X

INTERZIS: felația, cunilingulus, sexul anal

de Saccsiv
Arhiva Mănăstirii Dervent. Foto: https://www.antena3.ro/actualitate/religie/parintele-arsenie-papacioc-cei-mai-multi-isi-pierd-sufletele-pentru-aceasta-neinfranare-445290.html

Povestea marele duhovnic Arsenie Papacioc cum ca venise la un moment dat la el un om matur spre varsta a treia, ce isi sodomizase zeci de ani nevasta si care nu stia ca e pacat. N-am mai gasit inregistrarea. Cine da de ea, rog sa o posteze. Dar la cei in varsta astfel de practici sunt rare. La cei tineri insa …

Am mai abordat tema asta dar cred ca era necesar s-o fac cel putin o data pe an, caci cititori noi tot apar si multi dintre ei sunt tineri si/sau incepatori. Si astfel fiind, unii habar nu au ca cele insirate in titlu sunt cumplite pacate. Si nu au habar in primul rand deoarece societatea, filmele, revistele, educatia sexuala din scoli nu le considera a fi pacate. Ba chiar s-a ajuns sa nu fie considerate nici macar perversiuni.

Iar la biserica nu prea li se zice la predici de treburile astea. Majoritatea preotilor pun in capul listei de pacate fumatul, apoi eventual alcoolul in exces, crima, furtul si cam atat. Cei bogati nu uita sa specifice insa ca a avea avere nu inseamna a fi pacatos. Rar se mai pun pe lista avortul, sodomia, curvia si preacurvia (adica a face sex inainte de casatorie sau a-ti insela sotia/sotul). Unii dezvolta tema in timpul spovedaniei si bine fac, insa per ansamblu, este prea putin. Caci daca stricatorii anti crestini ai societatii zbiara copilului inca de mic ca perversiunile sunt bune, preotii si credinciosii au datoria sa se faca cat mai clar si bine auziti. Lucrurile astea nu trebuiesc vorbite in soapta, cu fereala si extrem de rar. CACI SE POT PIERDE SUFLETE! Sa nu ne jucam de-a ortodoxia. Ortodoxia nu e limonada zeama lunga caldicia. Nu e asa, o discutie filozofica. Nu e politica. Ortodoxia nu are nici o legatura cu “pusul bine cu enoriasii”. Sa nu le zicem de avort, ca sunt multe femei ce au facut avort si daca se supara si nu mai vin la biserica? Sa nu vorbim de homosexualitate, ca nu-i politic corect. Sa mai dam si “dezlegari” la sex inaintea casatoriei, ca altfel tinerii nu mai vin la slujbe. Ba sa mai dam si “dezlegari” la folosirea prezervativului sau alte nerozii.

Iata ce zic canoanele:

Preacurvarii (Cei căsătoriti, desfrânând cu persoane străine căsătorite se numesc preacurvari.), homosexualii (Homosexuali se numesc aceia care desfrânează anal bărbat cu bărbat sau bărbatul cu sotia lui desfrânând in chipul arătat mai sus.), cei care se împreună cu dobitoacele, cei ce se împreună cu femeile lor peste fire (împreunarea peste fire este atunci când bărbatul sau o femeie îsi fac demonica plăcere sarutându-se unde nu trebuie.), 15 ani să nu se împărtăsească.

Cel ce a curvit cu femeia sa peste fire (împreunarea peste fire este atunci când bărbatul sau o femeie îsi fac demonica plăcere sarutându-se unde nu trebuie.), să nu se împărtăsească 15 ani; la fel si femeia se canoniseste dacă a fost cu voia ei; iar dacă a fost silită (adică fară voia ei), 6 ani să nu se împărtăsească.

Cel ce a facut malahie (Onania), 40 de zile să mănânce hrană uscată si să facă câte o sută de mătănii pe zi, si cu mare căintă în suflet hotărându-se de a nu mai gresi; se poate împărtăsi cu Sfintele Taine. Dacă nu îndeplineste canonul arătat mai sus, 1 an să nu se împărtăsească.

Cei care fac malahie unul cu altul sau femeie cu femeie, 80 de zile să se canonisească mâncând hrană uscată în toate zilele si facând câte o sută de mătănii pe zi. De nu va împlini acest canon, 2 ani să nu se împărtăsească si să facă câte o sută de mătănii pe zi.

”Curvia -sodomie este pacatul pe care il face barbat cu barbat sau barbat cu femeie cand nu vor sa aiba copii. El este pacat strigator la cer. “Strigatul (dreptatii dumnezeiesti) impotriva Sodomei si Gomorei s-a marit foarte si, pacatul lor este foarte greu” (Fac. 18,20). “Daca cineva se va culca cu un barbat asa cum se culca cu o femeie, amandoi au facut o mare uriciune, de aceea ei trebuie pedepsiti cu moartea, iar sangele lor sa cada asupra capului lor” (Lev.-120-20, 13; Deut. 23,17; Rom. 1, 26, 32). Sodomitii si Gomoritii, adica cei ce fac spurcaciuni in gura, imparatia lui Dumnezeu nu o vor vedea” (I Cor. 5, 9-10).

Daca cineva face sodomie cu sotia sa, se canoniseste opt ani, daca mananca hrana uscata dupa ora a noua din zi si sa faca in fiecare zi cate doua sute de metanii”. I. Post. 65.

Cel ce face sodomie cu sotia lui, acela preot sa nu se faca, ci numai sa se desparta de tot de dansa si daca se va desparti atunci, sa se canoniseasca cinsprezece ani si sa nu se impartaseasca”. -ILT, 231.

Cititi va rog mult mai multe in amplul material: PERVERSIUNILE SEXUALE sunt mari pacate … Educatia sexuala ne invata ca multe dintre ele sunt cat se poate de normale

Deci e clara treaba. Sunt interzise cu desavarsire felatia, cunilinglus, sexul anal.

Sunt tineri care zic cam asa: ca din dovada de iubire le practica pe primele doua. Ca sa-i dovedeasca partenerului ca bla bla bla. Sau ca o fac spre deplina satisfacere sexuala si astfel dovedesc partenerului cat de mult il iubesc si iar bla bla bla.

Nu fratilor, asta nu-i iubire. Doar pare. E un surogat, ca tot ce vine de la dracul. O faceti pentru ca va place. Nu mai inveliti puroiul in staniol colorat.

Multe multora plac. Unii sa bea ca porcii. Altii sa se drogheze. Altii sa ucida. Altii sa tortureze. Pasnicii sa mediteze la luminite. Violentii sa bata contabili in cap. Barfitorii sa barfeasca, raii sa batjocoreasca. Habaucii sa se uite la telenovele. Imbecilizatii sa asculte manele. Multe aduc placeri unor grupe mai mari sau mai mici de oameni. Dar placerile astea nu inseamna iubire. Deci nici placerea data de perversiuni. Toate acestea sunt carari sau autostrazi ce duc direct in iad. Iar perversiunile fac parte din grupa trenurilor de mare viteza …

Celor ce au apucat pe drumul asta al “dulcetii” sexulului total, le e greu sa se rupa. Dar trebuie.

Unii dintre cei ce nu se pot rupe, vin cu “scuze” si “intrebari dibace”: de ce sunt interzise perversiunile? Inteleg ei relativ repede cum e cu sodomizarea partenerei, dar nu pricep de ce si cu restul. Si vin cu “argumentul” Sfintei Scripturi, unde scrie de masturbare si homosexualitate, nu insa explicit si de felatie si cunilingulus. Dar fratii mei, sa nu facem precum ereticii neoprotestanti. Ca nu Biblia creaza Biserica, ci in cadrul Bisericii a fost scrisa Biblia, dar tot Biserica a dat si Sfanta Traditie, Sfintele Sinoade Ecumenice, Canoanele si intreaga invatatura ortodoxa. Si daca avem o nedumerire cand citim Sfanta Scriptura, ne ducem imediat la scrierile Sfintilor Parinti si ne dumirim rapid. Iar daca ni se spune clar ca perversiunile sunt cumplite pacate, apoi negresit asa e.

Trebuie sa ne invatam oleaca si cu ascultarea, fratilor, chiar daca nu intotdeauna pricepem ce si cum. Ca nu ne-au invatat stalpii ortodoxiei lucruri rele. Ei din iubire ne-au transmis tot ceea ce ne-au transmis, ca sa ajungem in Rai si nu in iad. Si apoi ce credeti voi? Nu de la bunul Dumnezeu au vorbit? Credeti voi ca doar au scris asa, ce li s-a nazarit?

Inchei cerandu-mi iertare celor care in viata lor n-au practicat “sporturile” astea sau celor care s-au lasat de ele si ii rog sa inteleaga necesitatea acestui articol. Poate vor veni cu texte de genul: vai, articolul sminteste, caci vorbeste de lucruri ce nu trebuiesc facute. Voi daca nu le faceti, poate ca ati facut sau inca mai faceti altele. Nu va semetiti. Ganditi-va si la cei ce trebuie scosi din acest tip de noroi. Treburile astea exista, nu avem voie sa bagam capul in nisip si sa ne mintim ca-i bine.

Categorii
Rubrica începătorului
cuvinte cheie

Articole asemănătoare

4 comentarii

  1. Dacă citim acest pliant aflat sub binecuvantarea expresă a PROTOPOPIATULUI 3 Iasi
    http://www.bisericanastereadomnului.ro/materiale/pliante/Pliant-pentru_combaterea_ideilor_gresite_despre_avort.pdf
    suntem învătati pe col. 6 ca pentru a evita avorturile, se poate recurge la „metodele contraceptive naturale” și ni se indică un link către un site catolic http://www.profamilia.ro/soti.asp?autofer ,
    Nu este limpede pentru care „metode naturale” dau binecuvantare cei de la protopopiatul 3 și ce practică ei acasă cu preotesele, este vorba cel puțin de „metoda Billings, metoda calendarului și etc” unde „etc” se poate referi și la coitus interruptus (metoda lui Onan), metoda temperaturii bazale, diagrama simpto-termală toate acestea fiind incluse pe diverse siteuri de pe net in categoria „mijloacelor contraceptive naturale” ….

    Pentru cine nu știe ce este „metoda Billings” și cât de „naturală” este, iată despre ce e vorba, alte detalii pe site-ul catolic indicat de pliantul protopopiatului 3: femeia iși studiază zilnic secreția vulvară care apare intre menstre, dar cum ea nu apare intotdeauna în exterior, trebuie s-o recolteze din interior, așa ca un ritual zilnic obligatoriu, să vadă cât e de vascoasă, lipicioasă, apoasă. Astfel chiar și o femeie care are menstruație mai puțin regulată poate afla cu preciție când e perioada fertilă în care insoțiții in perversiuni pot face același lucru ca și în perioada detectată cu calendarul. Dar cum majoritatea femeilor mai fac din cand in cand câte o infectie cu candida si mai rar și alte minuni, calitatea secreției se poate modifica, și de aceea femeia trebuie să exerseze/completeze identificarea perioadei fertile prin autopalparea colului cervical. La menstruație și la perioada infertilă care o precedă ar fi foarte coborat încât actul sexual devine mai neplăcut sau dureros pentru unele că sunt lovite in cervix, cu cât e mai aproape de ovulație, inainte și după, toată perioada fertilă, cervixul e mai la adâncime, libidoul ei e sporit, că Dumnezeu așa a lăsat în scopul nașterii de prunci. De asemenea trebuie femeia să verifice dacă are colul mai deschis sau mai închis, dacă e mai tare sau mai moale, dacă e mai umed sau mai puțin umed, și așa să aibă mult mai mari sanse decât cu metoda calendatului să evite perioada fertilă. Oare preotesele acestea care se scobesc atât de mult „natural” în găoază, toată perioada când nu au menstruație, mai simt nevoia să mai aibă vreo relație sexuală pe lângă atâta satisfactie, el atingânsu-se de ea doar atunci când pentru ele nu este libidoul prea puternic și ne spune site-ul catolic că cei doi trebuie să fie deosebit de tandri ca să reușească să transfere libidoul în perioada infertilă? Sau poate se ocupă popii cu controlul ginecologic zilnic al preoteselor, ca să trăiască apoi în abstinență până la perioada infertilă?

    Referitor la devierea din spațiul catolic care a dat undă verde așa numitei „contracepție naturale” (a se vedea pe site-ul Episcopiei Romano-Catolice se oferă cursuri pt metoda Billings http://ercis.ro/actualitate/viata.asp?id=201403123 și în curând și noi în loc de ora de religie vom învăța pe tinerele domnișoare dornice să se căsătorească cum să se scobească zilnic în zonele intime) putem citi la Pr prof. Univ (de Morală) Ilie Moldovan următoarele:

    e) Devierea teologiei morale apusene de la atitudinea traditional crestina privind contraceptia si contragestia. Una din legile fecunditatii, stabilita de morala romano-catolica, priveste indatorirea sotilor care indeplinesc actul generator de viata sa nu stavileasca cu nimic mersul sau natural, in vederea procreerii. Cercetarile din domeniul biologiei au descoperit, in vremea noastra, prin cei doi savanti, Ogino si Knaus, sterilitatea periodica a femeii. Interventia moralei apusene a fost prompta: sotii isi pot permite placerea „convietuirii” in perioada lunara de sterilitate a femeii, fara a savarsi un pacat de necuratie. Enciclica „Casti Cannubii” admite in mod categoric aceasta solutie a vietii conjugale. Evitarea nasterii devine posibila din punct de vedere moral. „Deoarece nu este nici un mijloc licit pentru a impiedica nasterea, duhovnicul poate sfatui pe sotii care vor sa evite nasterea ulterioara a copiilor, totusi cu precautie si prudenta, sa se abtina de la raporturile conjugale in timpul cand conceptia se face mai usor. Acest mod de a lucra este licit”. Metoda Ogino-Knaus este acceptata in numele unui adevar religios. „Nu fara rost Creatorul a ingaduit o oarecare odihna organelor materne ale femeii. Folosind metoda, sotii se adapteaza sau isi adapteaza o asertiune biologica, intrand prin aceasta in mersul firii, careia nu i se impotrivesc” Conciliul Vatican II va face un pas inainte pe aceasta linie. „Determinarea numarului copiilor depinde in cea din urma instanta, de hotararea sotilor”. Papa Pius al XII-lea, in 1951 a introdus in aceasta problema a nasterii copiilor o idee noua: „paternitate responsabila”, pe care Conciliul si-o impropriaza.
    („¦)

    Nu putem incheia acest capitol, in care am incercat sa dicernem elementele pozitive de cele negative, din morala apuseana, fara sa facem unele precizari de rigoare, cu consecinte practice immediate. In raport cu distinctia pe care aceasta morala o face intre o „planificare familiala naturala” si o „planificare familiala artificiala”, acceptand ca licita pe prima si respingand ca ilicita pe a doua, suntem obligati sa observam un refugiu al acestei gandiri la o cazuistica a mijloacelor contraceptive, care triseaza litera doctrinei oficiale. La drept vorbind, de vreme ce se admite metoda contraceptiva a calculului lunar (Ogino-Knaus), hotarul dintre firesc si nefiresc, natural si artificial, respectiv licit si ilicit, devine greu de precizat, cu totul imprecis si aleatoriu. Pe de-o parte, actele „prezervate” prin calcularea zilelor, printr-un mijloc mecanic, ca si printr-o continenta voita, dar calculata, sunt in fond acte nefiresti. Pe de alta parte, intentia de a impiedica nasterea este una si aceeasi, atat pentru mijloacele naturale cat si pentru cele artificiale. Asadar, problema nu este cea a mijloacelor, ci problema este a intentiei. Pacatul se infiripa in ordinea vietii splrituale. Ca atare, se evita „fraudele contra naturii”, dar se comite frauda impotriva dreptei constiinte, prin promovarea judecatilor oferite de o constiinta stramba. Iar aceasta e mai mult decat o frauda contra naturii, este o perversiune a constiintei si o ranire a iubirii privind gravitatea acestui pacat, citim in Pravila bisericeasca de la Govora „Orice femeie care bea ierburi ca sa nu nasca copii sa nu se impartaseasca sapte ani si metanii doua sute pe zi, iar de se va intampla ei a muri, sa nu se ingroape”.
    De incalcarea planului divin al nasterii de prunci tine un intreg cortegiu de nelegiuiri, o serie de actiuni si fapte pe care le-am putea imparti, revenind succint asupra lor, in trei mari categorii de pacate: onanismul conjugal (frauda conjugala), tehnica asa-zisa „contraceptiva” (practicile folosirii produselor farmaceutice, din care face parte mai ales „pilula” ca si al altor tertipuri de ordin mecanic si chirurgical) si avortul provocat (pruncuciderca). In ce priveste onanismul conjugal, raspandit ca un sistem generalizat in numeroase medii sociale, este pacatul ce se datoreaza mentalitatii actuale anticonceptionale si proavortioniste. Dupa precizarile pe care le-am facut mai sus, sotii in casatorie au ajuns sa considere pIacerea fizica, vinovata ca atare drept scop al legaturilor conjugale. Acest scop ar fi, chipurile, in masura sa legitimeze orice manevra in stare sa impiedice transmiterea vietii. Pe Onan, insa, care a savarsit acest pacat, ne spune Sfanta Scriptura a Vechiului Testament, Dumnezeu l-a pedepsit cu moartea (cf. Gen XXXVIII, 10). In Legea Noua, Sfantul Apostol Pavel scrie: „Nu va amagiti… malahienii nu vor mosteni Imparatia lui Dumnezeu „(1 Cor. IX, 10). ”
    Pr. Prof. Dr. Ilie Moldovan„Adevarul si frumusetea casatoriei”, pp. 211-244. (cartea se poate downloada de pe net).

    „Căci voi (maniheii), deși nu interziceți relațiile sexuale, interziceți căsătoria adevărată așa cum a spus Apostolul odinioară (1 Tim. 4, 3), deși acesta este singura rațiune onestă pentru astfel de relații. Oare nu sunteți voi aceia care susțineți că nașterea de prunci, prin care sufletul este închis în trup, este mai mare păcat decât relația sexuală? Oare nu sunteți voi aceia care obișnuiți să sfătuiți să observăm cât mai atent cu putință timpul când o femeie, după curățirea ei, este în cea mai mare măsură aptă să conceapă și să ne abținem de la relații sexuale în acel timp, ca nu cumva sufletul să fie încarcerat în trup? Aceasta dovedește că voi aprobați a avea soție nu pentru procreerea copiilor, ci pentru satisfacerea plăcerilor. În căsătorie însă, așa cum însăși legea căsătoriei o declară, bărbatul se unește cu femeia pentru procreerea copiilor. De aceea, oricine spune că procreerea este un păcat mai mare decât relațiile sexuale, interzice căsătoria și face pe femeie nu soție, ci prostituată, care pentru oarecare lucruri dăruite ei se unește cu bărbatul pentru a satisface plăcerile acestuia. Așadar unde este soție, este matrimoniu (În limba latină termenul ce desemnează căsătoria provine etimologic de la „mater” – „mamă” și sufixul „monium” – „îndatorire”, „obligație”.) . Nu poate fi matrimoniu acolo unde nu se îngăduie lucrarea de a fi mamă, prin urmare aceea nu poate fi nici soție. În acest mod tu interzici căsătoria!” (Fer. Augustin, Despre morala maniheilor, cap. 18, PL 32, 1373).

    „Voi (maniheii) vă faceți ascultătorii preadesfrânați cu propriile lor soții atunci când ei se îngrijesc ca nu cumva femeia cu care se împreunează să conceapă. Ei își iau soții potrivit legilor căsătoriei anunțând că mariajul este contractat pentru a procrea copii, și apoi, temându-se din cauza legii voastre … se împreunează într-un mod rușinos numai ca să-și satisfacă poftele cu soțiile lor. Ei nu vor să aibă copii, scopul pentru care căsătoriile sunt făcute. Cum atunci nu sunteți voi aceia care interziceți căsătoria așa cum Apostolul a prezis despre voi cu mult timp în urmă (1 Tim 4, 1-4), când încercați să îndepărtați de la căsătorie însăși esența căsătoriei? Când aceasta este dată la o parte, soții sunt amanți mârșavi, soțiile sunt prostituate, camerele de nuntă sunt bordeluri și socrii sunt proxeneți” (Împotriva lui Faustus, 15, 7)
    „Nu ar exista adulter, destrăbălare și prostituție a femeilor, dacă ar fi cunoscut tuturor că orice este căutat dincolo de dorința procreerii este condamnat de Dumnezeu” (Lactanțiu, Despre instituțiile divine, cap. 8).
    „Patima este o mişcare a sufletului împotriva firii fie spre o iubire neraţională, fie spre o ură fără o judecată a vreunui lucru, sau din pricina vreunui lucru din cele supuse simţurilor. De pildă e o mişcare spre iubirea neraţională a mâncărurilor, sau a femeii, sau a avuţiei, sau a slavei trecătoare, sau a altui lucru din cele supuse simţurilor, sau din pricina acestora. Sau e o mişcare spre ura fără judecată a ceva din cele spuse mai înainte, sau din pricina acestora.. Sau iarăşi patima este o judecată greşită cu privire la înţelesurile lucrurilor, căreia îi urmează reaua întrebuinţare a lucrurilor (abuzul de lucruri). De pildă când e vorba de femeie, judecata dreaptă cu privire la împreunare trebuie să vadă scopul ei în naşterea de prunci. Deci cel ce urmăreşte plăcerea greşeşte în judecată, socotind ceea ce nu e bine ca bine. Aşadar unul ca acesta face rea întrebuinţare (abuzează) de femeie, împreunânduse cu ea. Tot aşa este cu celelalte lucruri şi înţelesuri.” (Sf. Maxim Mărturisitorul, Cele 400 de capete despre dragoste, Suta a 2-a, 17, în Filocalia 2, p. 92).

    recomand acest articol http://pemptousia.com/2013/09/21273/ și concluzia:

    1) The Church, adhering faithfully to the Lord Jesus, the Holy Apostles, and the Holy Fathers, puts virginity on a higher level than marriage, for “the unmarried man is anxious about the affairs of the Lord, how to please the Lord; but the married man is anxious about worldly affairs, how to please his wife, and his interests are divided. And the unmarried woman or virgin is anxious about the affairs of the Lord, how to be holy in body and spirit; but the married woman is anxious about worldly affairs, how to please her husband” (I Cor. 7:32–35).

    2) Because of our weakness, the Church also allows marriage, blesses it, and hallows it. In this way she sanctifies the natural union of two “into one flesh” and renders it a Mystery-Sacrament. Conjugal relations within marriage are blessed only for the sake of procreation.

    3) The Church condescends to our weaknesses even further and also tolerates relations within marriage that result from “lack of self-control” (in accordance with I Cor. 7:5–9), when such relations do not have procreation as their immediate purpose, but rather serve as medicine against immorality or adultery (that is, extramarital relations). When such is the case, one ought to realize and acknowledge his lack of self-control and to humble himself before the Lord. He should not expect to receive crowns for his weakness, but rather should hope that God will have mercy on him because of his humility. This condescension on the part of the Church, however, is not to be construed as a toleration of any prophylactic measures that would prevent the possible conception of a child.

    4) The Church cannot condescend any further, and she considers sinful any means or method, whether natural or artificial, to prevent conception and avoid procreation. For they who employ such means prove that they consider sensual pleasure the sole purpose of intercourse. From this it becomes evident why the Church does not permit Holy Communion to such individuals, nor to anyone else who does not conform to the Apostle’s ordinance concerning self-control (I Cor. 7:5) and to the sacred canons of the Orthodox Church. (45)

  2. Doamna Ingrid,ceea ce a ti expus în comentariul dvs.ar trebui să fie o pildă pentru fiecare fată și femeie din tara noastră;din păcate,majoritatea femeilor românce au recurs cândva la una din metodele sinistre de a nu procrea;cele mai multe nu conștientizează că Tatăl Ceresc a creat femeia pentru a i fi ajutor bărbatului si pentru a lăsa urmași;ele sunt vinovate pentru pruncucidere dar mai vinovați sunt bărbații fiindcă nu iau atitudine;pentru ce ești bărbat?!?nu pentru a înfrunta greul,nu pentru a accepta ca Dumnezeu atunci când A spus ,,cresteti si va inmultiti” nu a spus o doar așa doar de dragul de a o spune?cum familiile din trecutul nu foarte indepartat puteau trai cu 7-10-13-15 copii iar acum,cand condițiile pentru a crește copii sunt mai ușoare ca oricând,ele(familiile)nu au decât unul,doi copii?!?da,a intervenit comoditatea în exces,a intervenit egoismul nemăsurat,a intervenit necredinta si implicit neîncrederea în ajutorul Tatălui Ceresc;,stiu,este o responsabilitate extraordinar de mare în a avea multi copii;mai ușor este să i dai pe mâna chirurgului,a anticonceptionalelor de toate felurile;dar arătați mi și mie o femeie ce s a ferit de conceperea copiilor ca este împlinită sufletește;ca pana la urma viata aici se rezumă:la liniștea sufleteasca,la împăcarea cu sinele propriu ca ai încercat toate metodele de a ti salva sufletul,de a l vedea pe Iisus si nu numai

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Jurnalismul independent al portalului OrtodoxINFO necesită mult timp, foarte multă muncă, dar și resurse financiare. Veniturile obținute din publicitate sunt însa cu mult sub așteptările noastre inițiale. Chiar dacă portalul are mulți cititori, totuși, sunt foarte puțini care găsesc în produsele promovate prin reclame ceva să-i intereseze… și să dea click pe ele. Pe de altă parte, jurnalismul nu poate fi independent dacă este finanțat de vreun mogul sau organizație.

Pentru a fi independent, acesta trebuie să se bazeze strict pe cititorii săi mulți, care să sprijine fiecare cât poate această lucrare. Ca atare, de bază rămân tot clasicele conturi bancare sau varianta PayPal. Fără sprijinul vostru acest portal nu-și va mai putea continua activitatea.

Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum!