X

Măsuri de RESTRÂNGERE a plăților CASH și eliminare a FACTORULUI UMAN: Carrefour iși EXTINDE sistemul „Casa ta – Self Service” în trei hipermarketuri din Sibiu, Cluj și Iași

de null

Vă invităm să ne urmăriți pe o altă pagină de Facebook, căci cea veche este inutilă fiind obturată de algoritmii lui Zuckerberg. Noua pagină poate fi accesată AICI.

Carrefour Romania, primul retailer care pune la dispozitia clientilor un sistem integrat de scanare si plata a produselor, „Casa ta – Self Service”, il extinde luna luna aceasta in alte 3 hipermarketuri – Sibiu, Cluj si Iasi Felicia.

Odata cu aceste noi lansari, grupul ajunge la un numar de 8 unitati nationale, alaturi de hipermarketurile Baneasa, Brasov, Timisoara, Ramnicu Valcea si Market Promenada, proiect pilot la nivel de supermarket.

Carrefour inoveaza constant, mereu atent la comportamentul in continua schimbare al clientilor sai.

Astfel, urmarind planul strategic anuntat la inceputul anului, compania propune consumatorilor sai din Sibiu, Cluj si Iasi, o noua experienta in hipermarket, una care le permita sa faca cumparaturi mai rapid si care le ofere posibilitatea sa experimenteze avantajele tehnologiei, prin cei doi pasi automatizati, scanare si plata cumparaturilor.

„Continuam activitatea de modernizare a hipermarketurilor noastre si ne concentram atentia pe calitatea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri si pe inovatie.

Ne dorim sa oferim multiple instrumente de plata, pentru o experinta cat mai buna la cumparaturi, punandu-le la dispozitie tehnologii de ultima generatie in retail.

Casele de marcat Self Check-out folosesc avantajele tehnologiei, clientii avand posibilitatea de a scana si plati singuri produsele.

Mai mult, plata se poate realiza atat cu cardul cat si prin aplicatia mobila Carrefour Pay, disponibila gratuit in AppStore si in magazinul Google Play.

Aceasta facilitate le permite clientilor nostri conectati la noile tehnologii sa-si plateasca cumparaturile extrem de rapid si sigur.

Invitam sibienii, clujenii si iesenii sa incerce si sa se bucure de acest serviciu integrat”, spune Catalin Samara, Director Marketing, Digitalizare si IT Carrefour Romania.

Zona special amenajata pentru noul serviciu „Casa ta – Self Service” este formata din 4 case de marcat tip self check-out si ii este alocat un supervizor permanent, gata sa ofere clientilor informatii si suport.

Prin aceasta facilitate, disponibila in 8 unitati, hipermarket si supermarket, Carrefour ii ajuta pe clienti sa economiseasca timp, simplificand astfel intregul proces de cumparare.

Despre Carrefour

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa.

De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. In fiecare zi, acesta primeste in magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea intreaga, oferindu-le o gama larga de produse si servicii la preturi echitabile.

In Romania, Grupul Carrefour numara 317 magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 232 supermarketuri (212 magazine ‘Market’ si 20 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.

NOTĂ OrtodoxINFO
Cenzura sistemului face să ajungem la mai puțini dintre voi! Distribuiți articolele noastre și sprijiniți OrtodoxINFO!

Ne străduim să menținem viu acest site și să vă punem la dispoziție informații care să facă lumină în provocările pe care le trăim. Activitatea independentă a OrtodoxINFO funcționează strict cu ajutorul cititorilor, din acest motiv vă cerem acum sprijinul. Ne puteți sprijini printr-o donație bancară sau prin PayPal, completând formularul de mai jos.
Selectați cât doriți să donați (EUR)

Introduceți cât doriți să donați (EUR)

9 comentarii

  1. Da, am vazut si eu in baneasa, din pacate majoritatea nu stie sau nu ii pasa ca imping tehnologia asta inainte. Ei cred ca fac un favor omenirii, ca nu se va mai sta la coada si vor avea mai mult timp sa le vina idei si sa le puna in practica. Incet da sigur, pe zi ce trece ne apropiem de sfârșit. Doamne da-ne timp sa fugim

  2. Da, si Raiffeisen va elimina in curand operatiunile cash la ghisee, implementand bancomate multifunctionale….stiu asta chiar de la angajate

  3. Ajungem și la ziua în care nu vom mai putea cumpara, dacă nu avem cip implantat. Bine ar fi dacă nu ar cumpara nimeni de la aceste magazine! Se fac experimente. Dacă ține, se continuă!

    1. Asa e, trebuie boicotate. Pana si patriarhia si-a schimbat atitudinea in legatura cu scandalul mtr si cu spectacolele din biserici daca a fost constransa in vreun fel sau altul de credinciosi. Trebuie reactionat oricat de putin

  4. Ba voi când va rugați nu ziceti”vie împărăția Ta” ,atunci ce tot vreți sa o lungiti atata , sa scoată banii sa bage cipurile cât mai repede sa se termine cu lumea ăsta de …..

  5. Cu ce viclenie,si pe muteste se lucreaza.Usor ,usor isi urmeaza planurile,si ne trezim intr_o buna zi,ca ne iau astia pe sus.ori pecetea ori foamea.Oricum ce ne ofera supermarketul:alimente,falsificate, superchimizate.Sfantul Paisie a spus de acum multi ani :Acum totul este falsificat.Cat de mult ne_a luminat pe noi Domnul IISUS cu sfantul Paisie.Ne_a dat un model duhovnicesc de a privi lumea .Trebuie sa incepem sa ne procuram singuri hrana.

  6. „Carrefour inoveaza constant, mereu atent la comportamentul in continua schimbare al clientilor sai.”

    sunt niste ipocriti de cea mai joasa speta. Si ei si auchan! Lumea nu doreste acest sistem iar ei lasa f putine case clasice deschise si e o coada enorma. Pe deasupra,(nu e gluma) la casele normale pun niste operatoare mai in varsta, mai lente si care devin destul de stresate de coada enorma pe care o au mereu in fata. Nu e normal ca intr-un hyper market cu 30-40 decase sa fie deschise doar 3-4, iar la cele self-service sunt 6-8 angajati(de ce le mai zice self-service?!) mai tineri, cu experienta care te „imbie” sa fi modern!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button