Nu s-a descoperit nici o dovadă de arme de foc sau de rămășițele lor identificabile la locul prabusirii aeronavei, iar aparatul de înregistrare din cabina de pilotaj nu arată nici o indicație că arma este declanșată sau menționată în orice moment.

Credem că, dacă atacatorii ar fi avut o armă, ar fi folosit-o în ultimele minute ale zborului, când pasagerii au opus rezistență. 82  Pasagerii a trei curse au raportat amenințarea ucigașilor de a avea o bombă. FBI ne-a spus că nu au găsit urme de explozivi la locurile de prăbușire. Unul dintre pasagerii care au menționat despre bombă și-a exprimat convingerea că nu era reală. Lipsind dovezi că atacatorii au încercat să introducă pe ascuns astfel de obiecte ilegale în fața punctelor de control de securitate, credem că bombele erau probabil false. În timpul a cel puțin cinci dintre apelurile telefonice ale pasagerilor, au fost comunicate informații despre atacurile care au avut loc mai devreme dimineața la World Trade Center. Cinci apeluri au descris intenția pasagerilor și a membrilor echipajului supraviețuitori de a se revolta împotriva atacatorilor. Potrivit unui apel, aceștia au votat dacă vor năvălit asupra teroriștilor în încercarea de a prelua avionul. Ei au decis și au acționat. La 9:57, a început atacul pasagerilor. Mai mulți pasageri au terminat apelurile telefonice cu cei dragi pentru a se alătura revoltei. Unul dintre apelanți și-a încheiat mesajul după cum urmează:

„Toți merg la prima clasă. Trebuie să merg și eu. Pa.” Aparatul de înregistrare din cabina de pilotaj a surprins sunetele asaltului pasagerilor înfundat de ușa despărțitoare din cabina de pilotaj. Unii membri ai familiei care au ascultat înregistrarea spun că pot auzi vocea unei cunoștințe în tumult.

Nu putem identifica ale căror voci se pot auzi. Dar asaltul a fost susținut. Ca răspuns, Jarrah a început imediat să rostogolească avionul spre stânga și spre dreapta, încercând să dărâme pasagerii. La 9:58:57, Jarrah i-a spus unui alt deturnator în cabină să blocheze ușa. Jarrah a continuat să răsucească avionul la stânga și la dreapta, dar atacul a continuat. La ora 9:59, Jarrah și-a schimbat tactica și a aruncat nasul avionului în sus și în jos pentru a opri atacul.  Aparatul de înregistrare a surprins sunetele de zgomote puternice, prăbușiri, strigăte și spargerea sticlei și a plăcilor.

La ora 10:00:03, Jarrah a stabilizat avionul. Cinci secunde mai târziu, Jarrah a întrebat: „Asta-i tot? Să terminăm odată cu asta?” Un deturator a răspuns: „Nu. Nu inca. Când vin toți, o să terminăm.” Sunetele de luptă au continuat în afara cabinei. Din nou, Jarrah a aruncat nasul aeronavei în sus și în jos. La 10:00:26, un pasager în fundal a spus: „În cabină. Dacă nu, vom muri!” Șaisprezece secunde mai târziu, un călător a strigat: „Rulați-o!” Jarrah a oprit manevrele violente la ora 10:01 și a spus: „Allah este cel mai mare! Allah este cel mai mare!” Apoi a întrebat un alt deturnator în cabina de pilotaj: „Asta e tot? Adică, să-l dăm jos? „La care celălalt a răspuns: „Da, puneți-l în ea și trageți-l jos.” Pasagerii și-au continuat atacul și la 10:02:23 un deturator a spus: Trage-l jos! Trage-l jos! „Atentatorii au rămas la controale, dar trebuie să fi considerat că pasagerii au fost la doar câteva secunde de copleșirea lor. Avionul se îndreptă în jos; cârma era întorsă tare spre dreapta.

Avionul se rostogoli pe spate, iar unul dintre atacatori începu să strige: „Allah este cel mai mare. Allah este cel mai mare.” Cu sunetele contraatacului pasagerilor, avionul a plonjat intr-un camp gol in Shanksville, Pennsylvania, cu 580 mile pe ora (933 km/h), la aproximativ 20 de minute de zbor de Washington DC Obiectivul lui Jarrah era să prăbușească avionul in simbolurile Republicii Americane, Capitolul sau Casa Albă. El a fost învins de pasagerii alertați, neînarmați ai lui United”

Apelul misterios al lui Edward Felt de la UAL 93

One thought on “Ce s-a întâmplat cu avioanele la 11 septembrie 2001? Apelurile telefonice 9/11. „Scenariul” Comisiei 9/11 a fost inventat”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X