În altă scenă, Ariana devine mama pământ:
Aici, Ariana este zeița pământului, ”Gaia” în mitologia greacă sau ”Terra” în mitologia romană. În scenă, Ariana stă (cu picioarele depărtate) alături de o formațiune de nori, care arată ca o tornadă. Îi mângâie apoi într-un mod care îi face plăcere și apoi își va introduce degetele în tornada. Cred că sensul implicit este ”Sunt o zeiță puternică și îmi pot produce singură plăcere, dacă vreau, și nu este nimic în neregulă cu asta”.
Totuși, tornada combinată cu degetele ei gigantice nu ar provoca dezastru și distrugere dedesubt? Distrugerea vieții pe pământ este, de fapt, ceea ce-i oferă plăcerea? Nu știu și sunt foarte îngrijorat. Să mergem mai departe.
Formele din spatele Arianei sunt inspirate de geometria sacră, mai ales de cubul lui Metatron.
Nu, Metatron nu este un Transformer. Este numele Arhanghelului vieții, care este asociat cu acest cub mistic, despre care se spune că include esența creației lui Dumnezeu.
”În geometria sacră, arhanghelul Metatron, îngerul vieții, supraveghează fluxul de energie într-un cub mistic, cunoscut sub numele de Cubul lui Metatron, care conține toate formele geometrice din creația lui Dumnezeu și reprezintă modelele care compun tot ce a făcut Dumnezeu.
Aceste îndatoriri se leagă de lucrarea lui Metatron, care supraveghează Arborele Vieții din Kabbalah, de unde Metatron trimite energia creatoare de la vârful (coroana) copacului spre toate părțile creației. (…)
Cubul lui Metatron conține fiecare formă, care există în universul pe care Dumnezeu l-a creat, iar acele forme sunt elementele de bază ale întregii materii fizice. Ele sunt cunoscute ca solide platonice, deoarece filozoful Platon le-a legat de lumea spirituală a cerului și de elementele fizice de pe Pământ. Aceste forme tridimensionale apar în întreaga creație, în toate, de la cristale la ADN-ul uman.”
– Whitney Hopler, Cubul Arhanghelului Metatron în Geometria Sacră
Așadar, Ariana plutește în interiorul geometriei sacre, reprezentând creația lui Dumnezeu, în timp ce face aluzie subtil la actul sexual. Sunt aceste domenii de expertiză legate? Nu chiar. Logica internă a majorității acestor scene lipsește oarecum. Să continuam.
În mitologia greacă, Cerberus este numele câinelui cu trei capete care păzește porțile lui Hades (cunoscut și ca iadul, sau lumea subpământeană) și împiedică morții să plece. Unii spun că Cerberus reprezintă natura ”mâncătorilor de carne”, a lumii materiale, iar triumful lui Heracles asupra fiarei reprezintă victoria asupra dorințelor pământești.
Având în vedere povestea ei, de ce Ariana se răcorește cu Cerberus? Să uităm de logica internă și să mergem mai departe.
Dacă nu cunoașteți contextul acestei imagini, probabil vi se pare ciudat. În primul rând, trebuie remarcat faptul că este puternic inspirat de o reclamă Jean-Paul Gauthier.
Atât videoclipul, cât și campania publicitară sunt referiri la mitul fondator al Romei, unde gemenii Romulus și Remus au fost hrăniți de o lupoaică, pentru a supraviețui.
Deși lupoaica nu este considerată o zeitate, ea este o creatură mitologică feminină, care și-a folosit darurile pentru îngrijirea copiilor, care astfel au continuat să realizeze lucruri minunate. De aceea lupoaica a fost folosită în clipul ”Dumnezeu este femeie”. Cred. Să mergem mai departe.
Despre balamucul de la untold
Vezi linkul:
https://www.cotidianul.ro/gaurile-in-balamucul-de-la-untold/
Dacă ar citi și ea acest articol,poate i ar veni mintea la cap…
o satanista ! o eretica indracita care face pe plac dracului de dragul banilor si a publicitatii dar Dumnezeu nu se lasa batjocorit!